Perjantai Betty

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sheetlord

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Väsyttää. Ajoin eilen suoraan duunista Lohjalle, kävin korottamassa luolaluokitustani ja saman tien ajo kotiin. Roudauksen ja varustehuollon jälkeen sänkyyn aamuyhdeltä. Työmotivaatio korreloi ulkoilman lämpötilan kanssa, aamulla -4.

Siitä olen iloinen että harrastuksessa mennään taas eteenpäin. Nyt pääsee syvemmällä oleviin luoliin ja hengittelemään heliumseoksia ja hommassa on valtavasti lisää mielenkiintoa ja haasteita. Tämä kk on tarkoitus viettää vedessä niin paljon kuin mahdollista, jotta olisin parhaassa mahdollisessa vireessä kuun lopussa mahd edessä olevalle Intro To Cave-"sikaa tulee niin paljon kuin kouluttaja ehtii"- kurssisukellukselle. Jos se menee läpi, seuraava porras on Full Cave-taso.
Viimeksi muokannut Sheetlord, 12.01.2007 10:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Master of Puppets soi heti aamusta ku kävelin röihin, ja Toolia kans. Maha on turvoksissa, varpaat jäässä. Onneks mullon villasukat täällä. Ja teetä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja Niba »

TPK!
Mitenhän tuo oma painoluokitus etenee?
No katsellaan ja kuunnellaan taas on leikattu kynsiä niin että..
Jopa liikaa..
Nyt kun sai askeleen poimimaan niin selkisi että työmatkani 28 kilometristä kävelen vaivaiset 1.6 kilometriä, ihan pelkästään työmatkasta tulee siis 3.2 kilsaa.. vähimmäisvaade olis se 5 kilsaa päivässä..
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Suurehko ärsytys johtuu ehkä siitä, että en oo saanut nikotiinia elimistööni pitkäään aikaan. Miten helkutissa ihmiset muka pystyy lopettamaan tän addiktion? Tää on oikeasti pahin kaikista.
Viinan-tai kahvinjuonnin voisin lopettaa anytime.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Viinanjuonnin voisin lopettaa anytime.
*pärsk*
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja cardic »

kaljaa ei oo tullu otettuu paivakausiin ja tuskin tulee tanaankaan
ei taaskaan kiinnostas olla duunis patkaakaan, mut minkas teet, jonkuhan se leipa on poytaan tuotava
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
millivanilli

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

sipsi kirjoitti: Miten helkutissa ihmiset muka pystyy lopettamaan tän addiktion?
Tahdonvoimalla..
On vain pystyttävä näkemään sen, mitä tupakoimaton elämä on, ja silleen kestää ne hirveät vieroitusoireet. Olisinkohan ollut jotain reilut 3kk polttamatta, eikä tupakka tule enää ensimmäisenä mieleen, kun lähden kävelemään bussipysäkille jne.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Viinanjuonnin voisin lopettaa anytime.
*pärsk*
No, niin niin. Mähän sanoin, ett VOISIN lopettaa. En nyt kuitenkaan ehkä vielä halua. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

millivanilli kirjoitti:
sipsi kirjoitti: Miten helkutissa ihmiset muka pystyy lopettamaan tän addiktion?
Tahdonvoimalla..
Ilman tahdonvoimaa ei tule mitään. Ens torstaina tulee 2kk savutonta täyteen. Nikoon olen kyllä vielä koukussa, mutta siitäkin rimpuilen ihan just irti, helppoa se ei ole. Laastarit, purkat ja huikattomuus jeesaa.
Kyllä siitä pääsee jos haluaa, joillekin se vaan on vaikeampaa.
CandyMan

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

sipsi kirjoitti:No, niin niin. Mähän sanoin, ett VOISIN lopettaa. En nyt kuitenkaan ehkä vielä halua. 8)
Ensimmäinen askel on myöntää ongelma. Sen jälkeen voi juoda puhtaalla omallatunnolla. "Minulla on ongelma. Kippis sille!".

Olen töissä. Yksi manageri kyselee vaikeita kysymyksiä joihin ei saatu suoria vastauksia matkalla. Onneksi asemassani voi ongelmatilanteissa osoittaa syyttävällä sormella yleensä johonkin toiseen suuntaan, kunhan itse tekee hommansa normaalisti (ja monesti vaikka ei tekisikään).

Illalla saatan katsella jotain leffaa DVD:ltä jossain seurassa, saa nyt nähdä. Ken elää, sen näkee (duh?). TolloTomaatin mainitsema Pan's Labyrinth kyllä kiinnostaisi nähdä jossain välissä, eikös se ole äänestetty viime vuoden parhaimmaksi leffaksi? Bäää!
millivanilli

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Vihtahousu kirjoitti:Ilman tahdonvoimaa ei tule mitään. Ens torstaina tulee 2kk savutonta täyteen. Nikoon olen kyllä vielä koukussa, mutta siitäkin rimpuilen ihan just irti, helppoa se ei ole. Laastarit, purkat ja huikattomuus jeesaa.
Kyllä siitä pääsee jos haluaa, joillekin se vaan on vaikeampaa.
Mä päätin lopettaa ilman korvikkeita. Oli kyllä oikeasti ihan hirveää. Taisinpa itkeä tirauttaa pariin otteeseen, kun teki niin kovasti mieli.
isohaara

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lähestyypä se viikonloppukin, pitää enää päättää meniskö tänään tunnin vai kaks etuajassa töihin.
Aamun ensimmäinen iloinen yllätys oli ylimääräisen salamisiivun löytäminen pakastepizzasta. Kyl sellasesta pitäis taas mahan täyttyä siihen malliin, et jaksaa loppupäivän tupakan ja kahveen voimalla.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja sipsi »

CandyMan kirjoitti: Ensimmäinen askel on myöntää ongelma. Sen jälkeen voi juoda puhtaalla omallatunnolla. "Minulla on ongelma. Kippis sille!".
Niinpä, oot kyl aika fiksu mies.
Mut mä oonki moniongelmainen, alkoholiongelma on vasta alkua. Sen lisäksi kärsin myös ADHD:stä ja unissakävelystä.
Kippistä vaan!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Mut mä oonki moniongelmainen, alkoholiongelma on vasta alkua. Sen lisäksi kärsin myös ADHD:stä ja unissakävelystä.
Kippistä vaan!
Sä unohdit ripulin. Puheripulin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Sä unohdit ripulin. Puheripulin.
Sipsi-Karpolla on asiaa.

(Vähänx oon ihana..!
Ainaki näiden piirteiden perusteella.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja mdm »

Bliss kirjoitti:Tänään on ihan yhtä tylsää kuin eilen.
Kohtalontoveri!
fuck me I'm fabulous
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mulla ei ole tylsää. Kuuntelen taas brasilialaista kristillistä räppiä ja pidän pientä taukoa töistä. Ah, tämä musiikki on niin mahtipontista. Tässä lauletaan, että Jeesus, armahda periferiaa (ghettoja, faveloita, kaupungin laitamaa). Kaunista. Taustalla soi viulut.

http://realidade-cruel.letras.terra.com ... ras/80316/
Kikkelis kokkelis.
BettyB.

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Isän parin päivän pahoinvoinnille on löytynyt tänään syy: sydäninfarkti. Jippiaijee, kivaa olla töissä.
Dr.Diarrhea

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

BettyB. kirjoitti:Isän parin päivän pahoinvoinnille on löytynyt tänään syy: sydäninfarkti. Jippiaijee, kivaa olla töissä.
Ikävä kuulla. Mun iskä on saanut kaiken muun lisäksi kaksi infarktia. Käytännössähän se tarkoittaa sitä, että sydämeen syntyy infarktissa kuolio eli sydän ei ole enää täydessä toimintakunnossaan. Tämä kannattaa läheisten muistaa, kun isä intoutuu vanhaan malliin touhuilemaan toivuttuaan.

Mulla on jäänyt päälle infarkteista ainainen pelko, kun puhelin soi, ja soittaja on äiti tai isäkin. Mut mä oonkin hieman neuroottinen ja tästäkin asiasta ehkä turhaankin välillä ahdistun.
Vihtahousu

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Varsinaisesti polvi ei näytä olevan turvonnut, mutta toivon että siellä on ees vähän nestettä joka aiheuttaa tämän paineen joka painaa kokoajan. Tahon siitä eroon ja ens viikolla sit luultavasti magneettiin kuvaukseen.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
No jo on hämärää jengiä. Eikö se nainen edes soittanut ja kysynyt, että onko ok, jos se jää vielä toiseksikin yöksi?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SaintJohnPerse

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
No jo on hämärää jengiä. Eikö se nainen edes soittanut ja kysynyt, että onko ok, jos se jää vielä toiseksikin yöksi?
Tää on ilmeisesti mun karmani, että vedän puoleeni omituisia ihmisiä.

Mistäköhän se johtuu? Tuoksunko sellaiselta? Näytänkö tai elehdinkö jotenkin omituisesti? Onko minun aurassani jotain vikaa? Oi, miksi?!?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jouduin sitten vähän testailtavaksi. Yllätykseskseni verenpaine oli kohtuullisen matala, 130/80. Lihaskuntotestesteistä maksimit ei sitten ollutkaan niin suuri yllätys.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Tää on ilmeisesti mun karmani, että vedän puoleeni omituisia ihmisiä.

Mistäköhän se johtuu? Tuoksunko sellaiselta? Näytänkö tai elehdinkö jotenkin omituisesti? Onko minun aurassani jotain vikaa? Oi, miksi?!?
Mul on samanlainen karma.
Mutta tavallaan se on vain hauskaa, tai jossei, ni ainakin mielenkiintosta.
Ihmiset on jännittäviä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Ouh.
Tää loma alkaa pikkuhiljaa ottaa koville. Ei ole väliä viikonpäivän, kellonajan, päivällä tai yöllä. Ihmeellistä ameebamaista lillumista.
Masennun valmiiksi työnhausta niin etten edes viitsi tehdä asialle mitään *doup*
Mutta huomenna menen sinne salille. On jo kaveri repimässä.
Toivottavasti kukaan ei pyydä mua tänään baariin, ei ole varaa ja olen ollut jopa päivän ilman tupakkaa.. :igor:
Vastaa Viestiin