KepuliKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

millivanilli kirjoitti:*leijuu*

:h:
Menet naimisiin? Olet raskaana?
millivanilli

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elppis kirjoitti:No kerro nyt?!! 8)
Rouva Pupu kirjoitti:Menet naimisiin? Olet raskaana?
En ole raskaana..

:h: ollaan puhuttu kihloista..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

millivanilli kirjoitti:
:h: ollaan puhuttu kihloista..
Siistii, tarttuva tauti!
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elppis kirjoitti: Siistii, tarttuva tauti!
Yup!

Mä en vieläkään oikein meinaa uskoa...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

millivanilli kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Siistii, tarttuva tauti!
Yup!

Mä en vieläkään oikein meinaa uskoa...
Siis niinQ puhuitte, vai kompastuiko se sun eteen?
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elppis kirjoitti:Siis niinQ puhuitte, vai kompastuiko se sun eteen?
Puhuttiin. Päivästä ei ole sovittu, sillä ei ole mikään kiire. Hiljaa hyvä tulee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Voe saatana mie nauran tääl maha kippurassa. Onneks muksu ei osaa englantia. Matthew muisti myös hyvin 5 vuotta sitten opettamamme laulun ja lauloi innoissaan sitäkin: "Altte svenska ee hoomoseksuaaaaal!"

Makaroonilaatikko maistui santsienkin verran herralle, ja nyt miehet lähti kaupasta ostamaan saunaolutta. Olemme menossa Ravintola Pikkulintuun Puotilaan, ja siitä myöh. ehkä Itikseen, SOITTAKAA mulle, mie en voi soittaa mun typerän saldorajan takia.
Jaahas mulla taas uusi helistin ei kestä käyttöä..
taas laturissa kiinni, käyn kaupassa ja mietitään sitten olen nimitt. nukkunut kuin tukki, valitettavasti en kuin uppotukki ja silmiä koskee ja väsytyttää..
Pikkulintu sieelä bueno whisky valikoima..eikä oluissakaan mitään vikaa vikaa ole..
Syön först ärtsoppaa, ostin potkan siihen lillumaan, eiköhän se tästä?
Pyyhin Netikettiin..
CandyMan

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

millivanilli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Siis niinQ puhuitte, vai kompastuiko se sun eteen?
Puhuttiin. Päivästä ei ole sovittu, sillä ei ole mikään kiire. Hiljaa hyvä tulee.
Siis mistä päivästä? Kihloihinmenopäivästä vai naimisiinmenopäivästä?

Mieti kuitenkin tarkkaan ennenkuin menet kihloihin. Ei ainakaan seksiä ennen sitä.

Onnea jokatapauksessa minkätahansa asian suhteen.
CandyMan

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

-Superior- kirjoitti:Iik! Postilaatikostani tuli tänään Dallasin neljäs tuotantokausi! :h:
Korvaako vakuutus menetetyn postilaatikon?

Mulla ei ole mitään raportoitavaa. Silti kerron että kävin tänään oluella ja juttelin aivan liian syvällisiä. Maailmankaikkeudesta, minuuden pienuudesta ja mistä nyt tuulee.

Työhommat kaatuvat päälle, ehdinkö juoksemaan alta pois?
Rouva Pupu

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti: Työhommat kaatuvat päälle, ehdinkö juoksemaan alta pois?
Et. Tai sitten kaatuminen on niin hidasta, että ehdit kirjoittamaan kuuluisat viimeiset sanat kitinään siltä varalta ettet kerkeiskään juoksemaan alta pois. Kerro miten kävi, jos pystyt.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo meno tyssäs nyt puhelinonkelmaan ei oo ninnin uutta numeroo enää..
pöh..
Jos joku pistää sen YVnä tai jotain niin katsotaan..
Pyyhin Netikettiin..
millivanilli

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

CandyMan kirjoitti:Siis mistä päivästä? Kihloihinmenopäivästä vai naimisiinmenopäivästä?

Mieti kuitenkin tarkkaan ennenkuin menet kihloihin. Ei ainakaan seksiä ennen sitä.

Onnea jokatapauksessa minkätahansa asian suhteen.
Naimisiinmenopäivästä ei olla sovittu.. ja kiitos.
Vihtahousu

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Meinas auton hälärin kanssa mennä hermot kun tulin kaupasta, ei vaan suostunut poistamaan hälytystä. Tulin sitten lähikaupasta kävellen kotiin ja kävin vekslaamassa pari tuntia sitten ja jotenkin kummallisesti se nyt toimi, tosin mulla on teoria mikä siinä kusi.

Nyt pitäs hiihtää salille kun on kerätty energiaa tarpeeksi helvetillistä treeniä varten.
Millille onnea! 8)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No jes. Liikuntaharrasteita ja solariumia. Huomiseks varasin jo saman setin. Tällä kertaa solkku oli ihana ja rentouttava kokemus, ei hikinen, märkä ja tukala as usual. Olin nukahtaakin pariin otteeseen sinne. Kuvittelin mielessäni ihan selvästi että olin etelässä biitsillä makoilemassa auringossa, ja pussailemassa <3 Sitten taas se liikunta oli hikinen, märkä ja ajoittain tukalakin kokemus. Mut kuuluu asiaan. Nyt tilaan itelleni uudet biksut!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huomenna pitäisi sitten palata opintielle. Katsotaan oppiiko vanha rakki mitään uutta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:Nyt ahistaa. Näin eksääni pitkästä aikaa kunnolla, tuli käymään ja otin puheeksi tämän kummallisen pysähtyneisyyden tilan, kun ei oikein tiedä onko vielä yhteenpaluuaikeita vai ei, ja samaan hengenvetoon ilmoitin, että jos ei ole varma vieläkään ( erosta kohta 4 kk ) niin ei sitten pitäisi tulla käymään eikä nähdä sitten ollenkaan. No siitä se sitten lähti eikä ole enää tulossa, ei käymään eikä varmaan olemaankaan.

Sanoinko pahasti, teinkö väärin? On tunne että ehkä se olisi jäänyt jos olisin kauniisi pyytänyt. Miksen pyytänyt? Mitä olen tehnyt? Pelottaa.

Niin, ja töissä hommat kumuloituu hirvittäviksi kasoiksi. Tuntitolkulla ylitöitä. Sekin ahdistaa. Taidan vetää viikonloppuna kännit!
ÖÖ, joo jos joku loppuu niin se loppuu that's it?
Känni kaunistaa!
Känni, teit minusta kauniin? :P :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Suvinen kirjoitti:Sanoinko pahasti, teinkö väärin? On tunne että ehkä se olisi jäänyt jos olisin kauniisi pyytänyt. Miksen pyytänyt? Mitä olen tehnyt? Pelottaa.
Et tehnyt. Hyvä vaan että et 'anellut'. Jos tarvii miettiä olisko se jäänyt jos olisit tehnyt jotain toisin, niin ollaan jo hukkateillä. Kyllä se olis sun vierellä, vaikka olisit minkälainen 'hirviö', jos tarkoitus olisi. Ei sitä tarvitsisi miettiä ja pähkäillä. Kyllä näittenkin tarkoituksen vielä joskus huomaa. Vaikka voi siihen mennä kauankin. Ja voi se ikävä jäädä loppuelämäksi, eikä se ole paha asia. Sun elämän tarkoitus ehkä oli nyt vaan päästä siitä eroon. Koska muuten et voisi kokea sitä mitä on tulossa seuraavaksi. Ja uskoisin, että se on jotain parempaa.
safi

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Suvinen!

Tuo nyt oli fiksuinta mitä saatoit tehdä. Huomattavasti helpompi jatkaa elämäänsä eteenpäin, kun mielen ankeaksi tekevä henkilö ei ole jatkuvasti näkökentässä. Ei vanhan tottumuksen takia kannata roikkua menneessä. Aluksi varmaan tuntuu oudolta ja hankalaltakin, mutta mitäpä sitä ei oman mielenrauhansa takia tekisi : )
selika

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
isohaara

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Voi saatanan saatana! Mikro on kadottanut elektrooninsa. Tähän aikaan yöstä joutuu vielä uunia lämmittämään.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla on identiteettikriisi. Ehkä tämä avatar-sigu-titteli -kombo menee nyt vähän aikaa. Vasta kolmas tänään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Yönmustaritari

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Suvinen kirjoitti:
Vaola kirjoitti: Rehellinen totuus lienee se, että jos hän sinut tulenpalavasti olisi halunnut takaisin, hän tuskin olisi lähtenyt ollenkaan. Voihan hän ehkä vähän haluta, mutta riittääkö se?
No ei riitä, sehän se ongelma onkin ja syy etten ala tosissani pyytämään. Mietityttää vaan, onko rakkauden tarvis olla aina niin tulenpalavaa - eikö joka ikinen rakkaus ajan myötä muutu mukavaksi oleiluksi, tyytyväisyydeksi tavalliseen? Minulla oli kerrassaan mukava olla, enkä olisi suhdetta lopettanut ilman painavaa syytä. Nyt se painava syy tuntuu jääneen puuttumaan. Siksi kaikki tuntuu jotenkin väärältä. Totta, ei ehkä paras syy jäädä suhteeseen, mutta onko se paras syy lähteäkään?

Ja kun se olisikin vain se yksi naama, mutta kun sen mukana katoaa tusina muuta lähes jokapäiväistä tuttua, perhe ja ystävät. Yhtälailla se ero niistä tulee.
Suvinen puhuu, kuin miespuolinen minä. Mikset aukee shrinkissä olevaan ketjuun näistä ettei tämöiset huomiot jää unholaan? Älä pakota mua siirtämään näitä täältä muualta sinne.

Minusta tuo perhe- ja tuttavakriteeri on kuitenkin yksi seikka, joka saattaa edesauttaa huonoihin suhteisiin jäämistä notta tarkkana pitää sen kanssa kyllä olla.

Minun yksi kaveri kävi vuosia sitten nuorena poikana painamassa jotain sillipurkkia, joka ei halunnut tehdä sen penetraation parempaa tuttavuutta, koska poikaystävän mutsi oli niin kiva. Huolimaton oli tavarastaan kuitenkin sano.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vaola kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:No ei riitä, sehän se ongelma onkin ja syy etten ala tosissani pyytämään. Mietityttää vaan, onko rakkauden tarvis olla aina niin tulenpalavaa - eikö joka ikinen rakkaus ajan myötä muutu mukavaksi oleiluksi, tyytyväisyydeksi tavalliseen?
En tiedä, koska omatkin suhteet aina päättyneet viimeistään muutaman vuoden päästä. En tiedä, miksi exäsi halusi lähteä, mutta jos hän selkeästi kaipasi jotain tulenpalavaa jännitystä, uutuuden viehätystä tms, niin se tarkoittaa kai sitä, että te halusitte sitten eri asioita? Noin kärjistäen!
Suhteen pari ensimmäistä vuotta ovat (ihanteellisessa tapauksessa) rakastumisen aiheuttamaa hormonihumalaa ja sen jälkeen punnitaan, mitä suhteesta tulee. Ei siitä tule mitään, jos ihminen haluaa vain tuntea huumaa eikä tehdä töitä sen eteen, että suhde voi hyvin. Mutta tuon ensihuuman ei tarvitse välttämättä kadota kokonaan, koska dopamiinitasoja (dopamiini on tärkeässä osassa tuota hullua rakastumisvaihetta) voi nostaa esim. tekemällä uusia ja jänniä asioita yhdessä. Yökävely Kontulassa voi olla siis avain suhteen kestävyyteen.
Kikkelis kokkelis.
Yönmustaritari

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Keikaus kirjoitti: Suhteen pari ensimmäistä vuotta ovat (ihanteellisessa tapauksessa) rakastumisen aiheuttamaa hormonihumalaa ja sen jälkeen punnitaan, mitä suhteesta tulee.
Ja minua kyllä korpee toi muka pari vuotta. Minusta on huutava vääryys, että minut on jätetty alta vuoden vasta ehkä päästyäni känniin. Mutta jestas millainen kanuun siitä pidemmän ajan välistä sitten olisikaan tullut vai?

Älä tee virheitä!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Nyt ahistaa. Näin eksääni pitkästä aikaa kunnolla, tuli käymään ja otin puheeksi tämän kummallisen pysähtyneisyyden tilan, kun ei oikein tiedä onko vielä yhteenpaluuaikeita vai ei, ja samaan hengenvetoon ilmoitin, että jos ei ole varma vieläkään ( erosta kohta 4 kk ) niin ei sitten pitäisi tulla käymään eikä nähdä sitten ollenkaan. No siitä se sitten lähti eikä ole enää tulossa, ei käymään eikä varmaan olemaankaan.

Sanoinko pahasti, teinkö väärin? On tunne että ehkä se olisi jäänyt jos olisin kauniisi pyytänyt. Miksen pyytänyt? Mitä olen tehnyt? Pelottaa.

Niin, ja töissä hommat kumuloituu hirvittäviksi kasoiksi. Tuntitolkulla ylitöitä. Sekin ahdistaa. Taidan vetää viikonloppuna kännit!
Vaikea, aika mahdoton, ottaa kantaa kun ei tiedä mitä on välillänne tapahtunut. Mutta olen kyllä varma ettei tuo suhde ole paras mitä sulle voisi tapahtua jos haluat.
Mutta kun on kiintynyt monin eri sitein johonkin asiaan niin tietysti on aivan raastavaa erota. Mutta kun en tiedä mikä on miehen motivaatio tulla takaisin. Kuulosti hieman siltä kuin jotenkin kiltteyttään tuli "paijaamaan" sua. Se tieto olisi sun tärkeä saada ettei hän väkisin riipu kiinni.
Summa summarum: Nyt sinun vain pitää itse tietää mitä haluat.
Varsinainen suhde on niin tärkeä, ettei kyllä mielestäni saisi miettiä ulkopuolisia perheitä, mitä menettää, vaikka mahdotonta se kai on.
Nyt kun 4 kk on mennyt, se on kuitenkin jo ikäänkuin voitettua aikaa, siis pahemmin raastavaa, jolloin jos eron syyt ovat selkeät niin en suosittelisi tuon 4 kk:n vesittämistä yhteen muutolla.
Sinä tiedät parhaiten mikä on parasta sinun tämänhetkisessä elämässäsi. Sydän tietää. Jossain muualla olisi takuuvarmasti parempaa, mutta uuden aloitus ja entisten rikkirevintä lopullisesti ovat usein silti lähes mahdoton paikka. Maailma on ihmeellistä kuviota täynnä ja me tunteinemme niiden keskellä.
Älä vedä kännejä, hyvä tavaton. Ole sellaisten tyhmyyksien yläpuolella. Tämä on käsky!
Tee työsi niin hyvin kuin pystyt. Se riittää.
Stadinarska ystävyydellä Suviselle
Vastaa Viestiin