PerjantainPölinät

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja martza »

Kimmen kirjoitti: Vaola kirjoitti:
Kuumeiselle naiselle voi ehdottaa ihan mitä vaan, saamatta lättyyn. Ei tässä kauheasti jaksa panna vastaan...

Allright!!! Menenkin lääkärikeskuksen ulkopuolelle iskemään naisia! Metsästyskausi taitaa olla parhaimillaan!
Muista jättää eläkeläiset sitten rauhaan! :twisted:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Niba »

Back on the track!
Siis nyt tästä hetkestä alkaen naiset voivat osoittaa
minulle suoraan pesän jakamisen ja perustamisen halunsa!
Siihenkin riittää vain yksi tekstari!
Pyyhin Netikettiin..
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Hellu »

SaintJohnPerse kirjoitti:Mutta mielestäni on edelleen itsekästä, että joku haluaa lapsen, että valehtelee kumppanilleen käyttävänsä ehkäisyä. Eikä tässä ollut kyseessä vain yksi kiimoissaan tapahtunut kerta vaan useampi kerta lemmen airobicia. Mielestäni se on väärin niin tulevaa lasta kuin siitossonniksi joutunutta miestäkin kohtaan.
Karpossa oli jokin aika sitten juttua aiheesta, joku muija oli pakastanu entisen miesystävänsä spermaa ja hedelmöitti itsensä sillä muistaakseni vasta vuosia myöhemmin.
Yks kaunis päivä tää äijä sai sitten elatusmaksuvaatimuksen postissa, ja vaikka se vei asian oikeuteen se tuomittiin maksamaan.
Siinä ohjelmassa haastateltiin jotain vanhaa patua joka oli jonkin sortin asiantuntija, ja se kehotti kaikkia miehiä ottamaan käytetyt kumitkin mukaansa kun hoidon luota lähtevät, nehän voi tonkia roskista!
Omat käytetyt kuminsa se laittaa kuulemma aina rintataskuun!
isohaara

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Kimmen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Kuumeiselle naiselle voi ehdottaa ihan mitä vaan, saamatta lättyyn. Ei tässä kauheasti jaksa panna vastaan... :roll:
Allright!!! Menenkin lääkärikeskuksen ulkopuolelle iskemään naisia! Metsästyskausi taitaa olla parhaimillaan! :hep:
Mitataanko ydinlämpö rektaalin kautta vaiko ihan normaalisti tökätään mittari suuhun?
CandyMan

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Keikaus kirjoitti:Voitte harjoitella tunkemalla vanupuikkoa virtsaputkeenne.
Muistaakseni ovat muuttuneet niin, ettei enää tungeta, vaan pissataan purkkiin.
Ai no sitten voisin ottaa testit vaikka joka päivä, koska pissaaminen on mulle ihan tuttua puuhaa. Mutta ei tänään, olis niinku vähän kiireitä ettei panemaankaan ehdi.
CandyMan

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Kirjoituksista kyllä huomaa että kevät on tullut ja säät lämmenneet. Mutta eiköhän viikonloppuna saa itse kukin taas pakkasta.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

isohaara kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Kuumeiselle naiselle voi ehdottaa ihan mitä vaan, saamatta lättyyn. Ei tässä kauheasti jaksa panna vastaan... :roll:
Allright!!! Menenkin lääkärikeskuksen ulkopuolelle iskemään naisia! Metsästyskausi taitaa olla parhaimillaan! :hep:
Mitataanko ydinlämpö rektaalin kautta vaiko ihan normaalisti tökätään mittari suuhun?
Ensin normaalisti, muuten jää paskan maku suuhun.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja martza »

Vaola kirjoitti: Joo, suosittelen vielä jotain yksityistä lääkäriasemaa, niin ei tarvitse erotella saalista nenä poskella lemuavista pultsareista.
Niin, onha näissä paikoissa vielä se etu, että saattaisivat jopa vielä maksaa sulle, jos pokaisit ne potentiaaliset puutteessa
Ole mies ja TEE SE!!
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Rouva Pupu

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

SaintJohnPerse kirjoitti: Mutta mielestäni on edelleen itsekästä, että joku haluaa lapsen, että valehtelee kumppanilleen käyttävänsä ehkäisyä. Eikä tässä ollut kyseessä vain yksi kiimoissaan tapahtunut kerta vaan useampi kerta lemmen airobicia. Mielestäni se on väärin niin tulevaa lasta kuin siitossonniksi joutunutta miestäkin kohtaan.
Tuollainen on törkeä teko, sitä tuskin kukaan kiistää. Tai jos joku tälläisen teon ymmärtää, kuuluu samaan idioottien kastiin kuin yllä oleva naistapaus. Ei heru sympatiaa näille mini me kaheleille.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Elppis kirjoitti:LAHNA
No tähän en ala. Mieluummin rodeo, kiitos.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Vaola kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:LAHNA
No tähän en ala. Mieluummin rodeo, kiitos.
No häh? Jätkä alkaa perumaan! Siksi juuri takaapäin maaten, ettei toinen huomaa, jos vaikka nukahtaa hyvään oloonsa. :piru:
No termi "LAHNA" on vähän sata astetta negatiivisemman oloinen. Asennekysymys :wink:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Geetzu

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:Tuollainen on törkeä teko, sitä tuskin kukaan kiistää. Tai jos joku tälläisen teon ymmärtää, kuuluu samaan idioottien kastiin kuin yllä oleva naistapaus. Ei heru sympatiaa näille mini me kaheleille.
Hitto, taidan tosissaan olla hullu nykyään. Asia kun ei herätä minussa vihaa vaan ennemminkin juuri sympatiaa. :shock:

SJP: miks yh:n lapsesta tulee kriminaali?

:]
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Himaan! Ja Elpsukan kanssa yhelle.. :wink: Tämä se, jos mikä, vaatii itsehillintää! Kannustan itseäni jo etukäteen. :cheer:
Voinhan aina sanoa jätkille, että olen raskaana..jos ne yrittää taas tarjota pelottavia shotteja. Nelson-haahaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Maailmanloppu! Mulle ei ole tullut Hesaria/Nyt-liitettä tänään! Mihin tämä maailma on menossa?!

Äsch. Kaljaralli eilen. Nyt valkoisessa haalarissani lukee ikivihreitä fraaseja tapaan "Te quiero puta" ja "I have bigger boobs than you" :?

Niin. Ja muutan täten 32 neliön kaksioon jossa vuokra on 350.
Toivottavasti saisin niitä töitä right about now...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Kid

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mun mielestä tää työpäivä sais jo loppua. Väsyttää niin pirusti, pitää varman tikkupönkittää silmäluomet vikaks tunniks..
bedlam

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kid kirjoitti:Mun mielestä tää työpäivä sais jo loppua. Väsyttää niin pirusti, pitää varman tikkupönkittää silmäluomet vikaks tunniks..
Se on muuten kumma juttu, että kun töissä on puolinukuksissa koko iltapäivän toivoen pääsevänsä kotiin nukkumaan, niin kotiin päästyään väsymys on täysin poissa. Joku siinä työpaikassa vain tekee sen. Jos alkaisi kutsua työpaikkaa kodikseen ja kotia työpaikaksi tulisi varmaankin oltua töissä virkeänä ja saisi hyvin unen illalla.
Kid

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Kid »

bedlam kirjoitti:
Se on muuten kumma juttu, että kun töissä on puolinukuksissa koko iltapäivän toivoen pääsevänsä kotiin nukkumaan, niin kotiin päästyään väsymys on täysin poissa.
Se väsymys kaikkoo yleensä (mulla ainakin) heti kun laittaa duunin oven kiinni..Kummallista.
Kai sitä täytyy hakee vielä kupponen kahvia että jaksaa painaa loppuun asti.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Reenattu on ja kävelty ympäriinsä ja shoppailtu punainen aluslakana ja lohikäärmerintsikat. Kledjutkin on niskassa, kun nyt vaan sais päätettyä laittaisko korkkarisaappaat vaiko tolppakorkonilkkurit.. Naamaan jotain kandeis varmaan vielä sutia mielellään ja sitten voiskin lähtee keskustaa kohti, kalj.. eiku siis shoppailemaan. Fransmannista pöytäkin varattu puol ysiltä muistaakseni.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

CandyMan kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Itse asiassa suosittelen jokaista joka aloittaa vakisuhteenkin testauttamaan itsensä ja sen kumppaninsa, ennen kuin rupeaa paljaaltaan pistelemään. Nykyään ei vaan enää ole varaa olla huolimaton tuon asian suhteen.
Komppaan.
Tuota taisin kysellä joskus gallupissa, kuinka monet oikeasti käyvät ennen kortsusta luopumista yhdessä perusteellisissa sukupuolitesteissä aloittaessaan uuden pidemmän suhteen. Muistikuvani mukaan useimmille riitti toisen vakuuttelu että on käynyt (joskus?) testeissä tai ettei hänellä ole tauteja ainakaan omasta mielestään. En muista että kukaan nainen olisi koskaan vaatinut minulta testeissä käymistä ehdottaessaan minulle kumista luopumista.

Ikävämpi juttu että ainakin jotkut miehelle tehtävistä testeistä ovat aika ikäviä, ettei niitä välttämättä ihan kuukausittaiseksi rutiiniksi viitsi ottaa. Voitte harjoitella tunkemalla vanupuikkoa virtsaputkeenne.
Ma aina oon kysyny etta koska on kayny testeissa, ja olen kylla kieltaytynytkin jos ei ole kaynyt koskaan. Ja nyt siis on ollut kyse siita et oltais vedetty kumilla, mutta en nae syyta riskeerata.
Olen myos tehnyt kumitta mutta kylla sellaisissa suhteissa joissa olen tuntenut toisen seksuaalistaustan erittain hyvin, eli olen tuntenut toisen kuukausia.

Ja miesten testaus on nykyaan ihan yhta helppoa kuin naistenkin. Klamydia testataan virtsasta, kannattaa ihan pyytaa sita. Vanupuikot ovat jo siirtymassa historiaan..

http://www.yths.fi/netcomm/viewarticle. ... x=A&page=1

ja sielta se olennaisin:

Nykyisin klamydiatestinä käytetään menetelmää, jossa tunnistetaan ja "monistetaan " klamydiabakteerin osia ja siten testi tunnistaa ja havaitsee hyvinkin pienen määrän bakteerin osia näytteestä. Uudet testimenetelmät ovat olleet rutiinikäytössä muutaman vuoden.
Eli prc-testia tehdaan useissa paikoissa jopa rutiinisti, ainakin jos sita kysyy...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaa a mulla ei oo ollu klamy eikä kondyä eikä tipparia aika syppaa..
Onko jotenkin toisarvoinen?
Nyt olisi hyvä repäistä, mutta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Jahas, työpaikan koulutuspäivästä kotiuduttu. Painittiin nelisentuntia työkavereitten kanssa. Nyt on käsivarret mustelmilla ja hiukan tuntuu paikoissa.... ei muutaku Buranaa naamaan... :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
bedlam

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:lohikäärmerintsikat
:pics:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:lohikäärmerintsikat
:pics:
Hopi, hopi! :jee:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Lilo »

sipsi kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Tähänkö nyt on tultu? Että pitäis olla joku vai? Niinku Matti Vanhanen tai Kimi Räikkönen tai Johan af Grann, että kelpais.. Just joo. Piä lettus.
Joo, etenki Johan af Grann kannattaa olla, niin "saanti" on tajuuvarma juttu. Ainakin ufoilta.
Hitto, jos Juhan af Grann todella nusuttelee tuntemattomia lentäviä esineitä niin on se kyllä aika kinkyä. Humanoidit olis olleet jotenkin helpompi tajuta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerjantainPölinät

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla on ihana mies. Täällä sen luona oli odottamassa ruoka valmiina, polku lumeen oven eteen kaivettuna ja netistä imuuntuu ainaskin kolme aikuisviihdeleffaa sekä moottorisahamurhaaja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin