Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CandyMan

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

En jaksa kirjoittaa kuin ranskalaisilla viivoilla.

- Ulkona jysähti jotain kovin kovaa ja kumeasti, ei kuulostanut normaalilta ilotulitusraketilta. Jonkun omat iloliemet räjähtivät keittiössä? Allah akbar!

- Eräs melkein tuttu nainen vaatii päästä jo vihdoinkin näkemään kämppäni, koska olen nähnyt hänen kämppänsä jo kahdesti. En jaksaisi just nyt siivota, ja mihin mä kaikki nuo romutkin tungen? Miksi kaikilla naisilla on aina kaksi kertaa mun kämppää isompi kämppä jossain kaukana Espoon perukoilla, ja puolet vähemmän tavaroita? Mikä niitä vaivaa?

- Kolmen päivän ostoksieni vaatesaldo kipusi jo 800 euroon. Missä menikään metroseksuaalin ja oikean homon raja? 1000€ vaatteisiin kolmessa päivässä? Enkä mä edes tykkää zoppailusta.
CandyMan

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Stadinarska kirjoitti:Oot sä niin hieno mies. Olet olet! KOSKA matkustat? Kysyy suosikkisi! :wink:
Muuten kyllä vastaisin mutta kun haluan sulautua massaan ja muiden tavoin norata loppumattomat kyselytulvasi. Onko tämä sinulle ok?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

CandyMan kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Oot sä niin hieno mies. Olet olet! KOSKA matkustat? Kysyy suosikkisi! :wink:
Muuten kyllä vastaisin mutta kun haluan sulautua massaan ja muiden tavoin norata loppumattomat kyselytulvasi. Onko tämä sinulle ok?
Noh, miksei olekin OK, mutta kyllä minä olen lähes aina vastaukset saanut. Sinä toivot, että muut noraisivat? Niin varmaan. Eiväthän he sitä tee kuin jotkut eikä he välttämättä näe kysymisiäni. Kysymykseni eivät kovin intiimejä ole milloinkaan. Mitäs se Candy nyt tarkoittaa?
Jos kysyn esim. sulta enemmän missä nyt olet tyttöystäväsi tavannut ja kuinka olette edenneet niin siitä ovat kaikki kiinnostuneita..
Aivan, eivät kaikki! He eivät ole, jotka eivät ole sinusta kiinnostuneita, mutta näkemäni mukaan olet aika kiinnostava tyyppi kun kirjoitat kuitenkin laillani kokonisia lauseita. Minä arvostan sitä!
Mutta en ole nyt parhaimmalla tuulella kuitenkaan. En ymmärrä mistä sinunkin outo purkauksesi tulee. olen kuitenkin ollut, tai yrittänyt olla, mukavasti.... :)
silsis

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja silsis »

Minulla on tunne, että olisin pettänyt lupaukseni olla vänkäämättä palstalla vaikka mikä tulisi. Tulkintakysymys, mutta joka tapauksessa yritän löytää ihan oikeasti jotain oikeaa tekemistä. Annoin lupauksen itselleni, koska voi olla hemmetin vaikea pitää palstakirjoittelu aisoissa. Joskus kirjoittelu vie raavastakin miestä, eikä toisinpäin. Prioriteetit unohtuvat, heittävät häränbebaa. Lupaukseeni liittyen oli tuo vänkääminen kynnys vähintäänkin pitää tauko kirjoittelusta. Pohjustus kuulostaa turhan dramaattiselta, mut mokasin.

Palaan potalle...joskus.
Vastaa Viestiin