Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ihminen kirjoitti:Luin tuolta ignore-ketjust Sir Paskojen Postien Ritarin vuodatuksen. Sen jälkeen luin muutaman rivin tämän ketjun Paskoista Posteista. Sir Arska, sulla on vakava itsekritiikin puute.
On se Ihminen jostain katkera, hehhee. Tajuatko itsekään kun olet niin kuin se kansakoulun poika joka kiusaa tyttöjä. Tykkää kohteestaan kamalasti. Kertoisit suoraan että pidät minusta. En minä sitä pahakseni laittaisi! Ja muista, minusta ei tarvi olla kade. On minullakin kai jotain vikaa kuten kaikissa! :wink:

Muut älkää ottako vakavasti meidän kisailua! :)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Stadinarska kirjoitti: Olen kovasti hieromassa kauppoja naapurisi kanssa mutta talosi ja asntosi arvo on noussut kattoon sen jälkeen kun sä ilmoitit että alaston nainen kulkee yöllä ja hakee apua...
Sipsi. Nyt opettelet laittamaan oven takalukkoon. MINÄ tulen muuten henkilökohtaisesti näyttämään sen taidon!
Mä asun vuokralla. Mut siitä vaan laittamaan Helsingin kaupugille hakemusta. Ties vaikka tärppäis, ku oot kerran niin stadilainen ja kaikkea.
Ja kai se ovi takalukkoon menee, kuhan ensin perehdyn asiaan. Avaimella luultavasti. Ei tarvitse tulla kädestäpitäen näyttämään.

En oikein ymmärtäny sun viestistä sitä "olen pahoillani-kohtaa". Miksi niin?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Ja kai se ovi takalukkoon menee, kuhan ensin perehdyn asiaan. Avaimella luultavasti. Ei tarvitse tulla kädestäpitäen näyttämään.
Hahaha, kohta se ei sit pääse enää ollenkaan ulos kämpästään :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Elämä ilman rillejä sattuu päähän.

Ja nälkäkin on. Ei ole helppoa elämä, ei.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Ja kai se ovi takalukkoon menee, kuhan ensin perehdyn asiaan. Avaimella luultavasti. Ei tarvitse tulla kädestäpitäen näyttämään.
Hahaha, kohta se ei sit pääse enää ollenkaan ulos kämpästään :D
Joo, joudun sit taas soittaa sille huoltoäijälle, et "apua apua, nyt mä en pääse ULOS kämpästä". :wink:
Ei kyllä toisaalta millään viittis, ku toi edellinen sekoilu tuli jo maksamaan 35 euroa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Olen kovasti hieromassa kauppoja naapurisi kanssa mutta talosi ja asntosi arvo on noussut kattoon sen jälkeen kun sä ilmoitit että alaston nainen kulkee yöllä ja hakee apua...
Sipsi. Nyt opettelet laittamaan oven takalukkoon. MINÄ tulen muuten henkilökohtaisesti näyttämään sen taidon!
Mä asun vuokralla. Mut siitä vaan laittamaan Helsingin kaupugille hakemusta. Ties vaikka tärppäis, ku oot kerran niin stadilainen ja kaikkea.
Ja kai se ovi takalukkoon menee, kuhan ensin perehdyn asiaan. Avaimella luultavasti. Ei tarvitse tulla kädestäpitäen näyttämään.

En oikein ymmärtäny sun viestistä sitä "olen pahoillani-kohtaa". Miksi niin?
Joo, tosiaan, kirjoitin väärän sanan! Korjasin jo. Piti sanoa, että jos lähdet ulos, olen tavoittamattomissa ja siksi olisin pahoillani sun suhteesi jos etsit hyvää seuraa. Se oli sellaista huumoria, mutta kirjoitin vahingossa vastakohtaisen sanan... Se kelpaisi huumoriksikin ehkä...

Vai vuokralla. Ilmankos se ostaminen tuntuikin työläämmältä kuin tavallisesti!
No toki näin.
Sipsi. Se ettei tarvi mun tulla kädestäpitäen näyttämään hieman "masensi". Se oli tuollainen hauska heitto, nääs. Mä voisin jopa tulla. Mussukkani jos lukee, niin ei tarvi hermostua,käyn vain näyttämässä lukon ja korkeintaan nautin Sipsin tarjoamaa glögiä ja piparia, siis piparkakkua meinaan.
Sipsi, olen joka tapauksessa laittanut sut hauskoihin suosikeihin! :)
Ja enää ei oo kuin 4 tuntia sulla ennen VAPAUTTA!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Stadinarska kirjoitti:
Sipsi. Se ettei tarvi mun tulla kädestäpitäen näyttämään hieman "masensi". Se oli tuollainen hauska heitto, nääs.
Sori, ei mun pitäny masentaa. Pus.
Sitäpaitsi oon aika imarreltu, et oon "hauska suosikki". Super. :wink:
Mut valitettavasti joudun kertoa, että mulla ei oo himassa pipareita eikä glögiä. Eikä nettiä. Elän askeettisesti.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Söin kiinalaisessa possunleikkeen lanskiksilla, olis kakkihätä ihan niinQ just häti. Huomenna joutuu ehkä vielä tulemaan töihin ja shit alkaakin vuodenvaihteenvietto.

edit: väärä hälytys, tulikin vain vaaleanpunaisilta kukkasilta tuoksuvaa ilmaa!
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja mdm »

Kylläpä kesti tajuta, että kuka se vanha Vihtahousu onkaan.

Tää lähtee alennusmyynteihin moi!
fuck me I'm fabulous
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Stadinarska kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Luin tuolta ignore-ketjust Sir Paskojen Postien Ritarin vuodatuksen. Sen jälkeen luin muutaman rivin tämän ketjun Paskoista Posteista. Sir Arska, sulla on vakava itsekritiikin puute.
On se Ihminen jostain katkera, hehhee. Tajuatko itsekään kun olet niin kuin se kansakoulun poika joka kiusaa tyttöjä. Tykkää kohteestaan kamalasti. Kertoisit suoraan että pidät minusta. En minä sitä pahakseni laittaisi! Ja muista, minusta ei tarvi olla kade. On minullakin kai jotain vikaa kuten kaikissa! :wink:

Muut älkää ottako vakavasti meidän kisailua! :)
Tämä tuli mieleen joten kaivoin wikipediasta lainauksen, olkaa hyvät.

"Narsistinen persoonallisuushäiriö on psykiatriseen diagnostiseen DSM-järjestelmään vuonna 1980 hyväksytty psyykkinen häiriö. Termiä käytti ensimmäisenä Heinz Kohut vuonna 1971. Kyseessä on yksilön sopeutumista haittaava, jäykkä ja pysyvä patologinen narsismin muoto, joka voi aiheuttaa huomattavaa kärsimystä ja toimintavaikeuksia. Siitä kärsivällä on suuruusharhainen kuvitelma omasta ainutlaatuisuudestaan ja kyvyistään. He kuitenkin vaativat paljon huomiota ja ihailua"
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
NuoriDaavid

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti: Mut valitettavasti joudun kertoa, että mulla ei oo himassa pipareita.
Piparihan sulla on aina mukana kun istut sen päällä.
isohaara

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Vaviskoon ahkera ja työtä tekevä kansa; sain netin himaan ja aion erota joukoistanne! Hianoo kun pääsee lusmuileen taas näytön ääreen.
Bliss

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kävin eilen ensimmäistä kertaa eläessäni Lidl-nimisessä kaupassa :shock:
Olihan...ööö...erilainen.
isohaara

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Bliss kirjoitti:Kävin eilen ensimmäistä kertaa eläessäni Lidl-nimisessä kaupassa :shock:
Olihan...ööö...erilainen.
Sano ihan rohkeesti vaan. Voin välittää huomenna töisä terveiset toimitusjohtajalle.
NuoriDaavid

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:Kävin eilen ensimmäistä kertaa eläessäni Lidl-nimisessä kaupassa :shock:
Olihan...ööö...erilainen.
Suurin harmitus on se, että kassan jälkeen ei ole kaukaloa, jonne tavarat valuisivat pakkaamista odottamaan.

Lidl:n ajatus on ilmeisesti, että ihmiset nopeasti latoisivat ostoksensa kärryihin ja pakkaisivat ne sitten kauempana olevalla pakkausalueella.
ninnithequeen

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:Lidl:n ajatus on ilmeisesti, että ihmiset nopeasti latoisivat ostoksensa kärryihin ja pakkaisivat ne sitten kauempana olevalla pakkausalueella.
Tää on kyllä tosi paska puoli siellä. Terveisiä toimitusjohtajalle.
Bliss

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Bliss »

isohaara kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Kävin eilen ensimmäistä kertaa eläessäni Lidl-nimisessä kaupassa :shock:
Olihan...ööö...erilainen.
Sano ihan rohkeesti vaan. Voin välittää huomenna töisä terveiset toimitusjohtajalle.
No prkl. Siellä ei ole ostoskoreja, vaan on pakko ottaa joku kärry. Ja sitten kun ko. asian tajuaa, pitää kiertää takaisin ulos, hyvässä lykyssä käydä ensin pankkiautomaatilla hakemassa rahaa, että saa niitä stanan euron kolikoita.
Tavaraa on pilvin pimein, mutta hintoja ei kyllä löydy. Houkuttelee muuten ihan summassa ostamaan... :roll:
Vaippa- ja paperipinot joku tekee ihan tahallaan niin korkeiksi, että tälläkään pituudella ei ylety ilman tikkaita ottamaan kasasta mitään ilman että ihan koko pino sortuu.
Kassalla myyjät juttelivat keskenään asiakkaiden "yli", ihan omia yksityisasioitaan. Jos olisin ollut pikkusen pirteämpi, olisin avautunut perusteellisesti niille aiheesta, mutta ei siinä vaiheessa todellakaan jaksanu...
Niin joo, ja johonkin Viralliseen Ohjesääntöön kannattais lisätä, että näyttää ja kuulostaa kamalalta, kun asiakaspalveluhommissa oleva ihminen märehtii purkkaa.

[/avautuminen]
isohaara

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Toi on kyllä niin vanha kitinä, et myyjät oikeesti jo vääntelee naamaansa ja näyttävät kieltä teiän selkien takana.
Mut ostoskorit on kuulemma tulossa jokaiseen myymälään.
Bliss

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Bliss »

isohaara kirjoitti:Toi on kyllä niin vanha kitinä, et myyjät oikeesti jo vääntelee naamaansa ja näyttävät kieltä teiän selkien takana.
Mut ostoskorit on kuulemma tulossa jokaiseen myymälään.
Terkkuloit kentälle, että hinnat kans näkyviin!
isohaara

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Bliss kirjoitti:No prkl. Siellä ei ole ostoskoreja, vaan on pakko ottaa joku kärry. Ja sitten kun ko. asian tajuaa, pitää kiertää takaisin ulos, hyvässä lykyssä käydä ensin pankkiautomaatilla hakemassa rahaa, että saa niitä stanan euron kolikoita.
Tavaraa on pilvin pimein, mutta hintoja ei kyllä löydy. Houkuttelee muuten ihan summassa ostamaan... :roll:
Vaippa- ja paperipinot joku tekee ihan tahallaan niin korkeiksi, että tälläkään pituudella ei ylety ilman tikkaita ottamaan kasasta mitään ilman että ihan koko pino sortuu.
Kassalla myyjät juttelivat keskenään asiakkaiden "yli", ihan omia yksityisasioitaan. Jos olisin ollut pikkusen pirteämpi, olisin avautunut perusteellisesti niille aiheesta, mutta ei siinä vaiheessa todellakaan jaksanu...
Niin joo, ja johonkin Viralliseen Ohjesääntöön kannattais lisätä, että näyttää ja kuulostaa kamalalta, kun asiakaspalveluhommissa oleva ihminen märehtii purkkaa.

[/avautuminen]
Mut oli halpaa!?!
No et ainakaan sitten käynyt mun myymälässä, vaan jonkun vanhemman amatöörin joka ei osaa hommiaan.
Bliss

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Bliss »

isohaara kirjoitti:Mut oli halpaa!?!
No et ainakaan sitten käynyt mun myymälässä, vaan jonkun vanhemman amatöörin joka ei osaa hommiaan.
No en osaa sanoa, kun en sitten ostanut muuta ku talouspaperia ja vaippoja kun en löytänyt hintoja :D
Hyrylän myymälässä. Mikä lie amatööri siellä heiluu sitten..?!
isohaara

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Bliss kirjoitti: Terkkuloit kentälle, että hinnat kans näkyviin!
Niissä keskikäytävän käyttötavaroissa onkin usein kyltit ei-kohdallaan, mutta jos et ihan hyllytavaroiden hintoja nähnyt niin olet jokseenkin sokea.
Bliss

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Bliss »

isohaara kirjoitti:olet jokseenkin sokea.
Sitäkin osittain, mutta jumaleissön kun niitä ei kertakaiken ollut :shock:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bliss kirjoitti:
Terkkuloit
Haa! Pirre ja Hansu on supereita. "Kuuntelet suomipoppista."
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
isohaara

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Bliss kirjoitti:Sitäkin osittain, mutta jumaleissön kun niitä ei kertakaiken ollut :shock:
Et muuten vaan tarkota sitä, että itse tuotepaketeissa ei ollut hintoja?
Vastaa Viestiin