Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

SaintJohnPerse kirjoitti:Istuin baarissa kahvilla tai oluella.
Suosittelen vettä jos et enää erota kahvia oluesta, tulee halvemmaksi
SaintJohnPerse kirjoitti:Viereissä pöydässä istuin mies,
Ja niitä kahvinmakuisia oluita oli mennyt ilmeisesti yksi liikaa tai muutama liian vähän.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SaintJohnPerse

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bluntly kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Istuin baarissa kahvilla tai oluella.
Suosittelen vettä jos et enää erota kahvia oluesta, tulee halvemmaksi
SaintJohnPerse kirjoitti:Viereissä pöydässä istuin mies,
Ja niitä kahvinmakuisia oluita oli mennyt ilmeisesti yksi liikaa tai muutama liian vähän.
Älä nyt... Typoja teen myös selvinpäin....
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

SaintJohnPerse kirjoitti:Älä nyt... Typoja teen myös selvinpäin....
Syntymähumalainen ei tunne sanaa "selvinpäin".
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja HellBell »

PyhäJussinPersus ja Bluntly ovat tyrineet. Väärään ketjuun kirjoittaminen. Viikonpäiväsepustukset ovat asia erikseen, pojat, pojat, pojat.. Sinne vaan vääntään torttua ja tänne kunnon töräyksiä á la Fredrikan torttu rommiposautuksin.
Ihan vaan selvennykseksi, tylsimykset.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

HellBell kirjoitti:...
Tiedät kyllä minne voit työntää ohjeistukset/moralisoinnit/kitinät.

Kaadoin juuri kolmen viikon kahvinporot valkoiselle matolle, astuin päälle, liukastuin ja melkein parantunut persus sanoi pahasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Bluntly kirjoitti: Kaadoin juuri kolmen viikon kahvinporot valkoiselle matolle, astuin päälle, liukastuin ja melkein parantunut persus sanoi pahasti.
Toi on just tyypilllistä; kahvinporot jos kaatuu niin totta kai se matto siinä alla on valkoinen. Siksi mulla ei olekaan valk.mattoa..

Sain muuten postissa Body Shoppiin unohtuneen kanta-asiakaskorttini; tietty se oli jäänyt sinne viimeksi kun noloilin niiden stringien kanssa.
CandyMan

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Unohdin tänään ettei avohoitokonttorissa parane kaivella nenää kuin kotioloissa tai omassa työhuoneessa. Olen kantapään kautta myös oppinut että nykyisin joutuu olemaan paljon varovaisempi tuhnujen kanssa, koska se viattomaksi ja hajuttomaksi tarkoitettu fiii saattaakin äkkiarvaamatta tulla PRUTS!:na ulos, tai ainakin haista yllättävän voimakkaalle.

Haluan takaisin omaan huoneeseeni.
Rouva Pupu

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti:Olen kantapään kautta myös oppinut että nykyisin joutuu olemaan paljon varovaisempi tuhnujen kanssa, koska se viattomaksi ja hajuttomaksi tarkoitettu fiii saattaakin äkkiarvaamatta tulla PRUTS!:na ulos, tai ainakin haista yllättävän voimakkaalle.
PRUTS! ois ihan jees, mutta jostain syystä toimistotuoleilla on tapana vinguttaa tuhnuksi tarkoitettu kaasupäästö. Siksi kannattaa hiukan nostaa sitä toista pakaraa, ettei jää ilma jumiin ääntelemään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

CandyMan kirjoitti: Olen kantapään kautta myös oppinut että nykyisin joutuu olemaan paljon varovaisempi tuhnujen kanssa, koska se viattomaksi ja hajuttomaksi tarkoitettu fiii saattaakin äkkiarvaamatta tulla PRUTS!:na ulos, tai ainakin haista yllättävän voimakkaalle.
Ei tunnu missään kun prässissä lähtee trumpettisoundi kesken punnerruksen ja ympärillä noin kymmeneen toistaan himoittavampaa naisihmistä. Niin käy joka kerta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Sori vaan pojat, siis Bluntly ja SaintJohnsArse, se olin taas sittenkin MINÄ joka tässä tyrin aiemmin. Luin todella kiireessä aiemmat viestinne ja siten ettei niissä olisi ollut mitään kämminkiä siis tyyliin "söin currya ja sitten join vettä", "menin ravintolaan ja kysyin lehteä".
Mun ei pitäisi kirjoittaa tänne mitään aamusella, sillä kuten sanottua en ole aamuihminen ja en oikeasti tajua silloin hölkäsen pöläystä mistään, en liioittele.
Pyydän anteeksi aiempaa viestiäni teille. Armahtakaa The Tyrijää..

Kerron hyvitykSeksi isomman mokani stringien tiimoilta, tämä sattumus otti paikkansa marraskuun alussa, Halloweenin tienoilla, kotonain. Menin aamulla suihkuun, heitin sitä ennen vaatteet sikin sokin eteiseen ja aloin pestä hiuksia. Siinä vaiheessa kun iskin shampoon jälkeen hoitoainetta hiuksiin ja vesi kuumotti keholla, aloin tuntea aivan hirvittävää pahoinvointia, mutta ajattelin silti pestä nopeasti hoitoaineen pois tukasta ja sitten poistua suihkusta. En ehtinyt mitään sellaista, koska pahoinvointi yltyi niin sietämättömäksi että aloin tuntea pian menettäväni tajuntani siinä riivatun suihkussa ja tiesin tämän hetken koittavan ei vaan 15. päivä vaan justhetsiltään sillä silmissä alkoi sumeta ja korviin tuli sellainen "humina" joka käy juuri ennen pökräämistä. Käsitin että voisi käydä eritt.pahasti jos vetäisin lipat siinä veden alla alastonna liukkaalle kovalle suihkulattialle ja siksi vajosin itse ensin tahdotusti alas lattian pintaan ja aloin ryömiä kohti eteistä suljettuani ensiksi suihkun pois päältä. Ryömin tosiaan sitten ulko-oven eteen tärisevän huonovointisena ja niin hirveissä krampeissa etten voinut nousta enää pystyyn. Panikoin siinä sitten sitä että kuinka saisin keittiön sähkölaitteet pois päältä 8kahvi oli mm.päällä) ja koiraa vietyä ulos kun en pystynyt liikkumaan kuin ryömien jos sittenkään mikäli pökräisin ja tulipalot ja ties mitkä muut katastrofit pääsisvät sillä välin valloilleen.
raahauduin siis ulko-ovelle ja avasin sen, ympärilläni oli vain lattialta verhoksi vetäisemäni pyyhe. Hiukset olivat puoliksi kasvoillani ja täynnä hoitoainemönjää. Ne valuivat.
Vaimeasti pyysin apua käytävästä, kuulin sieltä ihmisten menevän eestaas, mutta kukaan ei tullut apuun vaikka kuulivat varmaan ääneni. Tyypillistä suomalaista menoa, omista asioista välitetään mutta muiden ei. No, sitten edelleen nuokuin siinä ovensuussa puolalasti puolpökränneenä kun huomasin kalsarihousuisen papan tulevan porrasväliköstä ja olevan menemäisillään siitä ohitseni jolloinka katsoin suoraan häneen päin ja vaimeasti sanoin "Apua! Voistko auttaa..? En pysty liikkumaan, tuu hetkeksi sisälle.. tarvin apua.." ja silloin tämä pappeli tuli sisälle. Hän ei käsittänyt yhtään mitään, tietystikään, ja ynisin tuskien suodattamana että tarvitsisin vain buranat eräästä hyllyköstä ja lasin vettä niin krampit sitten helpottaisvat. Pappa suunnisti hyllykköä kohden katseltuaan alkajaisiksi eteistäni jossa kenkähyllykön toisesta päädystä roikkuivat siihen summan mutikassa ennen suihkuun menoani heittämäni stringit ja jossa (eteisessä) oli muutenkin ihan jännän näköistä, varmasti.. Hullu meksikolainen tietenkin pyöri siinä sitten vielä niin väkkyränä että, ja pappa ehätti toiseen huoneeseen itse pyörimään. Sanoin siveästi taustalta "Ei mulla yleensä ole näin sekaista, nyt vain krampit yllättivät ja sillain, vaatteita tossa noin ennen suihkuun menoa.."
Lopulta pappa löysi buranat ja vesilasin ja antoi ne mulle maankamaraan, jossa yhä kyyhötin kippuralla, hiukset myttynä pläsin päällä. Hihkuin sieltä sitten "Kiitos ja että kyllä tämä tästä.. Ja että kramppeihini määrätty lääke luultavasti oli tämän episodin takana, koska näin pahana mulla ei tätä kramppijuttua olekaan aiemmin ollut.." Kiitokset ja selitykset riittivät hälle ja hän lähti.
Jäin vielä 2 tunniksi tismalleen samaan asentoon laskemaan sekunteja kellostani, koska kipu oli sen verran tuntuva etten voinut muuta. En voinut hakea kännykkääni ja soittaa jollekulle, en voinut tehdä siis mitään kuin kestää.. joten laskin sekunteja. Kylmä hiki väreili koko kehossa, voin mitä huonommiten. Meksikolainen sitä vastoin voi loistavasti ja meni itsekseen ottamaan rennot tirstat sängyn päälle.
Parin tunnin päästä olo helpottui ja pystyin liikkumaan. Vein koiran ulos ja mietin miten stringit olivatkaan roikkuneet suoraan siinä eteisen kenkähyllykössä.. hullunkurisen näköisinä, kevytkenkäisen notkuvina, ja miten koko juttu oli mennyt.. ryömimisineen..

Jos ihmettelette miten tällainen tila aiheutui, niin siten, että olin saanut kuukautiskipuihini lääkettä jota olin vasta kokeillut ja se ei ollutkaan sopinut elimistölleni seurauksin että koin helvetillisemmät kivut aikoihin ja vielä niin yllättäin (äkisti suihkussa alkaen). Lopetin kk-kipulääkkeen käytön ja varasin ajan naisgynelta. Sain e-pillerit jotka tepsivät kipuihin, enää en siis roiku oviaukoissa tai pyytele pappoja sisälle..
Stringien paljastusajat ovat ohitse.

Tarinan opetus: älkää joutuko pulaan. Harva auttaa.
Viimeksi muokannut HellBell, 18.01.2007 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja par-sky »

HellBell kirjoitti:...
jatka juttua!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti: No, sitten edelleen nuokuin siinä ovensuussa puolalasti puolpökränneenä kun huomasin kalsarihousuisen papan tulevan persväliköstä
Mimmosia sieniä ne thaimaalaiset siihen pöperöönsä oikeen nakkelee?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja HellBell »

par-sky kirjoitti:
HellBell kirjoitti:...
jatka juttua!
Jatkoin! Tuli aika sepuste, kunnon kirjoitusripuli!
Ann kirjoitti: Mimmosia sieniä ne thaimaalaiset siihen pöperöönsä oikeen nakkelee?
Kir.ripulin aiheuttavia. ;)
Dr.Diarrhea

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

HellBell kirjoitti: Jatkoin! Tuli aika sepuste, kunnon kirjoitusripuli!

Kir.ripulin aiheuttavia. ;)
Paikalla! Kunnon ummetushoitoako?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Kir.ripulin aiheuttavia. ;)
Paikalla! Kunnon ummetushoitoako?
Mitäs muutakaan, olkaa niin hyvät.. :)

Hän pokkaa, kokkaa ja askeleen vessaan ottaa,
on pikajuna tulossa ja se ei sano wiu-iu-wee-aa,
se on express arselino, ou jeaa!

Kohta joku esittää mua hulluksi meksikolaisen sijasta.. Läheltä liippaa ja silivatiseilaa.

Nyt meen viemään sitä ukkelia ulos, hään vessa oottaa siellä, puskissa, varjoissa, tien siimeksessä.

Tyrimisiin!
Dr.Diarrhea

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ne eivät tainneet jatkaa tota HB:n erää. Styrkkaa tavaraa.
SaintJohnPerse

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

No, töissä sattui yksi tapaus, jonka voisi lisätä tähän ketjuun.

Takahuoneen lattiakaivo oli hieman tukossa ja päätin yrittää miehenä tehdä asialle jotain. Karhupumppu käteen ja rukkailemaan.. Ei tulosta, joten kaadoin aimon lorauksen rikkihappoa sisältävää viemärin avaajaa perään. Sitten kuumaa vettä päälle.

Johan alkoi tapahtumaan. Kaivo nimittäin rupsautti 20 litraa paskaa ylös. Sitä minä sitten yritin pumppailla takaisin, mutta tuloksetta. Päätin luovuttaa ja jättää homman ammattimiehille. Takahuone haisi niin paljon paskalle, etten kuitenkaan viitsinyt jättää tekemättä asialle jotain.

Yleensähän, jos lattiakaivot haisevat pahalle, niin hajun saa pois kaatamalla viemäriin Kloriittia. Olin kuitenkin unohtanut yhden asian kemiantunneilta ja yhden asian, jonka jonkin aikaa sitte tehnyt. Kloori ja happo synnytttävät myrkyllistä kaasua ja olin jonkin aikaa sitten kaatanut viemäriin happoa.

Lorauttetuani kloriittia viemäriin, niin sieltä nousi niin muhkea myrkkypilvi, että meinasin tipahtaa saman tien. Ilmeisesti hengitin kaasua sen verran reippaasti, että hetken päästä pörähdin pikku pilveen. Se ilo ei tosin kestänyt kauaa, sillä nyt on helvetin paha olo...

Että tämmöistä tällä kertaa...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SaintJohnPerse kirjoitti:Lorauttetuani kloriittia viemäriin, niin sieltä nousi niin muhkea myrkkypilvi, että meinasin tipahtaa saman tien. Ilmeisesti hengitin kaasua sen verran reippaasti, että hetken päästä pörähdin pikku pilveen. Se ilo ei tosin kestänyt kauaa, sillä nyt on helvetin paha olo...
Sekakäyttäjän paskaista arkea.

Mä mokasin. Löysin yhdestä vanhasta käännöksestäni ainakin yhden välimerkkivirheen. Ahdistuin juuri kun olin ollut jo ainakin kaksi päivää ammatillisessa voimaintunnossa. Bärhana. En olekaan täydellinen. Niisk.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

HellBell kirjoitti:-- Kuuleko hän mitään? Ei, omaa valikoivan kuulon, on omapäinen.
Omapäisyys on vallan ihastuttava luonteenpiirre, tahtoa on oltava! Vaan kylläpä menee päivittäin hermot kun ihan samoista asioista vääntää ja kääntää, varmasti sekä crazy mexican että maailman kaunein vahinkoni.

Mutta voi ilon päivää, tänään pottaharjoitukset menivät täydellisesti: ENSIMMÄINEN KAKKA POTTAAN, wow! Jee, siis kyllä juhlittiin ja tuotosta ihailtiin, tyttönen vallan ylpeä ja nyt niin rakastunut pottaansa, että hyvä kun vaipan suostui yöksi ottamaan. Ja siis mokaketjuun tämäkin siksi, että...

Unohdin sen ihanan kakkakikkareen sinne pottaan kylppäriin kun tytsyn kanssa lähdettiin juhlistamaan siis tapahtumaa mehuskumpalla, niin eiköhän siskon rakki käyny vetäsemässä sen kikkareen nassuunsa. Ei se nyt niin yök, syöhän noi rakit kakkaa joo, mutta miks helvetissä nautiskelun jälkeen pitää tulla antamaan kielipusuja mulle????? ARGH. En jääny maistelee, miltä maistui tyttäreni eka pottakakka hauvarakkaan suun kautta, mutta ei se hammastahna ja suuvesi ihan freesiksi kyllä oloa saanut. Vielä nyt neljän timman jälkeenkin heikottaa ajatus ja tää avautuminen.

Mokasin silleen myös et unohdin mennä töihin tänään. Sellast sattuu. Masennuin vähän kun pomo sanoi huomanneensa mun puuttumisen vasta työpäivän jo päätyttyä.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

En pida paikallisista takseista, ne kun ajavat omia reittejansa, eika sita tieda minne joutuu ja mita arpaa tanaan kaytetaan maksun maarittamisessa. Kaytan siis busseja kun opaskirja antaa siihen hyvat edellytykset.

Banglamphusta menee viikonloppumarkkinoille ainakin kaksi bussia.. bussit no 3 ja 503... Iloisesti huomasin etta tuoltahan se tulee, ja hyppasin kyytin - vahan ihmetytti kun bussissa ei ollutkaan ilmastointia, kun molemmilla linjoilla piti olla. Se selvisi sitten jonkin aikaa myohemmin, olin bussissa 53, menossa aivan eri suuntaan Bangkokia kuin tarkoitus. Etelaisen rautatieaseman kohdalla havaihduin ja hyppasin pois kyydista, ja sielta tarvoin paikalliseen metroon jolla suunnistin pohjoiseen minne pitikin.
Selityksena... Ehka kuumeisella ololla on jotain tekemista asian kanssa? Mutta ei ole mittaria, joten se on vain sen eilisen hierojan kasitys etta minulla olisi kuumetta. Keuhkoputken tulehdus ei tunnu menevan nukkumalla pois mutta minako menisin lekurille, no en.. ellei pakko. En ma niin kipea ole, paranemaan pain, niin uskon.. =)

Matkustaminen on kivaa arpapelia, kun paikalliset eivat juuri kauempana puhu kielia, eika yhdestakaan kilvesta joka on kirjoitettu thaiksi ymmarra yhtaan mitaan. Thaimaalaiset ovat hyvin avuliaita, saali etten yleensa ymmarra mita ne yrittavat kertoa.
Mutta ei se mitaan kun vain oppisi ymmartamaan ees meidan omat numeromme oikein.. sekin helpottaisi. =D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Hellbellin kontribuutiot ovat pelkkää mielikuvamainontaa. Tarina on niissä sivuasia. Hellbellin tarkoitus on vain vahvistaa lanseeraamaansa uutta seksuaalisuuden-narttupuolinen-tyrannosaurus-rex -imagoa. Näissä tarinoissa ripottelemalla tietoja, että käyttää bodyshopin kauneustuotteita ja "pukeutuu" tuhman tytön narustringeihin silloin kun ei konttaile alastomana peppu pystyssä. Älkää uskoko hypeä. Luultavasti Helykkä on sama siweä kiltti tyttö kuin ennenkin.

Itse täällä maalla tulin viime viikolla taas kerran pysäytetyksi myymälävarkaaksi epäiltynä. Ilmeisesti tieto ökyisännyydestäni ei ole vielä ehtinyt kirkonkylälle? Yritin luikahtaa halpakaupan kassasta läpi, kun isokokoinen kaupantäti sulki tieni ja sanoi tylysti: "Noh! Takki auki!" Kerrankin olin viaton (poikkeuksellista) ja "herrajumalaa" hokien auoin takkini ja käänsin mielenosoituksellisesti taskuni nurin. Täti ei edes pyytänyt anteeksi, vaan sanoi että kaikenlaista on tapahtunut viime aikoina. (Ei kylläkään mun toimesta, uskotteko?). En sitten malttanut olla painumatta kauppaan uudestaan sisälle, enkä huikkaamatta tädille kassalla: "Nythän mulla vois olla taskut täynnä tavaraa etkä ilkeis pysäyttää!" :twisted:

Olikohan tuohon sattumukseen osasyynä luihu ja epäsiisti olemukseni vai mikä? Joka tapauksessa teen aina ja joko paikassa kumman vaikutuksen. Olen jo sopeutunut siihen ja siitä jopa ylpeä.

Täällä kotikylilläkin toissaaamuna heräsin hirveään kusihätään siellä kähyisessa 2X4 metrin maatuneessa kopissani. En ehtinyt pukea kenkiäkään, oli pakko kusta suoraan ovesta ulos ja omille porraspuille. Paha kyllä se mökki on ison pihani nurkassa, ja 15 metrin päältä ovesta kulkee tie. Jota tietenkin juuri kustessani kulki nuori kaunis nainen irrallaan olevan saksanpaimenkoiran kanssa. Sekä nainen että koira toljottivat ovesta kusevaa saastaista miehenkuvatusta, siis, öh minua. Nainen komensi koiraa: "Rambo, älä mene sinne! Rambo, ei!" :D
Selvää, että maineeni kylän nuorten naisten silmissä vahvistui taas ja jutut kulkee!

Mahtaako tuo kulkeutua sen stalkkaamani kauniin karjakon korviin? Sen jonka pehertelyä pellolla kesällä tirkistelin oikein kiikarin kera pihani puskissa väijyen. Ja joka kerran viikossa käy traktorilla hakemassa rehua mun navetan varastosta. Jolloin minä aina singahdan sinne jututtamaan, kehumaan sivistystäni ja yleisesti ehdottelemaan. Gattacan vaativalla asteikollakin misu on ultrapantava. Hoikka, sporttinen, kaunis nassu, pystytisut, pyöreä pikkupeppu, riittävän nuori, opiskelee maataloustieteitä, ratsastajatyttö, (piukat paikat)? siis emäntäainesta ja eläinsuojelijakin vielä! Siis panisin. Valitettavasti tuo kieltäytyi treffitarjouksestani, kohteliaasti kiittäen kyllä. Sain vaikutelman että on varattu. Mutta se ei toki ole estänyt minua tunkemasta juttusille aina kun misu mun pihassa joutuu käymään. Toistaiseksi on kovin ystävällinen. En enää puhu rehveistä, mutta nythän tuo tietää minun tarpeeni.

Naisparka.
Yrittää vain tehdä työtään, pakko käydä siellä varastolla.. ja aina tällainen ruma vanha haiseva sepalusaukinen äijä säntää horisemaan, epäilemättä irstain taka-ajatuksin! Tuohan on ihan kuin "Kuutamosonaatti"- leffasta, jossa nuori nainen ei ymmärtänyt Kyyrölän veljesten lemmenkaipuuta! Varmaan kaunis karjakko ei haluaisi tulla tänne yksin, kenties pelkää tulevansa raiskatuksi. Joskus sillä onkin apuna sellanen iso kaljupääjätkä tai hintelämpi poninhäntämies, naapurin renkejä. Useimmiten joutuu tulemaan ilman turvamiehiä. Kauhea kohtalo, rahrahrah!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Keikaus kirjoitti:Sekakäyttäjän paskaista arkea.

Mä mokasin. Löysin yhdestä vanhasta käännöksestäni ainakin yhden välimerkkivirheen. Ahdistuin juuri kun olin ollut jo ainakin kaksi päivää ammatillisessa voimaintunnossa. Bärhana. En olekaan täydellinen. Niisk.
Tätäkö nyt sit tarkoitetaan "anaalisella" luonteenlaadulla?

http://en.wikipedia.org/wiki/Anal_retentive
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Geetzu kirjoitti:Mutta voi ilon päivää, tänään pottaharjoitukset menivät täydellisesti:
Jahah, kakkajutut jatkuvat.

http://en.wikipedia.org/wiki/Anal_stage
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Geetzu kirjoitti:Vielä nyt neljän timman jälkeenkin heikottaa ajatus ja tää avautuminen.
Kiitos siitä. Menenkin tästä syömään.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taritään tyys eli tyritään taas-top miljoona

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vadim kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Sekakäyttäjän paskaista arkea.

Mä mokasin. Löysin yhdestä vanhasta käännöksestäni ainakin yhden välimerkkivirheen. Ahdistuin juuri kun olin ollut jo ainakin kaksi päivää ammatillisessa voimaintunnossa. Bärhana. En olekaan täydellinen. Niisk.
Tätäkö nyt sit tarkoitetaan "anaalisella" luonteenlaadulla?

http://en.wikipedia.org/wiki/Anal_retentive
Perhana, mustahan löytyy anaalisia piirteitä! Ja pienenä olin tosi järjestelmällinen ja tarkka.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin