KepuliKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Moi.

Pinaattilettua naamaan.. onneksi väännän illalla tortillat kotona.

Sipsukka ja Ninnerö - mihin te olette itiksessä menossa? Voisin kotimatkalla moikata, kun odottelen itiksessä äijää reilut 30 min töiden jälkeen.

Viikonloppuna kemuja :cheer: Toivottavasti kukaan tahvo ei ota kameraa mukaan.

Ryanair on muuten harvinaisen fiksu lentoyhtiö. Lennot maksaa 0€, mutta pienikin muutos maksaa 100€+. :evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:


Sipsukka ja Ninnerö - mihin te olette itiksessä menossa? Voisin kotimatkalla moikata, kun odottelen itiksessä äijää reilut 30 min töiden jälkeen.
Ninnin puolesta en voi sanoa yhtikäs mitään, ku se ulkoiluttaa aussia. En ees tiiä, mihin aikaan ne on liikkumassa, ellei oo jo peräti jossain. :wink:
Mut mihin aikaan ite oisit jossain hoodeilla? Mä pääsen nimittäin vasta viideltä töistä, ja sen jälkeen pitää vielä kävästä himassa. Oisin ehkä kuuden maissa (tai jotain) Itiksessä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sheetlord kirjoitti: Make a note, youngsters, us old ppl get hornee too :D
Uskoisko tätä nyt, mitäh ;)

"unohdin" sitten siivoskella, joten ehkä tänään on pakko. Ainakin muutaman paidan silitän kun tein miehekkeen kanssa diilin, inhoan meinaan yli kaiken silittämistä. Pääsenpähän muutamasta tiskivuorosta eroon. Löysin aivan upean kaupan, josta löytyy kivoja itseni tyylisiä juhla-asuja, on ilmeisesti tänä vuonna taas tiedossa jotain karonkka hommeleita. Nyt en viitsi enää rikkoa etikettejä ;) Miehen väikkäreihin aion kyllä sitten ihan teettää puvun, jonkun extra upean oudotuksen, nih.
Olen laiskistunut joululomani aikana niin paljon, että mistäs se motivaatio saataisiin taas normaaliin rytmiin ja aherrukseen?
bedlam

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pilipalipimpam!

Ihan hiljennyin eilen miettimään sitä, että miten olen saanut aiemmin kodin perussiivoukseen kulutettua jopa kolmekin tuntia. Eilen siihen meni puoli tuntia tiskauksineen päivineen. Jotain muuta olen miettinyt myös tällä viikolla, mutta en nyt yhtään muista mitä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:Mut mihin aikaan ite oisit jossain hoodeilla? Mä pääsen nimittäin vasta viideltä töistä, ja sen jälkeen pitää vielä kävästä himassa. Oisin ehkä kuuden maissa (tai jotain) Itiksessä.
Hyvä! Mä pääsen vasta klo 19, ja olisin itiksessä 19.30 viimeistään (ellei taas tule elukkaa klo 19 tasan, kuten eilen...) En mä kauaa viivy, pitää käydä kaupassa ja ehtiä kotio tekemään ruokaa ennen kuin mies tulee kotiin (se tuleekin vasta myöh. eli ei tuu kuulemma itikseen). Mä oon kato hyvä vaimo.
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: Ihan hiljennyin eilen miettimään sitä, että miten olen saanut aiemmin kodin perussiivoukseen kulutettua jopa kolmekin tuntia.
Mulla menee koko päivä aina siivotessa. Jämähdän välillä katsomaan telkkua, käyn tupakilla ja kaikkea muuta vastaavaa siivouksen lomassa ;) Kenties siinä syy kolmeen tuntiin sullakin? :D
bedlam

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Ihan hiljennyin eilen miettimään sitä, että miten olen saanut aiemmin kodin perussiivoukseen kulutettua jopa kolmekin tuntia.
Mulla menee koko päivä aina siivotessa. Jämähdän välillä katsomaan telkkua, käyn tupakilla ja kaikkea muuta vastaavaa siivouksen lomassa ;) Kenties siinä syy kolmeen tuntiin sullakin? :D
Ei kun mä en taas malta pitää hetkenkään taukoa, kun homman aloitan. Kai se mopo karkaa sitten käsistä liian helposti. Jos alkaa jotain nurkkaa järjestelemään, niin pitää sitten nimittäin samalla kertaa putsata kaikki paikat. Eilen olin niin väsynyt jo valmiiksi, että lopetin heti kun välttämättömimmät oli tehty. Täytyy siivoilla näemmä väsypäivinä;)
SaintJohnPerse

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Mitä ihmiset oikein tekevät iltaisin, kun eivät käy baareissa? Yksi baariton ilta takana ja nyt jo kovat vierotusoireet :).. Olenko minä niin paskaa ja tylsää seuraa, kun en viihdy itsekseni vaan pitää aina olla menossa? Vai johtuuko tämä vaan minun alkoholiongelmastani? Auttaisiko Prozac?
Sannnu

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Heipparallaa. Tehopäivä ollut tänään. Aamusta nukuin pommiin ja myöhästyin melkein kampaajalta. Löysin uudenmaanlkadulta ihanan takeaway kahvilan ja söin kampaajantuolissa tuoreen juustosämpylän ja maailman parasta kahvia.

Aleista ei löytynyt mitään. Illalla lapsuuden ystävien kanssa ulos syömään ja turisemaan.

Palkka prrrkkllee ei ollut tullut vieläkään. :twisted:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:Mä oon kato hyvä vaimo.
Joo, ja muistathan vielä että kyseinen hyvä vaimo on kutsunut erään ystävättären kotiinsa syömään ihanaa kotiruokaa? :wink: Slurp!

Mut joo, noista aikatauluista. Sopiikin vallan hyvin, et ei oo niin kiire mihinkään, ku säkin pääset hieman myöhemmin duunista.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SaintJohnPerse

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Pitäisikö perustaa Kityläisten oma AA-kerho, jossa voisimme tukea toisiamme ja kannustaa olemaan juomatta?

Kuka lähtee mukaan? Ensimmäinen palaveri vaikka Vastarannan Kiiskessä
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:Pitäisikö perustaa Kityläisten oma AA-kerho, jossa voisimme tukea toisiamme ja kannustaa olemaan juomatta?

Kuka lähtee mukaan? Ensimmäinen palaveri vaikka Vastaranna Kiiskessä
Loistoidea. "Hei, olen sipsi ja olen alkoholisti." "Hei sipsi!"
Mut ei se tapaaminen missään tommosessa voi olla. Paikan pitää olla semmonen, että viinaa ei ole lähimaillakaan. Muuten ei jutut onnistu.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SaintJohnPerse

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Pitäisikö perustaa Kityläisten oma AA-kerho, jossa voisimme tukea toisiamme ja kannustaa olemaan juomatta?

Kuka lähtee mukaan? Ensimmäinen palaveri vaikka Vastaranna Kiiskessä
Loistoidea. "Hei, olen sipsi ja olen alkoholisti." "Hei sipsi!"
Mut ei se tapaaminen missään tommosessa voi olla. Paikan pitää olla semmonen, että viinaa ei ole lähimaillakaan. Muuten ei jutut onnistu.
Mun mielestä paikan pitäisi olla nimenomaan kiusausten ympäröimä... Se kasvattaa...

Tai sitten mun luona... Mulla on kotona vaan Riika Balsamia... :)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:Riika Balsamia...
No, mitäs se tämä sitten on? On sul kyl ihme jutut. (vrt. Gammel Dansk) :wink:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SaintJohnPerse

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Riika Balsamia...
No, mitäs se tämä sitten on? On sul kyl ihme jutut. (vrt. Gammel Dansk) :wink:
Se on hyvää juotavaa... Niin kuin Gammel Danskin... Ei mikään ihme juttu..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Riika Balsamia...
No, mitäs se tämä sitten on? On sul kyl ihme jutut. (vrt. Gammel Dansk) :wink:
Se on hyvää juotavaa... Niin kuin Gammel Danskin... Ei mikään ihme juttu..
Haa! Kävinpäs googlettamassa kyseisen aineen, ja sieltähän tuli vallan mielenkiintoinen Kitinän (vuoden vanha) viinakeskustelu esille. Siis toisinsanoen kaikki yökyök-viinat listattuna pikkujoulukäyttötarkoitukseen.
Mä muuten maistoin yks päivä jotain helkutin päärynäbrandyä (ilkeä baarimikko suositteli sitä, koska sitruuna oli loppu, enkä voinu ottaa tequilaa). Oli hyvin lähellä, etten oksentanu suoraan siihen baaritiskille. Yök.
Eli mitä tästä opimme? Emme juuri niin yhtään mitään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

............... pussauskoppiin................ ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

HaNkkikaa huone!
Kid

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mulla on nälkä! Kohta pääsee töistä ja tarkotus ois taas suunnata alelaarien pariin. Mä tahdon uusia rytkyjä. Ja ruokaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Mulla on nälkä! Kohta pääsee töistä ja tarkotus ois taas suunnata alelaarien pariin. Mä tahdon uusia rytkyjä. Ja ruokaa.
Mä voisin haluta sitä rahaa. EI niinq pennin hyrrää pariin viikkoon. That's life.
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No, just joo. Onneks oon juuri lähössä kotiin, ettei kenenkään tartte enää lukea mun viina-analyysejä ja kommentoida sekavuuksia. Pus kaikille.
:twisted:
8)
:wink:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:
Kid kirjoitti:Mulla on nälkä! Kohta pääsee töistä ja tarkotus ois taas suunnata alelaarien pariin. Mä tahdon uusia rytkyjä. Ja ruokaa.
Mä voisin haluta sitä rahaa. EI niinq pennin hyrrää pariin viikkoon. That's life.
Eipä mullakaan olis..Lusmun lääkäriinkin humpsahtaa tänään varmaan reilut 50€. En uskalla ees ajatella. Mä käyn ostaa parin euron riepuja itelleni. Vanhat paidat hajoo jo päälle :roll:
ninnithequeen

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voe saatana mie nauran tääl maha kippurassa. Onneks muksu ei osaa englantia. Matthew muisti myös hyvin 5 vuotta sitten opettamamme laulun ja lauloi innoissaan sitäkin: "Altte svenska ee hoomoseksuaaaaal!"

Makaroonilaatikko maistui santsienkin verran herralle, ja nyt miehet lähti kaupasta ostamaan saunaolutta. Olemme menossa Ravintola Pikkulintuun Puotilaan, ja siitä myöh. ehkä Itikseen, SOITTAKAA mulle, mie en voi soittaa mun typerän saldorajan takia.
millivanilli

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

*leijuu*

:h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KepuliKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

millivanilli kirjoitti:*leijuu*

:h:
No kerro nyt?!! 8)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin