Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jabadabaduu. Tiesittekö kuka näin sanoi aikoinaan. No tietenkin Pecos Bill. Se oli sitä aikaa kun Retu Kivinen muummuassa vaimonsa Bettyn kanssa asui Ankkalinnassa. Aku Ankasta mun tulee mieleeni iki-ihana Ressu joka oli aina suosikkini. Jaska Jokunen kirjat taas tuntuivat melko typeriltä kun niissä oli vain sitä ikuista kenraali kaluuna-huumoria ja vänrikki nappulaa ja masia. Kirjoittajakin oli joku suomalainen pässi.

Ei, en tehnyt aiheesta eksymisen ennätystä Kitinäläisittäin. Ajattelin olla hauska kun perjantai kerran on!
Olinko yhtään hauska? Hei, edes yhtään, please... :wink:
Yönmustaritari

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Oli hiton tylsää niin käväisin paikallisessa kiskaisemassa pari fernettiä unilääkkeeksi ja mitäs...Saleen oli se blondi Nylon Beatistä siinä viereisessä pöydässä.

Jännää. Bongasin julkkiksen.

Voin tietty olla väärässäkin, koska einhän minä sitten mopon saatuani ole koko hahmoa missään artikkeleissa kait nähnyt.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

olen paikalla.

hyvää perjantaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Juu, ei tuo Yönmustaritari oikein nyt reagoinut mun pyyntöön. Mistä ihmeessä te löydätte noin kamalia avattaria. No tuo ritarin avatar on aika hauska mutta kamala samaan aikaan. Okay okay. kaikki on hyviä hyvä on!

Niin, vielä kerron, että olin HIFKIN matsissa tänään ja ilokseni näin tuolla muussa ketjussa että fanini Geetzu ja Geetzun fani Stadinarska olivat molemmat nuurtjessöltinkarulla DDR-hallissa toisistaan autuaasti tietämättä! Voih. Mutta olin parin työkaverikollegan kanssa et sikäli.
Ottelu oli mainiota viihdettä. Julkimoista näin Tikin ja Tuunasen Taiton mut tokihan ne siellä asuvat usein.
Peli alkoi sillä, että toki kunniakansalaiselle on lippu ostettu joten soitin vaan, että onko mun lippuni nyt saatavilla. Oli. Sitten tsekattiin höyrynakkiosasto. Ne on pakollista kamaa. Myyjätyttö oli söpö. Laitoin ketsuppia. Nami. Siis nakki vain namitti. Sitten C katsomoon. Oi ilon hetkeä kun Pikkarainen siirsi Hifkin johtoon. Baxterin Pauli oli saanu poijaat liikkumaan. Ainiin, siis olen toki HIFK-fani henkeen ja vereen, paitsi että mulla on Jokerit-kausikortti mutku sain sen niin halvalla, uskaltaisinko sanoa ilmaiseksi...
Salaa toivon aina Jokerien häviävän, hihii.
Mut siis tää ottelu: Hifk oli herhiläisenä. Joka jätkä veti ihan piippuun ittensä. Mokeista aina hölötetään liikaa ja niin Ahonen sai maistaa sitä, että se oli kuolevainen. Ihan skeida mokke suorastaan tänään. Turo komeesti yllätti, siis Järvinen, Ahosen ja tilanne oli 2-0. Jokerien Kangen jäähyillessä meinas tilanne tulla 3-0:aan mut ei tullunna. Wilm teki välissä upean maalin , sillä on mainiot kädet! Sillä tarkoitan, että luisteluvauhti on huono, mut taito on mahtava. 2-1. Sit tulikin taas Turon taidonnäyte kun ilmasta nappas 3-1 ja vielä Kimmo Kuhta 4-1. Jokerit koetti varsinki toises eräs kovasti, mut Lundell mokkena oli kyl varsin hyvä. Ne oli kyl ihan marjoja ne vedot et sillee mokke sai taas ansiotonta arvonnoussuu. Mut pääasia et HIFK voitti. Baxteri sai mainion alun uralle. Shedden oli kiharoineen aika lähellä meikäläisen istuinta ja se oli hualestunu kyllä.
Kolmas erä oli käytännössä pelailua ja kuka nyt pelailua oli tullunna kahtomaan, ei kukaan!
Halli oli täynnä nyt kun mä ja Geetzu oltiin siellä. Tiedoksi, et mäkin otin kaljan siellä. Se teki ihan hyvää, mut juur vain yksi!
Ja sitten Cheerleaderosasto. Joo, ei niitten sääret ollut karvaisia, et sikäli. Kyllähän he sen säädetyn häiritsemisajan olivat jääkiekon tiellä eli normaali suhde 30% cheerleader 70 % jääkiekko. Eiks tää kuitenkin mee niin siveellisesti. No älkääte ottako tosissanne niinkään.
Mahtaakohan mun mussukkani kannattaa Jyp:i'. Ei hassumpi joukkue, mutta pikkuisen tylsä, sano! Mut älkää kertoko hänelle.
Kyllä minä oikein mielelläni kannustaisin hänen kaa Jyp:iä, hih! :wink:
Viimeksi muokannut Stadinarska, 29.12.2006 1:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Niba »

Näitten tääkiekkojuttujen jälkeen vois sopivasti saada paskahalvauksen?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:Näitten tääkiekkojuttujen jälkeen vois sopivasti saada paskahalvauksen?
Eiksänipa oo lätkäfani? Miksessänipa oo nukkumassa?
Minkäväristä paskaa sulla on. Halvauksen vakavuus riippuu siitä!
Jos se on myrkynvihreää niinkuin oletan sulla olevan niin mene vaan nukkumaan ja tee temppusi aamulla.
Ja vastauksena tähän ET SAA kirjoittaa mulle "perse" niinkuin silloin...
Saan näet fhurutrhhraathijioitha tuollasesta.
Statinarska, rakastunut ei-rampa
:wink:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:huomenta

olen paikalla.

hyvää perjantaita.
Mun puolestani saat olla. Hyviä persantaita sulle vaan. Onko Rollo täysissä sielun ja ruumiin voimissaan!
Tiiätkös, eilen olisin voinut tarvita apuasi kun taistelin monella rintamalla Slamin kanssa. Ei maar, taistelu oli sellaista kivaa taistelua. Slam on tosi nasta tyyppi. Annaa käytin apuna. Hän on hyvä apuri. Mitenkuten sulla Rollo kulkee asiat eli jos nyt ihan kysyisin "kuis panee".
Mua hiukan on kupolista joskus ottanna, kun et paljasta itsestäsi juurikaan asioita. Oon ajatellut ookko feikkirollo, mutta annapas nyt sanaisen arkkusi tai verbaalisen arkkusi puhua.Mitenkuten se venakkolady sulla nyt on? Ja sano vihdoinkin missä sä vaikutat? En vastaa muuten sulle ja tää uhkaus oli kyllä tosi kamala! Älä ota nokkasi, kyl me ystäviä ollaan! En miehenä sulle sydämiä viitsi lähettää. Ne on oikeasti vähän kuin varattu Mussukalle, mutta saat pari hymyä kun olet kuitenkin ollut aika hauska! Kelpaako? :) :)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Missä kaikki on? Aamukolme on paras aika Kitinälle.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarska kirjoitti:Mua hiukan on kupolista joskus ottanna, kun et paljasta itsestäsi juurikaan asioita.
Oletko ironinen vai miten niin en paljasta?
Stadinarska kirjoitti:Kelpaako? :) :)
Toki. Kiitos. :D
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
slam

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:Missä kaikki on? Aamukolme on paras aika Kitinälle.
Rauhallista as always päivälläkin. porukka ei enää jaksa?

.........

Mietintää on vain jaksettava ja jaksettava siirtää sanoiksi... Sir Arskakin tämän tietää, vaikka onkin huumormies. :lol:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

slam kirjoitti: Rauhallista as always päivälläkin. porukka ei enää jaksa?
ilmeisesti ei. kitinä kohtaa loppunsa kohta.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
slam

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti: ilmeisesti ei. kitinä kohtaa loppunsa kohta.
Minä jaksan. öitä.

Itku kiiri hiljaa puseron sisällä. Pakkasen kylmettämät kädet pitivät koholla arvokasta aarretta. Se oli Raamattu käärittynä ruokakaupan muovipussiin. Tuuli lennätti kevyttä pakkaslunta puistonpenkille. Kyyneleet jäätyivät muovipussin likaiseen pintaan. Aava huusi sanoja saapuvasta armosta mielenteillä.

- Mitä lapsi itket?, köyhä pultsari kysyi ja asteli puistossa istuvan nuoren ihmisen vierelle. Lumisade yltyi. Isot lumihiutaleet peitivät molempien istujien hiukset kiteillään.
- Njoo, nuori uskovainen mutisi ja veti Raamattua lähemmäksi rintakehää. Raamatun risti heijasteli muovikassin lävitse helmikuun iltaan. Nuori uskovainen pelkäsi vierasta pultsaria, koska ei voinut olla varma hänen rakkauden asteestaan.

- Luovu Raamatustasi niin pääset lämpimään nukkumaan, pultsari kuiskasi lempeällä sävyllä. Hän yritti tosimielellä tarjota yösijaa, mutta halusi samalla kääriä kokoon harhauskon vaatteen pojan yltä. Nuori poika oli kulkenut saarnaamassa seudulla useamman kuukauden ajan. Talvi oli saapunut. Nälkiintynyt nuorimies ei selviäisi enää kauaa elossa.

- En luovu Raamatustani, enkä uskostani, nuori uskovainen intti juhlallisesti pakkasen punertamin kasvoin. Pultsari ja uskovainen kävivät puolen tunnin väittelyn uskon asioista. Toivottomalta kuullostava ääniaaltojen kalske kaikui merkityksettämästi ilmassa.

Nuori uskovainen ei halunnut luopua oikeaksi kokemistaan opinkohdista. Pultsarin vaimo olisi pitänyt hänestä hyvän huolen. Vain muutaman askeleen päässä höyrysi tuorre ruoka. Sisäiset säännöt kestivät viettelysten voimat.
- Jumala pitää minusta huolen, nuori uskovainen julisti. Pultsari ei kestänyt kuunnella, nousi ja poistui kotiinsa. Olihan aikakausi jo nykyisin hyvin epämääräinen tiukkojen uskomusten suhteen. Olivat aikakaudet olleet sitä varmasti, niin kauan kuin ihminen asioita oli selvitellyt itselleen.

Illalla, pultsari viipyi kotinsa ikkunassa. Ulkona kun oli mielenkiintonsa lähde. Pakkanen laski 20 asteeseen.
- Tule vain, en minä ota sinulta Raamattuasi, pultsari huusi talonsa avonaisesta ikkunasta. Nuori uskovainen istui paikoillaan ilmeettömänä. Elottomat kädet puristivat Raamattua rintaa vasten. Kyyneleet olivat jäätyneet poskipäille. Pultsari ja hänen vaimonsa katselivat nuoren uskovaisen ruumista. Häpeän humu laskeutui pultsarin kasvoille. Ajatukset kertoivat; ”Olisinhan minä voinut hänet hitaammin yrittää suistaa vakaumuksestaan”.

Vaimo juoksi soittamaan lääkäriä. Pullan tuoksu levisi avonaisesta ovesta voimakkaammin nuoren uskovaisen ruumiin vierelle. Häpeän, itsesäälin ja väärän toiminnan kyyneleet olivat lähellä purkautua ulos lähteistään. Pultsari käänsi kohteelle selkänsä, poistui hieman kauemmaksi uskonnon uhrista. Mies toivoi nuoren uskovaisen heräämistä itsensä vuoksi, mutta peli oli menetetty olosuhteet olivat vieneet voiton. Pakkanen oli purrut nuoret koskaan naista suutelemattomat kasvot karmaisevaan irveeseen.

- Ihminen on ajatuksissaan heikko ja on fyysisyytensä vanki. Hänen mietteensä hakevat viimeistä ratkaisua. Asettuu hän elää ja ulkoistuu, ruumis ilmoitti taivaallisesti. Pultsari kääntyi hämmentyneenä kohden elotonta jäätynyttä lihasmassaa. Vain muutaman askeleen päässä seisoi valkoisiin puettu nuori uskovainen.
- Kuka olette, kysyi pultsari hämmentyneenä.
- Olen toivomanne taivaallinen soturi. Totuuden ilmoittaja, mies lausui, kohosi ylös taivaaseen. Vaimo palasi takaisin ulos. Pultsari oli polvillaan lumessa, itki kädet koholla.
- Älä, höpise taivaallisista sotureista vaan kerro, missä on se nuori ihminen?, vaimo kyseli useampaan kertaan.

(njoo, olin aika unessa jo) tuota edellinen oli parempikin ehkäpä, mutta se on missä on
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Äh, onks tää nyt viikonpäiväketju? En taas tajua.

No, sit saan sanoa, että: Eka TPK! Huomenia kaikille.
Tekee mieli lähteä baariin, ku menin lueskelemaan tota tipaton tammmikuu-ketjua. 8) Se on sitten eri asia, että mitä huvittaa tehdä duunin jälkeen, ihminen on ailahtelevainen.
Aijoo, ja kun kaikkia kerran kiinnostaa.. Nukuin viimeyönä verkkareissa, villasukissa ja t-paidassa. En unissakävellyt. Enkä ees osaa laittaa ovea takalukkoon (ei siinä mitään turvaketjuja ole).
Viimeksi muokannut sipsi, 29.12.2006 9:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Luin tuolta ignore-ketjust Sir Paskojen Postien Ritarin vuodatuksen. Sen jälkeen luin muutaman rivin tämän ketjun Paskoista Posteista. Sir Arska, sulla on vakava itsekritiikin puute.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vihon viimeinen työpäivä on käynnistynyt ja motivaatio on vähän nollan alapuolella.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
silsis

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja silsis »

Neljän päivän vapailta töihin ja joku oli vienyt Jounin koko projektipaperikasan, eikä jättänyt mitään ilmoitusta. Nyt sitten pähkäilen pitääkö edellinen paikkansa vai olenko menettänyt muistini ja tullut hulluksi. Ei tästä voi kun parantaa...
Vihtahousu

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hyvää Huomenta! Työpaikalla ollaan, meillä oli parisen tuntia häti aamusta sähköt poicci. Tasan kello 9 lähti virrat takas päälle.
CandyMan

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

No swiddu nyt olen jotain 600€ köyhempi "alennus"vaatemyyntien takia. Jos ei näillä lohkea niin sitten olen koko loppuelämäni ilman! Perhana kun Suomessa on niin kylmä että pitää pukeutuakin, sademetsien intiaanit säästävät vuosittain pitkän pennin vaatekuluissa.

Matkalaukkukin pitäis ostaa, kun tuo vanhempi on lukossa ja avaimet ties missä, ja pitäisi muutenkin ostaa sellainen pienempi pyörillä vedettävä, ei tuollaista isoa raahattavaa. Muinaiset sumerilaiset keksivät että Aasi pystyy kuljettamaan kolme kertaa painavamman kuorman kun se vetää sitä perässään pyörillä varustetuissa kärryissä sen sijaan että kuorma lastataan suoraan aasin selkään. (kaikkea sitä oppii kun pelaa Age of Empires:iä)
millivanilli

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Juu olen töissä, ollut jo pitkään.

Saan kohta väännettyä tikusta asiaa. Lähden käymään asiakkaan luona .. ihQ tekosyy sille, että saa samalla poiketa kangaskaupassa. Tänään taidan luoda jonkin bilepaidan itselleni.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Päästäkää! Tahdon syömään. (Kannustinki jo kollegoita tekemään aamuntyöt nopeasti, että pääsisin aikasemmin ruokikselle.)
Muutenki on tylsääkin tylsempi työpäivä taas tiedossa. Tai no, pitää ajatella positiivisesti..enää 5,5 tuntia jäljellä, eikä koko päivää. Iltapäivällä pitää tosin tehdä yksi (hui..) "jännittävä" tehtävä, joka toivottavasti ees hieman kuluttaa aikaa.
Plääh.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bedlam

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Päevää. Muutama tunti sormien pyörittelyä ja sitten nokka kohti Espoota. Näläkäki ois.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Mua hiukan on kupolista joskus ottanna, kun et paljasta itsestäsi juurikaan asioita.
Oletko ironinen vai miten niin en paljasta?
Stadinarska kirjoitti:Kelpaako? :) :)
Toki. Kiitos. :D
Niin. Vastaus on pahasti puutteellinen. Kuka sinä oikein olet?Et kai vaan ole mun naapurini?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:Äh, onks tää nyt viikonpäiväketju? En taas tajua.

No, sit saan sanoa, että: Eka TPK! Huomenia kaikille.
Tekee mieli lähteä baariin, ku menin lueskelemaan tota tipaton tammmikuu-ketjua. 8) Se on sitten eri asia, että mitä huvittaa tehdä duunin jälkeen, ihminen on ailahtelevainen.
Aijoo, ja kun kaikkia kerran kiinnostaa.. Nukuin viimeyönä verkkareissa, villasukissa ja t-paidassa. En unissakävellyt. Enkä ees osaa laittaa ovea takalukkoon (ei siinä mitään turvaketjuja ole).
Joo, on tää viikonpäiväketju. Tervestulooo.
Duunin jälkeen voit tehdä jotain mukavaa. Kotona riittää tehtävää. Sun on turha lähteä ulos, koska mukava varteenotettava Stadinarska aikoo olla tavoittamattomissa. Olen pahoillani.
Verkkarit, villasukat ja paita tuntuvat kyllä hyvältä suojavarustukselta.
Olen kovasti hieromassa kauppoja naapurisi kanssa mutta talosi ja asntosi arvo on noussut kattoon sen jälkeen kun sä ilmoitit että alaston nainen kulkee yöllä ja hakee apua...
Sipsi. Nyt opettelet laittamaan oven takalukkoon. MINÄ tulen muuten henkilökohtaisesti näyttämään sen taidon!
Viimeksi muokannut Stadinarska, 29.12.2006 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

millivanilli kirjoitti:Juu olen töissä, ollut jo pitkään.

Saan kohta väännettyä tikusta asiaa. Lähden käymään asiakkaan luona .. ihQ tekosyy sille, että saa samalla poiketa kangaskaupassa. Tänään taidan luoda jonkin bilepaidan itselleni.
Käytkö avokkisi kanssa bilettämässä? Käyttekö erikseen? Onko kaikki nyt kotona mukavasti? Suhde avokkiin hyvä? Muistan kun sä olit hieman häntä arvosteleva kun ei oikein innostunut...? :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

CandyMan kirjoitti:No swiddu nyt olen jotain 600€ köyhempi "alennus"vaatemyyntien takia. Jos ei näillä lohkea niin sitten olen koko loppuelämäni ilman! Perhana kun Suomessa on niin kylmä että pitää pukeutuakin, sademetsien intiaanit säästävät vuosittain pitkän pennin vaatekuluissa.

Matkalaukkukin pitäis ostaa, kun tuo vanhempi on lukossa ja avaimet ties missä, ja pitäisi muutenkin ostaa sellainen pienempi pyörillä vedettävä, ei tuollaista isoa raahattavaa. Muinaiset sumerilaiset keksivät että Aasi pystyy kuljettamaan kolme kertaa painavamman kuorman kun se vetää sitä perässään pyörillä varustetuissa kärryissä sen sijaan että kuorma lastataan suoraan aasin selkään. (kaikkea sitä oppii kun pelaa Age of Empires:iä)
Oot sä niin hieno mies. Olet olet! KOSKA matkustat? Kysyy suosikkisi! :wink:
Vastaa Viestiin