Päivän ilonaihe

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päivän ilonaihe: lähetään Itikseen ostoksille, siis mä pääsen ihmisten ilmoille :cheer:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Päivän ilonaihe: lähetään Itikseen ostoksille, siis mä pääsen ihmisten ilmoille :cheer:
Eikö kerkee mitenkään livistää yhelle, siis aikuisten oikeesti yhelle drinkille? Tai kahville?
Oon nimittäin itekin lähös kohtapuoliin shoppamaan itään, ja ois nasta jutskata pitkästä aikaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lääkärini teki mut kovin iloiseksi tänään :]
ninnithequeen

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Päivän ilonaihe: lähetään Itikseen ostoksille, siis mä pääsen ihmisten ilmoille :cheer:
Eikö kerkee mitenkään livistää yhelle, siis aikuisten oikeesti yhelle drinkille? Tai kahville?
Oon nimittäin itekin lähös kohtapuoliin shoppamaan itään, ja ois nasta jutskata pitkästä aikaa.
Joo, vois sitä yhelle. Muksu haluu kuitenkin mennä sinne leikkipaikkaan. Kattoo ny mihinaikaan, ukko on yleensä kotona vasta klo 18. Ja jos ni Hemingways tai Easti, ukko ei raahaudu toiseen päähän itistä...
ninnithequeen

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Vietin päiväni erinomaisessa seurassa ja nauroin paljon. :h:
Onko sillä joku ihQ orastava miesjuttu menossa vai :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Niba »

Syön juuri naudan 704g ulkofilepihviä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sain ensi viikolle yhden väijymäni työjutun, koska sillä kelle se oli alunperin luvattu tuli este. Hehahah. Ho!

TerQuin Rahan perässä juokseva ilkeämielinen työläinen vm.-79
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

swirl kirjoitti:Lääkärini teki mut kovin iloiseksi tänään :]
Toivottavasti lääkäri tekee minut iloiseksi huomenna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Vietin päiväni erinomaisessa seurassa ja nauroin paljon. :h:
Onko sillä joku ihQ orastava miesjuttu menossa vai :P
Ähym. Mitään en tunnusta.
On tuo Ninni kanssa yx hassuttelija! Orastava!! :P

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Juttelin eilen kaverini kanssa puhelimessa. Kaveri tekee vuokranantajalleen (vuokralla lääkäriasemalla) voittoa n miljoonan vuodessa. Silti työpaikalla vuokranantajan edustajat wattuilevat. Liittynee erilaisiin kilpailukuvioihin ja siihen, että ko. hemmoa epäilty kilpailijan myyräksi. Mies ei ole. Kilpailija kyllä yrittänyt houkutella. Ko. kilpailija kyllä rekrytoinut ko. asemalta monia tyyppejä. Kaverini epäilee, että ko. kilpailija saattaa olla suunnitelmallisesti takana kuvioissa siten, että yrittää myrkyttää ko. paikan ilmapiiriin. Kilpailija oli aiemmin siellä pomona.

Olen iloinen siitä, että mulla ei ole varsinaista esimiestä, mutta ne, joiden kanssa teen töitä, ovat mukavia ja selväjärkisiä. Iloitsen myös siitä, että mun energiaa ei kulu lainkaan mihinkään työpaikkajuonitteluihin vaan voin sorvata tehokkaasti.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 27.10.2014 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Olen iloinen siitä, että mulla ei ole varsinaista esimiestä, mutta ne, joiden kanssa teen töitä, ovat mukavia ja selväjärkisiä. Iloitsen myös siitä, että mun energiaa ei kulu lainkaan mihinkään työpaikkajuonitteluihin vaan voin sorvata tehokkaasti.
Onhan tuo paljon mukavampa, että ylöspäin katsoessa näkee lukuisia tyhmyreitä, suoranaisia sekopäitä, alkoholi-ongelmaisia tai motivaation menettäneitä roikkujia. Mun uskomus (en kehtaa sanoa faktaksi) on, että keskimäärin yli 20 hengen organisaatiossa on jo vähintään 10% organisaation kannalta hyödyttömiä tai suoranaisesti vahingollisia tyyppejä ja organisaation koon myötä tuo prosentti kasvaa merkittävästi.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Missä? Ei ole näkynyt.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kato tarkemmin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Joo, tarttee tästä lähteä etsimään jotain ilonaihetta. Tuskin löytyy mitään tälle päivälle, mut josko huomiselle.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti:Juttelin eilen kaverini kanssa puhelimessa. Kaveri tekee vuokranantajalleen (vuokralla lääkäriasemalla) voittoa n miljoonan vuodessa.
Syystä vittuilevat. Mitäs jos kaverisi nostaa kytkinta? Kuka ne miljoonat korvaa, kysyn vaan?

Tuota on muuten tullut vastaan muissakin organisaatioissa. Jengi tajuaa, että joku on arvokkaampi kuin muut ja voisi ihan hyvin vaihtaa maisemaa. Tuo tuntuu aiheuttavan katkeruutta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Gat »

Peljästyttiin, että äidilläni on umpilisäkkeen tulehdus. Ei taida ollakaan, koska kipu laantui. Vastaava epäily ollut ennenkin. Taitaa muuten vain heittää henkensä. Tuossa se nyt nyyköttää ihan väsynä. :roll:

Eli vähästä pitää riemu repiä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tutkin vähän kulttuuritarjontaa joulukuun Budapestin matkalle ja huomasin, että kansallisoopperaan saisi vielä lippuja. Ei huippupaikalta, mutta kokemuksen vuoksi varmaan ihan kelvolliselta. Hintaa lipuille tuli noin 6 euroa kappaleelta.

Viereisessä ravintolassa neljä ruokalajia viinipaketilla näkyi olevan vajaa 30 euroa/hlö.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vuosia kestänyt oksennusrefleksi hampaita pestessä näyttää kadonneen yht´äkkiä. En kaipaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Siivosin viikonloppuna kellarista mun varasto-/rakentelutilan. Siellä oli ollut ainakin vuoden täysi kaaos, kun en ollut jaksanut korjata lattialle kerääntynyttä krääsää mihinkään vaan pikkuhiljaa vaan kasannut lisää tavaraa päälle. Samalla tuli korjattua ja huollettua vähän vesiurheiluvälineitä, jotta sai ne pakattua nätisti odottamaan ensi vuotta. Hommaan kului yli 10 tuntia, mutta nyt on paikat niin nätisti laitettuna ja puhtaaksi puunattuna, että pelkästä ajatuksesta tulee iloiseksi.

Ainoa huolestuttava asia on, että tässä saattaa alkaa joksikin siisteysintoilijaksi, kun puhdas ja siisti työtila saa näin onnelliseksi :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hyvävointisen näköisiä koiria. Varmasti elävät onnellista koiranelämää.

http://www.hs.fi/tiede/art-2000005145436.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja exsu »

Minulta kysyttiin eilen kaupassa paperit. Ostosten seassa oli 1 kpl alkoholittomia (0,0%) oluita. Kyllä näin varhaiskeski-ikäisen mieltä lämmitti!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Koitin yrittää etsiä jotain pidempikestoisen hyvänolon julistamisen ketjua, mutta ei niitä taida olla. Nyt ei ole kyseessä pelkästään päivän ilonaihe, vaan pidempijaksoinen. Vapaa-ajan touhuissa kaikki menee oikeastaan just niin kuin pitää. Vapaa-ajan rahoittamisessa ei ole yhtään mitään muuta negatiivista sanottavaa kuin, että se tilille rapsahtava summa, jolla vapaa-aikaa rahoitetaan, voisi olla isompi. Enkä edes näe edessäni sitä paskaa joka vois osua tuulettimeen. Nyt on hyvä fiiwis!
Who says you need to buy a guitar?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.03.2017 12:35 Hyvävointisen näköisiä koiria. Varmasti elävät onnellista koiranelämää.

http://www.hs.fi/tiede/art-2000005145436.html
Koirat muka löytää kotiin. Paskat. Noi on ollu matkalla 6000v.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sain jonkinmoisen ylennyksen eli titteli muuttui ja firma voi laskuttaa meikäläisestä enemmän, ei muita muutoksia.

Parempi kuin ei mitään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin