Kuusi kuuseen! Se on Loppiaislauantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuusi kuuseen! Se on Loppiaislauantai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:miksi juur 4hplus K
-Makkari
-Pojan huone
-Olkkari
-Työhuone

Saunaakaan en pistäis pahitteeksi :roll:
Ookoo. Jummarran! Mul on kyl pikku sauna, jossa puhdistan Stadinarskan maailman pölyistä ja synneistä silloin tällöin.
Saaren eri osat kustantaa eri määrän. Ja riippuupi onko asunnot uusia, tietysti. Saaren vanhin kerrostalo vuodelta 1937. Saaresta löytyy paljon putkirempan ikäistä kerrostaloa, n. 50 v. vanhaa. Niissä Saari kustantaa vähiten ja saattaa mennä aikaa putkiremppaan. Saaren keskellä länsipuolella ehkä kustantaa vähiten? Etelässä saareen on pultattu uusia taloja. Ne erittäin tyylikkäitä, mutta pahukset kustantaa.
Pääasia ettei sorru Ruohikseen. Minusta epäselvää aluetta ja kustantaa jotkut vieläkin enemmän!
Pajamäki ja Munkkivuoren seutu, Niemenmäki ovat viehättävää ihmisen seutua jossa kustantaa joskus yllättävän vähän-noin suhteellisesti!
Stadin Arska
CandyMan

Re: Kuusi kuuseen! Se on Loppiaislauantai!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Keikaus kirjoitti:Ole varovainen siellä, jookus? Haluan vielä nähdä upean ison nenäsi täällä kotomaassa.
Paikallisilla on naisia myöten isommat nenät kuin minulla, joten revi siitä. Silti ovat varsin kauniita kissoja ja pissiksiä. Yksi sellainen pyysi minua ottamaan kaveriporukastaan valokuvan jotta pääsi itse siihen mukaan. Kertoi käyneensä Helsingissä kaksi vuotta sitten helmikuussa, ja oli kuulemma ollut ihan saatanan kylmä. En uskonut.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuusi kuuseen! Se on Loppiaislauantai!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

CandyMan kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ole varovainen siellä, jookus? Haluan vielä nähdä upean ison nenäsi täällä kotomaassa.
Paikallisilla on naisia myöten isommat nenät kuin minulla, joten revi siitä. Silti ovat varsin kauniita kissoja ja pissiksiä. Yksi sellainen pyysi minua ottamaan kaveriporukastaan valokuvan jotta pääsi itse siihen mukaan. Kertoi käyneensä Helsingissä kaksi vuotta sitten helmikuussa, ja oli kuulemma ollut ihan saatanan kylmä. En uskonut.
No onpas isot nokat siellä. No, isot nenukit ovat kauniita. Otapa sellainen tumma isonokkainen kaunotar sieltä vaimoksesi, niin lasten sijasta saatte pelkkiä neniä! Pelastatte isot nenät kuolemasta sukupuuttoon. Kulta!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuusi kuuseen! Se on Loppiaislauantai!

Viesti Kirjoittaja Ann »

CandyMan kirjoitti: Paikallisilla on naisia myöten isommat nenät kuin minulla, joten revi siitä.
"Tapasin mä naisen, tosi juutalaisen.."
Rotan aivot valtasivat pääni.
CandyMan

Re: Kuusi kuuseen! Se on Loppiaislauantai!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Keikaus kirjoitti:Kulta!
En voi, Suomi on niille liian kylmä maa ainakin helmikuussa. Nenukat jäätyvät.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuusi kuuseen! Se on Loppiaislauantai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

CandyMan kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kulta!
En voi, Suomi on niille liian kylmä maa. Nenukat jäätyvät.
TERVE CANDY! Mitä mies siellä? Oletko sinä sitten itse Jude?
Sieltähän sinä komean sotilastytön tänne otat komentajaksesi!?
Terveisin fanituksen kohteesi Sir Arska
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuusi kuuseen! Se on Loppiaislauantai!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

CandyMan kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kulta!
En voi, Suomi on niille liian kylmä maa ainakin helmikuussa. Nenukat jäätyvät.
Pidät talvikuukaudet kotona lämpimässä, hellan vieressä, niin kyllä se siitä. Vai onko sulla joku finski täällä katsottuna, kun noin vastustelet?

Heh, luin vähän aikaa sitten jostain ongelmapalstalta, kun joku nuori nainen valitti, että oli tavannut muuten täydellisen miehen, mutta että sen nenä muuttui aivan violetinpunaiseksi ulkona. Mietti, että voiko hän seukata sellaisen miehen kanssa. Palstan vastaaja kertoi jonkun hyvän tarinan Bill Clintonista.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuusi kuuseen! Se on Loppiaislauantai!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Suvinen kirjoitti:Eihän mua nyt taas nukuta!
Laske kaloreita.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuusi kuuseen! Se on Loppiaislauantai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Eihän mua nyt taas nukuta!
Laske kaloreita.
Voi hitsin hitsi. Nyt mä hokasin, että Team Ahma oli toissapäivänä aivan MAHTAVA. Tulin vain kertomaan tämän!

Mut nyt, kuten omassa gallupissani jo mainitsin, menen levolle nyt enkä nyt taida jaksaa leikkiä kanssanne! Niin mukavaa kun se onkin!

Olkaa kilttejä toisillenne ja Ann menköön vaikka minuutiksi nurkkaan ja Mylvinin lakki päähän! PUS ja hyvää yötä! Ja Suvinen nukkuu päänsä lopullisesti selväksi poroiluistaan, jookosta!
Huumoriterveisin Stadimme Arskainen Mies
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuusi kuuseen! Se on Loppiaislauantai!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti: Olkaa kilttejä toisillenne ja Ann menköön vaikka minuutiksi nurkkaan ja Mylvinin kakki päähän!
Olen jo.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin