PerjantainPölinät

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Think »

Vaola kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:On se kumma juttu, miten kuumeen noustua alan aina haluamaan seksiä. Ja joka kerta samalla tavalla: Makaan lämpimässä sängyssä vatsallani ja mies tulee makaamaan päälleni, ihan kiinni minuun, tunkeutuu takaapäin sisälleni ja liikkuu hitaasti.
:yo: tähän voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi.
Kuka sä oot???
Ilmeisesti ei riitä että on ihminen. Nirso... :wink:
Ovela kuin orgasmi
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja cardic »

aivan perseesta
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Geetzu

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Keikkista komppaan taas, ehkä se hivi sattuu enempi ku topsin sipasu limakalvolla. Very Happy
Maitokarja on taasen pillastunut. Ei se HIV sillä topsylla parane, saatana. Very happy.
Good point. Ûberhäpi.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Vaola kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:On se kumma juttu, miten kuumeen noustua alan aina haluamaan seksiä. Ja joka kerta samalla tavalla: Makaan lämpimässä sängyssä vatsallani ja mies tulee makaamaan päälleni, ihan kiinni minuun, tunkeutuu takaapäin sisälleni ja liikkuu hitaasti.
:yo: tähän voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi.
Kuka sä oot???
Tähänkö nyt on tultu? Että pitäis olla joku vai? Niinku Matti Vanhanen tai Kimi Räikkönen tai Johan af Grann, että kelpais.. Just joo. Piä lettus.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Geetzu

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vaola kirjoitti:
Think kirjoitti:Ilmeisesti ei riitä että on ihminen. Nirso... :wink:
Mutta mä olen tosi nirso! Viimeaikoina tosin seulasta on jostain syystä päässyt läpi vain kusipäitä, mitä ihmettelen kovasti, sillä itse olen skorpioni, eikä ne sovi kusipäiden kanssa yhteen ollenkaan!
Skorpionin ja kusipään seksi voi kyllä olla aikas laadukasta! Siinä katoaa se skorpparin vähäinenkin miellyttämishalu, saattaa nousta ihan uudet kyykytys-fiiwikset. Mikään ei voita håråjuttuja perjantain piristeinä, jes. :]
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ihminen kirjoitti:Tähänkö nyt on tultu? Että pitäis olla joku vai? Niinku Matti Vanhanen tai Kimi Räikkönen tai Johan af Grann, että kelpais.. Just joo. Piä lettus.
Joo, etenki Johan af Grann kannattaa olla, niin "saanti" on tajuuvarma juttu. Ainakin ufoilta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Think »

Vaola kirjoitti: Mutta mä olen tosi nirso! Viimeaikoina tosin seulasta on jostain syystä päässyt läpi vain kusipäitä, mitä ihmettelen kovasti, sillä itse olen skorpioni, eikä ne sovi kusipäiden kanssa yhteen ollenkaan!
[/quote]

Niin mutta mitä väliä sillä on kun sä olet kuitenkin vain pannut niitä (halvalla). Sellaiseen vakijuttuun kannattaa ottaa joku nörtti. Ne on kuitenkin aika harmittomia :lol:.
Ovela kuin orgasmi
millivanilli

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jotenkin motivaatio ei tänään ole samaa luokkaa kuin eilen. Ei tunnu siltä, että olisin saanut mitään oleellista tehtyä.

Koiruus saapuu tänään taas meille hoitoon. Pääsen hemmottelemaan ja rapsuttelemaan sitä. Nyt on taas viikonlopuksi lenkkeilyseuraa :D
safi

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja safi »

Vaola kirjoitti: Kuka sä oot???
Mä en nyt enää muista tuon edellistä nikkiä, mutta joskus nähdyistä kuvista muistelisin miehen näyttäneen ihan pantavalta yksilöltä...eli käy kiinni vaan ; )
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:On se kumma juttu, miten kuumeen noustua alan aina haluamaan seksiä. Ja joka kerta samalla tavalla: Makaan lämpimässä sängyssä vatsallani ja mies tulee makaamaan päälleni, ihan kiinni minuun, tunkeutuu takaapäin sisälleni ja liikkuu hitaasti.
:yo: tähän voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi.
Kuka sä oot???
Tais tuo tanssia kovaa vauhtia kun sait aivotärähdyksen.. vai?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hei! Mulle pitää kans kertoa aina kuka kukin on!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Päivän kolmas Twix menossa, töistä ei tietoakaan. Tuskallista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
isohaara

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Bluntly kirjoitti:Hitto kun olen helppo. Kaksi katraamme jäsentä houkutteli baariin ja suostuin kun Hevimesta oli vielä näkemättä. Olivat jättäneet vain kertomatta euron illasta.

Keikka oli siis halpa kun joutui uhrautumaan ihmisten puolesta, jotka eivät jaksaneet käyttää häppärin viimeminuutteina ostamiaan satseja.
Mun puolesta on moni joutunut uhrautumaan. Dumiskin joutui juottaan mut selväks, ruokkimaan ja peitellä nukkumaan sohvallensa. Kotiinkin mut heitti.

Hevimesta oli kyllä mesta paikka, varsin tunnelmallinen ja musiikkikin oli kuunneltavaa. Eurohäppärillä on tosiaan hyvä aloittaa baari-ilta, niin saa illan loppumaankin ihmisten aikoihin. Toki niitten salmareiden kanssa karkaa aina mopo käsistä, mut ei kaisse ny niin vakavaa ole.
millivanilli

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Lolita kirjoitti:Päivän kolmas Twix menossa, töistä ei tietoakaan. Tuskallista.
Avasin juuri konvehtirasian. Harmittavan paljon tyhmiä kaloreita.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Noniin, päivän mielenkiintoisin työtehtävä edessä. Lähden ulos sompailee tossa säässä, tai siis hakemaan päivän posteja muista rakennuksista. Vittu, jos lähen lentoon vaadin korvauksia.
Superplääh.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Geetzu kirjoitti:Skorpionin ja kusipään seksi voi kyllä olla aikas laadukasta! Siinä katoaa se skorpparin vähäinenkin miellyttämishalu, saattaa nousta ihan uudet kyykytys-fiiwikset.
Samikset! :p:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Kuka sä oot???
Tais tuo tanssia kovaa vauhtia kun sait aivotärähdyksen.. vai?
Okei, nyt mä olen vielä enemmän sekaisin.. :?
Niin minäkin.

Toistetaan nyt vielä toisen kerran, jotta voitte unohtaa uudestaan, että suolsin typeryyksiä aiemmin nimellä Tiikeriankka. Cityssä pätee edelleen.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Naisen mieli on ailahteleva. Tunnissa halut muuttuvat aistillisesta rakastelemisesta riettaaseen kimppakivaan. Ei siinä mitään, mutta turha syyttää miehiä jos ei aina ole ajan tasalla siitä missä mennään. :think:
Vaola kirjoitti:Makaan lämpimässä sängyssä vatsallani ja mies tulee makaamaan päälleni, ihan kiinni minuun, tunkeutuu takaapäin sisälleni ja liikkuu hitaasti.
...unelmoin kiihkeän rytmikkäästä yhdynnästä
Haluatko liittyä seuraan? :twisted:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Vaola kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Naisen mieli on ailahteleva. Tunnissa halut muuttuvat aistillisesta rakastelemisesta riettaaseen kimppakivaan. Ei siinä mitään, mutta turha syyttää miehiä jos ei aina ole ajan tasalla siitä missä mennään. :think:
Äläs nyt! :P

Miksi kimppakivassa olisi mitään rietasta..?
Eli sitä voi naiselle ehdottaa puhtain mielin saamatta lättyyn?
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Clay »

Vaola kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Naisen mieli on ailahteleva. Tunnissa halut muuttuvat aistillisesta rakastelemisesta riettaaseen kimppakivaan. Ei siinä mitään, mutta turha syyttää miehiä jos ei aina ole ajan tasalla siitä missä mennään. :think:
Äläs nyt! :P

Miksi kimppakivassa olisi mitään rietasta..?
Ainakin tuo avattaresi on ajatuksen kanssa pahasti ristiriidassa..
Nyt penikseni on fantastinen!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ihminen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Tais tuo tanssia kovaa vauhtia kun sait aivotärähdyksen.. vai?
Okei, nyt mä olen vielä enemmän sekaisin.. :?
Niin minäkin.

Toistetaan nyt vielä toisen kerran, jotta voitte unohtaa uudestaan, että suolsin typeryyksiä aiemmin nimellä Tiikeriankka. Cityssä pätee edelleen.
Ai niin - mä muistin väärin. Nyt meni tiksit ja ankat sekaisin. Pahoittelen!
The great club outshines the individual, always and forever.
SaintJohnPerse

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Keikaus kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Heräsin aamu yöstä joskus viiden aikoihin painajaiseen. Vilkaisin kännykkääni ja siinä oli viesti, jossa "juoruttiin", että nainen jota tapailin kesällä on nyt raskaana.

Tämä nainen meinasi tulla minullekin paksuksi silloin. Hän antoi ymmärtää, että käyttää ehkäisyä, mutta eipä sitten käyttänytkään.
Yksi sana: kondomi. Älä käyttäydy tyhmästi ja ole sinisilmäinen, hyvä mies! Mieti nyt tautejakin.
Tiesin, että tähän tartutaan (ja että kärkkäimmät kommentit tulivat naiselta. (en tarkoittanut Keikausta).

Tiedän, että olen ollut typerä ja sinisilmäinen. Mutta terälehtien ollessa auki Rakkauden Pikku Sotilas ottaa ohjat käsiin ja aivot jäävät narikkaan. *selittelee*

Mutta mielestäni on edelleen itsekästä, että joku haluaa lapsen, että valehtelee kumppanilleen käyttävänsä ehkäisyä. Eikä tässä ollut kyseessä vain yksi kiimoissaan tapahtunut kerta vaan useampi kerta lemmen airobicia. Mielestäni se on väärin niin tulevaa lasta kuin siitossonniksi joutunutta miestäkin kohtaan.

Mutta olin sinisilmäinen ja liian innokas kiipeämään selkään, sen myönnän. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Nuppivikainen hutsukka saa lapsen hoidettavaksi (ja yhteiskunta elättäväkseen uuden yksinhuoltajan ja tulevan kriminaalin), minä en joudu niitä elatusmaksuja maksamaan eikä kumpikaan saanut mitään tautia... :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:Ei tässä kauheasti jaksa panna vastaan... :roll:
Ehdotat siis LAHNA-seksiä? Oot säkin kans. First get their hopes up and then step on them.

(Tiesit että joku tarttuu tohon ;))
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Vaola kirjoitti:Kuumeiselle naiselle voi ehdottaa ihan mitä vaan, saamatta lättyyn. Ei tässä kauheasti jaksa panna vastaan... :roll:
Allright!!! Menenkin lääkärikeskuksen ulkopuolelle iskemään naisia! Metsästyskausi taitaa olla parhaimillaan! :hep:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:Oli sitten netti poikki kotosalla. Ikävä yllätys "rankan" työpäivän jälkeen, kun olisi ollut bisniksiäkin hoidettavana, mutta puolentoista tunnin jonotuksella Elisan asiakaspalveluun siitä selvisi. Eli sai vikailmoituksen jätettyä. Tämä on vasta toinen kerta viikon sisään, kun netti on poikki. Vittusaatana.
Tyrsk..
Siellä oli itiksen lupahakemustiskin takana yks eveliina..
Puhui jostain ajokortin käypättömyydestä passia hakiessa, että..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin