Laarilaarilaa Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Laarilaarilaa Lauantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

bedlam kirjoitti:Kitinä on ihan liian hiljanen nykyään, pakko käydä viikonloppuiltaisin 'vieraissa'. Hyi minua.
Väki vähenee, pidot paranee.. tahi sitten ei.

Alhaalla ois koppa keppanaa, mut taidan pysyä sumppilinjalla.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Dr.Diarrhea

Re: Laarilaarilaa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Hienoa Suomen nuoriisooo, ei se korkki täälläkään auki kierry. Mulla on huomenna päivällä kaks tärkeää futsal-peliä, joten ei tartte edes mieltään kiusata. Tulin just polkemasta, ja kai tässä zillataan ja ootellaan WPT:n alkua. Jos pitkästä aikaa jaksais edes alun katsoa.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Laarilaarilaa Lauantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Tulin just polkemasta
Kerro lisää.

Aikaskuluks voisit tulla keittää mulle kahvit. Tääl ei toi palvelu oikee niinq pelaa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Dr.Diarrhea

Re: Laarilaarilaa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

syttiK kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Tulin just polkemasta
Kerro lisää.

Aikaskuluks voisit tulla keittää mulle kahvit. Tääl ei toi palvelu oikee niinq pelaa.
Kuntopyörällä kolme varttia välillä intervalleina eli kovalla vastuksella. Kyllä on mun polkemiset heikoks menny :wink:

Beibe, komentelu ei sovi sulle. Puolestasi laita ylles jotain kivaa, mä hoidan loput 8)
Dr.Diarrhea

Re: Laarilaarilaa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ei hitto kun on korni juttu toi nelosen lottoarvonnan numeroiden kertominen. Vittu, taustalla soi joku mahtipontinen tahti, ja joku nefroni selostaa arvokkaasti kertoen samat numerot mitkä tietty ruudussa ovat. Siis pitääkö siitäkin yrittää vääntää joku elämää kosmisempi lauantai-illan spektaakkeli?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Laarilaarilaa Lauantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Beibe, komentelu ei sovi sulle. Puolestasi laita ylles jotain kivaa, mä hoidan loput 8)
Kultaa! Piirakka on valmista tarjoiltavaksi.

Joo mä en oikeesti tykkää komennella vapaa-aikana. Hus, pois se minusta!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
bedlam

Re: Laarilaarilaa Lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

syttiK kirjoitti:Väki vähenee, pidot paranee.. tahi sitten ei.

Alhaalla ois koppa keppanaa, mut taidan pysyä sumppilinjalla.
Siis ei voi olla niin, että tämän palstan ihmisillä on jotenkin yhtäkkiä näin aktiivinen seuraelämä että viikonloppuiltaisin palsta on tyhjillään. En suostu uskomaan! Mulla on sumppia ja keppanaa, taidan ottaa keppanaa.
Suvinen kirjoitti:saatanan petturi!
No hei, millon tällä palstalla on viimeksi ollut esimerkiksi anaaliseksikysely? Cityn keskusteluja avatessa ei tarvitse koskaan pettyä!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Laarilaarilaa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Hienoa Suomen nuoriisooo, ei se korkki täälläkään auki kierry. Mulla on huomenna päivällä kaks tärkeää futsal-peliä, joten ei tartte edes mieltään kiusata. Tulin just polkemasta, ja kai tässä zillataan ja ootellaan WPT:n alkua. Jos pitkästä aikaa jaksais edes alun katsoa.
Suomalainen pärjää ihan kiitettävästi. Pelistä en tajua paskaakaan, mutta ihan kiva tuota on katsoa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laarilaarilaa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mylwin kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Hienoa Suomen nuoriisooo, ei se korkki täälläkään auki kierry. Mulla on huomenna päivällä kaks tärkeää futsal-peliä, joten ei tartte edes mieltään kiusata. Tulin just polkemasta, ja kai tässä zillataan ja ootellaan WPT:n alkua. Jos pitkästä aikaa jaksais edes alun katsoa.
Suomalainen pärjää ihan kiitettävästi. Pelistä en tajua paskaakaan, mutta ihan kiva tuota on katsoa.
Tajuun pelistä jotain ja tuo teekkari taisi voittaa viime vuonna Aruban osakilvan päästyään nettipelaajien joukosta mukaan..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin