KepuliKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enttu

KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Keskiviikko,josko tänään sais luunsa ylös,ulos ja itikseen käymään,
eilinen meni sit lahjakkaasti kotitöissä ...
ninnithequeen

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo nukkumaan pitäs mennä, aikanen herätys ja päivällä lentokentälle, jihuu.

Unia.
slam

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

kait sitä voisi yrittää nukkua, tullunna pohdittua ihan liikaa... 8)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

taukopaikalla kohta.

hyvää keskiviikkoa
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
slam

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

http://www.city.fi/keskustelut/view.php ... 4&offset=0

nauraen vääsin tuollaisen, mutta se ei ole sitten "muka" minun tekemä, että joku edes lukee sen. :lol:
Vihtahousu

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Eka ja Ehanin TPK.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No töessäpä täälläkin. Puoli tuntia jo kohta ollunna. Mukava oli kävellä valkoisuudessa, suojalumessa, aavistuksen pakkasen puolella ehkä. Tänään mun on pakko kärrätä itteni johonki liikuntaharrastukseen, ja huomenna kans, pakkopakko. Eihän tästä tuu mittää muuten ja rahatkin menee hukkaan. Apua, loma lähestyy ja mä en tiedä mitä mä teen, ja mihin mä meen.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja alja »

huomenta. väsyttää. ja vituttaa. eli tämä vuosi on alkanut perin huonosti. tekisi mieleni jäädä työttömäksi.
tutuille terkkuja! 8)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
feliformia

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Taas jäivät unet muutamaan hassuun tuntiin ja väsyttää niin, että itkettää. Raahautuessani duuniin valtava treenikassi olalla tuntui, että voimat loppuvat ja saan sydärin tai jotain.

Tyhmää kun väsyneenä kaikki pienetkin asiat tuntuvat aivan ylitsepääsemättömän kamalilta.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta kaikille ja jokaiselle! 8)
Kekkaloin sit unenpöpperössä tossa kadulla, ja meinasin jäädä auton alle, ku en hiffannu kummalle puolelle pitää väistää. Noloa siinä mielessä, et se kuski oli yks äijä täältä töistä, ja sit se tuli tohon sisälle naureskelee mulle.
Meil on ns.työnseisaus, koska posti ei ole tullut, ei voida tehdä mitään. Eli: Minä juon nyt kahvia.
Feliformialle terkkuja. Mäkään en saanut yöllä nukuttua, tai siis unenpäästä kiinni, ja tosiaan väsyneenä kiukutuksenaiheet tuntuu lähes maailmanlopulta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Heiheihei, mä oon vaihteeks normaalimyynnin puolella. Outoa. Ei tarvii ajatella eikä stressata mistään. Ihanaa. Tää on hyvä päivä!
Ens viikolla sitten puhumaan pomon kanssa palkasta. Nih!
ninnithequeen

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Kekkaloin sit unenpöpperössä tossa kadulla, ja meinasin jäädä auton alle..
Tämän verran kun luin, luulin, että oot taas unissas tepastellu :lol:

Ja huomenta vaan. Eipä täälläkään montaa tuntia unta, mutta niin kiva päivä tiedossa, että eipä haittaa. Taidan esitellä aussipojalle tänään itäisen Helsingin pahimmat räkälät. Huomenna lätkämatsiin ja viikonlopuksi Espooseen ja ehkä Viroon. Jei.
millivanilli

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

tpk tosiaan..

Työnteosta ei tunnu tulevan mitään.. ajatukset ovat ihan liian vaaleanpunaisia. Pariin päivään jalat eivät ole koskeneet maahan :h:
SaintJohnPerse

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Luoja, kun väsyttää. En taaskaan saanut yöllä unta ja pyörin sängyssä kirjaa lukien neljään asti.. Nyt olen yrittänyt saada silmiäni auki viimeiset pari tuntia. Jospa kahvi hieman auttaisi.. Sitten salille huhkimaan ainakin hetkeksi.

Vuosi on alkanut samalla tavalla kuin päättyikin.. Hieman masentunein fiiliksin. Se yksi ihminen aina vähän väliä muistuttaa olemassa olostaan ja seuraukset on aina samat. Vitutus! Eikös jo siitä voisi päästä yli?

Nyt, kun enään viitsi sumentaa ajatuksiani juopottelemalla enkä lutkailemalla... Tai ehkä sitä jälkimmäistä en jätä... Teen sen vaan valitussa seurassa.
Geetzu

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

alja kirjoitti:huomenta.
Halirutsaus aamuväsyn vitutuksen poisto-yrityksenä, ole hyvä!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tämän nykyisen duunin parhaita puolia on, että tapaa paljon söpöjä tyttöjä. Tosin kun minut tunnette, tiedätte etten mitään saa aikaiseksi.

Huonot puolet voittavat kuitenkin, esimerkiksi tänään kiroilin tunnin verran persusta raapien kun Song oli kyllä antanut paperilla ip-osoitteen, mutta unohtanut toteuttaa sen.

No nyt kahvia naamaan ja jatkan radio rockin kuuntelua, joka vaikuttaa melkoisen tyydyttävältä. Melkein harmittaa kun 15. päivä alkaa kuulumaan joidenkin apinoiden mölyä biisien välissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Vuosi on alkanut samalla tavalla kuin päättyikin.. Hieman masentunein fiiliksin. Se yksi ihminen aina vähän väliä muistuttaa olemassa olostaan ja seuraukset on aina samat. Vitutus! Eikös jo siitä voisi päästä yli?
Voi sua muru. Kyl se menee ohi, sitten kun aika on kypsä.
Sitäpaitsi jos ei edes dokaa, ajatukset selkenee huomattavasti. Ja mieliala piristyy.
(Nimimerkillä: Tipaton tammikuu. Hmm..)

Aijoo..ja Ninni. Raportoi, jos eksytte Itikseen asti. Ei tiiä, jos vaikka oisin jossain liikkeellä..ni voisin tulla tervehtimään aussia. Vaikka luulen, että ne kaikkein pahimmat itä-Helsingin räkälät on vähän eri suunnalla..

(Enkä mä oikeesti oo mihinkään liikkumassa tänään, ärsyttää välillä vaan toi himassa-pakkolusiminen. Hieno sana kuiteski. 8) )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Aijoo..ja Ninni. Raportoi, jos eksytte Itikseen asti. Ei tiiä, jos vaikka oisin jossain liikkeellä..ni voisin tulla tervehtimään aussia. Vaikka luulen, että ne kaikkein pahimmat itä-Helsingin räkälät on vähän eri suunnalla.
Kulta. Mul on edelleen se saldoraja ylitetty.

Eli soita, eiköhän me Itikseen mennä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Joo nukkumaan pitäs mennä, aikanen herätys ja päivällä lentokentälle, jihuu.

Unia.
Aiotkos esitellä suomenmaan varjopuolia kitinäläisiä sille auswitchsillesi?
Vai aiotko jättää hyvän kuvan Suomesta ja juomalaisista hänelle.
ei todellakaan ole pakko, mutta mistä moinen henkilö tarvii selventäviä selvityksiä, joita halutessaan ninni voi, ei voi? Antaa.



Oostraalian wrestling?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Aiotkos esitellä suomenmaan varjopuolia kitinäläisiä sille auswitchsillesi?
Vai aiotko jättää hyvän kuvan Suomesta ja juomalaisista hänelle.
ei todellakaan ole pakko, mutta mistä moinen henkilö tarvii selventäviä selvityksiä, joita halutessaan ninni voi, ei voi?
Se on ollu täällä jo kerran, 5 vuotta sitten, ja sillon me vasta juotiinkin ;)

Ja hänhän on mun ihan ensimmäinen nettituttavani, joten miksikäs ei kityläisiä uskaltais näyttää sille?
Vihtahousu

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vähä hassulta tuntuu toi Nikotiini-laastari tuossa olkapäässä, mut näköjään ajaa astiansa. Vetelin toisen puolikkaan eilisestä hapanimeläkana-kastikkeesta, luonnollisesti siinä on himppasen liikaa valkosipulia ja jalapenoja... saas nähä kuinka kauan tänään jaksaa riNpuilla ennenkuin potalle joutuu :)

Yritän kynsin-hampain pitää kiinni uudenvuodenlupauksestani, vaikeeta on mutta yritän.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ratsastustunnilta kotiuduttu. Ehanaa, ku tuo hepo kulki ihan oikeasti.
Polvissa kipua. Tänään mulla on lupa olla lahna. Taidan mennä sänkyyn.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Urh. Kotona taas eikä kukaan kaipaa seuraani.
Kuinka kertakaikkisen ihanaa.
Vuosi on alkanut vittumaisimmalla mahdollisella tavalla.
No friends, no life, no love.
Viddu. Heräsin tunti sitten meikit pitkin naamaa ja sisko tuli koulusta hetki sitten.
Menen heti selailemaan muiden yliopistojen hakulomakkeita.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Iik! Postilaatikostani tuli tänään Dallasin neljäs tuotantokausi! :h:
Sheetlord

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Loppus jo tää väijy, niin pääsis salille korjaamaan joulun aiheuttamia vahinkoja. Panettaakin niin paljon ettei tiedä miten päin olisi.

Make a note, youngsters, us old ppl get hornee too :D
Vastaa Viestiin