Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Bliss »

isohaara kirjoitti: Et muuten vaan tarkota sitä, että itse tuotepaketeissa ei ollut hintoja?
Muru, mä olen opiskeluaikoina ollut ihan riittävästi kaupoissa duunissa, että osaan kyllä jopa sekavista hintamerkinnöistä hakea oikeat. Mutta siellä hyllyjen reunoissa ei ollut hintalappusia!!!!! Useita tuotteita lojuskeli ihan ilman hintamerkintöjä. Pahin tilanne maustekastikkeiden yms. ja jugurttien ja muiden maitotuotteiden osalla.
isohaara

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja isohaara »

No varsinainen bätmän kauppiaaks sitten se Hyrylän jehu.
Vihtahousu

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

isohaara kirjoitti:No varsinainen bätmän kauppiaaks sitten se Hyrylän jehu.
No sit kun sä oot sen bossi, niin voit antaa sille sit monoa!
isohaara

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Vihtahousu kirjoitti: No sit kun sä oot sen bossi, niin voit antaa sille sit monoa!
Helpompi nöyryyttää ja kiduttaa kun pitää tyypin palkkalistoilla.
Bliss

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Bliss »

isohaara kirjoitti:bätmän
Kuva
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Millaisia sippi Lidlejä teillä siellä oikein on?! Kyllä mun Lidlissä todellakin löytyy koreja ja myöskin hinnat on oikein mallikkaasti näkyvillä.

Päivä kulunut aika nätisti, vaikka kauheeta haipakkaa.. tai ehkä juuri siksi. Pari tuntia ja sitte kotiin. Pyydettiin kaljallekin mut eipä vähempää oikein vois kiinnostaa.
millivanilli

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Vähän innoistuin kangaskaupassa.. sain tuhlattua melkein saman verran rahaa, kuin mitä eilen paloi mannissa.

Tänään teen jotain sellaista sitten kotona, jota en olisi ikinä voinut kuvitella tekeväni, eli heitä turhat vaatteet pois. Juu.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:aion erota joukoistanne!
Ai miten niin erota? Luuleks sä että sulla on niinq joku elämä tai jotain?

Sun yks pussilakana muuten jäi mun luo.
bedlam

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bliss kirjoitti:Siellä ei ole ostoskoreja, vaan on pakko ottaa joku kärry.
Tääl päin on kai tapana ottaa niitä tyhjiä pahvilaatikoita ostoskoreiksi. Kätevää nääs, kulkevat samassa lootassa kotiin asti.
isohaara

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti: Ai miten niin erota? Luuleks sä että sulla on niinq joku elämä tai jotain?
Eikun sen elämän aion jättää...kun ny sain netinkin.
Bliss

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Siellä ei ole ostoskoreja, vaan on pakko ottaa joku kärry.
Tääl päin on kai tapana ottaa niitä tyhjiä pahvilaatikoita ostoskoreiksi. Kätevää nääs, kulkevat samassa lootassa kotiin asti.
En tiiä vaikka olis tapana täälläkin päin, muttakun vasta menetin sen Lidl-neitsyyteni. Ja jälkiviisaus paras... Sen olis voinut ilmeisesti menettää mielummin toisaalla :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jos en tietäisi paremmin, voisin vaikka vannoa, että Silsiksen veli on konstaapelina Helsigissä. Niin saman näköinen, samanlaiset jutut ja sama vuosimalli. Pelottavaa.
Vihtahousu

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Lolita kirjoitti:Jos en tietäisi paremmin, voisin vaikka vannoa, että Silsiksen veli on konstaapelina Helsigissä. Niin saman näköinen, samanlaiset jutut ja sama vuosimalli. Pelottavaa.
Ehkäpä Silsis on tullut Helzkinkiin sua vaklaa?

Oon pitänyt tahtia yllä ja nyt olen 5-kauden melkein puoles välissä B5:n kattomisessa, ei jää tammikuulle kovinkaan paljoa kateltavaa :think:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vihtahousu kirjoitti:Ehkäpä Silsis on tullut Helzkinkiin sua vaklaa?
Näin ei valitettavasti ole käynyt, ne on ihan muut miehet Silsiksen laitokselta, jotka meillä käy kylässä ja joille mä lirkuttelen puhelimessa.
silsis

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja silsis »

Lolita kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Ehkäpä Silsis on tullut Helzkinkiin sua vaklaa?
Näin ei valitettavasti ole käynyt, ne on ihan muut miehet Silsiksen laitokselta, jotka meillä käy kylässä ja joille mä lirkuttelen puhelimessa.
Ainiin, täytyykin ottaa agendaan tulla joskus morjenstaan sua sinne Malmilleko se oli? Onko Malmilla paikallista Opri/pimiöryhmää muuten?

Oletko muuten vihtahousu Dee?
Kid

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä taidan tänään juoda pari kaljaa.

Kamala päivä. Kahden päivän hommat yhellä ihmisellä kun yleensä yhen päivän hommia hoitaa kaks.. Paniikki. Kiireisimmät hommat on onneks tehty mut takaraivossa kutittaa kuitenkin "oonko mä nyt varmasti laittanut kaikki tarpeelliset listat menee ja oikeisiin osotteisiin". Apuaapuaapua.

Ps. mäkin luulen notta vihtahousu on Iso D.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Höh tallinkin laivoilta ostetuista siidereistä ei saa Suomen pullon/tölkin- palautusautomaateista mitään rahaa takaisin. Ne kun on tarkotettu kai Viron markkinoille. Niissä on kyllä kierrätyskuva ja 0,50 eek. Ei silti anna rahaa Vaikka ovat snierbykoffilla Keravalla pullotettuja.
silsis

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja silsis »

Tökkii työnteko aika kunnolla. Pelkkää mekaanista ilmoitusten täydennystä. Ei palkitse, ei inspiroi, ja joka viiden minuutin jälkeen pidettävä kääminkärähdystauko.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kohtapuoliin karkaan kyllä kotiin.. Kyselen sitten puhelimitse iltakoordinaatteja, jos päätän lähteä liikkeelle. Jos mulla nyt ylipäätään on kenenkään numeroita.. (No, Elppaahan voi aina riivata. Hahaa!)
Pusnus! (Oon täynnä hyvää tahtoa.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bedlam

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No niin, junalla Espoota kohti. Taidan karata sen verran aiemmin, että ehdin käydä jonkun levyn hakemassa matkamusiikiksi. Hyvät uudet vuodet vaan niin että sitten kaikille joo!
CandyMan

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Bliss kirjoitti:Muru, mä olen opiskeluaikoina ollut ihan riittävästi kaupoissa duunissa, että osaan kyllä jopa sekavista hintamerkinnöistä hakea oikeat.
Lidlin hinnat ovat niin pieniä.

Kävin minäkin muutama viikko sitten ekaa kertaa elämässäni Lidlissä, jotenkin tuli sekava vaikutelma, ja kuva että valikoima oli erittäin suppea (ja samalla erilainen). Melkein kuin olisi lähi-Alepassa käväissyt, eli kyllä sieltä ne hengenpitimet löytyy mutta eipä juuri muuta. Tosin elin jostain syystä harhaluulossa että Lidl olisi supermarkettiketju, mutta pikkaisen normaali-Alepaa isompi halpamyymälä se taitaakin vain olla.
Vihtahousu

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Raipapati-Ralal-laa!
Duunin jälkeen kävin ostaa raketit ja viinat (pox pox!). Sit pesin auton ihan vitun tarkasti ulkoa ja menin apteekkiin ostamaan tupakankorviketta. Nyt jo kotona, njessöör ja kohta saunaan.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Lolita kirjoitti:Jos en tietäisi paremmin....
Mun yks nykynen työkaveri on muuten sun entinen työkaveri! (Tai, tokkopa sie sitä poitsua muistat...).
Hitto ku väsyttää. Kolmas aamuvuoro töitä putkeen ja tää on ihan raato. Huomenna onneks vapaata ja saa ihan rauhassa pykkäillä niin paljo ku sielu sietää... pyykkikorikaappi pursuaa yli..
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23489
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Että tämmöinen päivä taas.

- Salilla käsi lipesi ja tanko tuli päähän.
- Parkkihallissa peruutuspeiliä tuntematon naisihminen peruutti nokkaani, rekisterikilpi uudenmallinen.
- Kaupassa huomasin unohtaneeni pankkikortin.
- Kädessä ei riittänyt voima enää kotona pitämään kuppia kädessä -> 1kpl sun Java kuppeja vähemmän.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ihminen kirjoitti: "Narsistinen persoonallisuushäiriö on psykiatriseen diagnostiseen DSM-järjestelmään vuonna 1980 hyväksytty psyykkinen häiriö. Termiä käytti ensimmäisenä Heinz Kohut vuonna 1971. Kyseessä on yksilön sopeutumista haittaava, jäykkä ja pysyvä patologinen narsismin muoto, joka voi aiheuttaa huomattavaa kärsimystä ja toimintavaikeuksia. Siitä kärsivällä on suuruusharhainen kuvitelma omasta ainutlaatuisuudestaan ja kyvyistään. He kuitenkin vaativat paljon huomiota ja ihailua"
No, jos Statinarskalla on tuo häiriö, niin saman tien voit tuolla keittiöpsykologian tietämykselläsi diagnosoida muutaman muunkin tältä palstalta ja vieläpä ihan samaan kategoriaan. Miten kätevää, monta diagnoosia yhdellä iskulla!

Meillä kaikilla on narsistisia piirteitä, joillain enemmän, joillain vähemmän ja välillä elämäntilanteesta riippuen.

Ja kyllä, narsismiakin voidaan hoitaa, lukemani mukaan kognitiivisella terapialla on saatu aika hyviä hoitotuloksia.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin