TorstainTurinat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
selika

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 12.02.2007 15:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
feliformia

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Ääh, nyt kun olen alkanut saapumaan työn äärelle aiemmin, tuntuvat päivät loputtoman pitkiltä. En ole varsinaisesti saanut paljoakaan aikaan tänään, olen vain kikkaillut kaikenlaista, mm. opettanut esimiestäni käyttämään Kalorilaskuria. Suurin saavutus lienee paperinippuihin hukkuneen työpöydän esille kaivaminen.

Onneksi huomenna ei tarvitse tulla tänne. Poissaolon syy ei tosin ole millään tavalla mieltäylentävä, mutta eipähän tarvi tulla. Ja saa nukkuakin kasiin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viimeset kaks deittii käsille..kuin käsille..
Pyyhin Netikettiin..
Sheetlord

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Ihminen kirjoitti:Kuvassa naama kyllä jotenkin näyttää turvonneelta.
Juu, pistin merkille. Olisko botoxia vaiko pelkästään bileturvotusta...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Sheetlord kirjoitti:Olisko botoxia vaiko pelkästään bileturvotusta...
Mun silmiin se näyttää semmoselta normaalilta tytöltä, jolla on aina silloin tällöin turpeitakin kausia.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Keikaus kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ihanaa. Mua kun nämä geeniseikat kiinnostavat, niin onko se mamma tumma vai vaalea? Syökö e-pillereitä, onko muiden hormonien vaikutuksen alaisena? :wink:
Hän on vaalea. Olen sen verran vanhanaikainen, etten noita pilleri- ja hormooniasioita kehtaa ekoilla treffeillä kysyä. :D
Joo, älä kysy! Siis vielä... No, onko hän sellainen vaalea, että ruskettuu? Siis tummempi kuin sinä? Minkäväriset silmät?
Hiukset ovat vaaleammat, mutta kuvittelisin että hän on ruskettuvaa sorttia. En mä oikein noita silmien väriä muista. Mutta ihan näppärän oloinen, hoikka ja mua päätä lyhyempi.

Jee, telkkarista alkoi Murhasta tuli totta! Se oli muksuna lempparisarja, ritariässän ja sen ihme-prätkän rinnalla tietysti.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Ann kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Olisko botoxia vaiko pelkästään bileturvotusta...
Mun silmiin se näyttää semmoselta normaalilta tytöltä, jolla on aina silloin tällöin turpeitakin kausia.
Hilloa?
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Kimmen kirjoitti:Hiukset ovat vaaleammat, mutta kuvittelisin että hän on ruskettuvaa sorttia. En mä oikein noita silmien väriä muista. Mutta ihan näppärän oloinen, hoikka ja mua päätä lyhyempi.
Nonni. Loput saamme toivottavasti tietää myöhemmin.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ihminen kirjoitti:Hilloa?
Hillokestien aikoihin ne turpeudet yleensä tuppaa kropasta kaikkoamaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Ann kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Hilloa?
Hillokestien aikoihin ne turpeudet yleensä tuppaa kropasta kaikkoamaan.
Ai normaalitilassa ollaan turvonneita? Vai juurikin ennen? Silloin, kun vedetään herne nenään jostain kuukausi sitten sanotuista jutuista jne.?
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ihminen kirjoitti:Ai normaalitilassa ollaan turvonneita? Vai juurikin ennen?
Puolessavälissä kiertoa alkaa nesteet liikkua. (Teitä kaikkia kiinnostaa tämä, tiedän!!!!)
Ihminen kirjoitti:Silloin, kun vedetään herne nenään jostain kuukausi sitten sanotuista jutuista jne.?
Voi, voi.. tuo on vielä pientä. Anna ei unohda koskaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Ann kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Ai normaalitilassa ollaan turvonneita? Vai juurikin ennen?
Puolessavälissä kiertoa alkaa nesteet liikkua. (Teitä kaikkia kiinnostaa tämä, tiedän!!!!)
Ihminen kirjoitti:Silloin, kun vedetään herne nenään jostain kuukausi sitten sanotuista jutuista jne.?
Voi, voi.. tuo on vielä pientä. Anna ei unohda koskaan.
Sulla on sitten musta vyö PMS:ssä :D

En ole osannut noita turvotuksia oikein seurata. Sen räjähdysherkkyyden olen kyllä, joillain yksilöillä huomannut kasvavan tietyin aikavälein..
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ihminen kirjoitti:Sen räjähdysherkkyyden olen kyllä, joillain yksilöillä huomannut kasvavan tietyin aikavälein..
..vika on sinussa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Enttu

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Darrapäivä ... meinasin mennä leffaan mut en taida sittenkään jaksaa,
märehdin kotona ainakin huomiseen,tiukille vetää ennenku tulee
seuraavat rahat ... joskus ens kuun tokalla vkolla ...
joku pässi tietysti sanoo et tee töitä,tekisin jos niitä olis mutta kun
edes yhtään haastattelukutsua ole tullut 4 kk aikana ...
Ortonille parin vkon sisään työkyvyn arviointiin :)
Dr.Diarrhea

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Iltapäivä menikin mukavasti, kun ei tarvinnut osallistua "luokkasotaan", vaan keskityin ihan työntekoon. Alkaa olemaan mulle-kaikki-nyt-heti-tasoinen nälkä. Illalla olis Tapparan peli tai hiihto...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tänään on mun perjantai! Hieronta oli jees, voi että sattui, huh ja ah! Tiistaina uudestaan. Järkyttävä tuuli ja kylmyys, vaikka pakkasta ei olekaan paljon. Istun sisälläkin pipo päässä ja kaulaliina kaulassa köytettynä.
ninnithequeen

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Puuh. Työpäivä oli lyhyt mutta rankka. Näin niin mun näköisen (ja 200 neliön) kämpän että sitä ihastelen mielessäni vielä pitkään. Miten jollain voikin olla niin sama maku kuin mulla?? No nii, erona se että sillä on rahaa sisustaa, mulla vain haaveet ja jotain "sinne päin" kyhättynä. Mutta ah, rakastuin siihen asuntoon ihan vallan :h:

Nyt syön sisäfilepiffiä, juustosalaattia ja juon pientä lasia punkkuva, Vina Maipoa tietysti, IHAN YKSIN kotona, kun ukko lähti heittää muksua kaverin 5-vuotis synttäreille Mäkkiin. Hähhää, syököön vaan roskaruokaa ne, mamma syö KUNNON gourmetruokaa :P

Ja laittaa pesukoneen pyörimään ja nappaa imurin käteen *paluu maan pinnalle*
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Ann kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Sen räjähdysherkkyyden olen kyllä, joillain yksilöillä huomannut kasvavan tietyin aikavälein..
..vika on sinussa.
Eikä ole. Muuten se räjähdysherkkyys kasvaisi kaikilla eikä vain joillain.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
selika

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 12.02.2007 15:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CandyMan

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Mylwin perkele! Mulle tuli teiltä kirje, ajattelin että nytkö vihdoinkin napsahti nakki kertauksiin. Mutta mikä ihme on "vapaaehtoinen harjoitus"? Ekaa kertaa kuulen että jokin olisi armeijassa vapaaehtoista. "Maakuntajoukot"? Mut halutaan tulenjohtajaksi jonnekin. Jos on estynyt, pitäisi vastaus kuitenkin palauttaa sotilaslääniin. Usutatteko sotakoirat perääni jos en jaksa/viitsi/uskalla/muista vastata ollenkaan?

Toisaalta jos se on oikeasti vapaaehtoista, voisihan sitä harkita. Mutta en muuten. Minkälaisia ne muut vapaaehtoiset ovat, jotain dillejä tai hulluja?

Yhteensattuma: tänään tuli työmeiliin myös ilmoitus mahdollisuudesta osallistua Helping Hands-systeemin kautta vapaaehtoisiin nörttijoukkoihin, jotka avustavat vanhuksia asentamaan digiboksejaan kuntoon. Voi että, nyt olisi mahdollisuus olla hyvä kansalainen monella suunnalla.
CandyMan

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Kimmen kirjoitti:Hiukset ovat vaaleammat, mutta kuvittelisin että hän on ruskettuvaa sorttia. En mä oikein noita silmien väriä muista. Mutta ihan näppärän oloinen, hoikka ja mua päätä lyhyempi.

Jee, telkkarista alkoi Murhasta tuli totta! Se oli muksuna lempparisarja, ritariässän ja sen ihme-prätkän rinnalla tietysti.
Sinä et nyt oikein keskity pääasiaan. Toivottavasti et ole noin impulssien vietävänä treffeillä juosten yhtäkkiä ihan toiseen suuntaan muut mielessä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Rakastuin. Saa nähä, kuinka kauan tätä rakkautta kestää.
Kuulemma sitä ensimmäistä koeajettavaa ei vielä kannata ostaa... no joo, tämä oli kyllä sitten se toinen, jota kokeilin. Osu ja uppos. Eikä enää tarvii kattella sitä vanhaa koslaa, jonka turvallisuus alkoi horjumaan ja uskoni huojui... :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dr.Diarrhea

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Voi helevettiläinen kun toi Nokian Kallasvuo antaa itsestään juntin kuvan lausuessaan lontoota. Mikä siinä onkaan, kun fiksu ihminen ei vaivaudu panostamaan kuitenkin oleelliseen asiaan? Ainiin, ei kai se olekaan oleellista, jos ei sitä itse pidä oleellisena. Kvartaaliluvut tosin olivat timanttia, joten se siitä...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Vadim »

CandyMan kirjoitti:Toisaalta jos se on oikeasti vapaaehtoista, voisihan sitä harkita. Mutta en muuten. Minkälaisia ne muut vapaaehtoiset ovat, jotain dillejä tai hulluja?
Sotimista ei sovi jättää (sota)hulluille.
Rouva Pupu

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti: Toisaalta jos se on oikeasti vapaaehtoista, voisihan sitä harkita. Mutta en muuten. Minkälaisia ne muut vapaaehtoiset ovat, jotain dillejä tai hulluja?
Semmosia insinöörinörttejä, kuulemma. Sopisit joukkoon? Miehekkeen mukaan ihan jees vaihtelua arkeen, jos nyt ei sen kummempaa tekemistä ole ollut. Tosin käynyt vain kerran, kutsu käynyt pari kertaa tietääkseni.
Vastaa Viestiin