Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sapettaa.


Pyörästä on kumi puhki, ollut jo pari viikkoa. Kävin toissapäivänä ostamassa kaksi kappaletta uusia kumeja, jotta olisi yksi varalla. Eipä tarvitse sitten seuraavan paukahtamisen yhteydessä taas juosta kaupassa kuin korkeintaan hakemassa katumuspillerit.

Laittelin äsken kumin paikoilleen ja aloin pumppaamaan oikein kunnolla. Renkaan täytyttyä totesin sen olevan aivan mutkalla. Mitvit ihmettelin, en ollut moista aiemmin huomannut, kalliiksi vanteen oiotuttamiseksiko tämä homma nyt taipuisi. Kilin vitut, uusi sisäkumi on ns. täysin paska, sen paksuudessa on huomattavia heittoja jotka aiheuttavat renkaan muhkuraisuuden. Päätin vielä nopeasti kokeilla sitä toista, samanlaista, ostamaani kumia. Ihan samaa paskaa sekin oli, tosin - tämä on melkein hauska juttu - se oli myös valmiiksi puhki!
Vitun hyvä juttu. Tapaus poikii kaksi uutta fillarikauppareissua: ensiksi negatiivisen sekä asiakas- että tuotepalautekeikan kumit myyneeseen putiikkiin ja toiseksi johonkin pyörän sisuskumeja myyvään vastaavaan.

Meinaan nukahtaa istualleni, joten lähden salille.
isohaara

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

37 tasan lämpöö, vaikka lihakset ja niska sanovat jotain aivan muuta. Kiva lenssu ja kurkku kipee.
Jännä kuinka päähänpotkitun fiilis kasvaa sitä myöten kun fyysinen kunto haalenee. Jos lääkitsis keinotekoisesti kropan priimaksi niin oiskohan taas onnellinen...
selika

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 20:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
millivanilli

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ihanaa, me saamme wuffelin viikonlopuksi tänne hoitoon. Mitenköhän paljon iso rotweileri saa tuhoa aikaan pienessä asunnossa?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Ann »

SikaMika kirjoitti: Laittelin äsken kumin paikoilleen ja aloin pumppaamaan oikein kunnolla.
Hyvä, hyvä.

Tein paidan. Tuli hieno elefanttimies.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Mulli75

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Olipa tauko, ihan vaan sen takia kun olin periferiassa läppäri mukana mutta jotain oleellista unohtui ottaa mukaan että saan yhteydet pelaamaan. Ja loma jatkuu....

Onnea Blissille !
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

millivanilli kirjoitti:Ihanaa, me saamme wuffelin viikonlopuksi tänne hoitoon. Mitenköhän paljon iso rotweileri saa tuhoa aikaan pienessä asunnossa?
Koita ja kerro sitten :wink: . Täällä energiapyrähdysten lopputuloksena on ollut reikä nojatuolissa sekä uudesta kulmasohvasta pimpahtanut jousi, tosin pohjasta. Omat raajat vähän väliä mustelmilla, ei nimittäin oo mikään pieni sylivauva.
Rotikalla muuten vielä lörpemmät huulet ku tuolla omalla, valmistaudu kuivaamaan lattiaa juontien jälkeen :mrgreen:

Ruokitsä sun koirakuumetta? 8)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
millivanilli

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

syttiK kirjoitti:Koita ja kerro sitten :wink: . Täällä energiapyrähdysten lopputuloksena on ollut reikä nojatuolissa sekä uudesta kulmasohvasta pimpahtanut jousi, tosin pohjasta. Omat raajat vähän väliä mustelmilla, ei nimittäin oo mikään pieni sylivauva.
Rotikalla muuten vielä lörpemmät huulet ku tuolla omalla, valmistaudu kuivaamaan lattiaa juontien jälkeen :mrgreen:

Ruokitsä sun koirakuumetta? 8)
Mä hillitsen mun vauvakuumetta :P ja ruokin koirakuumetta

Tuota rotikkaa ollaan oltu jo useampaan otteeseen vahtimassa, ja asuttiin anoppilassa (jossa ko koira on) pari kuukautta.
Onneksi tuo koira on jo hieman vanhempi, oliskohan kuusi vuotta kohta, joten se ei jaksa enää touhuta niin hurjasti, säästyy huonekalut. Mua kyllä hieman huolettaa tuo yksi paperinen varjostin.. sekä kaikki mun kukat ja kynttilät. Viimeksi koiruus nassutteli surutta mun tekemät kynttilät, joten ehkä mä suosiolla vaan piilotan ne nyt.

Niin joo.. täytyy laittaa jokin muovi ruoka-alueen alle.

Mä tuskin jaksan odottaa. Anoppi puhui jotain siitä, että ties vaikka Liinu (=koira) unohtuisi meille pysyvästi. Anopin kaksi rotikkaa kun aiheuttavat välillä hieman liikaa harmia, ne ottavat yhteen usein.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Laittelin äsken kumin paikoilleen ja aloin pumppaamaan oikein kunnolla.
Hyvä, hyvä.

Tein paidan. Tuli hieno elefanttimies.
Muna-vittu-akselin peruskamaa. Mahtava kokonaissuoritus. Onnitteluni.
Kerrankin opetukseni tehoaa! Ann on nykyään niin mallioppilasta...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Nukutun yön ja helvetin kiireisen työpäivän jälkeen olo on taas ihan toinen, ja huomenna on jo perjantai.. jolloin aion Arskan kiellosta huolimatta jokatapauksessa vetää kännit, kun se uusivuosikin meni selvinpäin. Tällä kertaa tunnen todella tarvitsevani päätä sumentavaa nautintoainetta!

Tänä iltana aion rentoutua passiivisesti television ääressä. Idols 2007 alkaa!!! :D
Asia 1) Mulla on Idols DVD:llä ja kathon huomenna. Voisit laittaa tähän mikä kohta kannattaa katsoa!Niin pikakelaan siihen.

Asia 2) Stadinarska kielsi sua ottamasta kännit. Olen saanut armeijassa koulutuksen käskyistä. Meinaatko Arskan käskystä huolimatta todella asettaa pääsi sopimattomaan tilaan? Mun ei sitten auta kun äkkiä pestautua Keskimaan Alkon myyjäksi ja kaataa pulloosi vettä kun tuut ostoksille. Rahat otan sulta kyllä ja kenties niillä otan itse pikku lonkerot baarissa. Sit sä isket itse baarissa silmäsi minuun TIETENKIN vaikket tunne ja tarjoon sulle tuplaviskin joka onkin Muumipeikkolimpsaa. Mä saan ottaa viskit koska alkoholi ei juurikaan vaikuta Arskaan. Korkeintaan rauhoittavasti.
Sitten saatan sut kiltisti kotiin kun olet kuitenkin pyytänyt. Pääsi on sumentunut toki, muttei alkoholista!
Niin, aiotko vielä ottaa ne kännit? Hihii.
Eikö ole suojelijasi Stadinarska näppärä tapaus?
:wink:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti: Kerrankin opetukseni tehoaa!
Sun meuhkaamisesi saa mut korkeintaan uudelleenharkitsemaan ignore-kantaani.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tänään oli hyvä päivä. Nukuin paljon ja hyvin ja siinä lomassa käväsin 40minuttia kestävässä työpaikkahaastattelussa. Ajattelin potkasta jalkani tuon paikan oven väliin sillai, että voisin sinne jonakin päivänä oikeasti siirtyäkin, jos tykkäisin... Työmatkakin lyhenisi huomattavasti. Ans kattoo, kui täs käy.
Vika yö ihan hetkeen töitä, sitte muutama tunti unta ja ajelehtimaan kohti Helsinskiä, tai Espoota pikemminki. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Kerrankin opetukseni tehoaa!
Sun meuhkaamisesi saa mut korkeintaan uudelleenharkitsemaan ignore-kantaani.
Älä nyt ihan kamalia puhu! Hiukan rajaa noihin uhkailuihin! K24 !!!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Tänään oli hyvä päivä. Nukuin paljon ja hyvin ja siinä lomassa käväsin 40minuttia kestävässä työpaikkahaastattelussa. Ajattelin potkasta jalkani tuon paikan oven väliin sillai, että voisin sinne jonakin päivänä oikeasti siirtyäkin, jos tykkäisin... Työmatkakin lyhenisi huomattavasti. Ans kattoo, kui täs käy.
Vika yö ihan hetkeen töitä, sitte muutama tunti unta ja ajelehtimaan kohti Helsinskiä, tai Espoota pikemminki. :)
Kas Mustis! Mistäskustas noin ÄKKIÄ tulla tupsahdit. Ihan koputtamatta vain sisään! Olet melkein julkea!
Minkälainen työpaikka? Pitääkö tehdä jotain työtä?
Mitä vikaa yössä siis oli?
OIKEA suunta sulla matkantekoon, sano!
Toivoo Etelän poika Arska
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:Minkälainen työpaikka? Pitääkö tehdä jotain työtä?
Mitä vikaa yössä siis oli?
Hoitotyötä vähä höpsähtäneitten vanhusten parissa, samankaltanen paikka, missä oon aiemmin lähinnä yötyötä tehny. Työmatka sinne olisi huimat kakssataa metriä... joten tuolla vois hyvinki harrastaa oman työn ohessa hoitotyötä, ennenku voisivat ottaa mut ihan kunnolla sisälle.

Tässä yössä ei sinällään mitään vikaa. Tuo yks lapsi ei oikein malttanu mennä unten maille, mutta sain sitten kuitenki houkuteltua. Elämäni ekaa kertaa oon reissuun pakkaamisen hoitanu kirjoittamalla tekstiviestiin listaa tarpeellisista ja välttämättömistä räteistä, lumpuista ja muusta oheismateriaalista ja raksu kiltisti pakannu kaiken kassiin.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin