StadinTurskaton keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Perustin oman koska turska ei saanut edes viikonpäivänimeä siihen oikeikirjoitettua, eikä siihen kukaan ollut skrivannut vielä mitn.

Eka työpaikkakirjoittaja, pää- ja polvi kipeät.
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 10.01.2007 7:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mulli75

Re: Cuccuu-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vihtahousu kirjoitti: Eka työpaikkakirjoittaja, pää- ja polvi kipeät.
Toka TPK

Miten onnistuu samaan aikaan samaan pään ja polvet kipeiksi. Juomalla ja kaatuilemalla ?, istuessaan paskalla ponnistaa ja lyö päänsä polviin ?
Vihtahousu

Re: Cuccuu-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mulli75 kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Eka työpaikkakirjoittaja, pää- ja polvi kipeät.
Miten onnistuu samaan aikaan samaan pään ja polvet kipeiksi. Juomalla ja kaatuilemalla ?, istuessaan paskalla ponnistaa ja lyö päänsä polviin ?
Flunssapaskaa ja vkl:na lumpio teki liian laajaa liikerataa kun ravintelissa hilluin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vihtahousu kirjoitti:Perustin oman koska turska ei saanut edes viikonpäivänimeä siihen oikeikirjoitettua, eikä siihen kukaan ollut skrivannut vielä mitn.

Eka työpaikkakirjoittaja, pää- ja polvi kipeät.
Vastustan:

a) Vastapöksyn (onks tää muuten Dumari, sama PIIP tyyli. Miksi nimimuutos jos on?) tätä uutta ketjua, joka on seitsemän tuntia myöhäisempi
kuin minun oma ketjuni


b) Sitä asiaa, että kun nyt koetin olla oikein tiivistävä ja kirjoitin viikon-
päiväketjun aivan oikein vain lyhentämällä viikkoa oikein, niin
se ei sitten pure! Quarter, onko sinulla tähän kommenttia. Kuinkas nyt
lyhyt topiikki palkittiin!?

c) Sitä että on Turskaton Keskiviikko. Kömmin juuri oikeaan aikaan
lämpimästä pesästäni ja ilmoittaudun mukaan keskiviikkoon ja kuinka ollakaan, heti löydän itseni ja tietenkin
puolustettavana. :twisted:

d) No en muista mikä d)- kohta olisi, mutta vastustetaan varmuuden
vuoksi.
Vihtahousu

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Stadinarska kirjoitti: Vastustan
Senkus piipität, josset tajua minkälainen ketjun otsikko on liian lyhyt ja millainen on liian pitkä, niin voisit kirjoitella ala-astelaisten palstoille.
millivanilli

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kolmas tpk! Hyvää Huomenta kaikille!

Töitä on näemmä oikein riittävästi, nyt ahkeroimaan.
BettyB.

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Huh! Olin illalla niin kipeä että luulin aivojeni räjähtävän (joo kyllä mulla on sellasetKIN). Parit migreenilääkkeet huiviin ja täysin ilman tehoa. Lisäksi taisi hiipiä horkasta päätellen kuume ja oksetus oli valtava. Vaan mihinpä ei uni tepsisi! Nyt enää heikotus, mutta sekin lienee eilisen ravinnottomuuden syytä...

Ikean kautta töihin ja illalla ulos. Jihuu! :h:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenia. Hieman on taas mieli maassa, mut eiköhän se tästä. (Vitut, kuhan nut yritän ees leikisti pysyä ns.hyvällä tuulella..) On palkkapäiväkin, pääsee taas arpomaan mitä laskuja kannattaa heti maksella. Loput sit vasta loppukuusta, ei niillä nyt niin kiire ole. 8)
Oon lukenu taas (!) viime aikoina Scarlettia. Sillä on kyl uskomaton kyky siirtää ikäviä asioita "myöhemmin-ajateltavaksi". Haluisin kans omata ton piirteen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
selika

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 20:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Silmät ristissä. Pitää lähteä hoitamaan virallisia asioita työkkäriin sun muuta. Sen jälkeen menen shoppailemaan miehelle muutamia juttuja, joita tarvitsee. Pitäisi löytää energiaa tehdä miljoonan sivun essee huomiseksi, hakusessa hakusessa. Prööt.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

selika kirjoitti:Kahville.
Kuppi sille. Täytyy vetää puolikupillista automaattikuraa että selviää kunnon kahvin valmistumiseen.

Kohta alkaa firmojen pommittaminen työllistymismielessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Töissä. Blaah, isotpomot Italiasta ravaa täällä ihan yhtenään. Vituttaa tää ku pitää edustaa.. Tulee kuulemma suuria muutoksia tähän firmaan. Jep, senku näkis.

Eilinen leffa oli mukavaa hömppää. Ei tarvinnut ajatella mitään, sai vaan olla.
Tänään piristysruiskeena: Töiden jälkeen kaverin kanssa murkinoimaan ja juoruamaan. Ihanaa!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

seitanic että väsyttää. näläkäkin ois.
Prepare for the worstest.
selika

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 20:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mua pelottaa tää käsittämätön tuuli ja myrsky. Tulin kotiin aamukahville. Kohta metsästämään lisää teologian kirjoja naapurikunnasta. Toivottavasti pysyy auto tiellä. Viideltä lähtö back pirun pohjolaan.
Dr.Diarrhea

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Tää meitin pulju on selvittänyt alkuvuodesta jo miljuuna juttua. Kiirusta ollut mut ennenkaikkea palkitsevaa. Alkaa kohta rauhoittua, kun on saatu projektit eteenpäin siirrettyä.

Huolettaa vaan mun tulehtunut kantapää. Paraneminen ei oikein edisty ja lauantaina olis kaksi tärkeää peliä. Aerobinen onnistuu vain kuntopyörää polkien.

Mut fiilis on vahva hyvä. Huomenta palstalaisille!
feliformia

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Mun aamu-unisuus on taas saavuttanut uusia ulottuvuuksia. Painelen torkkua tunnin verran ja sitten onkin jo niin kiire, että ovesta pitää melkein juosta ulos puolipukeissa ja aamupalaa järsien. Nuguttaa vaan niin kamalasti.

Aion tänään voittaa Viking Lotossa 1,4 miljoonaa euroa ja ottaa ainakin puoli vuotta lomaa ja käyttää sen nukkumiseen, matkusteluun, lukemiseen ja treenaamiseen. Tämä on vankka päätös.
selika

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 20:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voihan elämä....*hik*

Oli ihan ylikivaa eilen, kiitos asianosaisille. Ja kohta me joudutaan viemään tuo aussi lentokentälle, nyyh :(

Toisaalta: mä aion nukkua ainakin viikon, perkele.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Voihan elämä....*hik*

Oli ihan ylikivaa eilen, kiitos asianosaisille. Ja kohta me joudutaan viemään tuo aussi lentokentälle, nyyh :(

Toisaalta: mä aion nukkua ainakin viikon, perkele.
Kerro heti? Missä olitte? Ketä oli mukana? Oliks mitään karaokea?

Matthewille hauskaa lentoa! Toivottavasti ei oo hirvittävän paha krapula. Tosin voihan siellä koneessa nukkuakin..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Kerro heti? Missä olitte? Ketä oli mukana? Oliks mitään karaokea?
Matthewille hauskaa lentoa! Toivottavasti ei oo hirvittävän paha krapula. Tosin voihan siellä koneessa nukkuakin..
Kontulassa ja Itiksessä, monessakin baarissa. Hauskinta oli että Idän Tähden poke lähti meijän mukaan Bohemiaan yöllä, ja heitti meidät kaikki vielä kotiinkin aamuyöstä. Kerrankin voi sanoa hyvän sanan portsareista :D
feliformia

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Duunikaveri käveli mua päin ja sain kiehuvan kuumat teet kädelleni. Rystysten alue ja sormet ovat ihan saatanan kipeät. Pidin kättä kylmävesihanan alla yli 20 minuuttia, mutta kuumotus ei vain lakkaa :cry:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Hauskinta oli että Idän Tähden poke lähti meijän mukaan Bohemiaan yöllä, ja heitti meidät kaikki vielä kotiinkin aamuyöstä. Kerrankin voi sanoa hyvän sanan portsareista :D
Joo, se on mukava kundi..jos se nyt on se kuka luulen. En nyt muista nimeä, mut on yhen Fantsu-tyypin aviomies. :wink:
Oliks Elpsukat ja Hunikset mukana?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Helavata, nyt alkaa näköjään kännyynkin tulla sika-nautaa.

sähköpostin spammiin on niin tottunut, että se ei vaikuta, mutta vielä olen ajatellut, että tekstarit yleensä ovat merkityksellisiä. Nyt tuli tekstari elisa-tarjous jostain oopperasta tjsp. :maanantai:
ninnithequeen

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hauskinta oli että Idän Tähden poke lähti meijän mukaan Bohemiaan yöllä, ja heitti meidät kaikki vielä kotiinkin aamuyöstä. Kerrankin voi sanoa hyvän sanan portsareista :D
Joo, se on mukava kundi..jos se nyt on se kuka luulen. En nyt muista nimeä, mut on yhen Fantsu-tyypin aviomies. :wink:
Oliks Elpsukat ja Hunikset mukana?
Olivathan nuo. Pari käsittämätöntä videota ja valokuvaa saatiin taas, mut ukkokulta kielsi ehdottomasti laittamasta niitä julkiseen levitykseen :lol:

EDIT: ukkokulta nimittäin oli niin päissään, että mä olen ihmeissäni että se ees pääs sisään mihinkään...Ja se perkele raukka joutuu ajamaan autoa tänään :roll:
Vastaa Viestiin