Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kaikki upeat nuoret ihmiset!

Nyt kysyisin asiaa, johon toivoisin Teidän, arvoisat Kitinäläiset, vastaavan ja mitä asiallisemmin, sen parempi!

Nimittäin olen nyt kyllä jokatapauksessa vähentämässä kirjoituksiani, koska Uusi Vuosi tuo uusia työjutskuja ja tuon tenniksenkin ympärillä tapahtuu, esim. matka grandslam-kisaan kohta. Mä oon "hirvee" tennisfriikkiaddikti ja nautin noissa minun mielestäni upeissa "atmosfääreissä",ja tietenkin myös harrastuksena pelaan, mut tämä tästä, koska toiset saattavat pitää tennisasioita kyl tylsänä, oon kokenut! En sentään puhu golfista, jota monet eivät ymmärrä ollenkaan, heh!

Mutta vaikka vähennän kirjoituksiani, kysyisin ihan oikeasti oletteko tykänneet kirjoituksistani. Niitä on ollut aivan julmetusti ja tottakai ovat olleet ihan eritasoisia. On mennyt aikaa, mutta mulla on sitä ollut nyt syksyllä enemmän.

Kuten tiedätte ja olette huomanneet olen melkoinen Kitinäjulkkis ja sen johdosta saattaa kaikilla Teillä olla jonkinlainen mielipide.

PYYDÄN, kirjoittakaa OIKEASTI, mitä ajattelette. Älkää ajatelko niitä negatiivisia leikkikommenttejakin, joita olen varmaan tosiaan leikillisestikin suurimman osan saanut vaan sitä oletteko itse pitäneet juttujani hauskoina tai hyödyllisinä tai luetteko ne innostuksella

Ja minulle hyödykkistä olisi tietää mitä positiivista niissä on ja mitä negatiivisen oloista. Harvoin saisi tällaista anonyymiä arvokasta arvostelua. Sanokaa vain reilusti negatiivinenkin kunhan se ei ole pelkkää laumasieluista paskapääksi sanomista. Saa ja pitää sanoa jos olen mielestäsi jotenkin turha etkä jaksa lukea, mutta peruste ehdottomasti edes jotenkin!

EN KYSY uudestan, jos saan tähän hiukankin itseäni kehittävää palautetta!

Tämän mukaan tulen jatkamaan joko sitten enemmillä jutuilla tai tosi vähillä.

Joka tapauksessa niille, jotka pitävät tyylistäni, heille mun valitettavasti täytyy sanoa, että tarvitsen aikaa runsaasti muuhun työhön. Tää on ihan selkiö kai!

ON TIETENKIN taas itsekorostuksen tyylistä kysyä itsestään, mutta tämä on toki mulle tärkeätä. Te olette kuitenkin suurelta osalta tällainen osajoukko suomalaista nuorta väkeä!

Ja kyllä, koska en voi myöskään kirjallista sieluani lopettaa ja kirjoitusta, voisin tosiaan ottaa Teiltä nyt ne opit.

EN AIO toki lopettaa kokonaan, saatan kommentoida jotain tai kysyä ongelmaa koska täällä on ollut upeita keskusteluja, joita ei elävässä elämässä niinkään aiheiksi ota! Esimerkiksi seksin osa-alue pitkälti!

Mikä minua on vaikeuttanut, on se, etten saa teistä kaikista persoonallista kuvaa, minä kun psyykkisessä mielessä olen tosi kinnostunut ihmisistä ja koska olen aina jossain määrin asiakkaiden kanssa tekemisissä niin heidän käsittelynsä on aina upea haaste.

KIITÄN jos ja kun sanotte jotain! Ja saatan ja varman kysynkin erikseen jostain vastauksesta.

Niin, ja tottakai mulle saa YV:täkin lähettää jos haluaa jotain sanoa yksityisesti. Ihan selvä asia! Kyllä varmasti vastaan!

Tämä nyt siis ei ole jäähyväinen , joten EI KYYNELIÄ tai ILOA, heh !, vaan tää on ilmoitus etten ole mistään loukkaantunut tai kuollut tms. kun nyt selvästi kirjoituksiani vähennän.

Olisi ollut kiva nähdä Teitä elävänä, mutta rajansa se on minulla(kin) rohkeudessa, vain, koska olen saanut eräänlaisen "hassun" kuvan täällä, niin kuinka voisin suhtautua mukavaankaan ihmiseen joka on ilmoittanut 100 kertaa noraavansa minut!
MUTTA esim Xiberian pikkumiitti tuntuisi ihan kivalta. Saattaisin kahville tms. tulla joskus. Se olisi varmaan hauskaa!

Hävettää TAAS sanoa, mutta olen tavallinen rento, ehkä varmaan kyl ongelmattomampi kuin moni noin keskimäärin, mutta varmasti ihan "sillee" tavallinen mies hyveineen ja vikoineen!

...Joka aikoo elämässä yhäkin pärjätä ja löytää kaunista aina vaan ja välttää huonoa, noin supersimppelisti sanottuna, ja tuo täälläkin usein käsitelty parisuhde-asia on minullekin se juttu, johon aion keskittyä. En halua kokea maailmaa yksinasuvan taloudessa! Mutta se on se asia, minun asiani!Ja se ongelma löytää elämänvieressäkulkija on minulle vähintään yhtä iso "ongelma" kuin monille muille!

Toivoo kaikille isolla sydämellä :h: Stadinarska tai Turska, miten vain haluatte!
Viimeksi muokannut Stadinarska, 07.01.2007 19:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sä nyt et oikein osaa, sun kuuluu aloittaa ketju "Haistakaa vittu!1", jonne avaudut 1) palstan tasosta 2) onelinereistä 3) oikean elämän hankkimisesta 4) ilkeistä ihmisistä ja sitten poistat nimimerkkis vain tullaksesi kolmen kuukauden päästä takaisin AdinStarskana.

Näin se on hyväksi havaittu toteuttaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mylwin kirjoitti:Sä nyt et oikein osaa, sun kuuluu aloittaa ketju "Haistakaa vittu!1", jonne avaudut 1) palstan tasosta 2) onelinereistä 3) oikean elämän hankkimisesta 4) ilkeistä ihmisistä ja sitten poistat nimimerkkis vain tullaksesi kolmen kuukauden päästä takaisin AdinStarskana.

Näin se on hyväksi havaittu toteuttaa.
Mylwin, kiitos vastauksesta, mutta ei ihan tuota tyyliä pelkästään! Kokoa nyt niitä asioita jotka vat huonosti (tai ehkä sun mielestäsi hyvin) ja kerro ne muutamalla lauseella edes.

EN VARMASTI tee mitään tuollaista uudelleentulemista. Minä olen Stadinarska ja aion jatkossakin skriivata teille ihan varmaan tarpeeksi kun ja jos ehdin, mutta vähemmän!! Tää oli se juttu!

Mut Mylwin, please!!! Ja Ann myös nyt ihan oikeita lauseita, te olette varmasti kiva älykäs pariskunta!!
Rouva Pupu

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tarvitseeko enemmän kuin tämän? Siinä oNpi vastaukset. Samasta aiheesta jaksa loputtomiin jauhaa. Niinku OIKEASTI.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti:Ja Ann myös nyt ihan oikeita lauseita, te olette varmasti kiva älykäs pariskunta!!
No ei kuule ihan varmana olla, mutta kun nyt kerran menit oikein pyytämällä pyytämään, niin annetaan mennä sitten, tämän ainokaisen kerran..

Jos haluat puhua itsestäsi, ÄLÄ aloita joka kerta uutta keskustelua, vaan perusta blogi tai kyhää kokoon jotkut kotisivut. Saat luvan kanssa mainostaa niitä sivujasi sitten täällä.

Kävijämäärien perusteella voit sitten päätellä kiinnosta ketään hevon vitun vertaa lukea rivitolkulla epäselvää horinaa sun tennistunneista. Jos oman itsensä korostaminen sille eksklusiivisesti varatulla areenalla tuntuu liian itsekeskeiseltä, niin koita jatkossa rajoittaa proosasi jo niille valmiiksi varatuille alueille: kts. vknpäiväketjut ja ne muut kymmenet valmiiksi jo perustamasi.

Jos koet pakottavaa tarvetta survoa salamiasi Xiberiaan tai Suviseen, tämänkin asian voi sata kertaa kätevämmin hoitaa yksityisviesteillä.

Nyt posio vaikenee, vakuuttuneena siitä, ettei tälläkään pienen naisen hiljaisella protestilla ole mitään vaikutusta mihinkään. Sisäinen sankarini on kuitenkin vakuuttunut siitä, että olet joko huono provo tai yläpäästä pehmeä sekakäyttäjä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Rouva Pupu

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ann kirjoitti:
Nyt posio vaikenee, vakuuttuneena siitä, ettei tälläkään pienen naisen hiljaisella protestilla ole mitään vaikutusta mihinkään. Sisäinen sankarini on kuitenkin vakuuttunut siitä, että olet joko huono provo tai yläpäästä pehmeä sekakäyttäjä.
Heh, mutta mitä sä OIKEASTI ajattelet. Tähän oli vain huumoria, heh. Saat hymiön, olet ihana nainen :lol:
Rouva Pupu

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Suvinen kirjoitti:Toivon tosiaan että joku sanoo nyt myös jotain kilttiäkin tähän, vaikka luulen että moni yrittää nyt horjuttaa Arskan suunnatonta itsetuntoa. Mutta ettehän te ole tosissanne, heh! Pus! Mutta oikeasti! Kertokaa nyt OIKEASTI mitä ajattelette Arskasta!!!
:cheer:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:Tarvitseeko enemmän kuin tämän? Siinä oNpi vastaukset. Samasta aiheesta jaksa loputtomiin jauhaa. Niinku OIKEASTI.
Rouva Pupu! Oli kieltämättä jännittävää mikä linkki sieltä avautui, MUTTA tuo ei täytä toivomustani, koska JOPA ITSE nauraessani tuota tulitusta ruksasin sen!!!
Se on liian humoristinen!

KILTTI ROUVA PUPU! Sinulta tulisi varmasti edes muutama lause, joka olisi huomioonotettava kirjoituksissani. Sano esimerkkejä. Ja mikä huonoa ja jos on hyvää niin kerro hyvät! Pakkohan niitäkin edes vahingossa olla triljoonan kirjoituksen joukossa!

JOTEN PLEASE, Pupu, nyt jätä se siivous muutamaksi minsaksi ja skriivaa Arskalle! Minusta on tuntunut että olet ymmärtänyt minua nyt paremmin viime aikoina!?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Ann »

Rouva Pupu kirjoitti: Heh, mutta mitä sä OIKEASTI ajattelet.
Ignorea. Must resist..the temptation..too strong...gnnn....
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kuinkahan monta topikkia Arska meinaa vielä tehdä itsestään?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ja Ann myös nyt ihan oikeita lauseita, te olette varmasti kiva älykäs pariskunta!!
No ei kuule ihan varmana olla, mutta kun nyt kerran menit oikein pyytämällä pyytämään, niin annetaan mennä sitten, tämän ainokaisen kerran..

Jos haluat puhua itsestäsi, ÄLÄ aloita joka kerta uutta keskustelua, vaan perusta blogi tai kyhää kokoon jotkut kotisivut. Saat luvan kanssa mainostaa niitä sivujasi sitten täällä.

Kävijämäärien perusteella voit sitten päätellä kiinnosta ketään hevon vitun vertaa lukea rivitolkulla epäselvää horinaa sun tennistunneista. Jos oman itsensä korostaminen sille eksklusiivisesti varatulla areenalla tuntuu liian itsekeskeiseltä, niin koita jatkossa rajoittaa proosasi jo niille valmiiksi varatuille alueille: kts. vknpäiväketjut ja ne muut kymmenet valmiiksi jo perustamasi.

Jos koet pakottavaa tarvetta survoa salamiasi Xiberiaan tai Suviseen, tämänkin asian voi sata kertaa kätevämmin hoitaa yksityisviesteillä.

Nyt posio vaikenee, vakuuttuneena siitä, ettei tälläkään pienen naisen hiljaisella protestilla ole mitään vaikutusta mihinkään. Sisäinen sankarini on kuitenkin vakuuttunut siitä, että olet joko huono provo tai yläpäästä pehmeä sekakäyttäjä.
Jaaha. Mutta että Ann kirjoitti. Ja ihan tyytyväinen olen nyt vastaukseen! En tokikaan siihen sisältöön, mutta loistaviin esimerkkeihin ja siihen mikä olisi parannus. Nyt saat minulta AIDON KIITOKSEN, Ann. Juuri tätä minä tarkoitan!

Kommentteja KUITENKIN: Sehän tässä minua on kyllä mietityttänytkin kun kävijämäärät ovat valtaisia, mutta vastauksia muihin ketjuihin verraten todella suhteettoman vähän! Onko kysymys vain uskalluksesta puolustaa "leimattua kylähullua"!

Kommentti: Olen ollut liian itsekeskeinen ja ärsyttävällä tavalla varmaan, mutta en ole ajatellut sitä niin ärsyttäväksi kuitenkaan kun itse miellän sen hauskaksi huumoriksi ja toivon että muutkin olisivat samaa mieltä, mutta minulla on erilainen huumorintaju.
Ja tennishuomio oli ok! uskon ettei kukaan ole kiinnostunut. Mutta onhan täällä aivan valtavasti muitakin juttuja joista ei vastaavasti voi olla kiinnostunut. En itse edes yritä ymmärtää oikeastaan suurta osaa!

NOCH MAL: En missään tapauksessa ole oikeasti tällainen bimbo itsekorostelija. Se on toki ollut hauskuuteen pyrkivää! Tietysti. Olen minä hassu ja lapsellinenkin mutta en ole todellakaan yläpäästä pehmeä.

Sekakäyttäjä? heh. Minä olen toisaalta, vaikka lapsellinen olenkin ehkä jutuissani, varsin tosikko oman fysiikkani suhteen ja pelkään jopa Buranaa!!

Kyllä mä sitten kai se huono Provo olen tästä vaihtoehdosta!

Onko sulla ajatusta, miksi minun juttuni uppoaa LIVENÄ ainakin melko hyvin. Se on varmaan se ettei LIVENÄ tule näitä pitkiä JORINOITA?

Posio vaikeni. KYLLÄ tällä on vaikutusta! Kun jatkossa jo lupasin kirjoittaa vähemmän otan tämän huomioon.

Vielä salamojen lähettämisestä! Vaikka nyt en haluakaan arvostella sun varsin rohkeita omia salamojasi koska olen hyviä nauruja saanut niistä niin etköhän kuitenkin itse laita enemmän "vakavia" salamoita heihinkin päin!
Mun salamani ovat sellaisia hyväntahtoisia juttuja. Olen pahoillani jos nekin loukkaavat , Xibe ja Suvinen!?

Mutta aluksi pidin sua ihan kummallisena, jopa vaarallisena, mutta kyllä sä olet hauska, rohkea komedienne.

Mikä saa sut sanomaan, että te ette ole älykäs pariskunta? Olet niin nokkela, että olet aika typerä ja oikestikin rohkea loukatessasi joskus, mutta tolkuttoman hauska ja älykäs letkauttelija!

Kiitos Ann. En nyt niin iloinen ole, mutta hyvä saada kommenttia.

MUUT MYÖS!!!!

Nyt vain arvosteluja minulle! Ja vaikka Ann on tätä mieltä, niin VIELÄ KERRAN, ajattele itse, eikö mitään hyvää hirveällä vaivalla olevissa kirjoituksissani ole? ihan varmasti on. Onhan se ihan selvä! Mut siis negatiivistakin paljon? Uskotaan! Kerro niistäkin siis!

Toivoo Stadinarska
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:
Ann kirjoitti:
Nyt posio vaikenee, vakuuttuneena siitä, ettei tälläkään pienen naisen hiljaisella protestilla ole mitään vaikutusta mihinkään. Sisäinen sankarini on kuitenkin vakuuttunut siitä, että olet joko huono provo tai yläpäästä pehmeä sekakäyttäjä.
Heh, mutta mitä sä OIKEASTI ajattelet. Tähän oli vain huumoria, heh. Saat hymiön, olet ihana nainen :lol:
No äläpä nyt! Ann laittoi tosiaan selkeästi asiat. Mutta totuus on, että vaikka hän on supernainen, :D , kyllä! Niin en minä kyllä oikein hänen lopulliseen ajatukseensa uskaltaisi luottaa ihan täysin. Mutta kyllä hän mun juttujani negatiivisena pitää. Hämmentävää on, että hän itse on oikeasti tietenkin palstan suurin ilkeä häirikkö. Mutta se on se lyhyys. Minä Jorisen liikaa mukavia.

Ja Rouva Pupu! Mulla on vain empiiristä kokemusta itsestäni ettei tuo gallup voi olla nyt ihan oikea. Miten kummassa mulle "siviilissä" ei vittuile kukaan vaikka en totisesti sielläkään ole mykkä!! ?? Se on tää mun ylikorostunut Provo. Sitä en tee siviilissä. olen itse tehnyt täällä virheeni, voih, kun olen olettanut että monilla olisi mun huumorini. olisihan mun sen pitänyt huomata kun itse pidän suurinta osaa muitten jutuista , mukamas hauskoista, umpitylsinä?
MUTTA samantyyppiset jutut purevat siviilissä. Ne luetaan jotenkin päin mäntyä! Mutta sekin on oma vikani! Mielenkiintoista. Ei varmaan teille mutta minulle on!!!!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Toivon tosiaan että joku sanoo nyt myös jotain kilttiäkin tähän, vaikka luulen että moni yrittää nyt horjuttaa Arskan suunnatonta itsetuntoa. Mutta ettehän te ole tosissanne, heh! Pus! Mutta oikeasti! Kertokaa nyt OIKEASTI mitä ajattelette Arskasta!!!
Kiva, kiitos sulle Suvinen! Katsotaan tuleeko positiivista. Toivon niin tietysti, mutta KAIKKI kommentit ovat hyviä, jos ne perustellaan niinkuin ANN (yllättävän hienosti) teki !!!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Toivon tosiaan että joku sanoo nyt myös jotain kilttiäkin tähän, vaikka luulen että moni yrittää nyt horjuttaa Arskan suunnatonta itsetuntoa. Mutta ettehän te ole tosissanne, heh! Pus! Mutta oikeasti! Kertokaa nyt OIKEASTI mitä ajattelette Arskasta!!!
:cheer:
Äh, en jaksa ymmärtää. Mitä tuo cheerleader tarkoittaa tuossa nyt?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Heh, mutta mitä sä OIKEASTI ajattelet.
Ignorea. Must resist..the temptation..too strong...gnnn....
Ann. Selitä tuo nyt! EVVK mitkään ignoret, mut mitä tuo muu tarkoitti.

Aloitan vakiolauseellasi vastauksen niin sulle ei mene aikaa liikaa!!!!:

Senkin saatanan aivokääpiö horiseva PASKAvittuArska, etkö tätäkään tajua, se tarkoittaa ....ja tähän mitä tarkoittaa!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Kuinkahan monta topikkia Arska meinaa vielä tehdä itsestään?
Ninni hyvä! VIITSItkö lukea tuo mun kirjoitukseni ja pyyntöni. Siis eka kirjoitus!
Ei tule enää paljon kirjoituksia. Eikä nyt enää topiikkeja paitsi jos jonkun oikean kysymyksen laitan, joka on minulle päivänpolttava, se voi olla.

Laita Ninni arvosteluja minusta, hyviä ja huonoja!
Meillä on takuuvarmasti erilainen huumorintaju, mutta jos sinulta irtoaisi jotain hyvää, kun kuitenkin olet hauska humoristinainen!

Terkut sulle Ninni ja Aussille! Koeta kestää, heh. Katsoin videon. Oli roisii kyllä!

MIEHET MYÖS arvostelemaan. Tää on tosiaan viimeinen TOPIIKKINI noin itsekorostusmielessä!
Mulla ei siis muutaman päivän päästä alkaen ole yhtään liikaa aikaa niinkuin tässä syksyllä on kyllä ollutkin. Enkä sano, että tämä Kitinä olisi tarpeetonta. Tämä on upea foorumi! Mutta jostain täytyy tinkiä. Mulla on sinkkuna ja oman talouden ja työn ja harrastusten kanssa muutenkin vajetta ajasta...Ja nukkuminen on tärkeää, HITSIN tärkeää!

Ja hassua kyllä MINÄ OLEN PITÄNYT TEISTÄ tosi paljon! Ihan taivahan tosi. Vain muutamaa olen arvostellut katellisuudesta joka paistoi liian loistavasti läpi.
Mulla ei siviilissäkään varmaan oikeasti ole sen ihmeellisempiä ystäviä kuin TE, mitä nyt saattavat urheilla ja terveyttä "harrastaa" enemmän??
Viimeksi muokannut Stadinarska, 07.01.2007 22:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti: Senkin saatanan aivokääpiö horiseva PASKAvittuArska, etkö tätäkään tajua, se tarkoittaa ....ja tähän mitä tarkoittaa!
Niin, kerroin sulle tuolla aiemmin ihan selvällä suomenkielellä, mikä minua tyylissäsi vituttaa. Annoin vieläpä ihan varteenotettavia neuvoja, miten voit käyttäjäystävällisemmin tehdä jatkossa itseäsi tykö.

Ei ole mun pestini jakaa sulle jäähyjä, mutta jos olisi, niin sen paikka olisi tässä. Alat ikävästi muistuttaa yhtä toista jankuttelijaa, joka vastoin hyviä ja asialisia neuvoja(joita sateli myös ei-häiriköiltä) jatkoi vuodesta toiseen saman levyn veivausta.

Palsta oli ensin, sitten vasta arska. Muistele sitä seuraavan kerran, kun tulet hirnumaan siitä, miten muut kirjottaa vittupaskaa, eivätkä leiki sun säännöillä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Senkin saatanan aivokääpiö horiseva PASKAvittuArska, etkö tätäkään tajua, se tarkoittaa ....ja tähän mitä tarkoittaa!
Niin, kerroin sulle tuolla aiemmin ihan selvällä suomenkielellä, mikä minua tyylissäsi vituttaa. Annoin vieläpä ihan varteenotettavia neuvoja, miten voit käyttäjäystävällisemmin tehdä jatkossa itseäsi tykö.

Ei ole mun pestini jakaa sulle jäähyjä, mutta jos olisi, niin sen paikka olisi tässä. Alat ikävästi muistuttaa yhtä toista jankuttelijaa, joka vastoin hyviä ja asialisia neuvoja(joita sateli myös ei-häiriköiltä) jatkoi vuodesta toiseen saman levyn veivausta.

Palsta oli ensin, sitten vasta arska. Muistele sitä seuraavan kerran, kun tulet hirnumaan siitä, miten muut kirjottaa vittupaskaa, eivätkä leiki sun säännöillä.

Oho kun olit herkkä. Mutta minä kehuin sun vastsuksiasi ja kiitin parannusehdotuksista? ETKÖ LUKENUT??

Ja etkö lukenut mitä tarkoitin että voisit esipainetun lauseeni jälkeen vastata? Siis vain tätä asiaa mitä tää sun rivi: temptation...
tarkoittaa? Mä en ymmärrä millään mitä tarkoitat? Ilmeisesti vitsi?

Ja vielä: Minä en enää kirjoittele paljon jatkossa. Siten en voi olla myöskään enää jankuttaja enkä hirnu. LUE viestini, please.

SIIS TÄMÄ:

Rouva Pupu kirjoitti:

Heh, mutta mitä sä OIKEASTI ajattelet.

Ignorea. Must resist..the temptation..too strong...gnnn....
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti: Ja etkö lukenut mitä tarkoitin että voisit esipainetun lauseeni jälkeen vastata? Siis vain tätä asiaa mitä tää sun rivi: temptation...
tarkoittaa? Mä en ymmärrä millään mitä tarkoitat? Ilmeisesti vitsi?
Ei se ole mikään vitsi, että ei jaksa katsella tota ulosteilla leikkimistä. Jätkä menee ignoreen, jos ei lopeta. Näillä näkymin tuskin tulee lopettamaan. Ei tästä enää enempää.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Ja etkö lukenut mitä tarkoitin että voisit esipainetun lauseeni jälkeen vastata? Siis vain tätä asiaa mitä tää sun rivi: temptation...
tarkoittaa? Mä en ymmärrä millään mitä tarkoitat? Ilmeisesti vitsi?
Ei se ole mikään vitsi, että ei jaksa katsella tota ulosteilla leikkimistä. Jätkä menee ignoreen, jos ei lopeta. Näillä näkymin tuskin tulee lopettamaan. Ei tästä enää enempää.
Siis vielä kerran, vielä kerran,...en aio kokonaan mitenkään lopettaa täällä, mutta vähennän dramaattisesti täs muutaman päivän päästä ainakin. Ja mitä kirjoitankin, koetan tehdä sen jotenkin värittömästi, tylsästi. Se on jotenkin parempi tyyli minulle että muut eivät ainakaan ärsyynny. Se ei ole tarkoitukseni. En ole masokisti!
Ja koska en tosiaan osaa sitä vittu-muna-akselia enkä ihmelyhenteitä.
Piste. Ei tästäkään sen enempää.
Rouva Pupu

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Arskan ongelmat:

1) Ei ymmärrä mitä sanotaan/antaa ymmärtää, ettei ymmärrä mitä sanotaan. Molemmat = ärsytys.

2) Itsensä korostaminen. Ei auta vaikka kiellät sen, jos avaat topiikkeja ja toitotat minä, minä, minä. Ja lisäät vielä, ettei ole tarkoitus olla minä, minä minä.

3) Spämmääminen. Tähän nyt sortuu joskus jokainen, mutta ei ole toivottavaa monissa osioissa käydä diipadaapa asian vierestä. Minä korostuksella.

4) Kahden lauseen pointtia ei kannata verhota 105 lauseen sekaan. Kukaan ei jaksa lukea, kukaan ei löydä pointtia.

5) Hyvä itsetunto on hyvä. Mutta ottaisin vaarin siitä kyselystä. Kaikki ei ole huumoria, monet uskaltavat ruksia oman mielipiteensä.

6) Kateus. Noin sanoo äiti koulukiusatulle lapselle: ne kiusaavat vain, koska ovat kateellisia. Monella täällä tuskin on aihetta sinulle kateellinen olla. Madaltaa entisestään ärsytyskynnystä.

Älä pyydä lisäselvityksiä, nämä ovat niin selvästi sanottu, ettei niihin ole tarvetta. Käytän "ei jaksa kiinnostaa enempää"-kortin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:Arskan ongelmat:

1) Ei ymmärrä mitä sanotaan/antaa ymmärtää, ettei ymmärrä mitä sanotaan. Molemmat = ärsytys.

2) Itsensä korostaminen. Ei auta vaikka kiellät sen, jos avaat topiikkeja ja toitotat minä, minä, minä. Ja lisäät vielä, ettei ole tarkoitus olla minä, minä minä.

3) Spämmääminen. Tähän nyt sortuu joskus jokainen, mutta ei ole toivottavaa monissa osioissa käydä diipadaapa asian vierestä. Minä korostuksella.

4) Kahden lauseen pointtia ei kannata verhota 105 lauseen sekaan. Kukaan ei jaksa lukea, kukaan ei löydä pointtia.

5) Hyvä itsetunto on hyvä. Mutta ottaisin vaarin siitä kyselystä. Kaikki ei ole huumoria, monet uskaltavat ruksia oman mielipiteensä.

6) Kateus. Noin sanoo äiti koulukiusatulle lapselle: ne kiusaavat vain, koska ovat kateellisia. Monella täällä tuskin on aihetta sinulle kateellinen olla. Madaltaa entisestään ärsytyskynnystä.

Älä pyydä lisäselvityksiä, nämä ovat niin selvästi sanottu, ettei niihin ole tarvetta. Käytän "ei jaksa kiinnostaa enempää"-kortin.
Ensinnäkin kiitos kovasti, RouvaPupu, vaivastasi! Auttaa ymmärtämään!En kysy enempää. Kommentoin hiukan.

1) Ok, mutta kyllä minä omasta mielestäni olen ymmärtänyt. Arvelen että tämä tarkoittaa sitä, jos joku sanoo minulle mielipiteensä. Mutta ilman hyviä perusteluja ei jokin asia kyllä koskaan uppoa minulle.Ja pelkkä haukkuminen ei tosiaan ole mitään. Tosin nyt en oikein ymmärrä oikeasti mitä en ymmärrä. Mutta en kysy! Kyllä mä hiukan arvelen, mitä nimenomaisesti tarkoitat.

2) Joo, myönnän. Sen täytyy olla se ärsyttävin juttu.
Tässä puolustelen vielä, että olen koettanut olla vain hauska, mutta kyllä
toden sanottuna mun olisi pitänyt ymmärtää vaimeasta palautteesta, ettei
täällä pidetä hauskana ja onhan se ollut itsensä toistoa. Hyvä pointti.

3) Siis jonkinlainen tyhjän puhuminen. Joo, hyvä pointti. Onhan niitä ollut. Mutta en voi mitään sille, että niitähän tylsiä spämmejä on aivan kauheasti muilla enemmän minun mielestä. Mulla on se luulo, että nekin on ollut eläviä ja hauskoja kirjoituksia. Enkä ole loukannut, enkä joka kolmanteen sanaan laita vittua.
Mutta onhan sitä tekstiä liikaa. Hyvä pointti Pupu!

4) Joo, näin on! Myönnän. Multa kun tulee tekstiä ihan kamalaa vauhtia ja kyllä itsekin olisin samanlainen etten lukisi. tai sanotaan, että omanluonteisenani lukisin omat kirjoitukseni, koska mulla olisi sama tapa käsitellä asioita mulle hauskasti. Enkä haluakaan olla tylsän suoraviivainen tyyliin "vittu epkk, eka tpk, pomo saa perseet" . Näissä minä en näe ollenkaan hauskaa ja antaisin näille menomatkan kuuhun, heh! Mutta on mun kirjoitukseni ihan liian pitkiä. Ihan loistava pointti!

5) Joo, miksei, mut katso kyselyn kysymykset. Positiiviset mahdollisuudet ovat että vie kotiinsa tai nai aunukseen ja negatiiviset sitten ovat ne käytännössä ainoat ja koko kysely on humoristinen. En voi millään suhtautua siihen kovin vakavasti. Ja onhan siinä mulle positiivisiakin 6 kpl. Kohtalaisen heikko pointti, tai silloin olisi hyvä jos kysely olisi neutraali.

6) Mä olen kohdannut kateutta ihan yllättävissä asioissa jotka johtuvat jonkinlaisesta persoonallisuuden ei-kestämisestä. Mutta tosi on ettei kenenkään pidä olla kateellinen. Hyvä pointti on se, että tuo minun toisteluni vaikka varmasti osaksi on poikien keskuudessa totta, on hyvin ärsyttävä. Minun toisteluni ja selitykseni on ärsyttävää! Hyvä pointti!!

Vielä kerran kiitos ajastasi!
Tietenkin olen oikeastaan enemmän hämmentynyt kuin masentunut ettet keksinyt tosiaan mitään positiivista eikä kukaan vielä paitsi Suvinen kehottanut sanomaan jotain.
Tämä on kyllä minua eniten sentään hämmästyttävää. Onhan mulla ihan kivojakin kirjoituksia. Jonkun täytyy olla rohkea koska olen sentään koko elämäni aikana saanut nauruja ja kehuja muilta lukuisista kirjoituksistani. Tosin lähes aina minut tuntevilta. Mut ehkä seuraavina päivinä tulee hyvääki!. Jos ei tule, tää jää mulle ikuiseksi arvoitukseksi. Mutta syy siihen voi pelkästään olla nuo Pupunkin mainitsemat ärsytysasiat. Silloin hyvätkin tai kivat asiat jotenkin vesittyvät. Surun paikka, koska olen nähnyt vaivaa kirjoituksissani, mutta toki olen itse virheeni tehnyt!! :?
Rouva Pupu

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Positiivista:
- Uskoisin, että sulla on aina hyvät tarkoitusperät, joihinkin se ei aina uppoa.
- Uskallat puolustaa itseäsi, mutta joskus se voi mennä liikaa sille minä, minä linjalle.
- Olet ilmeisesti oma itsesi siitä huolimatta vaikka kakkia hiukan täällä sateleekin. Positiivisuus.

Mä nyt luonnollisesti listasin ne ongelmat, kun niitä tunnuttiin kaipaavan. Mutta hiukan positiivista palautetta päivään, piristää kummasti.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Ihan oikeasti ajattelen: Mitä pitää vastata, että tästä kahjosta SA:sta päästään eroon ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Bliss

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Nämä viimeaikaiset aloitukset vahvistavat sitä mielikuvaa, joka mulla stadinarskasta on...
Vastaa Viestiin