Perjantai Betty

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SaintJohnPerse kirjoitti: Tää on ilmeisesti mun karmani, että vedän puoleeni omituisia ihmisiä.

Mistäköhän se johtuu? Tuoksunko sellaiselta? Näytänkö tai elehdinkö jotenkin omituisesti? Onko minun aurassani jotain vikaa? Oi, miksi?!?
No, oothan sä aika söpö. Hihhih. Oudotkin tykkää söpöistä.

Tuollainen tunkeutuminen ja toisen kämppään jääminen olisi mun mielestä hiukan... ahdistavaa, ainakin useimmissa tapauksissa. Jos se on koditon! Kyllä mä joskus olen jonkun jättänyt lepäilemään kämppääni, mutta tarjous lepäilyyn on kyllä tullut minulta.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:Tuollainen tunkeutuminen ja toisen kämppään jääminen olisi mun mielestä hiukan... ahdistavaa, ainakin useimmissa tapauksissa.
Niinpä. Ukkokulta aikoinaan jäi melkein heti vain asustamaan meikäläisen kämpille, ja pakko sanoa että aluksi se ärsytti. Noh, tässä ollaan vieläkin, ja nyt ärsyttää vaan sillon ku se ei ole kotona :P
SaintJohnPerse

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Keikaus kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: Tää on ilmeisesti mun karmani, että vedän puoleeni omituisia ihmisiä.

Mistäköhän se johtuu? Tuoksunko sellaiselta? Näytänkö tai elehdinkö jotenkin omituisesti? Onko minun aurassani jotain vikaa? Oi, miksi?!?
No, oothan sä aika söpö. Hihhih. Oudotkin tykkää söpöistä.

.
Mutta miksi ikinä minusta ei kiinnostu sellaiset pikkaisen peikkotukkaiset fiksut luovasti hullut naiset, jotka ovat lukeneet eläissään edes muutaman kirjan ja työskentelevät/opiskelevat luovalla alalla (toimittaja, teatteri, muusiikki, mainonta), käyttävät kohtuudella päihteitä ja käyttävät pitkiä saappaita? Ja jotka antavat mulle sitä tilaa..... Pienestä pepusta ja kiinteistä tisuista plussaa.

Tai onhan noitakin ollut, mutta viimeaikoina kaikki kriteerit eivät ole täyttyneet tai se hulluus on ylittänyt sen rajan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tuollainen tunkeutuminen ja toisen kämppään jääminen olisi mun mielestä hiukan... ahdistavaa, ainakin useimmissa tapauksissa.
Niinpä. Ukkokulta aikoinaan jäi melkein heti vain asustamaan meikäläisen kämpille, ja pakko sanoa että aluksi se ärsytti. Noh, tässä ollaan vieläkin, ja nyt ärsyttää vaan sillon ku se ei ole kotona :P
Tulispa joku tyttö ja tekis mulle tolleen?
Ehkä kenenkään naisenergia ei riitä?
Pyyhin Netikettiin..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SaintJohnPerse kirjoitti: Mutta miksi ikinä minusta ei kiinnostu sellaiset pikkaisen peikkotukkaiset fiksut luovasti hullut naiset, jotka ovat lukeneet eläissään edes muutaman kirjan ja työskentelevät/opiskelevat luovalla alalla (toimittaja, teatteri, muusiikki, mainonta), käyttävät kohtuudella päihteitä ja käyttävät pitkiä saappaita? Ja jotka antavat mulle sitä tilaa..... Pienestä pepusta ja kiinteistä tisuista plussaa.

Tai onhan noitakin ollut, mutta viimeaikoina kaikki kriteerit eivät ole täyttyneet tai se hulluus on ylittänyt sen rajan.
Voisiko olla, että nuo kuvailemasi peikkotukatkaan eivät ole yhtään henkisesti tasapainoisempia kuin ne naiset, jotka jäävät kämppääsi siivoamaan? Etäältä ihaillessa voi toisen kuvitella ihan miksi haluaa.

Jos ajattelet noista peikkotukista, että "tuollaiset eivät koskaan ihastu minuun", se näkyy käyttäytymisestäsi, ja todennäköisyys, että he ihastuvat sinuun, laskee dramaattisesti. Muuta ajatus muotoon "jotkut unelmieni peikkotukat ihastuvat joskus minuun", niin ajatus on lähempänä totuutta.
Kikkelis kokkelis.
selika

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 20:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pitää siivota, ei jaksaisi flunssaisena. Pakko mikä pakko. Jotain vetävää musaa soimaan, josko se siitä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei tunnu yhtään perjantailta. No täähän onkin mun toinen töipäivä vasta tällä viikolla. Huomenna duuniin kans, ja seitsemään meno aamulla vielä, uh.. Sitten akkainistujaiset siskolla. Ei juopottelujuhlat, vaan ennemminkin herkuttelujuhlat vaan. On meille neljälle varattu 2 ploa vinkkua ja 1 plo vodkaa. Olen hieman rasittunut ja tylsistynyt, puhelin soi tauotta ja pää saattaapi räjähtää kohtapuoliin.
Dr.Diarrhea

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Keikaus kirjoitti:Jos ajattelet noista peikkotukista, että "tuollaiset eivät koskaan ihastu minuun", se näkyy käyttäytymisestäsi, ja todennäköisyys, että he ihastuvat sinuun, laskee dramaattisesti.
Näinhän asia menee. Jos haluat peikkotukan, mikä kuulostaa hassulta, mutta siis jotain sen suuntaista on hakusessa, niin hoida itsesi kuntoon. Tarkoitan, että kun lukee sun kirjoituksia, niin vaikutat hieman itsetuhoiselta ja tasapainottomalta. Jos tällaisessa elämäntilanteessa etsii kumppania, niin todenäköisyys valita potentiaalisin tai se, että hän kiinnostuisi sinusta on aika matala.

Kunhan saat tasapainoisemman ja vahvemman olon ja kirkkaamman mielen, teet hyvin todennäköisesti paremman ja etenkin kestävämmän ratkaisun kumppanin suhteen. Samalla kun olosi paranee, itsen arvostaminen kohoaa, joka jo sinänsä heijastuu suoraan parivalintaan. Ihminen valitsee tai valituttaa itsenä pääasiassa sellaiselle kumppanille, jonka kokee alitajuisesti ansaitsevansa. Jos siis arvostat itseäsi myös kumppanina heijastuu se käytöksessäsi ja valinnoissasi itsesi kannalta positiivisesti.
SaintJohnPerse

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Keikaus kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: Mutta miksi ikinä minusta ei kiinnostu sellaiset pikkaisen peikkotukkaiset fiksut luovasti hullut naiset, jotka ovat lukeneet eläissään edes muutaman kirjan ja työskentelevät/opiskelevat luovalla alalla (toimittaja, teatteri, muusiikki, mainonta), käyttävät kohtuudella päihteitä ja käyttävät pitkiä saappaita? Ja jotka antavat mulle sitä tilaa..... Pienestä pepusta ja kiinteistä tisuista plussaa.

Tai onhan noitakin ollut, mutta viimeaikoina kaikki kriteerit eivät ole täyttyneet tai se hulluus on ylittänyt sen rajan.
Voisiko olla, että nuo kuvailemasi peikkotukatkaan eivät ole yhtään henkisesti tasapainoisempia kuin ne naiset, jotka jäävät kämppääsi siivoamaan? Etäältä ihaillessa voi toisen kuvitella ihan miksi haluaa.

Jos ajattelet noista peikkotukista, että "tuollaiset eivät koskaan ihastu minuun", se näkyy käyttäytymisestäsi, ja todennäköisyys, että he ihastuvat sinuun, laskee dramaattisesti. Muuta ajatus muotoon "jotkut unelmieni peikkotukat ihastuvat joskus minuun", niin ajatus on lähempänä totuutta.
No, olen seurustellut muutamaankin otteeseen tuollaisten peikkotukkien kanssa, joista yhden kanssa 4 vuotta avoliitossa. Ja nämä naiset ovat olleet oikeastaan ainoita, joista olen oikeasti välittänyt. Ehkä mulla on jäänyt pieni pakkomielle tästä?

Mutta siinä, tämä Tampereen rikosetsivä on oikeassa, että pitäisi olla hieman "paremmassa kunnossa" . Näiden naisten kanssa seurustellassani olen ollut huomattavasti pirteämpi. Nyt on mennyt hieman matalalentoa turhankin pitkään. Eli jos et pidä itsestäsi, ei kukaan muukaan voi sinusta pitää...

Mutta kyllä tämä tästä. Laitetaan tämän masennuksen syyksi horoskooppini, kaksonen. Kaksoset ovat kuulemma "tuuliviiri"-tyyppejä ja nyt tulee jostain ihan kummallisesta suunnasta... :)

Tämä olkoon virallinen perjantai avautuminen :)
millivanilli

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Viikonloppuu!

Avokin kaveri tulee tänään istumaan iltaa. Huomenna menen kampaajalle. Täytyy hieman raaskia antaa kaverin napsia latvoja, jotenkin ei raaskis kun hiukset ovat alaselkään asti. Huomenna toivottavasti myös löydetään vihdoinkin uusi sänky, ja heitetään se vanha 120cm leveä hemmettiin.

Hmm.. ohjelmassa on myös peli-ilta kaveripariskunnan kanssa.. sekä sunnuntaina treffit avokin kanssa :h:

Nyt kaupan kautta kotiin..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SaintJohnPerse kirjoitti: Mutta kyllä tämä tästä. Laitetaan tämän masennuksen syyksi horoskooppini, kaksonen. Kaksoset ovat kuulemma "tuuliviiri"-tyyppejä ja nyt tulee jostain ihan kummallisesta suunnasta... :)
Noin se varmaan on. Itse olisin veikannut laskeneita serotoniinitasoja. :wink:
Kikkelis kokkelis.
CandyMan

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Isän parin päivän pahoinvoinnille on löytynyt tänään syy: sydäninfarkti. Jippiaijee, kivaa olla töissä.
Ikävä kuulla. Mun iskä on saanut kaiken muun lisäksi kaksi infarktia.
Jep, mutta mun iskäliini kuoli siistimmin kuin teidän isukit yhteensä, oksensi vertakin kuollessaan. Mä olin silloin töissä kun se tapahtui, en päässyt näkemään eikä silloin vielä mitään kamerakännyköitäkään oikein vielä ollut. Muuten laittaisin galleriaan kuvia.
CandyMan

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

SaintJohnPerse kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
No jo on hämärää jengiä. Eikö se nainen edes soittanut ja kysynyt, että onko ok, jos se jää vielä toiseksikin yöksi?
Tää on ilmeisesti mun karmani, että vedän puoleeni omituisia ihmisiä.
Mistäköhän se johtuu? Tuoksunko sellaiselta? Näytänkö tai elehdinkö jotenkin omituisesti? Onko minun aurassani jotain vikaa? Oi, miksi?!?
Onko tämä ymmärrettävä niin että he hakeutuvat seuraasi sinun tahtomattasi? Sinuna ilmoittaisin heti poliisille että sinut on sarjaraiskattu.

Ehkä käytöstapasi tms. heitä kohtaan saa heissä jotain pimeitä puolia esiin, joita ei normaalisti näkyisi? Vaikea sanoa. Ehkä sen toisen naisen tiskauslappu sai herätettyä pienoisen mustasukkaisuuspeikon tässä naisessa? Pelästyisin oikeasti vasta sitten jos hän lähestyy sinua keittiöveitsi toisessa ja kuollut verinen koiranpentu toisessa kädessä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja Niba »

CandyMan kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Isän parin päivän pahoinvoinnille on löytynyt tänään syy: sydäninfarkti. Jippiaijee, kivaa olla töissä.
Ikävä kuulla. Mun iskä on saanut kaiken muun lisäksi kaksi infarktia.
Jep, mutta mun iskäliini kuoli siistimmin kuin teidän isukit yhteensä, oksensi vertakin kuollessaan. Mä olin silloin töissä kun se tapahtui, en päässyt näkemään eikä silloin vielä mitään kamerakännyköitäkään oikein vielä ollut. Muuten laittaisin galleriaan kuvia.
Muista pitää siis kamerakänny mukana mahdollisen kuoleman varalta?
Voit ottaa mahdollisen pitkitetyn kuolemisvideon!
Pistä Loiri häpeemään!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja cardic »

huhhhuh, miks en paase jo kotiin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
CandyMan

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

cardic kirjoitti:huhhhuh, miks en paase jo kotiin
- kotiavain on hukassa
- autosta on löpö loppu
- pomo ei päästä
- kaupassakin pitäisi käydä
Vihtahousu

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Arr! Lekurilla kääty. Joku 60ml verta oli polvessa, nyt polvi voi paremmin, eikä pitäs minkään siteen olla poikki. Kolme viikkoa lepiä kintuille, mut saahan sillä aikaa renaata yläroppaa :wink:
Yksityisellä onpi kivempi käydä koska: ne osaa tehdä diagnoosin ja ne tekee sille jotain... ja sen kuuskymppiä saan takas sairaskassasta :D
BettyB.

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

CandyMan kirjoitti:Jep, mutta mun iskäliini kuoli siistimmin kuin teidän isukit yhteensä, oksensi vertakin kuollessaan. Mä olin silloin töissä kun se tapahtui, en päässyt näkemään eikä silloin vielä mitään kamerakännyköitäkään oikein vielä ollut. Muuten laittaisin galleriaan kuvia.
Haista vittu.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja mdm »

Tarttisin vähän etäapua kun en saa enää radiota kuulumaan dvdhd-soittimesta.
fuck me I'm fabulous
ninnithequeen

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mdm kirjoitti:Tarttisin vähän etäapua kun en saa enää radiota kuulumaan dvdhd-soittimesta.
Laita se päälle.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja mdm »

ninnithequeen kirjoitti:
mdm kirjoitti:Tarttisin vähän etäapua kun en saa enää radiota kuulumaan dvdhd-soittimesta.
Laita se päälle.
Kiitti. Ei auttanu. :D
fuck me I'm fabulous
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja Ann »

Huomenta. Anna oli vähän väsynyt.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

sipsi kirjoitti: Miten helkutissa ihmiset muka pystyy lopettamaan tän addiktion?
Kunnon kurjjusairaus auttaa olemaan ilman. Ite poltin viimeks reilu vuorokausi sitten, eikä suuremmin tee mieli. Voisin ottaa tuolta lääkelaatikosta nuo niksapurkat käyttöön ja ajatella tuota lopettamispuolta itekki, taas vaihteeks...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
bedlam

Re: Perjantai Betty

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta. Tänään olisi kännireenit, mutta musta tuntuu että nukahdan ennen sitä. *läps* *läps* *poskiläps*. Ja pitäs mikkikin käydä ostamassa. Kumpi on parempi, Shure57 vai 58? Emmää tajuu. Hyvää yötä.
Vastaa Viestiin