OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bliss kirjoitti:Ööö... Erittäin lyhyellä varoitusajalla pienen lapsen yksinhuoltajaksi ryhtyminen. Onko tarpeeksi hyvä syy ahistamiseen?
No joo... kyllä tuosta heikommatkin ahistuu.
*hali*
bedlam

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bliss kirjoitti:Ööö... Erittäin lyhyellä varoitusajalla pienen lapsen yksinhuoltajaksi ryhtyminen. Onko tarpeeksi hyvä syy ahistamiseen?
:cry: Voimia teille.
silsis

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja silsis »

bedlam kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ööö... Erittäin lyhyellä varoitusajalla pienen lapsen yksinhuoltajaksi ryhtyminen. Onko tarpeeksi hyvä syy ahistamiseen?
:cry: Voimia teille.
Ikävä kuulla. Jaksuja! Mä kuulin toissapäivänä, että kaksi kaveriani, toinen kalastuksen ja pilkkimisen maamme mestari ja kaverini pikkuveli - pelimies, tulevat maaliskuussa isäksi. Tämä kalastelija oli jo luvannut, että kalahommat jää vuodeksi aivan täysin, koska puolivaloilla hän ei sitäkään tee. Mutta sitten tämä toinen. 21-vuotias, täysin kypsymätön ja rauhoittumaton tapaus, joka viilettää baareissa pillunkiilto silmissä. No, en vaan osaa olla iloinen isyydestään. Mutta tämmöstähän tämä on...
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja syttiK »

silsis kirjoitti: Mutta tämmöstähän tämä on...
Kasvunpaikka, jos meinaa kuvioissa pysyä yhtään kauemmin.

aamuKahvia!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
ninnithequeen

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sipsi, eih, eih, mä kuolen nauruun!
Kai sä ees halasit sitä naapuria *tikahtuu*
elco

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja elco »

sipsi kirjoitti: Mut vakavemmin, mitä unissakävelylle voi tehdä?
Teippaa kännykkä reiteen? Tai pistä joku ansalanka-kulkus-vesiämpäri-viritys eteiseen?

Voisikohan sellaista ameriikkalaista koirakaulapantaa soveltaa tähän: faijan naapurilla oli aikanaan sellainen hirmu verihurtta, joka oli vapaana pihalla ja haukkui niin saatanasti. Autosta tullessa skagasin aivan homona, että nyt se käy kiinni. Mutta olikin ilmeisesti niin, että maan alle oli kaivettu joku mikälie tunniste, mikä toimi yhteen koiran kaulapannan kanssa: kun hurtta astui vaara-alueelle antoi kaulapanta ultraäänivaroituksen, kun vähän pitemmälle niin se täräytti jonkun kilovolttia kaulavaltimoon. Tästä extended version olisi tietty sellainen Running Man-tyyppinen kauluri, joku ilmeisestikin toimi samalla periaatteella, mutta pamautti pään irti turva-alueen ulkopuolella.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

sipsi kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Ehkä se hidastaa vähän. Kannattais ehkä myös hakea ammattiapua tuohon ongelmaan.
Ammattiapua? Mitä lääkäri tälle voi muka tehdä? Tuntuu sitäpaitsi liiotellulta sanoa tätä ongelmaksi, ku näin tapahtuu äärimmäisen harvoin.
Mistä minä sen tiedän mitä lääkäri voi tehdä, kun en ole lääkäri? Voit ainakin pyytää sen lukitsemaan ovet, kun meet nukkumaan.

Anyway, neurologian ja psykiatrian alan ihmiset tietääkseni auttavat noissa jutuissa, jos on kovin häiritsevää. Mut jos ei kerran haittaa niin anna mennä vaan.

Bliss kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tää taitaa olla maailman pisin viikko. Päivätkin kestää 150 tuntia :(
Mikäs nyt noin ahistaa?
Ööö... Erittäin lyhyellä varoitusajalla pienen lapsen yksinhuoltajaksi ryhtyminen. Onko tarpeeksi hyvä syy ahistamiseen?
:boohoo:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
bedlam

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

sipsi kirjoitti: Mut vakavemmin, mitä unissakävelylle voi tehdä?
Sellaisia liikkeentunnistimella varustettuja piippaajiahan on olemassa. Muistaakseni lapsillekin on olemassa joitakin tuollaisia "vakoilusettejä", eivät mahda maksaakaan paljon. Luulisi toimivan, jos kämpässä ei sitten asustele lemmikkejä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Sipsi, eih, eih, mä kuolen nauruun!
Kai sä ees halasit sitä naapuria *tikahtuu*
No, ei paljon huvita halailla naapureita alasti. :twisted:
Ja oisko mun pitäny halata sitä miestä vai sitä naista vai kenties jotain muksuista? (Vauvaraukalla oli vielä kuumetta, ja mun pitää ampasta sinne sekoilee.)
Ihan kiva muutenki, ku en ees tunne niitä ihmisiä. Oon kerran vaihtanu sen naisen kanssa parisen sanaa.
Ens yönä tosiaan teippaan kännykän itseeni kiinni. (Kiitos elco.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
safi

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja safi »

Mä en kyllä nyt vaan tajuu näitä nykyajan ihmissuhdeviritelmiä. Yhdellä viikolla ollaan suunnittelemassa yhteisen kodin vaihtamista uuteen ja paremmalla paikalla olevaan vuoden? sisään ja seuraavalla viikolla ollaankin sitten jo eroamassa... :think:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

safi kirjoitti:Mä en kyllä nyt vaan tajuu näitä nykyajan ihmissuhdeviritelmiä. Yhdellä viikolla ollaan suunnittelemassa yhteisen kodin vaihtamista uuteen ja paremmalla paikalla olevaan vuoden? sisään ja seuraavalla viikolla ollaankin sitten jo eroamassa... :think:
Sitä tietää toisten asioista vaan sen julkisen puolikkaan, jos sitäkään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Tuon Nartun täytyy olla sairas. Hippaili yläkertaan ja nyt makoilee tuol mun sängyssä palttoo päällä. Kovis!
Tosin, se taitaa palautua pikkuhiljaa omaksi itsekseen juoksun jälkeen. Se on tääl raiskannu ympäriinsä peittoja ja tyynyjä :oops:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
NuoriDaavid

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sipsi, eih, eih, mä kuolen nauruun!
Kai sä ees halasit sitä naapuria *tikahtuu*
No, ei paljon huvita halailla naapureita alasti. :twisted:
Ja oisko mun pitäny halata sitä miestä vai sitä naista vai kenties jotain muksuista? (Vauvaraukalla oli vielä kuumetta, ja mun pitää ampasta sinne sekoilee.)
Ihan kiva muutenki, ku en ees tunne niitä ihmisiä. Oon kerran vaihtanu sen naisen kanssa parisen sanaa.
Ens yönä tosiaan teippaan kännykän itseeni kiinni. (Kiitos elco.)
Taisi olla tuö unissakävely vain hätävalhe? Hiippailit sovitusti naapuriin äijän luo aamuyöllä, mutta vaimoperkule olikin ovella vastassa?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Taisi olla tuö unissakävely vain hätävalhe? Hiippailit sovitusti naapuriin äijän luo aamuyöllä, mutta vaimoperkule olikin ovella vastassa?
No joo. Jos et kerro kellekään, ni voin paljastaa, et mul on suorastaan tapana deittailla perheellisiä miehiä arkiöisin puol viiden aikaan. Asukoodi hyvinkin vapaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
silsis

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja silsis »

Nälkä motivoi ruokajahtiin. Haen samalla sukset voitelusta. Salille, kiekkopeliin - jotain tommosta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sipsi kirjoitti:Siis ette usko, mitä mä tein viimeyönä! (?!)
No jo on tarina! Juu, suosittelen turvalukon ja ketjun käyttöä, jos se vähän hidastaisi yökävelyä. Mulla on ne aina yöllä kiinni, vaikka en tietääkseni yöllä kävelekään. Muutenkin ehkä kannattaa, yhdellä tutun tutulla oli nimittäin käyty varkaissa sillä aikaa kun isäntäpari nukkui viattoman unta.
Kikkelis kokkelis.
CandyMan

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

sipsi kirjoitti:kahlita itsensä käsiraudoilla sänkyyn kiinni?
Kyllä kiitos.
Kid

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja Kid »

Blissille jaksuja! *hali*


Onpa taas ollut kiirus päivä. Mii laiks. Mä oon taas työkaverina työkaverin paikalla ja huomenna pääsen näyttää mistä mut on tehty. Oon yksin tääl tuotannon/operoinnin puolella. IIK.
Mä niin kovasti toivon, et pomot tajuis mun yhestä työkamusta (kenen paikalla siis ny oon) että se on laiska ja sillä ei oo lainkaan työmoraalia!!! Mä haluun sen paikan ja palkan :twisted:
PerttiMakimaa

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

safi kirjoitti:Mä en kyllä nyt vaan tajuu näitä nykyajan ihmissuhdeviritelmiä. Yhdellä viikolla ollaan suunnittelemassa yhteisen kodin vaihtamista uuteen ja paremmalla paikalla olevaan vuoden? sisään ja seuraavalla viikolla ollaankin sitten jo eroamassa... :think:
Bliss kirjoitti:Ööö... Erittäin lyhyellä varoitusajalla pienen lapsen yksinhuoltajaksi ryhtyminen. Onko tarpeeksi hyvä syy ahistamiseen?
Mitävittua viidakkokirja? Joku päivä sitten Vaola ja nyt ainakin Bliss. Tästä Safista en oikein ottanut tolkkua.

Pitääköhän Pertinkin kohta kotona kysäistä onko paikkaani kyselty?

Koettakaahan jaksella - ihmiset.
slam

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja slam »

mustaenkeli kirjoitti:voi joutua lasketteleen ja kaikkee.
voi, saakeli! tarvinnee tarkistaa himoksen tilanne.
CandyMan

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Keikaus kirjoitti:No jo on tarina! Juu, suosittelen turvalukon ja ketjun käyttöä, jos se vähän hidastaisi yökävelyä. Mulla on ne aina yöllä kiinni, vaikka en tietääkseni yöllä kävelekään. Muutenkin ehkä kannattaa, yhdellä tutun tutulla oli nimittäin käyty varkaissa sillä aikaa kun isäntäpari nukkui viattoman unta.
Samaa tekee puolikuuro vanha äitini, turvaketjun osalta. On aika vittumaista yrittää pyrkiä sisään katsomaan onko hän vielä tolpillaan, kun turvaketju estää sisäänpääsyn, eikä hän monesti huomaa jos hyölle yrittää soittaa. Turvaketjun saa onneksi yhdellä riuhtaisulla poikki, jos tulisi hätätilanne. Mutta kun ei välttämättä tiedä onko sellainen kyseessä.

Turvalukko hidastanee palomiesten pääsyä sisään, mutta toisaalta ehkäpä he tulisivat hätätilanteessa joka tapauksessa kirveellä sisään, luulen.

Elcon ehdottaman kännykän teippaamisen lisäksi tai sijasta ehdotan ylimääräisen kotiavaimen teippaamista reiteen, tai piilottamista yhteen ihmisen useista salaisista ruumiinaukoista. "Ai niin mulla onkin vara-avain siellä...". Niin tai jos oven saa takalukkoon, pääsee unissakävelijä ulos vain avaimen kanssa, joten herää sitten se kyseinen avain kädessään => problem solved.

Olen käsittänyt että unissakävelijät toimivat esteiden edessä kuin valveilla ollessaan, eli jos siihen virittää vain jotain normaalia turvaketjua sun muuta jonka saisi valveillaollessaan helposti pois (ilman avainta), onnistunee se monesti unissakävelijältäkin.
Rouva Pupu

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pieruttaa.
bedlam

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

PerttiMakimaa kirjoitti:Tästä Safista en oikein ottanut tolkkua.
Safi viittasi tähän muiden eroiluun.
PerttiMakimaa

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

bedlam kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Tästä Safista en oikein ottanut tolkkua.
Safi viittasi tähän muiden eroiluun.
Joo, olin vähän fifty-sixty kumpaa se oli.
Geetzu

Re: OBS! Torstai 28.12 on tavallinen arkipäivä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Koettakaahan jaksella - ihmiset.
No juurikin niin...
Rupes ahdistaa Blissin puolesta. Tymää. Täytyy tsekata oma paikka samantien.

:?
Vastaa Viestiin