OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis nämä välipäivät usein tuntuvat poikkeuksilta meidän elämässämme, eikö totta!(?) Joskus tuntuu kuin koko elämä olisi vain yhtenään täynnänsä poikkeushetkiä ja poikkeuspäiviä ja poikkeusviikkoja. Ajattelemme, että tämä elämänvaihe on väliaikaista ja kyllä sitten joskus. Ja kaikki on poikkeusta.
Tällä tahdon muistuttaa, että tämä hetki mitä elämme on juuri sitä "tulevaisuutta". Huominen , siis tämä päivä on täysi mahdollisuus. Eläkäämme sen niinkuin pitää, eli tämä huominen on juuri sitä mitä aina suunnittelet eläväsi tulevaisuudessa. Tämän huomaaminen on huima juttu, muuten. Ajatelkaa, älkääkä vain toki ajatelko, että kirjoitan hassuja tai tyhjää, pyydän!
Stadinarska torstaina. With love to you. :)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Jahas. Pitäs olla jo nukkumassa. Miksen jo ole?
Huomenna pitkä päivä töissä... voi joutua lasketteleen ja kaikkee.
Ja sitte ois haettava yks kaiffari Kuopista kyläileen... *huokaus*
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja slam »

ei vittu lisää viinaa!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Siis ette usko, mitä mä tein viimeyönä! (?!)
Tarkemmin sanottuna noin neljän-puol viiden aikaan. Tää on jo jotain ihan käsittämätöntä, jopa mulle.
No, unissakävelin alasti rappuun! Jo oli vallan mukava havahtua siihen, et ovi meni kiinni ja tosiaan mul oli vaan ja ainoastaan pikkuhousut jalassa. Tepastelin sit ihan hätääntyneenä ympäri rappukäytävää ja lopulta ei auttanu muu ku mennä soittaa naapurin ovikelloa. Onneks, siis luojan kiitos, ne avas oven.. Ja sain lainata puhelinta soittaakseni huoltoäijälle, että tulee päästämään mut kotiin. Sen lisäks ne lainas mulle yöpaitaa, ettei tarttenu alasti kekkaloida ja sain istua niillä sen parikymmentä minuuttia ku oottelin ovenavausta. (Onneks on noin kilttejä ihmisiä olemassa, tekis mieli viedä niille vaikka viinipullo lahjaks, ku meen palauttaa sitä paitaa.)
Hyvät hyssykät sentään, oon mä nyt ennenki kävelly unissani..mut tää oli kyllä jo kaiken huippu.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

TPK
Vihtahousu

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

sipsi kirjoitti: No, unissakävelin alasti rappuun! Jo oli vallan mukava havahtua siihen, et ovi meni kiinni ja tosiaan mul oli vaan ja ainoastaan pikkuhousut jalassa.
No voihan Fatzer sentään, mä oon harjoitellut tuon saman laivalla. Lähin hytistä keskellä yötä ulos, onneks toises hytis oli joku hereillä ja pääsin pahnoille. Muistan myös toisen keissin, silloin tosin päällä oli takki jonka taskussa oli auton avaimet. Menin autoon nukkumaan loppuyöksi, aamusta sit pääsin kotia.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti: No voihan Fatzer sentään, mä oon harjoitellut tuon saman laivalla. Lähin hytistä keskellä yötä ulos, onneks toises hytis oli joku hereillä ja pääsin pahnoille. Muistan myös toisen keissin, silloin tosin päällä oli takki jonka taskussa oli auton avaimet. Menin autoon nukkumaan loppuyöksi, aamusta sit pääsin kotia.
Joo, on mullekin muitakin vastaavia tilanteita sattunu. Kerran lähin jopa ulos asti kaverilta talvipakkasella eikä sillonkaan ollu mitenkään kehuttavasti vaatteita päällä (puhumattakaan siitä että ois ollu kännykkää tai muuta käyttökelposta).
Joo, ja kerran lähin yhiltä jatkoilta käymään vessassa jollain alakerran äijällä.
Onhan noita. Mut tää uusin on kyllä kaikkein paras. Tai siis noloin. Oon kyl ajatellu, et ois kiva tutustua naapureihin, mut ei nyt ehkä kuiteskaan tällä tavalla..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bedlam

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

sipsi kirjoitti:
Hyvä tosiaan, että ystävällisiä naapureita löytyy. Tuskin monet edes aukaisisivat ovea, jos joku tuohon aikaan kelloa pimputtaisi. Itse en varmaan edes heräisi. Siltikään en toki pahakseni pistäisi jos alastomat neitoset tulisivat yöllä kyläilemään.

Ja huomenta! Olipas tunnelmallinen joulu metsän keskellä. Taidettiin olla suurinpiirtein ainoassa paikassa, jossa oli jouluna maa valkoisena. Aurinko paistoi joka päivä ja täysin tyyni ilma. Mahtavat fiilikset kun sai pitkästä aikaa oleilla oikein kunnon hirsimökillä, kairata jäähän pilkkopimeässä reikää jotta sai pesuvettä saunaan ja myrskylyhtyjen valossa kuljeksia pihalla. Takaisin haluais.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

bedlam kirjoitti: Siltikään en toki pahakseni pistäisi jos alastomat neitoset tulisivat yöllä kyläilemään.
No sitä se naapuripariskunnan äijäkin vitsaili, että: "Täähän on mun fantasia". Hmm..

Mut vakavemmin, mitä unissakävelylle voi tehdä? Pitääkö laittaa ovet takalukkoon ja kahlita itsensä käsiraudoilla sänkyyn kiinni?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tää taitaa olla maailman pisin viikko. Päivätkin kestää 150 tuntia :(
Vihtahousu

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bliss kirjoitti:Tää taitaa olla maailman pisin viikko. Päivätkin kestää 150 tuntia :(
Mikäs nyt noin ahistaa?
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja JoeB »

sipsi kirjoitti: No, unissakävelin alasti rappuun!
Tästä syystä pidän turvalukon kiinni aina, kämpästäni ei yksinkertaisesti pääse ulos ellei ole avain mukana.
elco

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja elco »

JoeB kirjoitti:
sipsi kirjoitti: No, unissakävelin alasti rappuun!
Tästä syystä pidän turvalukon kiinni aina, kämpästäni ei yksinkertaisesti pääse ulos ellei ole avain mukana.
Eivätkä alastomat böönat pääse keskellä yötä sisään!
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja JoeB »

elco kirjoitti:
JoeB kirjoitti:
sipsi kirjoitti: No, unissakävelin alasti rappuun!
Tästä syystä pidän turvalukon kiinni aina, kämpästäni ei yksinkertaisesti pääse ulos ellei ole avain mukana.
Eivätkä alastoman böönat pääse keskellä yötä sisään!
Ovikelloa soittavalle tai ovea kolkuttavalle avataan toki aina (varsinkin jos sattuu olemaan alaston nainen :wink: )
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Väsyttää, nukuttaa, palelee, särkee, vihloo.. Muuten pyyhkii ihan hyvin. Villasukat jalassa ja huppu päässä täällä möllötän. Huominen päivä enää tämän jälkeen ja sitten kolme päivää vapaata. Pitäisköhän käyttää ne ihan vaan lepäämiseen. Ei paljo nappais mitkään juhlahumut nyt kyllä. Ehkäpä päädynkin Teatrialle myymään paitoja uudenvuodenkonserttiin, sinnekin on pyydetty.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

elco kirjoitti:
Eivätkä alastomat böönat pääse keskellä yötä sisään!
Kai se on sit vaan alettava käyttämään yöpukua. Kivempi vierailla naapurissakin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
imbesiili

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

JoeB kirjoitti:(varsinkin jos sattuu olemaan alaston nainen :wink: )
Kelpaako isoäitini?
Elukka

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Phuu.
Xittu että noi joulunajan sukulaisvierailut ottaa voimille.
Nyt alkaa pikkuhiljaa olla melkein ihmismäinen olo taas.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja JoeB »

imbesiili kirjoitti:
JoeB kirjoitti:(varsinkin jos sattuu olemaan alaston nainen :wink: )
Kelpaako isoäitini?
Jaa-a, kyllähän oven voi aina avata.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

sipsi kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Siltikään en toki pahakseni pistäisi jos alastomat neitoset tulisivat yöllä kyläilemään.
No sitä se naapuripariskunnan äijäkin vitsaili, että: "Täähän on mun fantasia". Hmm..

Mut vakavemmin, mitä unissakävelylle voi tehdä? Pitääkö laittaa ovet takalukkoon ja kahlita itsensä käsiraudoilla sänkyyn kiinni?
No ovet kannattaa laittaa takalukkoon, jos kerran kävelet niistä ulos. Ehkä se hidastaa vähän. Kannattais ehkä myös hakea ammattiapua tuohon ongelmaan.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:Siis ette usko, mitä mä tein viimeyönä! (?!)
Tarkemmin sanottuna noin neljän-puol viiden aikaan. Tää on jo jotain ihan käsittämätöntä, jopa mulle.
No, unissakävelin alasti rappuun! Jo oli vallan mukava havahtua siihen, et ovi meni kiinni ja tosiaan mul oli vaan ja ainoastaan pikkuhousut jalassa. Tepastelin sit ihan hätääntyneenä ympäri rappukäytävää ja lopulta ei auttanu muu ku mennä soittaa naapurin ovikelloa. Onneks, siis luojan kiitos, ne avas oven.. Ja sain lainata puhelinta soittaakseni huoltoäijälle, että tulee päästämään mut kotiin. Sen lisäks ne lainas mulle yöpaitaa, ettei tarttenu alasti kekkaloida ja sain istua niillä sen parikymmentä minuuttia ku oottelin ovenavausta. (Onneks on noin kilttejä ihmisiä olemassa, tekis mieli viedä niille vaikka viinipullo lahjaks, ku meen palauttaa sitä paitaa.)
Hyvät hyssykät sentään, oon mä nyt ennenki kävelly unissani..mut tää oli kyllä jo kaiken huippu.
Sipsi, seksipommi hyvä.

Nukutko siis pikkuhousut päällä ja kummut vapaina?

Jos jätät ne pikkuhousutkin pois niin kyllähän neuvolassa yllättyvät kun väität et haikara toi lapsen, hihhii

Mun pitää hankkia taloyhtiöstäsi osake. Sanot vaan numeron niin teen kauppaa naapurien kanssa. Laitan oveni sitten aukikin yöllä. Ja makuuhuoneen oven. Sitten katson vain aamulla onko tyttö tullut viekkuun! Se on mulle sopivaa kalastusta.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Perverssi hyväksikäyttäjä :x
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ihminen kirjoitti:Ehkä se hidastaa vähän. Kannattais ehkä myös hakea ammattiapua tuohon ongelmaan.
Ammattiapua? Mitä lääkäri tälle voi muka tehdä? Tuntuu sitäpaitsi liiotellulta sanoa tätä ongelmaksi, ku näin tapahtuu äärimmäisen harvoin.

Ja Arskalle. En mä aina nuku noin vähässä vaatetuksessa. Usein on niin kylmä että pidän päällä verkkareita ja t-paitaa. (Just mun tuurilla nyt ei ollu kyse tälläsestä yöstä.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vihtahousu kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tää taitaa olla maailman pisin viikko. Päivätkin kestää 150 tuntia :(
Mikäs nyt noin ahistaa?
Ööö... Erittäin lyhyellä varoitusajalla pienen lapsen yksinhuoltajaksi ryhtyminen. Onko tarpeeksi hyvä syy ahistamiseen?
NuoriDaavid

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tää taitaa olla maailman pisin viikko. Päivätkin kestää 150 tuntia :(
Mikäs nyt noin ahistaa?
Ööö... Erittäin lyhyellä varoitusajalla pienen lapsen yksinhuoltajaksi ryhtyminen. Onko tarpeeksi hyvä syy ahistamiseen?


:(
Vastaa Viestiin