Vittu-muna-akseliketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
PerttiMakimaa

Vittu-muna-akseliketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Minä pyytäisin, että jos teilt' löyttysii jostakin kohtaa jotainkin juttuua näistä juttuloista niin voisitte joku jutella niitä tähän ketjuun tai toisaalta voisihan ne varmaan pitää ihan omanakin tietonanne tai sitten tehdä jotaikin siltä ja ehkäpä vaikka väliltä.
Tai sitten toisaalta hittoako minä tässä mitään juttelen, jospa laittasinkin pystyyn helvetin pitkän äänestyskimaran tai no tiiä siitä tullooko siitäkään mitään, niinQu. Vähän taitaa pötköön mennä, mutta kun saksetkin jäivät kotiin niin on se kestettävä minkä alulle laitto puttoomaan vaikka saattaahan tuota nostettakin hiukan tulla ennenkuin pöntön suloiseen syöveriin tämä kakka saatetaan sujahtamaan.
Niin jotta mitäpä?vai laitetaanko sittenkin se äänestys. Meinasin jotain vakavamielistä

kuten vaikka Pertin erinomaisuus näppäimistölaitteistovälineistön käyttäjänä ketju.

And Silsis stop your bitching!!!Tai no mitäpä minä näitä enklanteja. Jätetään suosiolla muille.
NuoriDaavid

Re: Vittu-muna-akseliketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:on:
Kuva
PerttiMakimaa

Re: Vittu-muna-akseliketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti::on:
Kuva
Ronilla näkyy olevan _varteen_otettava kilpailija tuossa kuvassa. Norsu etsii kadonnutta kärsäänsä. :)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vittu-muna-akseliketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

En täysin ymmärrä ketjun tarkoitusta mutta tahdon kertoa mitä mietteitä tuo alaston ihmisjoukko herätti.

Taidan olla täysin vieraantunut genitaaleista. Vasta nähtyäni kuvan kymmenesti hoksasin miksi siihen pitää kiinnittää huomiota. Jähmeä!

Mitä tehdä kun kauniin kivettyvä siitin ei herätä edes huomioympyröitynä ajatuksia?
Elämä kantaa, jos sen antaa
PerttiMakimaa

Re: Vittu-muna-akseliketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Melnais kirjoitti:En täysin ymmärrä ketjun tarkoitusta mutta tahdon kertoa mitä mietteitä tuo alaston ihmisjoukko herätti.

Taidan olla täysin vieraantunut genitaaleista. Vasta nähtyäni kuvan kymmenesti hoksasin miksi siihen pitää kiinnittää huomiota. Jähmeä!

Mitä tehdä kun kauniin kivettyvä siitin ei herätä edes huomioympyröitynä ajatuksia?
Arvioin tuon keskellä olevan naisen vartaloa sen verran häpeämättömästi, että itselläkin kesti tuon ympyrän havaitsemisessa aika pitkä aika.

Mitä se kertoo naisesta? :)

Aijuu, ketjun tarkoitus oli murheen karkoitus. Tai no, luepa Ignore -ketjun viimeiset heitot.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vittu-muna-akseliketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mä haluaisin kovasti tietää keitä nämä vittu-muna-akselin kannattajat oikein ovatkaan? Onko sama kuin pahan akseli? Entäs akseli ja elina?
Rotan aivot valtasivat pääni.
PerttiMakimaa

Re: Vittu-muna-akseliketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Ann kirjoitti:Mä haluaisin kovasti tietää keitä nämä vittu-muna-akselin kannattajat oikein ovatkaan? Onko sama kuin pahan akseli? Entäs akseli ja elina?
Ehkä kysymys on juuri toisessa keskustelussa mainostamastani Olkinukesta. "Luonnonsuojelijat väilttävät iduista enemmän kuin ihmisistä".

JuuNou. Itseasiassa olen odotellut ketjun tyylin isää Stadinarnoldia perustelemaan tätä akselia. Ehkä odotukseni vielä palkitaan?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vittu-muna-akseliketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

PerttiMakimaa kirjoitti:Itseasiassa olen odotellut ketjun tyylin isää Stadinarnoldia perustelemaan tätä akselia. Ehkä odotukseni vielä palkitaan?
Kyllähän se varmasti tähän tulee rivitolkulla turinoimaan, mutta veikkaan voitokkaasti että siitä horinasta ei ota selvää slämikään.
Rotan aivot valtasivat pääni.
silsis

Re: Vittu-muna-akseliketju

Viesti Kirjoittaja silsis »

STADINARSKA, TUU JO!
Geetzu

Re: Vittu-muna-akseliketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Laskin alleni tänään. :oops:

... Sopinee tähän ketjuun, koska silloin joskus kun muna ei vielä ollut vittuun eksynyt enkä ollut tiinehtynyt eikä pientä ihmistä sisältäni kuoriutunut, siis silloin ikuisuus sitten kun en ollut vielä menettänyt elämääni ja plaaplaaplaa en myöskään laskenut alleni. No pissiksenä kyl, ja esiteininä ku tulehdus iski päälle, toki muksunakin kai kun vaipatta elämään treenasin... Mutta siis tää virtsankarkailu (olkoonkin äärettömän mielettömän hyperin superin valtaisassa naurukohtauksessa tapahtunut) selkeästi tarkoittaa vittuni vajaatilan. Lihakseni ovat kadotetut!

Nyt kun pääsin avautumaan näin vuoden loppuun näinkin tärkeästä asiasta, voin samalla toivottaa parempaa mieltä ja vuotta 2007 kaikille kitisijöille PUS PUS PUS nus! :h:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vittu-muna-akseliketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

silsis kirjoitti:STADINARSKA, TUU JO!

No NYT TULIN ! Aah.

Sori, olin paskalla.

Sit nautin Pekan lintua ja annoin viskiä tutuille muki tolkulla tietty.

Emmä tok ossaa tämmöseen akseliin mitään kirjoittaa. Mut tekijänoikeudet vois laittaa mulle nii sais jaffaa loristettuna pulloista.

Oliko jotain asiaa? 8)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vittu-muna-akseliketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Itseasiassa olen odotellut ketjun tyylin isää Stadinarnoldia perustelemaan tätä akselia. Ehkä odotukseni vielä palkitaan?
Kyllähän se varmasti tähän tulee rivitolkulla turinoimaan, mutta veikkaan voitokkaasti että siitä horinasta ei ota selvää slämikään.
Kuules Ann. :evil: Kuulepas nyt. Siis minä sanon nyt sulle että. Mä aloitan nyt siis ASnn. Siis tajuatko, että tämä on nyt tosiaan, Ann. Siis kuuntelepa nyt. tarkoitan että nyt kyllä saat. :( Siis etten nyt Ann sulle sanoisi että.
Äh. Ei tästä mitään tuu, Anna on niin pelottava. Älä kulta vaan murra mun sormia, ihan tosi. pelasta... :cry: :cry: :cry:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vittu-muna-akseliketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti::cry: :cry: :cry:
Koska voin lunastaa voittoni?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vittu-muna-akseliketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti::cry: :cry: :cry:
Koska voin lunastaa voittoni?
Nousin viime hetkellä ylös. Koetan taistella vielä. :x
Halunnet minut seksiorjaksesi voittona jos taivun lopullisesti?
Vastaa Viestiin