KeskiviikonKetale

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja Ann »

Täällä Kampissakin haisee palaneelle. Joku oli laittanut paistinpannun uuniin.. Fiksua.

Onkos toi Maniac Cop sama kuin Mielipuolikyttä?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Rouva Pupu

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Tajusin (taas) just, että mulla on ihan timanttinen halipula. Just nyt ei ole ketään kuka sitä lievittäisi :cry:

:boohoo:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Valtavan kiva työpäivä takana.
Ny voi hetken hengähtää ja sitte koulutehtävien pariin...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Sheetlord kirjoitti: Eikös vanhenemisen pitänyt toimia niin päin, että siirrytään rauhallisempaan biittiin; hc-teknosta -> houseen?
Se hissi kulkee molempiin suuntiin ;) Eli jos mieli kaipaa kiihkeämpää biittiä niin mitäs sitä estelemään?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Chap

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja Chap »

Haemaeraemies kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti: Eikös vanhenemisen pitänyt toimia niin päin, että siirrytään rauhallisempaan biittiin; hc-teknosta -> houseen?
Se hissi kulkee molempiin suuntiin
Ja joskus se hissi jämähtää paikoilleen. Kysykää vaikka elcolta.
Sheetlord

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Haemaeraemies kirjoitti:Se hissi kulkee molempiin suuntiin ;)
Kannustavasti sanottu, kiitos! Ja sitten sanovat, ettei nykynuoriso kunnioita vanhuksia :D
Ann kirjoitti:Onkos toi Maniac Cop sama kuin Mielipuolikyttä?
Kyä kai. En ole nähnyt. Kuulemma """todellinen klassikko"""
CandyMan

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Tajusin (taas) just, että mulla on ihan timanttinen halipula. Just nyt ei ole ketään kuka sitä lievittäisi :cry:
Nykynuoret. Eivät jaksa enää itse vaivautua jos panettaa. Sano vaan päivää oikealle kädellesi.
Vihtahousu

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hyvää päivää/huomenta tai huomentapäivää. Heräilin tuossa kymmeneltä ekana ja päätin että on ihan liian aikasta herätä, menin takas sänkyyn ja nousin kahdelta. Sitten nelisen tuntia Wormsia netissä kaveria vastaan, nyt aloitin päiväaskareet eli siivoilemisen. Huomenna voisin sit tehä jopa jotain ulkonakin.
Rouva Pupu

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jaa, kolottaa taas hammasta prkleesti. Taitaa tämän viisaudenhampaan kasvaminen viedä vuosia, onneksi pitää aina muutamien viikkojen taukoja. Fysiikan tehtävät on perseestä, enkä mä ymmärrä taulukko kirjasta mitään. Tai sitten ymmärrän, mutta en vaan viitsi. Oikeasti en vaan ymmärrä, mutta en halua olla fyysikko joten... Yksi viksu pää tässä perheessä riittänee. Voin keskittyä tyhmistymiseen ja shoppailuun. n00t.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Seinien väri alkoi vähän kyllästyttää..
Mitä vittuu nainen, ne ihanat ruskeatko? Mä olen just niistä valtavasti motivoitunut täällä sisustus suunnitelmia tehdessäni!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Seinien väri alkoi vähän kyllästyttää..
Mitä vittuu nainen, ne ihanat ruskeatko? Mä olen just niistä valtavasti motivoitunut täällä sisustus suunnitelmia tehdessäni!
Noo ei ku ne jäljelle jääneet maalarinvalkoiset :mrgreen: Nekin äkkiä sillä vaaleemmanruskeella! Lähtee se kylmä fiilis.

eli makkarin päätyseinä ja olkkarin toinen pitkä seinä
Rouva Pupu

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Rouva Pupu kirjoitti: Fysiikan tehtävät on perseestä, enkä mä ymmärrä taulukko kirjasta mitään. Tai sitten ymmärrän, mutta en vaan viitsi. Oikeasti en vaan ymmärrä, mutta en halua olla fyysikko joten...
Ja muutama minuuti sitten ilmottauduin kuitenkin valinnaiselle fysiikan kurssille. Kuumehouru.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Noo ei ku ne jäljelle jääneet maalarinvalkoiset :mrgreen: Nekin äkkiä sillä vaaleemmanruskeella! Lähtee se kylmä fiilis.

eli makkarin päätyseinä ja olkkarin toinen pitkä seinä
Ai jaa! No loistavaa. Mä olen ajatellut meille keittiöön semmoista mustavalkoharmaabeige juttua. Ja sitten se beige tai semmoinen oranssi/ruskea jatkuis olohuoneeseen. Kylppäriin tulee semmoinen jännä merellinen sininen hässäkkä ja kodinhoitohuone vihreä. Makkarit sitten ehkä ruskea ja violetti ja työhuoneeseen maalaan sen kuvan kai seinälle mitä olen piirtoheittimen kautta suunnitellut. Mulla oli vapaailta, liikaa pakkasta :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

IhQ :h:
Heräsin puhelimen soittoon kahdeksalta aamulla, nyt se on jotakuinkin tasaisesti soinut viimeiset 10 tuntia. Ehdotuksia on tullut suurin piirtein saman verran, tosin osan olen joutunut torjumaan, sillä eivät ole osanneet huomioida "läheltä Kouvolan keskustaa"-osion, ja ehdottelevat minulle kämppää Sekolanmäestä, josta yritän päästä pois.
Tänään kahtomassa kolme, huomenna neljä lisää...

Specimen 1:
Lähellä koulua, keittiöllinen yksiö ekassa kerroksella, nou parveke. Lisäksi maksaa 390 eikä vessassa ole tilaa pesukoneelle. Nätti ja siisti ja tilava noin muuten. Ajatteluaikaa huomiseen kello 17:sta.

Specimen 2:
Rautatieaseman vieressä, 36 neliötä, 360 egee. ÄLYTTÖMÄN tilava yksiö, jossa yhden seinän (n 4 metriä) pitkä parveke. Kuulemma aika kuumasti sijoitettu kesää ajatellen. Ei muuta huonoa kuin hinta, jota en kykene maksamaan ilman lisätienestejä

Specimen 3:
Yksiö lähempänä koulua, kauempana keskustaa. On amme, mutta "keittiö" on sulautettu loppukämppään. Ei parveketta, lisäksi pitäisi huolia valmis sisustus (koivua, not my type). Halpa tosin, vain 270 + vesi + sähkö...

Liian vaikeaa.
Vinkkiä, hinttiä?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Noo ei ku ne jäljelle jääneet maalarinvalkoiset :mrgreen: Nekin äkkiä sillä vaaleemmanruskeella! Lähtee se kylmä fiilis.

eli makkarin päätyseinä ja olkkarin toinen pitkä seinä
Ai jaa! No loistavaa. Mä olen ajatellut meille keittiöön semmoista mustavalkoharmaabeige juttua. Ja sitten se beige tai semmoinen oranssi/ruskea jatkuis olohuoneeseen. Kylppäriin tulee semmoinen jännä merellinen sininen hässäkkä ja kodinhoitohuone vihreä. Makkarit sitten ehkä ruskea ja violetti ja työhuoneeseen maalaan sen kuvan kai seinälle mitä olen piirtoheittimen kautta suunnitellut. Mulla oli vapaailta, liikaa pakkasta :)
Loistavalta kuulostaa pläänit!

Joo hei, -20° :shock: !!!! Ei uskalla ees partsilla käydä. No hyvä vaan, jää turhat savut vetämättä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Razormaid kirjoitti:Specimen 3:
Yksiö lähempänä koulua, kauempana keskustaa. On amme, mutta "keittiö" on sulautettu loppukämppään. Ei parveketta, lisäksi pitäisi huolia valmis sisustus (koivua, not my type). Halpa tosin, vain 270 + vesi + sähkö...
Valitsisin tämän. Koulussa varmaan käyt useampana päivänä viikossa, hinta on halpa ja siinä on amme. Miinuksena tottakai koivumööpelit jos ei niistä tykkää. Jos vain muuten on siistissä kunnossa, niin antaa palaa. Jos rupee tympimään niin voi aina muuttaa muualle, tulipahan kokeiltua.

Kuume nousee, ohitin juuri 38,5. Mihin pysähtyy... BET, BET, BET! Voimaton ja sekava olotila. Kauhean kylmä, voisin itsekin pulahtaa kylpyyn.
Älä löi! En ole hurrit!
Dr.Diarrhea

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Oikeastaan ihan hyvä päivä sinänsä mutta paska olo. Tiedä sitten olisiko toisin päin sitten parempi? Just nyt mua (muka)ilahduttaa vain sunnuntain futsal-pelit, joihin värväsin sm-pronssimitalistin eli täst´edeskin vain voitot kelpaavat. Tai oikeastaan, kun ahdistaa, niin muita tunteita ei voi tuntea. Kunhan sitä itseään vain yrittää tsempata ja piristää.

Työprojektikin haukkaa osin sittii, kun ei olla hyvistä valmisteluista huolimatta päästy edes kunnolla vauhtiin. Harmittaa vaan kaikki vaivannäkö, ettei se vaan olis mennyt osin hukkaan? Toisaalta, sellaistahan tuo välillä on - liikaa muuttujia.

Tälviisiin...
ninnithequeen

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi perhana.
Kuudelta herätys ja eihän mua väsytä vielä yhtään :doh:
Taatusti pyörin sängyssä vielä kolmelta...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KeskiviikonKetale

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elämme arvaamattomia aikoja..
Saas nähdä mistä sitä itsensä löytää, toivottavasti ei syytettyjen penkilltä?
Huh sanon..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin