G: Tipaton tammikuu?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: G: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Johan se on ollut tipaton 2005 ja 2006, että eiköhän mene tammikuu samaan putkeen :roll:

2004 join 2 isoa olutta, paha tahra virheettömässä sarjassa...
ninnithequeen

Re: G: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No ei onnistu. Aussikaveri tulee asustelemaan meille, ja baariinhan se tahtoo. Ja mä oon tylsä selvinpäin baarissa.

Ja minen ykköskaljoistani ja punaviinistäni luovu, prkl.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: G: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

bedlam kirjoitti:En edes harkitse. Täystipattomuustempaukset ovat juopoille, osaan mielestäni ottaa luonnostani tarpeeksi hillitysti ja harvoin.
:komp:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: G: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Oisin kyllä varmaankin sen tarpeessa, ku on tää joulukuu menny enemmän tai vähemmän kännissä.
Mut en usko et onnistuu. 1.1 tai viimeistään 2.1 sorrun kuitenkin, jos meen jotain lupailee.
Voisin tietysti jonku kompromissilupauksen tehdä, eli esimerkiksi että juon ens vuonna vähän vähemmän ku tänä vuonna. Joo, tää on hyvä. (Kumman kaa-lainaus.)

Ainiin, ja Ninni..Jos käytte idässä baarissa, saanko tulla tervehtimään sitä aussia?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: G: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:No ei onnistu. Aussikaveri tulee asustelemaan meille, ja baariinhan se tahtoo. Ja mä oon tylsä selvinpäin baarissa.
Ai niin, vie se aussikaveri piruuttas sinne Kampin kulmille Aussie Bar:iin, missä kaikki työntekijät on kotoisin joko Australiasta tai Uudesta-Seelannista. Tulla puolen maapallon halki ja päätyä kotimaisten keskelle juomaan kotimaista kaljaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vihtahousu

Re: G: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kännitön piti olla, mutQ ny oon lähössä sinne ulkomaille vajaax viikox, nii... Mut vastapainoks lupaan tiputtaa painoa ja reenata kowaa!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: G: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Sen verran vähä tullu viimeaikoina juopoteltua, etten näe mitää syytä tipattomuuteen.
Äipän viiskymppisetki on tammikuussa, vaikka niissäkää tuskin tulee juotua. Mieluummin säilytän ajokuntoni ja otan pakoauton käyttööni, jos ahistaa...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: G: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

Tammikuu menee tipattomana, eikä tee edes tiukkaa. Toisaalta, en ole juopotellut juuri muutenkaan mutta menköön nyt tämän kerran sitten.
Ilman kovaa ei oo elämää!
Vastaa Viestiin