Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Ja niin joo: kai sieltä oveltakin saa lippuja? Hitto mä mitään osaa tilaa netin kautta...
Kyllä mä teidät tunnistan jos eteen kävelette, eri asia piiloudunko vai tuunko kyselee "hur mår du?". ;)
Liput ovelta alkaen 16:30: http://www.hifk.fi/news/files/10925.php
millivanilli

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Haa, olen tosi ovela. Pääsin eroon kiusauksesta. Himoitsin tekemääni mud cakea, jota on vielä täällä vanhempien luona jäljellä. Keitin papalle kahvia ja latasin lopun kakun hänen eteensä lautaselle... itse tyydyin coctailkurkkuihin.

Nyt himoitsen kebapia..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

selika kirjoitti:Nukuin minä kai viime yönä. Söinköhän aamulla mitään? Muistinko pukea vaatteet, oikein päin vielä? Peiliin en uskalla katsoa. Olen ollut 7:45:stä lähtien töissä mutten ole vielä saanut mitään tehtyä. Enkä oikein uskalla tehdäkään kun pelkään etten osaa. Yritän kirjoittaa tätä päivämäärää tarjoukseen. 010704. Ei. 070401. Ei. 040701. Hitto. 010407. Noin. Hienoo olipahan vaikeeta.

Eiku ei sekään. Tuossa se lukee näytön alareunassa. Miksei sitä voi tuosta copypasteta perkele.

Helppo päivä tänään juu.
Ei kai Selika vaan oo saanut vakava "Stadinarska-tartuntaa"? Huh.
Hihii! Selika taitaa olla mun tyyppiä?
ninnithequeen

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja niin joo: kai sieltä oveltakin saa lippuja? Hitto mä mitään osaa tilaa netin kautta...
Kyllä mä teidät tunnistan jos eteen kävelette, eri asia piiloudunko vai tuunko kyselee "hur mår du?". ;)
Liput ovelta alkaen 16:30: http://www.hifk.fi/news/files/10925.php
Ja sä paskiainen todellakin tulet esittelemään ittes. Muuten mä en enää leiki sun kaa. Palautat mun barbit, vittu.

(kai mäkin sut tunnistan, jos oikein kyttään)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss kirjoitti:Kukkia, lahjoja ynnä muuta vastaavaa otetaan tänään vastaan :cheer:
Bliss suurisilmä!

Runo sinulle:

Onnea ja iloa Blissille Stadinarska toivottaa
ja kohtelias merrkipäivänsä viettävälle olla haluaa
Olepa sitten Bliss tänään onnellinen ja vaalea
muttet varmaankaan tokikaan "haalea" !

Tauko

Mä sulle kuvannollisen kukkakimpun kanssa vielä palaan
ja sulle hyvän hetken koetan antaa ja lämpimästi halaan :h:

Toivoo Arska
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

ninnithequeen kirjoitti: Ja sä paskiainen todellakin tulet esittelemään ittes. Muuten mä en enää leiki sun kaa. Palautat mun barbit, vittu.
Vittu, brätsit kans, vittu!

Saiskohan sitä ensyönä jopa nukuttua. Alkaa raastaan tää enempi tai vähempi valvominen. Samaten pitäs lailla kieltää poliisien ja rosMojen kissa-hiiri -leikki tässä kadulla yöllä.
Nyt tekis mieli olla sinkku ja asustella vain yksin äänieristetyssä kaksiossa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
selika

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 20:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Enttu

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Örp ... eilisilta meni rattoisasti kalliossa mascotissa riekkuen,olin eilen
itikses alennusmyynneissä pvällä,siks ei tääl näkyny,keksikää mulle huomiseks jotain tekemistä,jaksas koneella istua :wink:

Onnea Blissille :h:
Viimeksi muokannut Enttu, 04.01.2007 16:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kiitos eilisen seuralaisille. Mun työpäivä alkoi kepeästi, mies valitteli äsken kauheaa krapulaansa. :twisted:

Bliss:lle onnea!! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Juhani kirjoitti: Tänne kuuluu samaa vanhaa tumputusta. Mulle kuuluu hyvää, kiitos. Mitä sulle kuuluu? :yo: :h:
Tumppu miehen - miksei naisenkin - tiellä pitää. Tänne kuuluu vähän parempaa kuin viime keväänä. Mutta vieläkin parempia aikoja odottelen - tai yritän saada aikaiseksi. Lepikkoravusta on nähtävästi tullut taas ihminen, Juhani :wink:
millivanilli

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jahas, huomenna ei sitten olekaan töitä, voi kun kiva. Saan nukkua pitkään, käydä kaikessa rauhassa uimassa ja sitten iltapäivällä voin siivota kotona ja tuohuta opiskelujuttuja. Nice.
Vihtahousu

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Parin tonnin tili tulee just sopivaan rakoon, pitäs reissata Liverpooliin ja ostella ale-vaattehia, joten ei lainkaan harmita edes se että lauantainhommat peruuntuivat.
SaintJohnPerse

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Päätin sitten liittyä kymmenien tuhansien lääketeollisuuden tuotteita nauttivien joukkoon ja haen huomenna lääkäristä hieman nukahtamislääkkeitä. Jos vaikka parit kunnon yöunet auttaisivat tähän mielialaan... Musta tuntuu nyt siltä, että olen saanut jonkin sortin kofeeiniyliannostuksen, sillä sydän hakkaa/olo on levoton, mutta samalla väsyttää helvetisti... Hienoa...

Kävin kämpässäni kääntymässä. Puoleen kämppään on nyt laitettu parketit ja pitäisi vaan siirtää huonekalut pois olohuoneesta. Olivat saatana jättäneet jonkun raon oviaukon kohdalle. Toivottavasti paikkaavat sen jollain tavalla. Ennen ko. kohdassa ei ollut minkäänlaista kynnystä, mutta nyt ilmeisesti tulee...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

SaintJohnPerse kirjoitti:Päätin sitten liittyä kymmenien tuhansien lääketeollisuuden tuotteita nauttivien joukkoon ja haen huomenna lääkäristä hieman nukahtamislääkkeitä. Jos vaikka parit kunnon yöunet auttaisivat tähän mielialaan... Musta tuntuu nyt siltä, että olen saanut jonkin sortin kofeeiniyliannostuksen, sillä sydän hakkaa/olo on levoton, mutta samalla väsyttää helvetisti... Hienoa...
Ei pitäs lääkkeille antaa periksi, yrittivät alkaa kolesterolilääkkeiden syöttämisen, vittu vaikka mulla on perinnöllinen korkea kolesteroli! Jos on perinnöllisesti huono nugguu niin siinähän sitä..
Jos pää sekasin niin sit mielellään oikeat kemikaalit kaalin..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

syttiK kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ja sä paskiainen todellakin tulet esittelemään ittes. Muuten mä en enää leiki sun kaa. Palautat mun barbit, vittu.
Vittu, brätsit kans, vittu!
Nita sai Joulupukilta ekan Bratzinsä....:roll: (en tiiä kuka sen oikeesti osti)

Matthew käskee sanomaan Sipsille ja Elpalle oikeen, oikeen paljon terveisiä. Elpan englanti on kuulemma lystikästä ja loistavaa, onhan hän asunut vuosikaudet muilla mailla :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Matthew käskee sanomaan Sipsille ja Elpalle oikeen, oikeen paljon terveisiä. Elpan englanti on kuulemma lystikästä ja loistavaa, onhan hän asunut vuosikaudet muilla mailla :D
Sano terveiset takaisin! Mukava heppu oli.

Tosin ihmetteli mistä suomalainen voi tietää ilmaisun "take it up the ass..". Hmm... :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Elpan englanti on kuulemma lystikästä
Sipsin (känni)englannin lystikkyydestä nyt puhumattakaan..

Jepjep, mut valtavasti terkkuja takas!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Matthew kirjoittakoon itse:

Hi girls, enjoyed meeting you last night. Ninni says we had a great time - I don't remember a fucking thing. Only joking! Hope we can have another drink before I leave. More karaoke!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Matthew kirjoittakoon itse:

Hi girls, enjoyed meeting you last night. Ninni says we had a great time - I don't remember a fucking thing. Only joking! Hope we can have another drink before I leave. More karaoke!
Hi, Ninni is right, it was a nice evening. (Karaoke is always cool. 8) ) Of course we can have more drinks and karaoke, before you leave if you have time.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Että semmoinen ensimmäinen koulupäivä. Löivät heti kaksi opusta käteen ja käskivät lukea maanantaiksi, penteleet.

Mutta nyt salille.

Mun pepusta tunkee pihalle pahanhajuista ilmaa, varmaan se valkoinen juttu niissä päivällisissä voileivissä ei ollut tervettä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Me mennään ny. Nährään hallilla juu. Ja kynnelle kykenevät: soittakaa, ni nähään. Itekään tiiä mihin päin Helsinkiä sitä matsin jälkeen mennään. Ja varoitus: Ukkokulta on mukana, ja se höpisi äsken Matthewlle jotain salmiakkikossuista :D
isohaara

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Saakelin flunssan iski; pitää lähtee huomenna Nääsvilleen tappaan bakteerit alkoholilla.
Kid

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Särkee ja vituttaa.

Kohta pääsee onneks "kampaajalle". Saan tän takkutukan ees hetkeks siedettävän näköseks. Mä olen näköjään siirtymässä poikatukasta polkkaan. En anna koskea kun latvoihin ja tohon iki ihanaan takatukkaan.
Saas nähä kuin pitkälle kasvatusoperatsuuni etenee ennenku taas päätän haluta näyttää pojalta..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tis is mai wei of seing tät mai inklish is sou fakin ekselent tät i kud bii ö tiitsör.

(Kid:lle, seriously, i'm not a liar!)

Joo. Huulirasvaaaaa! Huulet lähtee kohta irti. Sen siitä saa kun pusuttelee siideripullon kanssa. Hmph!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Arska iski jälleen! Nyt torstaina!!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: (Kid:lle, seriously, i'm not a liar!)
Honestly, maybe one hour later you are. Tsihsih.
Vastaa Viestiin