Stadinarskan MEGALOMAANINEN oma galluB

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitä tekisit stadinarskalle, jos sen kiinni saisit?

Pieneen koriin pistäisit ja kotiin kuljettaisit!
2
6%
Pussaisit halaisit ja syvälle anukseen naisit!
2
6%
Lataisit, tähtäisit ja sarjalla tulittaisit!
17
53%
Matkalipun ostaisit ja palstalla noraisit!
9
28%
Kaljan ostaisit ja arskalle skoolaisit!
2
6%
 
Ääniä yhteensä: 32

Nasalspray

Stadinarskan MEGALOMAANINEN oma galluB

Viesti Kirjoittaja Nasalspray »

Hei mahtavaa, että meillä on palstan henki ja elämä, joka päivän ilo joka väsymättä jaksaa väijyä puolenyön vaihtumista saadakseen taas ilahduttaa kansaa henkevällä liukkaan sutjakkaalla tekstisekametelillä. Tuo joka kylän mörrimöykky ja rööperin ruuneperi ansaitsee siis oman kalluBin!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan MEGALOMAANINEN oma galluB

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MAINOS:

Varoitus: Tämä saattaa olla ärsyttävää tosikolle, mutta en itse tätä ole tilannut enkä tehnyt. Olen Stadinarskan puolustaja vain!

Eli:
Äänestä Stadinarskan puolesta, niin pääset monesta huolesta!

Arskasta tai Arskan pitävät, kaipaavat, kunnioittavat, haluavat, kiinnostuneet, rakastavat, ihastuneet, pusia haluavat, HYVÄKSYVÄT, mieheksi haluavat, hauskana pitävät
JOS joku näistä "nappaa" laita ruksi johonkin positiiviseen

Pyyntöni oli tämä koska taisin laittaa itse itseni raketilla johonkin tai tulitin kun nauroin samalla, ääh!
Eli Arskan puolesta raksi laita jollei umpitylsyys täällä sinua maita!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan MEGALOMAANINEN oma galluB

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei karjukuomat ja tyttökuomat!

Nyt kaikki laittoi leikiksi tämän kyselyn. Ei kai noin suuri joukko tarvita mun kuuhun lennätykseen?
Mä luulen, että haluaisitte leikkiä mun kanssa?
Terveisin Kitinäjulkku muttei Kitinämulkku!! Miettikääpä tätä!
ja Pus kaikille humoristeille! 8)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Stadinarskan MEGALOMAANINEN oma galluB

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ei sarjatulella osu mihinkään.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vihtahousu

Re: Stadinarskan MEGALOMAANINEN oma galluB

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mylwin kirjoitti:Ei sarjatulella osu mihinkään.
Sen takia taidatkin mennä sikariportaaseen töihin.

Itse kysymykseen vastaan: :9mm:
MGandhi

Re: Stadinarskan MEGALOMAANINEN oma galluB

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Kerrankin kun johonkin kallubbiin oisin vastannut 'Tuulenpuiska', niin sitä vaihtoehtoa ei edes ole. Tämäkin vielä. Voiko päivä enää lähteä huonommin käyntiin?
Nasalspray

Re: Stadinarskan MEGALOMAANINEN oma galluB

Viesti Kirjoittaja Nasalspray »

Ei se vaan tajua, muuten ihan hyvä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan MEGALOMAANINEN oma galluB

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tässä on tietenkin varmaan toki suurin osa sellaisia, jotka ilmiselvästi olette leikillänne laittaneet mut "kuuhun raketilla", mutta jos joukossa on, kuten varmasti ainakin muutama, jotka oikeastikaan eivät mua sympatiseeraa niin voisitteko laittaa mikä minussa on ärsyttänyt. Ihan asiallisesti, pyydän!Se on mulle tärkeää koska en kirjoitusta lopeta ja teiltä saisin rehellisiä arvioita. Muistutan, että olen paljon tehnyt myös täysin asiallista tylsää kirjoitusta ja välillä itseäni ainakin hauskuttavia ja väliin olen pistänyt ultrakevyttä ja väliin provoa. Kaikki eivät tosiaankaan ole huonoa, mutta mikä saattaisi ärsyttää?

JOS mielipide on vain vittu-muna akselilla tyyliin "aivokääpiö tai "sut mä noraan" tai "tarjotaan hirttoköyttä", niin jättäkää sellainen, mutta sanokaa mitä varten se ei ole hyvä! Ann saa "tappaa" minut. Se nainen huvittaa minua oikeasti. Komediennet ovat harvassa!!

MUTTA SITTEN tietenkin yhtä arvokasta OLISI myös toinen puoli: Eli pyydän yksilöimään mitkä osa-alueet tai tyylit olisivat mukavimmat. Mikä tyyli mulle sopisi parhaiten.

JA PYYDÄN TÄSSÄKIN nyt jo etukäteen anteeksi, jos herätän jonkinlaisen itsekkään narsistisen ihmisen leimaa. En tarkoita sitä. Tää tieto on mulle tärkeää, enkä sitä senkummemmin enää kysy. Jos nyt saisin vähänkin arvokasta huomiota.

Olkaa rehellisiä! Älkää lyökö asiaa leikiksi. Itse kirjoitus saa olla leikkisä!

toivoo ainakin halukas ystävyyteenne oleva Stadinarska. Kitinäystävyyteen. Mulla on omituisten saamieni kommenttien kanssa, jotka paljolti ovat pojilta tulleet kateudesta tai sen kaltaisesta ilmiöstä, mutta mitkä ovat innoittaneet kuitenkin muitakin liikaa?... ehkä tarpeetonta kaikille näyttäytyä enää...valitettavasti.
Odottelen ja nyt tällainen hymyhymiö. :)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Stadinarskan MEGALOMAANINEN oma galluB

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti: Ann saa "tappaa" minut.
Ei, ei ja vielä kerran EI! Koko jutun ideana on se, että mun pikku kätöset jäävät verettömiksi, ja SINÄ väännät omat niskasi nurin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan MEGALOMAANINEN oma galluB

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Ann saa "tappaa" minut.
Ei, ei ja vielä kerran EI! Koko jutun ideana on se, että mun pikku kätöset jäävät verettömiksi, ja SINÄ väännät omat niskasi nurin.
Ai mutta noinhan se olikin. Sehän oli minulle vapaaehtoista. Voi kun olet Ann kultainen kun minulle muistutit siitä, että minusta pidät noin! Pus

Mutta sinä pikku VALEPUTTI! Kumpi on totuus: Onko sinulla pikku kätöset vai "sepän kourat" niinkuin jossain ketjussa sanoit? Arskalla on sellainen nopea ja laaja miljardien biljoonien gigatavujen muisti!
Ann jäi kiinni, Ann jäi kiinni! lallallaallaalllaaaaaa!
Terveisin Stadinarska
The Winner

Huomaattehan ennen Annan minulle osoittamaa lievennysviestiä oleva pyyntöni tässä ketjussa! Se ei ole vitsiä se pyyntö. Eikä siinä ole tarkoituksellista itsekorostusta. Nyt VAIN USKOO ja vastaa pyydän!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Stadinarskan MEGALOMAANINEN oma galluB

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti: Mutta sinä pikku VALEPUTTI! Kumpi on totuus: Onko sinulla pikku kätöset vai "sepän kourat" niinkuin jossain ketjussa sanoit? Arskalla on sellainen nopea ja laaja miljardien biljoonien gigatavujen muisti!
Senkin harhainen PASKAKASA! Älä mulle ala, älä edes kuvittele alkavas. Korjataan eka se lukihäiriö ja oikoluetaan vasta sitten.
Ann kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: ... Ihan ei muisti riitä ja saatan valehdella väittäessäni lauenneeni häiriöstä noin puolen minuutin sisään ensimmäistä kertaa elämässäni naisen sormista.
Onko sulla itelläs miesten sormet
Oikeet sepän kourat.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan MEGALOMAANINEN oma galluB

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Mutta sinä pikku VALEPUTTI! Kumpi on totuus: Onko sinulla pikku kätöset vai "sepän kourat" niinkuin jossain ketjussa sanoit? Arskalla on sellainen nopea ja laaja miljardien biljoonien gigatavujen muisti!
Senkin harhainen PASKAKASA! Älä mulle ala, älä edes kuvittele alkavas. Korjataan eka se lukihäiriö ja oikoluetaan vasta sitten.
Ann kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Onko sulla itelläs miesten sormet
Oikeet sepän kourat.
Mä ALOIN! Ja jatkan alkamista! Missä on lukihäiriö, kysyy kohteliaimmin harhainen oma paskakasasi joka yllättävää kyllä kuitenkin alkoi!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Stadinarskan MEGALOMAANINEN oma galluB

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti:Missä on lukihäiriö, kysyy kohteliaimmin harhainen oma paskakasasi joka yllättävää kyllä kuitenkin alkoi!
Kun et vaan osaa niin..

Jos ei oma äiti opettanu sua potalle, niin kai se on sitten niinku jonku sossun asia näyttää sulle minne se uloste laitetaan. Annan kuitenkin vinkin: ei suuhun.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan MEGALOMAANINEN oma galluB

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Missä on lukihäiriö, kysyy kohteliaimmin harhainen oma paskakasasi joka yllättävää kyllä kuitenkin alkoi!
Kun et vaan osaa niin..

Jos ei oma äiti opettanu sua potalle, niin kai se on sitten niinku jonku sossun asia näyttää sulle minne se uloste laitetaan. Annan kuitenkin vinkin: ei suuhun.
Voi Ann murunen! Tuo avatar ei sovi sulle! Ota se karhu kottaraisen koivilla!
Mä tutustun siihen lukihäiriöväitteeseesi kenties huomenna!
En nyt ainakaan tunnusta että multa tulisi ulostetta! En kehtaa!

Ann, ikävä että joudun toteamaan tämän ja muut ehkä myös minusta pitävät!: Päivä on ollut noin fyysisesti mulle raskas ja olen hitsin väsynyt ja se on sellaista joka vaatii UNTA PALLOON! Enkä aio sanoa mitä teen vessassa ennen uniani!! :D
Vastaa Viestiin