Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:Positiivista:
- Uskoisin, että sulla on aina hyvät tarkoitusperät, joihinkin se ei aina uppoa.
- Uskallat puolustaa itseäsi, mutta joskus se voi mennä liikaa sille minä, minä linjalle.
- Olet ilmeisesti oma itsesi siitä huolimatta vaikka kakkia hiukan täällä sateleekin. Positiivisuus.

Mä nyt luonnollisesti listasin ne ongelmat, kun niitä tunnuttiin kaipaavan. Mutta hiukan positiivista palautetta päivään, piristää kummasti.
Kiitos kovasti Rouva Pupu!!
Kyllä tuo tosiaan saattoi piristää eniten mitä ikinä mikään näin ihan anonyymikirjeitse! Tosi on!

Juu, mä arvelinkin että se pyyntö mahdollisten positiivisten asioiden esilletuomiseksi jotenkin hukkuu tähän sitten varmaan ilmiselvään negatiiviseen.

Mietin vielä illalla itseäni, ja kyllähän tuo huonona vitsinä jatkettu "minä"-juttu oli multa aika itseasiassa tyhmää. Kun se ei uponnut niin kyllähän se olisi pitänyt lopettaa heti.
Ihan tosi hienoa, että olet löytänyt aivan oikein minut itseni, jolla on varmasti hyvät tarkoitusperät.

Lämmitti. Mutta otan myös opikseni. VIELÄ kerran tosi lämmin kiitos sinulle!
Viimeksi muokannut Stadinarska, 08.01.2007 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
selika

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Stadinarska kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Arskan ongelmat:

2) Itsensä korostaminen. Ei auta vaikka kiellät sen, jos avaat topiikkeja ja toitotat minä, minä, minä. Ja lisäät vielä, ettei ole tarkoitus olla minä, minä minä.

3) Spämmääminen. Tähän nyt sortuu joskus jokainen, mutta ei ole toivottavaa monissa osioissa käydä diipadaapa asian vierestä. Minä korostuksella.

4) Kahden lauseen pointtia ei kannata verhota 105 lauseen sekaan. Kukaan ei jaksa lukea, kukaan ei löydä pointtia.

Älä pyydä lisäselvityksiä, nämä ovat niin selvästi sanottu, ettei niihin ole tarvetta. Käytän "ei jaksa kiinnostaa enempää"-kortin.


4) Enkä haluakaan olla tylsän suoraviivainen tyyliin "vittu epkk, eka tpk, pomo saa perseet" . Näissä minä en näe ollenkaan hauskaa ja antaisin näille menomatkan kuuhun, heh! Mutta on mun kirjoitukseni ihan liian pitkiä. Ihan loistava pointti!

6) Mä olen kohdannut kateutta ihan yllättävissä asioissa jotka johtuvat jonkinlaisesta persoonallisuuden ei-kestämisestä. Mutta tosi on ettei kenenkään pidä olla kateellinen.
Komppaan Pupua noin 100%. Jätin ne näkyviin, joita erityisesti korostan. Vielä kohtaan 3 lisäisin, että sen sijaan, että puuttuisit aiheeseen tai kirjoittajan näkökulmaan, puutut kirjoittajaan uteluillasi, jotka ei millään tavalla kuulu kontekstiin vaan henkilökohtaiseen kirjeenvaihtoon korkeintaan.

Arskan kommenteista:
4) Suurimmalle osalle kirosanat ovat yhdentekeviä, luetaan ohittaen. Sinun mielestäsi tyyli ei ole hauskaa (kuten ei monen muunkaan mielestä mutta kuten sanottu, yhdentekevää) mutta suurimmalle osalle sinun (toivottavasti entinen) tyylisi ei ole hauskaa.

6) Se, että ei kestä jonkun persoonallisuutta ei tuskin ole kateutta, ainakaan tässä tapauksessa. Jos esim. livenä "veisit" kaikki naiset kaverisi nenän edestä, kaverisi voisi ärsyyntyä ja siinä saattaisi jonkin verran kateutta ollakin, joten ymmärrän kyllä mitä asialla ajat takaa. Kateudesta en kuitenkaan kovin herkästi suosittele syyttämään, koska se on kaikissa tapauksissa ärsyttävää. Erityisesti "poikia", pojat eivät ole kateellisia vaan lähinnä vittuuntuneita liialliseen hörhöilyyn ja avautuvat herkemmin. "Poikiin" varmaan voidaan laskea myös Ann, sen verran kovilla ampuu.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:Ihan oikeasti ajattelen: Mitä pitää vastata, että tästä kahjosta SA:sta päästään eroon ?
Tämä kommenttisi nyt toivottavasti jo puolustaa minua, toivottavasti!

Pyysinhän että tätä nollatyyliä olevat kommentit voisivat olla perusteltuja!
Mutta en halua haukkua sinua alatyylillä.
Minua taas tämänlaatuiset kommentit ärsyttää ja pidän niitä lähinnä käsittämättömänä, koska samalla itse nostat itsesi paremmaksi noin vain naps.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss kirjoitti:Nämä viimeaikaiset aloitukset vahvistavat sitä mielikuvaa, joka mulla stadinarskasta on...
No kerro mikä on mielikuvasi. Positiiviset ja negatiiviset!
Toivoo Arska

ps. katsot ehkä sitä ennen vastauksiani tässä ketjussa, joissa olen myöntänyt väärinarviointejani?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ihminen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Arskan ongelmat:

2) Itsensä korostaminen. Ei auta vaikka kiellät sen, jos avaat topiikkeja ja toitotat minä, minä, minä. Ja lisäät vielä, ettei ole tarkoitus olla minä, minä minä.

3) Spämmääminen. Tähän nyt sortuu joskus jokainen, mutta ei ole toivottavaa monissa osioissa käydä diipadaapa asian vierestä. Minä korostuksella.

4) Kahden lauseen pointtia ei kannata verhota 105 lauseen sekaan. Kukaan ei jaksa lukea, kukaan ei löydä pointtia.

Älä pyydä lisäselvityksiä, nämä ovat niin selvästi sanottu, ettei niihin ole tarvetta. Käytän "ei jaksa kiinnostaa enempää"-kortin.


4) Enkä haluakaan olla tylsän suoraviivainen tyyliin "vittu epkk, eka tpk, pomo saa perseet" . Näissä minä en näe ollenkaan hauskaa ja antaisin näille menomatkan kuuhun, heh! Mutta on mun kirjoitukseni ihan liian pitkiä. Ihan loistava pointti!

6) Mä olen kohdannut kateutta ihan yllättävissä asioissa jotka johtuvat jonkinlaisesta persoonallisuuden ei-kestämisestä. Mutta tosi on ettei kenenkään pidä olla kateellinen.
Komppaan Pupua noin 100%. Jätin ne näkyviin, joita erityisesti korostan. Vielä kohtaan 3 lisäisin, että sen sijaan, että puuttuisit aiheeseen tai kirjoittajan näkökulmaan, puutut kirjoittajaan uteluillasi, jotka ei millään tavalla kuulu kontekstiin vaan henkilökohtaiseen kirjeenvaihtoon korkeintaan.

Arskan kommenteista:
4) Suurimmalle osalle kirosanat ovat yhdentekeviä, luetaan ohittaen. Sinun mielestäsi tyyli ei ole hauskaa (kuten ei monen muunkaan mielestä mutta kuten sanottu, yhdentekevää) mutta suurimmalle osalle sinun (toivottavasti entinen) tyylisi ei ole hauskaa.

6) Se, että ei kestä jonkun persoonallisuutta ei tuskin ole kateutta, ainakaan tässä tapauksessa. Jos esim. livenä "veisit" kaikki naiset kaverisi nenän edestä, kaverisi voisi ärsyyntyä ja siinä saattaisi jonkin verran kateutta ollakin, joten ymmärrän kyllä mitä asialla ajat takaa. Kateudesta en kuitenkaan kovin herkästi suosittele syyttämään, koska se on kaikissa tapauksissa ärsyttävää. Erityisesti "poikia", pojat eivät ole kateellisia vaan lähinnä vittuuntuneita liialliseen hörhöilyyn ja avautuvat herkemmin. "Poikiin" varmaan voidaan laskea myös Ann, sen verran kovilla ampuu.
Kiitos Ihminen asiallisuudestasi!

Utelias olen kyllä liikaa. Sitä tosiaan olisin voinut hieman rajoittaa. Mutta samaan hengenvetoon totean, että kyllähän täällä udellaan vaikka mitä, ja ei välttämättä liity aiheisiin. Mutta hyvä pointti, myönnän. Mä olen utelias ollut siksi kun tosiaan yritän ihmisen persoonallisuutta sen avattaren alta esiin! Mutta miksi? Se on parempi kysymys! Olen vain kiinnostunut ihmisistä!

Se on aivan varma, että suurimmalle osalle "oikea" live-tyylini on ollut hauskaa. MUTTA tämä kirjoitusjuttu on aivan eri asia. Tässä ikäänkuin on sokea omalle itselleen.
Hyvä esimerkki on se, että jos asiakaskontaktissa tai ystäväkontaktissa tapaan tuntemattoman ihmisen, en todellakaan huuda että "Hei tässä on mukava Stadinarska, kuis kulkee". Ei, vaan toki aivan max. neutraalina olen ensin täysin ärsyttämätön ja sitten kun olen ihmisestä saanut selkoa vähän, teen uusia siirtoja, joko tylsemmäksi tai vapautuneemmaksi.

Sitten olen tässä ajatellut sitä, että jos pelleilen "Minä, MINÄ minä- asioden kanssa täällä palstoilla ja toisaalta livenä, niin livenä se vaan tulee ilmeistä selville uppoaako ja yleensä sen pystyy toinen toteamaan että on huumoria. Enhän minä TIETENKÄÄN voi olla niin egoisti kun teksteissäni joku voisi tosikkona ajatella!

Kateus. Onhan se sen sukulaisasiaa ollut. Se ei ole konkretiaa kyllä, ei voi olla, mutta erilaisuus toisaalla ja laumasieluisuus toisaalla tekevät "ihminen on ihmiselle susi"-ilmiön!
Mutta töysin samaa mieltä olen jälleen kerran sanottuna, että tuon katellisuusjutun toistaminen on minulta karkea väärinarvio tyylissä!!!

Mutta koska komppaat Pupua 100% niin oletan että komppaat myös hänen minut tosi iloiseksi saamistani positiivisista huomioista!
Eli kiitos kommenteista vielä toivoo Arska
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

selika kirjoitti:Tekstit ovat liian pitkiä minun ja kirjoitettu sellaisen innostuksen palossa, että vähänkään väsyneenä niitä ei huvita lukea. Oisko huutomerkkejä liian monen lauseen perässä?

Yleensä lukaisen jokaisesta kappaleesta muutaman sanan alusta, jotta tiedän mitä asia koskee. Yleensä ei kiinnosta lukea enempää. Vaikka tämä on keskustelupalsta, pitkät yksinpuhelut, oli ne miten tärkeistä asioista hyvänsä, aiheuttavat lähinnä haukottelua ja ehkä myös aiemmin mainittua itsensä korostamisen fiilistä. Ärsytyskynnystä ei sentään ole ylitetty täällä päässä Arskan keskustelujen takia.

Hyvä vaan että on erilaisia persoonia.
Kiitos Selika buenosta ELÄVÄSTÄ kuvauksesta!

Noinko siinä käy, että eka lauseet luetaan? Niin varmaan. Mun suurin virheeni ovat kyl kamalan pitkät jutut! Tiivistystä en vain osannut ikäänkuin tehdä!

Ja aivan loistavasti sanot että kirjoitukseni ovat tehty innostuksen pauloissa. Se on totta. Ja ajatukseni kulkee nopsasti ja mulla on kiirus panna se paperille. LIIKAA AJATUSVIRTAA, joka ei ole hyväksi, koska ihmiset väsyy lukemaan.

TIIVISTYKSEN nyt muistan! Se on tosi tärkeä. Nimittäin se juttu minulla tosiaan piiloutuu sen muun ei-tärkeän sekaan. Tässä on ehkä jopa tärkein asia ja se etten ole tyhmän minä-minä, mitä en oikeasti ole. Tai uskon ajoissa että se ei kirjoituksissa jaksa huvittaa!

Ja tottakai ERITYISKIITOS sulle että muistit mua myös pyytämilläni positiivisilla arvioilla!

Eli hyvä, että olet ymmärtänyt ilmeisesti minua oikeammin...ja että persoonallisuuksia tarvitaan!

Tämä viimeinen on asia, jota itse pidän kyllä tärkeänä joukossa kuin joukossa. Ja täytyy tunnustaa, että jos johonkin olen täällä pettynyt niin se on juuri kuitenkin pikkuinen tylsyys siinä ettei erilaisuutta kestetä ja kaltaistani kuitenkin harvinaisempaa mieskirjoittajaa,omaa persoonaansa, lämpimään tyyliin pyrkivää , alatyyliin sortumatonta, oikeitten lauseitten ja ihan varmasti erittäin monien järkevienkin kirjoitusten tekijää en itse kyllä koskaan enkä milloinkaan "pyytäisi" lähtemään kuuhun!
Tämä oli ns. virallinen puolustusvirkkeeni!
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Stadinarska kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Ihan oikeasti ajattelen: Mitä pitää vastata, että tästä kahjosta SA:sta päästään eroon ?
Tämä kommenttisi nyt toivottavasti jo puolustaa minua, toivottavasti!

Pyysinhän että tätä nollatyyliä olevat kommentit voisivat olla perusteltuja!
Mutta en halua haukkua sinua alatyylillä.
Minua taas tämänlaatuiset kommentit ärsyttää ja pidän niitä lähinnä käsittämättömänä, koska samalla itse nostat itsesi paremmaksi noin vain naps.
Taitaa olla niin, että kaikenlainen arskan juttujen kommentointi lisää vettä arskan myllyyn. Joten jos haluatte arskan olevan hiljaa niin, ehkä kannattaisi olla vastaamatta, ja varmuuden vuoksi painaa ignorea.

Itse luen arskan juttuja sieltä täältä. Usein ovat kuitenkin tylsiä ja jopa pidempiä kuin EW:n kirjoitukset. EW kirjoittaa kuintenkin asiaa ilman itse korostusta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jyrki73 kirjoitti: Taitaa olla niin, että kaikenlainen arskan juttujen kommentointi lisää vettä arskan myllyyn.

Itse luen arskan juttuja sieltä täältä. Usein ovat kuitenkin tylsiä ja jopa pidempiä kuin EW:n kirjoitukset. EW kirjoittaa kuintenkin asiaa ilman itse korostusta.
VOI pyhä tylsyys ja yksinkertaisuus ja laiskuus!

LUE NYT MIKÄ tämä ketju on! Tässähän jo oikeasti ärsyynnyn!
Onko se niin vaikeata ymmärtää tai lukea?

TÄMÄ on nimenomaa pyytämäni VIIMEISEN henkilökohtaisen topiikkini kysely, jota toivoin itselleni, koska tässä voin saada itelleni arvokasta kehitysjuttuja. Ja olen saanut.
LUE alkuteksti! Aion vähentää radikaalisti kirjoittelua. Ei tule vettä myllyyn. Tämä ketju on vielä sellainen ketju, johon vastaan täydellisemmin! Kohta pidän pitkän tauon kokonaan, mutta en aio lopettaa sen jälkeen. Mutta olen sen jälkeen "hiljainen kaksisanainen tylsä virkamies"!!
Kiitos siitä, että luet juttujani sieltä täältä, mutta en anna anteeksi sitä, kun kehotat toisia olemaan huomioimatta minut kun varmasti koetan olla ystävällinen.
Tämä on juuri sitä "oletusta", että kaikki kirjoitukseni ovat samanlaisia. Mut nyt kyllä pelkään että muut evät myöskään "jaksa ymmärtää" mun asiaani nyt!
slam

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja slam »

vastaus on:

Kuva
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Itsensä korostaminen ei oo kiva juttu. Ite en omasta puolestani harrastaisi mitään ketjuja, jotka alkaisi sanalla "mustis" tai nimimerkkini olisi muuten ketjun nimeen liitettynä. Niin, Arska ei kyllä ole ainoa, joka omalla nimellään (tai toisen nimellä) ketjuja aloittelee. Minun mielestäni se on miltei mautonta, mutta mä tykkäänki hiukka tulisemmista jutuista.

Liian paljon sanoja verrattuna asiaan. Referointi on jalo taito!

Arska on ihmisenä lämmin, hyväsydäminen, hieno ja mukava mies. Tämä näkemys juontaa henkilökohtaiseen subjektiiviseen kokemukseen.

Usein silti puheenaiheet pyörii samoissa kuvioissa ja paljon saman toistoa ja sellaista tietynlaista ymmärtämättömyyttä ja loputonta hämmästelyä (esim. aihe: oletko nyt ihan oikeasti biseksuaali ja kumpi niistä sukupuolista nyt oikeasti on ns. parempi ja miten voisit kuvitella olevasi miehen kanssa yhdessä, jos kuitenkin tykkäät naisista ja petätkö nyt itseäsi vai kumppaniasi...? Ja, kun tähän vastaa sen sadannennen kerran, väsyy yrittämästä taivuttaa rautakankea....).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Itsensä korostaminen ei oo kiva juttu. Ite en omasta puolestani harrastaisi mitään ketjuja, jotka alkaisi sanalla "mustis" tai nimimerkkini olisi muuten ketjun nimeen liitettynä. Niin, Arska ei kyllä ole ainoa, joka omalla nimellään (tai toisen nimellä) ketjuja aloittelee. Minun mielestäni se on miltei mautonta, mutta mä tykkäänki hiukka tulisemmista jutuista.

Liian paljon sanoja verrattuna asiaan. Referointi on jalo taito!

Arska on ihmisenä lämmin, hyväsydäminen, hieno ja mukava mies. Tämä näkemys juontaa henkilökohtaiseen subjektiiviseen kokemukseen.

Usein silti puheenaiheet pyörii samoissa kuvioissa ja paljon saman toistoa ja sellaista tietynlaista ymmärtämättömyyttä ja loputonta hämmästelyä (esim. aihe: oletko nyt ihan oikeasti biseksuaali ja kumpi niistä sukupuolista nyt oikeasti on ns. parempi ja miten voisit kuvitella olevasi miehen kanssa yhdessä, jos kuitenkin tykkäät naisista ja petätkö nyt itseäsi vai kumppaniasi...? Ja, kun tähän vastaa sen sadannennen kerran, väsyy yrittämästä taivuttaa rautakankea....).
Kiitos Mustis!
Kirjoitit hauskasti.

Se on taivahan tosi, että mä oon ollut varsin hassu noissa topiikeissa, ja muissa, mutta kun se ajatukseni ei ole päässyt siihen, että joku nyt oikeasti ärsyyntyisi! Tai pitäisi mua oikeasti sikanarsistina yms.
Mut minun ajatuksen köyhyyttä, juu!

Tiivistys ja referointi on se juttu mitä minun pitää tehdä ihan monissa asioissa. Töissä olen sen kantapään kautta aina tehnyt, mutta näin vapaa-aikana olen liian "vapailla laitumilla" ja juttu hukkuu pitkään asiaan!

Kiitos näkemyksestäsi. Olen iloinen siitä kun sanot noin, tietysti. Pyrin olemaan ihminen!

Vai olen ollut tuollainen...hehheh. Kyllä se taitaa totta olla sun kanssas. Mutta mitäs olet niin mielenkiintoinen!! Ei saa olla niin mukava ja hauska Mustaenkeli, että mua kiinnostaa niin!
En ole valheellisesti sanonut, että ihmiset kiinnostaa minua, ja sinussa on noin viidentoista tavallisen ihmisen verran tutkittavaa!

Vakavasti puhuen taas välillä: Nyt aion skarpata sekä kirjoituksessa että suullisessa eli jankutus jäihin ja tiivistettyä juttua. Mutta SUURI kysymys kuuluu: Kuinka osaa enää silloin olla hauska tai ei kuulosta tylyltä??

Tai sitten mun tulee etsiä vain ulkomaisia kavereita. Kielimuuri estää turhat hienosäätöiset lauseet ja sen liian hokemisen!

Mut ilmankos muut ovat ihmetelleet kun saan joskus palvelua Ranskassa vaikka en osaa ranskaa. Kun en aloita kahvilassa juttuani sanalla " KAFFE! " vaan ensin laitan jorinavaihteen päälle ja sanon päivää ja jotain ystävällistä. He taas vaativat jorinan. Good grief!

Kiitos Mustis! Ihan täyttä asiaa ja vielä hauskasti että nauran vieläkin!
Mut samaan syssyyn pitää kysyä: "Kuinka nyt tosiaan tuut sen miehesi kanssa toimeen? Eikö hän ole huolissaan siitä jos tykkäät tytteleistä?

Ota raskaalla huumorilla, mutta kyllä tuo askarruttaa...
Olenko sittenkin toivoton?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

VASTATKAA! Rukoilen ja TOIVON että tämä on nyt oikea ketju, koska minulla on huolia ja olen HÄDÄSSÄ! Ihan koko viime yön nimittäin valvoin ja POHDIN, että miten te ihanat nuoret suhtauduittekaan siihen yhteen kommenttiin, jonka kirjoitin silloin keväällä AIVAN VITSILLÄ siihen DEITTI–ILMO-ketjuun! Minulla on tavallista parempi MAMMUTIN itsetunto ja olen todella huumorintajuinen ja MUKAVA ihminen, Superior, mutta mitä te oikein AJATTELETTE näistä jutuista mitä kirjoittelen tänne suurella VAIVALLA?! Yritän olla sellainen tiedättehän itseironinen sillä tavalla HAUSKASTI, mutta kertokaa nyt PLIIS mitä mieltä te oikein olette?? !! En saa unta joten kertokaa, koska TIEDÄN ettei minusta voi olla kukaan pitämättä! Minulla on olemassa CHATTI-LOGEJA missä aito live-persoonallisuuteni välittyy, ja niissä minua on sanottu HAUSKAKSI ja MUKAVAKSI! Mulla on siis aivan TOSI HYVÄ itsetunto, ja Ann ja pojat taitaa olla minulle Suppaliinille hiukkasen KATEELLISIA, koska NAISET lukevat minun kommenttejani ja olen HAUSKA!!! Eli kertokaa nyt pojatkin mitä ajattelette MINUSTA! Pyydän pyydän pyydän, nätisti!!! Ja kaikille teille ihanille FANEILLENI haluan sanoa, että PRIVAVIESTEJÄ saa minulle ehdottomasti lähetellä vaikka ÖISIN! Lupaan kommentoida jokaista HAUSKASTI niin kuin yleensä yritän olla, sillä kaikki tämä ajantuhlaus ja aivan TOTAALINEN sääliöelämän viettäminen on vain minun HUUMORIA enkä tarkoita sillä YHTÄÄN MITÄÄN pahaa kun en VITTU-sanaakaan kirjoituksissani käytä koska olen aivan IHANA ihminen ja minulla on Kitinän ulkopuolella ASIAKKAITAKIN, joille en myöskään kiroile koska olen MUKAVA, MUKAVA SUPERIOR!!!

TOIVON että tämä kirjoitukseni nyt ymmärretään oikein, sillä aion JOKA TAPAUKSESSA kommentoida niitä teidän MUKAVIA palautteita joita toivon teiltä PALJON! P.S. Toiveitakin saa kirjoitusteni suhteen antaa, kunhan ne ovat MUKAVIA!!! Pus Geetzulle ja Claylle ja Dumarille ja Blissille ja aasille ja KAIKILLE jotka ovat minua tukeneet! Kiitos!!!

Toivoo SUPERIOR, kaikkia muita omituisina pitävä KILTTI TYTTÖ STADISTA!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Ann »

-Superior- kirjoitti:Ann ja pojat
No nyt kyllä.. Siis ihan kertakaikkisesti!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:Mut samaan syssyyn pitää kysyä: "Kuinka nyt tosiaan tuut sen miehesi kanssa toimeen? Eikö hän ole huolissaan siitä jos tykkäät tytteleistä?
Kiitos kysymästä, nyt vähän takkuilee tuo toimeentulo. Tyhjennettävä molempien pankkitilit, jotta raksu saa haaveilemansa kunnolliset talvirenkaat maasturiinsa ja minä lunastettua oman autoni setä korjaajan käsittelystä Heinolasta.... Vielä ku tuo kuumetauti menis tuolta pahemmalta osapuolelta ohi. Mä oon hyvä hoitaja, mutta ressaan samalla siittä, ku ei ennätetä kunnolla siivoileen.
Mitä sitä semmosista huolestumaan... ei tuo semmosista.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Vakavasti puhuen taas välillä: Nyt aion skarpata sekä kirjoituksessa että suullisessa eli jankutus jäihin ja tiivistettyä juttua. Mutta SUURI kysymys kuuluu: Kuinka osaa enää silloin olla hauska tai ei kuulosta tylyltä??
Mistä ihmeestä olet saanut sen käsityksen, että pitkät jutut olisivat hauskoja tai lyhyet jotenkin tylyjä? Ann:lta??
Noniin, vastataanpa! Aluksi minun on todettava, että kysymys oli erinomainen ja siihen ei ole yleistä selkeää vastausta.
Nimittäin nasevasti sanottu asia, jossa on käytetty juuri oikeaa sanaa, tuottaa mielessämme siihen välittömästi sekä ymmärryksen että haukuuden!
Mikä kuitenkin on hyvin vaikeata, on oivaltaa juuri tuo lyhyt proosa, joka uppoaa oikein ihmisen ajatukseen!
Eikö niin, Suvinen!? Ajattele näitäkin useita kirjoituksia. Otaksun että sinä niinkuin minäkin et pääse kaikista lyhyistä jutuista jyvälle, etkä edes jaksa niitä lukea saati ymmärtää enkä minäkään! Ja varmasti kaikkien kohdalla asia on näin paitsi juuri ehkä tiettyjen tuttujen nurkkakunnan kanssa täällä Kitinässä, jotka tuntevat toisensa tyylin.

Siitä syntyy se, että asia on jossain muodossa tuotava selväsanaisesti esiin.
Mitä vaaroja tästä on? Tietenkin se, että yleensä liikaa selitetyt voivat viedä asiasta maun tai hauskuuden. Ja tosiaan se pahin, että ei jakseta lukea.
Sähköpostikokemukseni mukaan ällistyttävä osa jää ihmisiltä ymmärtämättä, tai ymmärretään aivan väärin, jos ne ovat kovin lyhyitä ja niistä puuttuu oikeat sidossanat. Olen kuullut ja kokenut. En suinkaan ole tyhmä vaikka olen joutunut erittäin monia kertoja kysymään varmuuden vuoksi jotakin asiaa uudelleen ja ällistynyt kuinka väärin olisin voinut tulkita.
KUITENKIN yhä yksi negatiivinen seikka lyhyessä viestinnässä on: Se on väärinkäsityksen vaara. Nimenomaa väärä sananvalinta voi johtaa jopa yhteydenottamattomuuteen. Kun vastanottaja on tulkinnut tyyliä aivan väärin!
Summa summarum: Sähköpostimail on hyvä renki mutta huono isäntä! Tällä tarkoitan, että silloin jos on mahdollisuus toisen ymmärtää jokin hyvin nopea lause väärin, tyypillisesti niin, että se olisi tyly, kannattaa ehdottomasti tehdä se tyylillisesti ystävällisemmäksi!
Tiedät sen varmaan itse jos ja kun olet lukenut kirjoituksiani ja kömmähdyksiäni nopeasti kirjoitettaessa ilman "aivoja".

Tämä ei ole helppo asia.
Paras on lyhyt, tiivistetty, ilman väärinymmärrysmahdollisuutta, hauska, toisen tavoittava (ystävällinen), asian sisältävä.

Mutta jos ei ole aikaa keksiä tuota nasevaa sanontaa, on paras mahdollisuus kirjoittaa asia pitemmin ja ottaa ne huonot asiat, jotka se tuo, riskinä.
Minun on pakko ollessani muitten kanssa tekemisissä, jota toki "aina" olen, laitta jo itsenikin vuoksi ikäänkuin mustaa valkoiselle tarpeeksi.

Tässä minun vastaukseni lyhyt oppimäärä (versio):
Pitempään mahtuu enemmän hauskaa ja informaatiota ja poistaa stressitehokkuuden.
Lyhyempi ollessaan HYVIN TEHTY, on erinomainen. Suurelle joukolle se ei pure niin hyvin koska ihmiset kokevat sähköpostin tyylin nimenomaa liian usein tylyksi.
Itse haluan tai haluaisin tuoda enemmän sellaista mikä veisi pois tämän maailman liikatehokkuuden EDES KITINÄSTÄ!

Suvinen, sulla oli pahuksen laaja ja vaikea kysymys! Minähän tässä olen luvannut, että tiivistän asiaa. Ja siihen lupaukseen mahtuu myös se, että minulta menee lyhyemmän tekstin tekoon, jotta se olisi hyvä, yhtä suuri aika kuin pitkän! Tai ainakin melkein. Ainakin jälkikyselyjen yms. kanssa!

Tämä oli nyt ilman muuta pitkä selostus ja kiitos jos olet jaksanut tai olette jaksaneet lukea. Asia on monipiippuinen ja kun meitä kirjoittajia on erilaisia ja lukijoita erilaisia niin siitähän karmea klimppisoppa joskus syntyypi!
Lopullinen vastaus: EN OLE varma kumpi on parempi! Jos ajatellaan Annia, hänen vastauksiaan minun tuli lukea noin kuukauden ennenkuin totesin, että hän on ok. Sitä ennen ajattelin hänen olevan varmasti vähintään itselleen vaarallinen. Tosi on. Ja minä olin lukija. Ja olen ihminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

-Superior- kirjoitti:VASTATKAA! Rukoilen ja TOIVON että tämä on nyt oikea ketju, koska minulla on huolia ja olen HÄDÄSSÄ! Ihan koko viime yön nimittäin valvoin ja POHDIN, että miten te ihanat nuoret suhtauduittekaan siihen yhteen kommenttiin, jonka kirjoitin silloin keväällä AIVAN VITSILLÄ siihen DEITTI–ILMO-ketjuun! Minulla on tavallista parempi MAMMUTIN itsetunto ja olen todella huumorintajuinen ja MUKAVA ihminen, Superior, mutta mitä te oikein AJATTELETTE näistä jutuista mitä kirjoittelen tänne suurella VAIVALLA?! Yritän olla sellainen tiedättehän itseironinen sillä tavalla HAUSKASTI, mutta kertokaa nyt PLIIS mitä mieltä te oikein olette?? !! En saa unta joten kertokaa, koska TIEDÄN ettei minusta voi olla kukaan pitämättä! Minulla on olemassa CHATTI-LOGEJA missä aito live-persoonallisuuteni välittyy, ja niissä minua on sanottu HAUSKAKSI ja MUKAVAKSI! Mulla on siis aivan TOSI HYVÄ itsetunto, ja Ann ja pojat taitaa olla minulle Suppaliinille hiukkasen KATEELLISIA, koska NAISET lukevat minun kommenttejani ja olen HAUSKA!!! Eli kertokaa nyt pojatkin mitä ajattelette MINUSTA! Pyydän pyydän pyydän, nätisti!!! Ja kaikille teille ihanille FANEILLENI haluan sanoa, että PRIVAVIESTEJÄ saa minulle ehdottomasti lähetellä vaikka ÖISIN! Lupaan kommentoida jokaista HAUSKASTI niin kuin yleensä yritän olla, sillä kaikki tämä ajantuhlaus ja aivan TOTAALINEN sääliöelämän viettäminen on vain minun HUUMORIA enkä tarkoita sillä YHTÄÄN MITÄÄN pahaa kun en VITTU-sanaakaan kirjoituksissani käytä koska olen aivan IHANA ihminen ja minulla on Kitinän ulkopuolella ASIAKKAITAKIN, joille en myöskään kiroile koska olen MUKAVA, MUKAVA SUPERIOR!!!

TOIVON että tämä kirjoitukseni nyt ymmärretään oikein, sillä aion JOKA TAPAUKSESSA kommentoida niitä teidän MUKAVIA palautteita joita toivon teiltä PALJON! P.S. Toiveitakin saa kirjoitusteni suhteen antaa, kunhan ne ovat MUKAVIA!!! Pus Geetzulle ja Claylle ja Dumarille ja Blissille ja aasille ja KAIKILLE jotka ovat minua tukeneet! Kiitos!!!

Toivoo SUPERIOR, kaikkia muita omituisina pitävä KILTTI TYTTÖ STADISTA!
En tiedä oliko varsinainen tarkoituksesi, mutta minua kyllä nauratti tosi hervottomasti. Nyt minun täytyy hiukan pilata taas liialla "kysymisellä", että tämä siis oli jokin yhdistelty karrikoitu satiiri mun jutuistani!
Mut Superior, sähän olit lukenut mun viestejä! Kyllä nuo ainakin nyt nauratti.
Tähän sisältyy juuri se, et mä pidin tektejäni ilman muuta hauskoina kun olivat näitä puolihassuja. Mut niissä oli se asia mukana. En millään haluaisi sanoa, että yliarvioin lukijakuntaa vaan yliarvioin itseäni paremminkin kun olisi pitänyt harmaammin kirjoittaa.
Mä saan sellaista tehdä kuitenkin, sitä tylsää harmaata, ihan tarpeeksi ja en jaksa vapaa-ajalla!
Superior! Uskon ja toivon että vähän oot tykännyt Arskan tyylistä kun olet jaksanut koota noin upean satiirin! Pus! Kiitos. Tämä oli yllättävää!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Mistä ihmeestä olet saanut sen käsityksen, että pitkät jutut olisivat hauskoja tai lyhyet jotenkin tylyjä? Ann:lta??
Jos ajatellaan Annia, hänen vastauksiaan minun tuli lukea noin kuukauden ennenkuin totesin, että hän on ok. Sitä ennen ajattelin hänen olevan varmasti vähintään itselleen vaarallinen. Tosi on. Ja minä olin lukija. Ja olen ihminen.
Mun ei ole tarvinnut lukea teitä kumpaakaan todetakseni, että ootte kukuja. Ensivaikutelma ei petä. Intuitio, kolmas silmä, pythagoraan lause, jedi mindtrick.. Minä olen näkijä. Enkä ole kuin te, olen keijukainen. katsokaa kuinka lennän...wheee!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Ann ja pojat
No nyt kyllä.. Siis ihan kertakaikkisesti!
Tiedättekö vielä yhden asian! Eräänä iltana olin aivan sikavarma, että Mylwin on se perheen nainen ja Ann se mies. Ainoa todiste tämän asian paikkansapitämättömyydestä oli Ninnin kansiossa oleva kuva, jossa teksti piti paikkansa. :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Mistä ihmeestä olet saanut sen käsityksen, että pitkät jutut olisivat hauskoja tai lyhyet jotenkin tylyjä? Ann:lta??
Jos ajatellaan Annia, hänen vastauksiaan minun tuli lukea noin kuukauden ennenkuin totesin, että hän on ok. Sitä ennen ajattelin hänen olevan varmasti vähintään itselleen vaarallinen. Tosi on. Ja minä olin lukija. Ja olen ihminen.
Mun ei ole tarvinnut lukea teitä kumpaakaan todetakseni, että ootte kukuja. Ensivaikutelma ei petä. Intuitio, kolmas silmä, pythagoraan lause, jedi mindtrick.. Minä olen näkijä. Enkä ole kuin te, olen keijukainen. katsokaa kuinka lennän...wheee!
HITSIN HITSI kun uskaltaisin sanoa, etten ymmärtänyt! Tosi on kuitenkin. Mutta mahdollisuus on että vika on lukijassa, huhhuh. Arska tunnustaa mahdollisuuden. Tosin otaksun, että Ann sekosi, koska en millään usko hänellä olevan siipiä. Mustaenkelillä olisi ja vielä vastaan hänelle ja sitten on urakkani vastata ohi tältä päivältä!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Mut samaan syssyyn pitää kysyä: "Kuinka nyt tosiaan tuut sen miehesi kanssa toimeen? Eikö hän ole huolissaan siitä jos tykkäät tytteleistä?
Kiitos kysymästä, nyt vähän takkuilee tuo toimeentulo. Tyhjennettävä molempien pankkitilit, jotta raksu saa haaveilemansa kunnolliset talvirenkaat maasturiinsa ja minä lunastettua oman autoni setä korjaajan käsittelystä Heinolasta.... Vielä ku tuo kuumetauti menis tuolta pahemmalta osapuolelta ohi. Mä oon hyvä hoitaja, mutta ressaan samalla siittä, ku ei ennätetä kunnolla siivoileen.
Mitä sitä semmosista huolestumaan... ei tuo semmosista.
Se on hei vielä Mustis!
Tuo viimeinen lause oli hyvin oikein tässä maailmankaikkeudessa kuten hyvin varmasti olet oivaltanut! Ei huolestua sovi proosallisista asioista kovin mainittavasti.
Raha vain on ongelmallinen väline kun sitä tarvitaan kuitenkin. Olen leikitellyt ajatuksella, jossa olisin aivan rauhassa jossakin maatilalla ja mulla olisi kasvimaa ja rauha ja jokin läheinen vierelläni. Silloin haaveilen kun stressi lyö pintaan. Mutta sitä en vain ole millään sallinut päästää liian lähelleni (stressiä).
vai on pitänynnä säästöpossut rikkoa? Mutta tuossa näen heti kaksi mainiota asiaa: Elätte tätä päivää tyyliin että kun tarvitan nyt niin käytetään nyt! Ja toinen vielä tavoittelemisen arvoisempi kenties: Puhallatte yhteiseen hiileen!
Jos vielä ihan asiasta virkkaisin niin tuo auto on kyllä hävytön rahareikä! Minäkin vielä osasin tietyt korjaukset tehdä "vanhoihin" autoihin, mut nyt nää uudet elektroniikkatynnyrit on mahdottomia kun auto saattaa sammua "poks" vaan. No ei mun auto sentään vielä, köh köh!
Hoitaja ja siivous samaan aikaan kuulostaa liian tehokkaalta!
Kiitän vastauksesta Mustis ja tsemppiä Savvoon!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti: Elätte tätä päivää tyyliin että kun tarvitan nyt niin käytetään nyt! Ja toinen vielä tavoittelemisen arvoisempi kenties: Puhallatte yhteiseen hiileen!
Hoitaja ja siivous samaan aikaan kuulostaa liian tehokkaalta!
Onnittelen! Olet hienosti ymmärtänyt meidän elämäntyylin. Itse ainakin tykkään ihan aikuisten oikeasti elää tänään ja nyt, kuin ajatella, että siirretään se eläminen ja alotetaan se sitku on varaa, lainat maksettu, opinnot hoidettu ja kaikki muutki asiat tasapainossa...
Juu, minäkään en ole täydellinen. Etenki ku on käytävä siinä hoitamisen ja siivouksen lomassa töissäkin. Tuon pahemman puoliskon piti levätä kipeenä tämä päivä, että paranisi edes joskus... arvaa saiko huudot, kun oli töissäollessani imuroinut!?!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Elätte tätä päivää tyyliin että kun tarvitan nyt niin käytetään nyt! Ja toinen vielä tavoittelemisen arvoisempi kenties: Puhallatte yhteiseen hiileen!
Hoitaja ja siivous samaan aikaan kuulostaa liian tehokkaalta!
Onnittelen! Olet hienosti ymmärtänyt meidän elämäntyylin. Itse ainakin tykkään ihan aikuisten oikeasti elää tänään ja nyt, kuin ajatella, että siirretään se eläminen ja alotetaan se sitku on varaa, lainat maksettu, opinnot hoidettu ja kaikki muutki asiat tasapainossa...
Juu, minäkään en ole täydellinen. Etenki ku on käytävä siinä hoitamisen ja siivouksen lomassa töissäkin. Tuon pahemman puoliskon piti levätä kipeenä tämä päivä, että paranisi edes joskus... arvaa saiko huudot, kun oli töissäollessani imuroinut!?!
Joo, se on niin että se pitää vaan huomata ja oivaltaa että "tämä on juuri nyt sitä elämää, jota aina olet suunnitellut eläväsi"!!
MUTTA jos olisin Raksu, olisin pölynimuroinut juuri kun saisin ne huudot etten kuulisi! :D
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Ann »

Suvinen kirjoitti:Mun ensivaikutelma susta ei ole tässä vuosien mittaan muuttunut miksikään.
Itse olet!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarska kysyy ja pyytää vastaamaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Mun ensivaikutelma susta ei ole tässä vuosien mittaan muuttunut miksikään.
Itse olet!
Suvinen hei! Olen huomannut, että Ann on tänään keskimääräistä kiltimpi. Mikä on syy, se jää arvailujen varaan. Ainakin Mylwin on kätkenyt häneltä sakset, joka lienee oikea siirto.
Vastaa Viestiin