Mitä teet Uutena Vuotena?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Rouva Pupu kirjoitti: Ensitapaaminen ja ensiyhtyminen *ilotulitusta*
Helppo! :p:

Oleilua, löhöilyä, ruokaa ja juomaa. Niin ja ulkoilua sen aikaa, kun siskon perhe on pamautelleet muutamat raketit.
Kavereista oo juuri "seuraa", kun kaikki on NIIN raskaana yhtäaikaa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:Hmm, juuri kävi kutsu huomiseksi erään miehen työkaverin luokse. Todennäköisesti siellä tulee ainakin käytyä. Voisi olla ihan piristävää käydä hieman tuulettumassa ahertamisen lomassa.
Huomenna on myös pariskunta Pupun vuosipäivä :h: Ensitapaaminen ja ensiyhtyminen *ilotulitusta* Sikälimikäli myös historiallinen päivä, koska silloin kännihöpisin ensimmäistä kertaa kitinäläisen (Mustis ;))kanssa puhelimessa. Hmm, muiden kanssa en ole tainnutkaan koskaan höpistä edes selvinpäin.
Tämä oli kiinnostavaa. Pupupariskunnan vuosipäivä! Kumarran ja onnittelen! Onko tämä nyt luettavissa ihan sanatarkasti. Tapaaminen oli kuitenkin toivottavasti ennen yhtymistä?
Sit mustis! Mielenkiintoista kun tunnen Mustiksen!Tunnenko sinut?
Onnea nyt sitten ja kuohuviinit porisemaan!
Toivoo Arskainen :)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

syttiK kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Ensitapaaminen ja ensiyhtyminen *ilotulitusta*
Helppo! :p:
Niinpä! :komp: Nyt jos ei ihan suututa niin ainakin harmittaa, kun näyttää että itellä on menossa tsäänssit erittäinkin kiinnostavaan yksilöön samaisen "harha-askeleen" tähden. Tasan ei käy onnen lahjat! Voihan myrkky. Ihan vielä en silti luovuta, alan nyt sitten haNkalaksi, senkin edestä :twisted: saapi antaa vinkkejä se kenellä on, miten tässä tilanteessa tulisi toimia päästäkseen halutunlaiseen lopputulokseen eli ei niin sinkuksi kuin nykyään..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Rouva Pupu

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

KisSandra kirjoitti:
Helppo! :p:
Niinpä! :komp:[/quote]

Nojuu, mitä sitä turhaan esittämään muutakuin on. Ja kun toinen on yhtä helppo, on yhtyminen aika varma yhtälö. Oishan sitä toki voinut sitä triviaalia pelata, mutta kun toinen nyt sattui olemaan sen verran Uuh!1 niin vällyjen väliinhän se viaton mies oli kierosti vieteltävä. En sentään sortunut juottamaan sitä humalaan. Kyllä kannatti lutkailla, kerrankin!1
BettyB.

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Isohkolla kaveriporukalla kotibileet erään ystävän meren rannalla sijaitsevassa kattohuoneistossa, että eiköhän sieltä parvekelasien suojasta näe pari rakettiakin... Evääksi otan pullon sitä keltaisinta leskeä ja kirkasta.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Rouva Pupu kirjoitti:Nojuu, mitä sitä turhaan esittämään muutakuin on. Ja kun toinen on yhtä helppo, on yhtyminen aika varma yhtälö. Oishan sitä toki voinut sitä triviaalia pelata, mutta kun toinen nyt sattui olemaan sen verran Uuh!1 niin vällyjen väliinhän se viaton mies oli kierosti vieteltävä. En sentään sortunut juottamaan sitä humalaan. Kyllä kannatti lutkailla, kerrankin!1
Juu ei, onnea vaan teille molemmille. :h: Olisin vaan suonut itsellenikin parempaa menestystä. Sen kerran kun kerran puoleen vuoteen päättää jollekin antaa niin näin siinä sitten käy :doh: Minä, itse siveyden sipuli, jouduin nyt kohtaamaan tämänkin kohtalon.. :shock:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Aattelin rakastella kuin kiimainen possu, juoda vähän kuoharia, katsella raketteja ja sit taas leikkiä kiimaista possua. Röh!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja brona »

Ravinteliin syömään kavereiden kanssa, minkä jälkeen tyypit valitettavasti jakaantuvat eri suuntiin. Enköhän päädy perinteisesti Töölöön kotibileisiin ryyppäämään, puistoon räjäyttelemään raketteja ja jatkoille Hadankaan.
...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Teen äyriäisrisottoa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
CandyMan

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Paukuttelen isoja leijoja kotona.

Yksistä kutsuista jo kieltäydyinkin, ja keskustaan mua ei saa edes kirveellä vaikka olisi kuopiolainen piponaama. Mulla on ollut tälle viikonlopulle jo ihan tarpeeksi tuloa ja menoa.
CandyMan

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Minua pelottaa viime päivien uutiset, siitä se johtuu. Tiedän kyllä että kuopiolaisia pitäisi kohdella yksittäistapauksina, mutta tökkii pahasti. Yritän yritän.
Rouva Pupu

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti:Minua pelottaa viime päivien uutiset, siitä se johtuu. Tiedän kyllä että kuopiolaisia pitäisi kohdella yksittäistapauksina, mutta tökkii pahasti. Yritän yritän.
Luulisi ninja taidoilla pärjäävän :boohoo:
Itseänikin nämä nykyiset uutiset järkyttävät niin paljon, mutta koska en ole amatööri annan sinulle viNkkejä, jotta voit lähteä rauhallisin mielin uuden vuoden pippaloihin. Nämä turvatoimet ovat naiselle, joten sinun pitää hiukan muokata niitä.

Ensinnäkin pitää osata muutama Matrix-liike, suomenlipulla vuoratussa käsilaukussa on nyrkkirauta ja avaimenperänä toimii mini stiletti. Stay up sukissa pidän perhosveistä ja juhlakorkokenkien päihin olen hankkinut rautakärjet. Lisäksi olen varautunut syömällä ilmaa muodostavia ruoka-aineita. Pieni viinapullo ja tulitikut siltä varalta ettei kebabin saaminen toimi oman mieleni mukaan. Olen myös opetellut pelottavia huutoja kuten "vitun rättipää", "siitäs sait mutiainen" ym. Varsinkin muniin potkiessa pitää huutaa "vittu, enää et pysty viemään MUN valkoihoisia naisia" tai jotain saman suuntaista.

Olen valmis lähtemään baanalla. Hyvää uutta vuotta sinulle, toivottavasti pääset eroon pelostasi :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lolita kirjoitti:Aattelin rakastella kuin kiimainen possu, juoda vähän kuoharia, katsella raketteja ja sit taas leikkiä kiimaista possua. Röh!
Ylpeys käy lankeemuksen edellä. Virtsatieinfektio, pissa verestä ruskeaa kuin Cokis, aamuinen käynti polilla ja antibioottikuuri. No sex today.
ninnithequeen

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lasten ilotulitus kaatosateessa kytätty. Aika surkeeta. Ei kovin moni uskaltautunut tuohon keliin raketteja ampumaan, oottanevat keskiyöhön sitte.

Tytär sen sijaan oli aevan tohkeissaan joka ikisestä pikkupikkuraketista, ja sehän on pääasia :)
Enttu

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Nyt vituttaa .. täällä piti olla 22-02 joku asukkaiden uv-juhla ja paskan marjat tietty just sillon ku mä oisin täällä sen järjestäjä on kipeenä ja isännöitsijäkin jossain landella kännykän tavoittamattomissa,kuka lähtis mun kanssa ryyppäämään ja aiheuttamaan keskustaan yleistä pahennusta :?:
Yönmustaritari

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Just. Viimeisen tiedon mukaan tumuis mennään vaikka taidan pitää sitä van tasoittavana toimepiteenä eilisille juhlille.

Krapulan siirtoa kenties mutta kuitenkin taitaa joutua sirtymään väkevimpiin aineksiin, koska tänään kaljasta ei tule kuin vihaiseksi.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Täällä ei vettä sada, mutta mustaa, märkää ja jäistä on. Pommeja paukuttelivat nämäkin täällä. Meidän 2,5v ei paljo perustanu, pelkäs raukka ja sano haluavansa sisälle. Ei oo juhlafiilistä. Taisin lähettää tossa aika hyisen ja lopullisen tekstiviestinkin tämän mahtavan uudenvuoden kunniaksi.
Edith

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Yönmustaritari kirjoitti: koska tänään kaljasta ei tule kuin vihaiseksi.
Sitä pitää vaan juoda enemmän.

Hyvää uutta vuotta kaikille ja auringonpaistetta ja sen sellaista kaikkee kivaa. Mä rakastan teitä ja lähden röpötteleen!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Edith kirjoitti:Hyvää uutta vuotta kaikille ja auringonpaistetta ja sen sellaista kaikkee kivaa. Mä rakastan teitä ja lähden röpötteleen!
Niin miekin! <3

Ages of Wonderia ja valkkaria kotona.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
isohaara

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Viime hetken kutsuja alko sitten rapisee ympäri Suomee, mut paskaaks väännät kun kahdeksalta pääsi töistä eikä enää hotsita. Tissuttelen kotona ja kattelen telkkaa.
ninnithequeen

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ekat raketit ammuttu!!1 :cheer:

Yllättävän hienoja raketteja saa niin pienellä summalla. Olin ihan yllättynyt. Kohta valetaan tinaa. Nuuh. Toivon kikkelin muotoista tinaa :jouden:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:Toivon kikkelin muotoista tinaa :jouden:
Kannattaa hioa isoimmat särmät siitä ennen äksöniä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Ekat raketit ammuttu!!1 :cheer:

Yllättävän hienoja raketteja saa niin pienellä summalla. Olin ihan yllättynyt. Kohta valetaan tinaa. Nuuh. Toivon kikkelin muotoista tinaa :jouden:
Toivon pallonmuotoa tinasta. Äidille sanon, että tennispallo ja joillekin muille en sano tennispalloa. :D
ninnithequeen

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Muahahaaa, mä sain kuin sainkin kikkelin tinakengästäni. Siin on selvästi enkeli, siipineen kaikkineen, istumassa jonkun hökötyksen päällä, ja sil on HIRVEE jortikka. ihan suorassa törröttää vielä. Ukon mielestä se oli Mr. Lordin naama. Pah.
Ukon tinasta taas tuli ilmiselvä koira, mutta jotenkin tuo vaan löysi siitä kaksi valtavaa tissiä :roll:
Nitsku sai lohikäärmeen. Tästä ei kiistelty.

Kohta valetaan vielä tinat nro 2. Ja jännitetään jaksaako neiti kahteentoista asti hereillä. On kyllä niin hyvin nukkunut, että eiköhän tuo jaksa. Ja tässä paukkeessa se vähintään herää sitten :?

Loppuyöstä suunnitelmat vaan paranee: skumppaa kahden kesken Uno-korttien parissa :h:
CandyMan

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Lolita kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Aattelin rakastella kuin kiimainen possu, juoda vähän kuoharia, katsella raketteja ja sit taas leikkiä kiimaista possua. Röh!
Ylpeys käy lankeemuksen edellä. Virtsatieinfektio, pissa verestä ruskeaa kuin Cokis, aamuinen käynti polilla ja antibioottikuuri. No sex today.
Olisko anaaliseksi onnistunut edelleen?
Vastaa Viestiin