Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ja pikku runo kauhuksi Ihmiselle ja onneksi Teille muille.

Nyt kun Joulu jälleen näki tiensä pään, ah, mä onnen niin kauniina kuitenkin nään. Kuin hento hauras varsi se arkisuuttaan Joulun jälkeen aluksi osoittaa. Vaan kuin ahne vanha korpi se sinutkin jo aivan kohta upottaa. Mihin? Kuuluu hento työväen ääni alta taivaiden... Töihin! Saapuu rujo, kalskea sointi oravanpyörän pahaisen.

Tämän runon kyhäsi pienellä kehittelyllä teille ja meille työläisille ikäänkuin lohdutukseksi Jouluarska Joulun viimeisinä minuutteina.
Ja kuten sanoin, Jouluarskakin sitten jatkossa puuttuu. Hän Stadinarskaksi toivottavasti sentään suurimmalle osalle teistä iloksi muuttuu! :)
selika

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 20:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joulu joka päivä!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Minä ainakin nukun aamulla myöhään.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onneksi tänään pääsee kotia, alkaa olemaan jo hiukan väsy kun porukoiden vuorokausirytmi on hiukan erilainen kuin omani. Ukko herää kolmen maissa keittämään kahvia, rymistelee siinä viiteen ja menee takaisin nukkumaan. Äitiyksikkö herää kuudelta ja alkaa keittämään kahvia kolistellen kuin maanjäristys. Ja kaikki toistuu joka yö.

Onkohan ihan laillista lähteä ajamaan zompparina?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jaahas! Täällä sitä luurataan työpaikalla (yök!), enkä mistään mitään tajua. Sekolin jo keittiön kundillekin, koska en vaan voi tietää niitten meiningeistä mitään. Esim. et miten niille lähetetään sähköpostia tai että mitä ruokaa ruokalassa on tällä viikonpätkällä..
Sitäpaitsi nukkumisesta ei tullut juuri niin yhtään mitään yöllä, kerkes kai sitä jo tottua tähän "lomailuun". (Hahaa, luin sit 60-luvulta peräisinolevaa köksänkirjaa. Sarjassamme "äidin kekseliäät joululahjat".)
No, onneks parin päivän päästä on taas viikonloppu, ei näitä natsiherätyksiä kukaan voi kestää kovin montaa peräkkäin.
Tulkaa nyt joku tänne, että pääsen hakemaan kahvia ja polttamaan tupakkaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Stadinarska kirjoitti:Ja pikku runo kauhuksi Ihmiselle ja onneksi Teille muille.
Mitäs tää nyt muhun kuuluu? Älä miäs ota fiksaatiota, ota pilleri.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
elco

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja elco »

Stadinarska==jouden
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ihminen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ja pikku runo kauhuksi Ihmiselle ja onneksi Teille muille.
Mitäs tää nyt muhun kuuluu? Älä miäs ota fiksaatiota, ota pilleri.
Niin, luulen, että olet jo häviävässä vähemmistössä. Tuli vain mieleen kun juuri juttelimme niin. Kertoisit Ihminen mikä olet? Uskon, että olet ihminen, mutta minkälainen?
En ota pilleriä kun en tykkää alkuunkaan mistään kemiallisista hommista.Paitsi siitä kuuluisasta kemiasta ihmisten kaa, you know! Esim. mekin tykätään toisistamme, kiva näin! Ystävyydellä Stadinarska! :)
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Stadinarska kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ja pikku runo kauhuksi Ihmiselle ja onneksi Teille muille.
Mitäs tää nyt muhun kuuluu? Älä miäs ota fiksaatiota, ota pilleri.
Niin, luulen, että olet jo häviävässä vähemmistössä. Tuli vain mieleen kun juuri juttelimme niin. Kertoisit Ihminen mikä olet? Uskon, että olet ihminen, mutta minkälainen?
En ota pilleriä kun en tykkää alkuunkaan mistään kemiallisista hommista.Paitsi siitä kuuluisasta kemiasta ihmisten kaa, you know! Esim. mekin tykätään toisistamme, kiva näin! Ystävyydellä Stadinarska! :)
Missä vähemmistössä? Olen veroja maksava ev. lut. valkoihoinen hetero, joten kaltaisiani on suurin osa tässä valtiossa. Vai mistä vähemmistöstä puhutaan?
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ihminen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Mitäs tää nyt muhun kuuluu? Älä miäs ota fiksaatiota, ota pilleri.
Niin, luulen, että olet jo häviävässä vähemmistössä. Tuli vain mieleen kun juuri juttelimme niin. Kertoisit Ihminen mikä olet? Uskon, että olet ihminen, mutta minkälainen?
En ota pilleriä kun en tykkää alkuunkaan mistään kemiallisista hommista.Paitsi siitä kuuluisasta kemiasta ihmisten kaa, you know! Esim. mekin tykätään toisistamme, kiva näin! Ystävyydellä Stadinarska! :)
Missä vähemmistössä? Olen veroja maksava ev. lut. valkoihoinen hetero, joten kaltaisiani on suurin osa tässä valtiossa. Vai mistä vähemmistöstä puhutaan?
Unohda se vähemmistö. Tuossahan tuli jo perustietoja hyviniii. Vielä kun tietäisi sexin, painosi, pituutesi, työsi, kavion koon, siviilisäädyn, salaiset mustat alueet, elokuvasuosikin, kotipaikan, wc:n paperin värin.
Nyt uskon jo, että olet ihminen. Valista meitä lisää.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Stadinarska kirjoitti:Vielä kun tietäisi sexin, painosi, pituutesi, työsi, kavion koon, siviilisäädyn, salaiset mustat alueet, elokuvasuosikin, kotipaikan, wc:n paperin värin.
Nyt uskon jo, että olet ihminen. Valista meitä lisää.
Vaikka kukaan ei kysy multa mitään, vastaan silti. (Vittu, että voikin olla tylsää..)
Nainen, noin 50 kg, 165 cm, toimistotyö, 37, naimaton, olen valkoinen (kokonaan), Reality bites, Helsinki, valkoinen.

Kirjotelkaa nyt jotain? On ihan liikaa aikaa vaan kökötellä tässä koneen ääressä. Kohta rupeen oikeesti lukemaan Cosmopolitania, ja se on kyllä jo aika hälyyttävää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en nyt yhtään tiiä, pitäiskö mun tänään lähteä jo tuhlaamaan se Indiskan lahjakortti, ja käydä ostamassa (tai siis ostatuttamassa) semmonen silkkiyöpaita, joka ei tisseistä purista. Toisaalta pittäis siivotakkin ja ja ja...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Vielä kun tietäisi sexin, painosi, pituutesi, työsi, kavion koon, siviilisäädyn, salaiset mustat alueet, elokuvasuosikin, kotipaikan, wc:n paperin värin.
Nyt uskon jo, että olet ihminen. Valista meitä lisää.
Vaikka kukaan ei kysy multa mitään, vastaan silti. (Vittu, että voikin olla tylsää..)
Nainen, noin 50 kg, 165 cm, toimistotyö, 37, naimaton, olen valkoinen (kokonaan), Reality bites, Helsinki, valkoinen.

Kirjotelkaa nyt jotain? On ihan liikaa aikaa vaan kökötellä tässä koneen ääressä. Kohta rupeen oikeesti lukemaan Cosmopolitania, ja se on kyllä jo aika hälyyttävää.
NO MINÄHÄN juuri kysyin!!!Sipsi, herää! Ja sä vastasit aivan mainiosti! En ollenkaan aavistanut tätäkään. Ja vielä kokonaan valkoinen. Elä narraa. Silmän keskusta on musta ja hmmmm. Nojoo, muutakin keksisin, hihii.
KEVEÄ tyttönenhän sinä! Nyt olemme aivan eri taajuudella, mekin. Eiköhän tässä tarvitse palkinnoksi antaa halaus jotta saisit voimaa. ns. Arskahalaus!! Lue vaan Cosmopolitania, ei se ihmistä tyhmennä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja sipsi »

[quote="Stadinarska"][/quote]
Taas mä nauran tääl ääneen. Stadinarskan juttuja on äärimmäisen hauskaa lukea näin väsyneenä. :roll: (Plop. Taas.)
Etkä sä sitäpaitsi multa kysynyt noita leffasuosikkeja ja kavionkokoja vaan Ihmiseltä. Vastasin silti, koska on niin tylsää.
Haa, enää alle kaks tuntia "töitä".
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
silsis

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja silsis »

Kahvia, konvehteja ja kirjanlukua. Illalla täytyy kyl poiketa lenkillä, kun tuo krapula-ahdistuskin on helpottanut. We will see, kuten haastattelut on tapana päättää...
Nasalspray

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja Nasalspray »

Vaola kirjoitti:Mitäs tämä tarkoittaa? Olisi kiva tietää mitä mä täällä uusissa farkuissa ja rintsikoissa pomppiessa laulan... :roll:
http://www.allthelyrics.com/forum/spani ... lease.html
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Vaola kirjoitti: mä täällä uusissa farkuissa ja rintsikoissa pomppiessa
:pics:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
CandyMan

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Nyt oli taas se aika vuosikymmenestä kun pitäisi ostaa hieman vaatteita, joten lintsasin töistä lounaan yhteydessä Selloon pyörimään miljuunan muun ihmisen kera.

Jack & Jones: Eksyin tuonne ekana koska eräs neiti väitti tuossa jokin aika sitten minulle sopivan sen tyylinen pukeutuminen. Ja paskat, ihan teini paikka! Pelkkiä esikeitettyjä farkkuja, collegepaitoja, rypytettyjä kauluspaitoja jne.

Dressman: Parempi, mutta ei vieläkään oikein... meinasin kyllä takertua erääseen punertavaan talvitakkiin, mutta päätin kuitenkin jatkaa matkaa.

Seppälä: Pelkkää paskaa ja teineilyä. Ilmeisesti lähinnä naisille tarkoitettu liike?

Halonen: NO NIIN nyt päästiin asiaan! Eipä aikakaan kun käsiini oli takertunut jännän värinen (ruskea-oranssi-mikälie) pitkä ûbersiisti talvitakki, sävyyn sopiva kaulahuivi, hieman lämpimämpään ilmanalaan sopiva nahkatakki sekä tummat liituraitahousut. Pelkästään nuo maksoivat reippaasti alennettuina hintoina yhteensä lähemmäs 300€, ja huomenna matka jatkuu paitojen, farkkujen ja sukkien ostolla. Ei ole halpaa metroseksuaalin elämä! Halonen oli noista paikoista ainoa jossa tuntui olevan oikeasti valinnanvaraa, ainakin sellaisissa kledjuissa joita voisi kuvitella itsensä päälle.

Vasta tuolla matkalla tajusin kuinka kauhtuneen ja vanhan näköinen muutaman vuoden vanha ruskea talvitakkini on, eihän sellaisessa kehtaa enää näyttäytyä paremmissa piireissä. Annan sen kotimatkalla jollekin puliukolle, ja kotiin päästyäni ajattelin lisäksi geelihipsiä munakarvani juuri ennen niiden poisajamista.
slam

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja slam »

Stadinarska kirjoitti:Ja pikku runo kauhuksi Ihmiselle ja onneksi Teille muille.
I think someday, I will make love with you. Varsinkin, kun palsta tyhjenee... ja rationalistis-realistinen kotelo jää kahden uroksen puitavaksi.

- Pää voi myös täyttyä tyhjyydestä tai ainakin ajatusmaailmasta, joka vastaa ajallisesti länsimaalaisuuden tyhjyyden valssin alkuseremonioita. I know that, siksi heiluttelenkin edelleen kaivuria eli oikeaoppista suuntaajaa. :wink:
Kid

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja Kid »

Paha olo on helpottanut, joten tää tietää alennusmyynteihin menemistä. Plaah, ei kyllä jaksa innostaa mutta "pakko mikä pakko".
Illalla vois herkutella punkulla (moon oppinut) ja juustoilla. Mistään laihiksesta tietookaan..
feliformia

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja feliformia »

^Joulun aikaan voi oppia niin hienoja asioita :) Kiitos viimeisestä. Arvaa sainko syötyä puoltakaan siitä kebabistani, ihan sairasta touhua. Siihen loppui mun joulu-gluttony. En aio syödä enää yhtäkään suklaata. Viimeisen rasian piilotin kaapin perälle, löytyköön vaikka ensi jouluna.

Mulla on niska aivan jumissa toista päivää ja hakkaava päänsärky ei vaan lopu. Huomenna pääsen onneksi fysioterapeutin käsittelyyn taas. Väsyttäiskin koko ajan, kun tuli taas nukuttua puoleenpäivään. Ei tässä ole vielä ehtinyt edes herätä...
Kid

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja Kid »

feliformia kirjoitti:Kiitos viimeisestä. Arvaa sainko syötyä puoltakaan siitä kebabistani, ihan sairasta touhua. Siihen loppui mun joulu-gluttony. En aio syödä enää yhtäkään suklaata.
Eip mitään. Kiva kun kävitte!

Mä päätin kuskata konvehtirasiat tänne duuniin likoille. Kerätköön ne suklaakilot vyötärölle. Mä en syö enää yhtään konvehtia. Muut herkut uppoo kyllä :]
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Täällä taas, pitkästä aikaa. 'Myöhästyin' eilen junasta. Meninkin sen sijaan Aulangon kylpylään <3 Aamulla sitte junaan ja melkein suoraan töihin, kassit nakkasin vaan himaan välissä. Täällä sitten ysiin asti ainakin pitäis jaksaa pysytellä hereillä.

Tää joulu on menny vähän mönkään tuon herkuttelun suhteen, kun tuli oltua niin vähän kotonakin että en päässyt syömään äidin ruokiakaan kuin kerran, ja aika vähäisessä määrin vieläpä. Yhtäkään suklaata enkä muuta makeeta hyvvää oo vielä maistanu. Pitäisköhän mennä hamstraamaan kaupoista kaikki ylijäämäjoulumatsku ja pitää iha omat joulut vielä tässä. Ei se oo kyl yhtään sama.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Jo riitti viskikeekoilut .Alkoi keskiviikkoilut

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onpa hiljasta. Onks kaikki kuallu? Juon tulikuumaa glögiä rusinoilla ja manteleilla. Onneksi voi työpaikan keittiön antimiin luottaa. Josko vielä tuon yhden jämätortun tuolta vohkisi, kun ei oo saanu niitä pakollisia paria joululaardikiloakaan kerättyä tonne kahvoihin tässä hötäkässä, baareissa ja kylpylöissä vaan rampannu. Joo, ja äänikin jäi sille tielle. Tuli kai juteltua aika palijo.. Lissää lökiä.
Vastaa Viestiin