Surulllinen vai iloinen huomiokykyisempi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Surulllinen vai iloinen huomiokykyisempi?

Viesti Kirjoittaja slam »

"Juuri tämä huomiokyvyn laajeneminen saattaa selittää luovuuden lisääntymistä", puntaroivat tutkijat PNASissa.

http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=2812

Iloisella ihmisellä huomioitavan asian ilmoittamisaste kasvaa suuremmaksi ja varmasti myös hänen kallonsa läpäisee isomman annoksen ulkoista informaatiota, mutta sekö auttaa häntä syventymään ymmärryksen syövereihin, koska voi vastaanottaa yhteiskunnalta paremmin?

Kysymyksessä ilmeisesti hetkellisen tason yhteiskunnan luominen? Ja siinä pärjäämisen ideologia? En usko iloisen olevan sen kyvyllisempi nerouteen, kuin surullisenkaan. Siihen asiaan on omat yhteisöllisesti epäloogiset määritelmäni.

Ideoita asian tiimoilta? onko luovuuden tasot hämärtyneet, sillä tokihan nekin ovat teknisyydessään ja muissa elämyksellisyyksissään mahdollisia, mut, mut...

... Mikä selittää sen, että yleisesti olet iloisena urheilullisesti jaksavampi, kestävämpi, kykenevämopi. Toki vihaisella ilmeellä, sopivan tason kesyttymisellä edetään varmasti parhaimpiin suorituksiin, vrt. liialliseen nauruun.

- omahyväisyydestä puhumattakaan? :lol:
slam

Re: Surulllinen vai iloinen huomiokykyisempi?

Viesti Kirjoittaja slam »

siis mähän tiiän tän asian, ajattelin vaan pikaseen kysästä ymmärrättex te... :lol:

Gattaca? Joululoma menossa?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Surulllinen vai iloinen huomiokykyisempi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:siis mähän tiiän tän asian, ajattelin vaan pikaseen kysästä ymmärrättex te... :lol:

Gattaca? Joululoma menossa?
No kyl tää asia on intuitiolla täysin selkeäkin, mutta hämääviä tapauksia saattaa ilmetä. Ajatellaan missejä. heistähän "kaikki" on sitä mieltä, et ovat "blondeja" henkisesti. Ja he ovat hyväntuulisia.
Kyllähän yleensä luotetaan mörkkiin ihmiseen enemmän, mut sepä se vasta kummajainen on, joka on iloinen ja energinen ja keskittyy hyvin ja vielä sitten on hyvä ystävä muille (kun keskittyy itseensä eli asiaansa).
Maailma on loppujen lopuksi mahdollista ymmärtää, jos näkee metsän puilta.
slam

Re: Surulllinen vai iloinen huomiokykyisempi?

Viesti Kirjoittaja slam »

stada :h: missi (ÄLYKKÖ, kanakko) (tämä vain siksi koska olen päihtyneenä, rakkaudellinen) piilokovis :lol:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Surulllinen vai iloinen huomiokykyisempi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:stada :h: missi (ÄLYKKÖ, kanakko) (tämä vain siksi koska olen päihtyneenä, rakkaudellinen) piilokovis :lol:
Ole sä hakka juu misi puupiä lapapa
känni HAHA lolloako, ei vaan kollopää lallaa. KANA ja KUKKO se olla pittää piipipp ja kot kukko kiekuu hahaaaaa hahhaaaa. Candyman ja Huima parivaljakko tuima hohh salm salm slam juopunut huhhuu :h:
slam

Re: Surulllinen vai iloinen huomiokykyisempi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Ymmärrät kait selostamani tekstin, jolla aloitin topikin, tarkoitan kirjaimellisesti? :roll: Voidaanko sanoa, että joku päivä teemme vielä yhteistyötä. :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Surulllinen vai iloinen huomiokykyisempi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:Ymmärrät kait selostamani tekstin, jolla aloitin topikin, tarkoitan kirjaimellisesti? :roll: Voidaanko sanoa, että joku päivä teemme vielä yhteistyötä. :D
Kyllä minä sen ymmärrän. Ihan oli järkeä. Mielenkiintoinen juttu. JUU JUU usko nyt Slammari! Älä ole niin uskomaton! Stadari on luotettavaa laatua, mutta Ladaa ei tämän lauseen perään! :D
slam

Re: Surulllinen vai iloinen huomiokykyisempi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Stadinarska kirjoitti:
Kyllä minä sen ymmärrän. Ihan oli järkeä. Mielenkiintoinen juttu. JUU JUU usko nyt Slammari! Älä ole niin uskomaton! Stadari on luotettavaa laatua, mutta Ladaa ei tämän lauseen perään! :D
Olen uskonut viisauteesi, mutta harmitellut myös haurasta vitsailuasi, jota voisit hieman täydentää.

Olen ollut aikeissa kirjoittaa kirjan kehitysvammaisen elmämästä hänen sanoillaan. Se olisi aika rok projekti. älä kerro tätä kellekkään, mutta pääsen aika usein kuunteleen ja voin tehdä todennuksia älykkyyden katosta ymc: :wink:

edit: anteeksi humala... rupesin kisiiiin aika kovsanas tahftiimn :lol:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Surulllinen vai iloinen huomiokykyisempi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Kyllä minä sen ymmärrän. Ihan oli järkeä. Mielenkiintoinen juttu. JUU JUU usko nyt Slammari! Älä ole niin uskomaton! Stadari on luotettavaa laatua, mutta Ladaa ei tämän lauseen perään! :D
Olen uskonut viisauteesi, mutta harmitellut myös haurasta vitsailuasi, jota voisit hieman täydentää.

Olen ollut aikeissa kirjoittaa kirjan kehitysvammaisen elmämästä hänen sanoillaan. Se olisi aika rok projekti. älä kerro tätä kellekkään, mutta pääsen aika usein kuunteleen ja voin tehdä todennuksia älykkyyden katosta ymc: :wink:

edit: anteeksi humala... rupesin kisiiiin aika kovsanas tahftiimn :lol:
Kuittaan kunniamaininnoin
Arska
Vastaa Viestiin