Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Lolita »

silsis kirjoitti:Ainiin, täytyykin ottaa agendaan tulla joskus morjenstaan sua sinne Malmilleko se oli? Onko Malmilla paikallista Opri/pimiöryhmää muuten?
Tervetuloa vaan, tosin mä poistan ulkomaalaisia maasta nykyään, mutta talo on sama.
Naapurin opri on tasan kahden naisen kokoinen ja yhtä tehokas. Meillä ei oikein tapahdu sellaisia sopivia juttuja, enemmän sarjoittavat ja saavat isoja juttuja aikaiseksi tuolla autoryhmän puolella.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mustaenkeli kirjoitti:Mun yks nykynen työkaveri on muuten sun entinen työkaveri! (Tai, tokkopa sie sitä poitsua muistat...).
Ihan varmana muistan! Kuka se on? Laita vaiks yyveetä, jos ei sovi julkisesti huudella.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vaola kirjoitti:Vaola-neitikin uskaltautuu tänään ulos. Pääsee laittamaan uuden silkkitunikan ja korvarenkaat, lakkaamaan kynnet ja ja ja... Rankkaa tämä naisena oleminen! (Pitäiskö siis alkaa mieheksi?) :D
Mullakin on yksi aika uusi ihana silkkitunika! Se on mustan ja harmaan sävyinen ja siinä on eläimellisiä leopardikuvioita! Se on vähän niin kuin Anita Hirvonen klassiseen tyyliin.
Kikkelis kokkelis.
silsis

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja silsis »

En tiedä miksi, mutta koko työpäivä on tuntunut henkiseltä runkkaamiselta.
Bliss

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vaola kirjoitti:(Pitäiskö siis alkaa mieheksi?)
Pääsisi ainakin PALJON helpommalla, joka asiassa... :roll:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Jos kävis kaupassa ja ostais jotain viikonlopuksi? Jos veis ne pullot samalla kauppaan Jos maksais laskut pois? Jos kusettais koiran? Jos silti päätä särkee väsymyksestä ja tekis mieli mennä jo nukkumaan...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
isohaara

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Oon kahdessa kuukaudessa unohtanut waretuksen jalon taidon, ja nyt kittaan halpaa Karjalaa mesetän eksän kanssa. Kannatti hankkia laajakaista kotiin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Jos en tietäisi paremmin....
Mun yks nykynen työkaveri on muuten sun entinen työkaveri! (Tai, tokkopa sie sitä poitsua muistat...).
Hitto ku väsyttää. Kolmas aamuvuoro töitä putkeen ja tää on ihan raato. Huomenna onneks vapaata ja saa ihan rauhassa pykkäillä niin paljo ku sielu sietää... pyykkikorikaappi pursuaa yli..
Kyl määki joskus voisin Cascattorella - illan pitää! Järkätään vaan!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:Kyl määki joskus voisin Cascattorella - illan pitää! Järkätään vaan!
Siis, Carcassonne-peli-illan?!! Kotonasi Larussa?
Täytyy kattoa, mitenkä monta päivää sitä ensviikonloppuna ehtii oleen siellä... jos tarvii jo sunnuntaina ajella kotio, ni sit mä en leiki enää kenenkää kaa, mut jos vasta maanantaina, ni sunnuntaina voisin pelailla...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:
Ihminen kirjoitti: "Narsistinen persoonallisuushäiriö on psykiatriseen diagnostiseen DSM-järjestelmään vuonna 1980 hyväksytty psyykkinen häiriö. Termiä käytti ensimmäisenä Heinz Kohut vuonna 1971. Kyseessä on yksilön sopeutumista haittaava, jäykkä ja pysyvä patologinen narsismin muoto, joka voi aiheuttaa huomattavaa kärsimystä ja toimintavaikeuksia. Siitä kärsivällä on suuruusharhainen kuvitelma omasta ainutlaatuisuudestaan ja kyvyistään. He kuitenkin vaativat paljon huomiota ja ihailua"
No, jos Statinarskalla on tuo häiriö, niin saman tien voit tuolla keittiöpsykologian tietämykselläsi diagnosoida muutaman muunkin tältä palstalta ja vieläpä ihan samaan kategoriaan. Miten kätevää, monta diagnoosia yhdellä iskulla!

Meillä kaikilla on narsistisia piirteitä, joillain enemmän, joillain vähemmän ja välillä elämäntilanteesta riippuen.

Ja kyllä, narsismiakin voidaan hoitaa, lukemani mukaan kognitiivisella terapialla on saatu aika hyviä hoitotuloksia.
Kiistän. Mä oon mukava varsin häiriötön yskilö, eikun yksilö. Hyymör hyymör. Mutta en kailota, huomaa Mussukka jos luet. Anteeksi Keikku että muistin Mussukkaa mutku...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss kirjoitti:
Vaola kirjoitti:(Pitäiskö siis alkaa mieheksi?)
Pääsisi ainakin PALJON helpommalla, joka asiassa... :roll:
BLISS, kuten jo sanoin, olin ja olen osin lumoutunut todella viehkeään ulkomuotoosi, sinä rotuvalio! Ja lumotuneena sitä on vähän syyntakeeton?
Toivottavasti meidän Mussukkamme ei suutu, hänen ei pitäisi, koska hän on kaunis ja naisellinen, rotua myös, eikö olekin, ja mukaava!!
En tiedä miten ikävä tilanne sulla on kun puhuit yksinhuoltajuudesta pikavaroituksella. toivottavasti hienoiset surusilmäsi hohtavat nyt!
Hyrylän Lidl? Asutko siellä? Ketkä sitten asuvat Lauttasaaressa täällä Stadissa?
Mä oon usein käynyt Lidlissä. Se on mainio kauppa, mutta mua ottaa jos ottaa, aivoon, juur nuo mainitsemasi asiat!
Avattaresikin on nyt hauska. Joskus jään tuijottamaan kieltä.
Hyvää Uutta Vuotta. :h:
ninnithequeen

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herkkusieni-juustopastaa a la Ninni tulossa.
Ei oluelle tänään, kun tyttökin on niin nuhainen.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja cardic »

ruoan laittoa ja kaupassa kayntia, tamako on nykyajan miehen asema.
nuo perkuleet syo mut pian vararikkoon
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Bliss

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Stadinarska kirjoitti: Hyrylän Lidl? Asutko siellä? Ketkä sitten asuvat Lauttasaaressa täällä Stadissa?
En asu Hyrylässä. Pojan mummi kylläkin, tai aika lähellä. Asun Hevonkuusessa™ tällä hetkellä. Lauttasaaressa on mun virallinen duunipaikka. Jos kysyt, ketä Larussa asuu, valitettavasti en ihan ulkoa muista niiden vajaan 20 000 ihmisen nimeä....
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vähänkö oon reipas! Tili tuli ja meni. Laskut maksettu ja tilille jäi vajaa neljäkymppiä. Jeppajee. Nyt vois kusettaa tuo koiran ja sitte kävästä viemässä pullot kauppaan ja kattoo jotai sapuskaa viikonlopulle...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Edith

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Edith »

mustaenkeli kirjoitti: Täytyy kattoa, mitenkä monta päivää sitä ensviikonloppuna ehtii oleen siellä... jos tarvii jo sunnuntaina ajella kotio, ni sit mä en leiki enää kenenkää kaa, mut jos vasta maanantaina, ni sunnuntaina voisin pelailla...
Sunnuntaina! Mun kaa! Meillähän on sopimus. Laitan tässä joku päivä viralliset kutsut osoitetietoineenkin. Nyt juon siideriä.
ninnithequeen

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tästä syömisestä ei tule loppua :shock:

Äsken vedin lautasellisen pastaa, ja nyt on pakko laittaa valkosipuliperunoita uuniin. Ihanaa olla porsas, maata sängyllä ja SYÖDÄ.
safi

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja safi »

Jessus tuo mun toinen naapurin poju (ei se seinänaapuri) on aikast namupala ja nyt sen eukkokaan ei taida enää olla kuvioissa mukana. Mä olen silleen aikast kevyesti sitä alkanut hiukan lämmittää ja alkaa tuottaa jo tulosta. Ryntäs meinaa pelkkä pyyhe päällä saunasta pihalle, kun näki mun ajavan auton talliin, heh, heh. Saas nähdä kauanko mammalla menee sen kellistämiseen : )
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Edith kirjoitti: Sunnuntaina! Mun kaa! Nyt juon siideriä.
Joo. Jos suinki saan vaiheltua työvuorot niin, että ois useempi vapaapäivä, ni pietää sopimuksesta kiinni!
Meinasin itekki ostaa äsken kaupasta siiderin. Vaniljan makuisen. Sitten totesin sen olevan pröystäilyä, vaan voisin mieluummin juoda eilen avatun Vina Maipon loppuun ennenku siirryn untenmaille.
Hitto, ku oonki tyytyväinen, etten sortunu päiväuniin. :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Rouva Pupu

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vituttaa kun naapuri heittelee parvekkeelta paukkuja ja raketteja, ei kiva. Vietnamin sota skriivailu saatu valmiiksi, nyt pitää keskittyä saksan valtiollisiin kysymyksiin 1918-1990, huomenna aloitan vasta siirtomaavalta esseen, jos jaksan. Kiinnostavaa ja kovin vaaleanpunaista.

Ilmoja on pidellyt.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Tää kuolee kohta nälkään.. Vielä noin 20 min ja sit olis ruokaa.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Hyrylän Lidl? Asutko siellä? Ketkä sitten asuvat Lauttasaaressa täällä Stadissa?
En asu Hyrylässä. Pojan mummi kylläkin, tai aika lähellä. Asun Hevonkuusessa™ tällä hetkellä. Lauttasaaressa on mun virallinen duunipaikka. Jos kysyt, ketä Larussa asuu, valitettavasti en ihan ulkoa muista niiden vajaan 20 000 ihmisen nimeä....
Okay, muistin vain ett' kirjoitit joskus Lauttasaaresta ja muistin että asuit mut se oli tosiaan duunisi. Vaikka muistan hyvinkin yleensä asiat mielestäni, niin muistin tässä väärin Ninninkin kotopaikan olevan Lauttasaari, ja hänhän on Itä-Hesan friiduja.
Joo, kohtuutonta muuten oli sulta vaatia niitä kaikkia nimiä. Olet TÄYSIN oikeassa! Tämä on iso kylä. Totesin sen, kun olin kävelylenkillä pikku viimassa. Hienoja valoja! :)
Sheetlord

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Otin itseäni niskasta kiinni ja siivosin vaatehuoneeni. Tähän mennessä tuosta ryönän runsaudensarvesta löytyivät mm. seuraavat:
- v. 2004 kadonnut muistikortinlukija
- v. 1999 kadonnut lempi-villasukkapari
- ylioppilaslakki, käytetty ilmeisesti edellisen kerran 1980-luvulla
- valokuvia vanhoista tyttöystävistä
- James R. Hoffan muumioitunut ruumis
- käyttämätön Polaris-ohjus
- kansainvälinen sosialismi 1.0 [se toimiva versio]
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Hyvää yötä, jeesus myötä...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Perjantai Tiputon sanoo Arska Kupaton

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sheetlord kirjoitti: - käyttämätön Polaris-ohjus
Toimiva BUK-ohjus?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin