Lauantai, rakettien ostopäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Lauantai, rakettien ostopäivä

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

IhQ.
Saavun Kouvolaan älyttömän painavan, taidejutskia sisältävän kantokassin kanssa, ähkin sen kanssa Alkoon ja ostankin kaksi pulloa punaviiniä kuoharin sijaan. Mikä mua vaivaa, joka ikinen kerta kun menee viinakauppaan alkaa tekemään mieli punaviiniä mutta aina se maistuu yhtä happamalle vaikka mitä ottas?!
Sitten keputtelen kerrostalolleni, pysähdellen kiroamaan kassinkahvan hiertäessä kämmenet verille joka toisella metrillä, ja totean että talonen on yhtä ikkunaparia lukuunottamatta tyhjillään. Kun saavun omaan kerrokseeni ja kuulen kotoisan teknonjytkeen, saan todeta että ainoat asukkaat jotka ovat paikalla ovat rakkaat venäläiseni. Eikä nyt ole siis ketään muuta kitisemässä yörauhasta :evil:
Lähdin lähikauppaan. Valitettavasti en löytänyt kirveshyllyä mutta otin mukaani shamppanjalohdutukseksi kuivan siiderin, jollasta en myöskään yleensä saa kurkustani alas. Mutta ehkä tämä on semmonen uuden alku, kun inhotan itseni viinalla josta en lainkaan pidä ja ryhdyn raivoraittiiksi! :twisted:
Ehhehe. Sen näkee huomenna.
Pääsen myös siteestäni, jei!
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Rouva Pupu

Re: Lauantai, rakettien ostopäivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tältä päivällä koulutehtävät tehty. Nyt vaatekaapin siivousta, lakanoiden vaihtoa ja tiskatakin voisi. Onneksi pyykkäsin jo eilen *haöuaa oman pesukoneen* Nojuu, on tämä etäopiskelu kyllä törkeästi aikaa vievää verrattuna tunnilla istumisiin. Näihin tehtävä määriin hukkuu, eikä vurokaudessa ole tarpeeksi tunteja. Mutta en valita, kuitenkin tykkään. Ehkä ensi jaksossa valitan kun en ajattelemallakaan keksi miten siitä työmäärästä selviän vaikka naputtaisin 24h/vrk.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai, rakettien ostopäivä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Otin yhden paukun, nyt alkoi tekemään mieli roskaruokaa. Lähden toteuttamaan itseäni grillille siis, ehkä poikkean olusellakin.

Lekaharkko perseessä on ilo revittävä irti pienistä asioista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Lauantai, rakettien ostopäivä

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti: Lekaharkko perseessä on ilo revittävä irti pienistä asioista.
Kerro, mikä sua vaivaa. Mulla olis kiire tehdä vuoden hyvä työ ja voisin vaikkapa kuunnella lähimmäistäni.
isohaara

Re: Lauantai, rakettien ostopäivä

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Oli taas viiminen kerta kun meen darrassa töihin. Ei se oo yhtään hauskaa.

"Ei enää koskaan" - maailman tyhjin lause
Sitä minä hoen
Ja joka kerta se on valhe :hevikaraoke: :miitti:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai, rakettien ostopäivä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edith kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Lekaharkko perseessä on ilo revittävä irti pienistä asioista.
Kerro, mikä sua vaivaa. Mulla olis kiire tehdä vuoden hyvä työ ja voisin vaikkapa kuunnella lähimmäistäni.
Jokin taitaa olla rikki tukirakenteessani, ainakaan ei tunnu lihasvammalta. Menen lekurille kunhan jaksan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Lauantai, rakettien ostopäivä

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti: Jokin taitaa olla rikki tukirakenteessani, ainakaan ei tunnu lihasvammalta. Menen lekurille kunhan jaksan.
:paijaa: Mene sinne lääkäriin. Jaksuja.

Ja nyt voin mennä ostamaan sädekehän, kun olen näin hyvä ihminen. Saako Lidlistä sädekehiä? Saanko alennusta?

Yritin tuossa hetken lukea Erik Wahlströmin Gud-romaania, mutta on se vaan vaikeeta, tuo ruotsin kieli. Hitosti sais tehdä töitä, että ensin ymmärtäis ja sitten vielä joskus jotain kääntääkin vois. Onneksi olin varautunut ongelmaan ja lainannut "Kirjallisuus on parempaa alkukielellä" -projektiini myös ison kirjallisen Arne Ankaa.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Lauantai, rakettien ostopäivä

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Saunottu.Saunottu.Saunottu. Nyt tarttee ruokaa!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Quarter

Re: Lauantai, rakettien ostopäivä

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Minen jumarra tällaista... Ja mä luulin et multa lähtee joskus mopo vähä käsistä paukkujen kans... Tosin tänä vuonna en osta mitään.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Lauantai, rakettien ostopäivä

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Wihii!
Kalsarikännin ihanuudet testissä. :h: Punaviiniä ja Joy Divisionia, hip!
Tekee vaan julmetusti mieli tupakkaa, mutten kirveelläkään haluaisi mennä ulos ja törmätä naapureihin. Mutta sisällä on joka huoneessa palohälyttimet, jotka taannoisesta kokemuksesta päätellen toimivat ainakin jollain tavalla.
Elämä on vaikeaa. Varustaudun sateenvarjolla tai jotain.
Perkele kun omassa porraskäytävässä ei uskalla polttaa...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai, rakettien ostopäivä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Suvinen kirjoitti:Tässä päivässä ei ole muuta hyvää kuin että se loppuu kohta. Puuh..
Älä muuta viserrä! Alkavassa vuodessakaan ei tosin juuri sen hyveNpää näkyvissä, luulen. Vittu. Mikä mussa vetää persereikiä puoleensa?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantai, rakettien ostopäivä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Quarter kirjoitti:Minen jumarra tällaista... Ja mä luulin et multa lähtee joskus mopo vähä käsistä paukkujen kans... Tosin tänä vuonna en osta mitään.
Mitä Mäyrä hyvä tarkoitit? Se poika linkin aukaisun jälkeen. Mikä sitten klikataan, se ilotulitteet vai?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai, rakettien ostopäivä

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Lämmittäiskö saunan?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin