Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sipsi kirjoitti:
Kid kirjoitti: Positiivista: tänään tulee Greyn anatomia.
Joo, muistin juuri saman asian. Ihana sarja. Vähän tosin vieläkin harmittaa, et tohtori McDreamy ei valinnutkaan Meredithiä vaan vaimonsa.
En ole edes seurannut sarjaa, mutta voin sanoa, että pettämistilanteesta alkaneet suhteet eivät yleensä kestä. Näin sanoo Dr. Phil ja minä komppaan. Eräs psykologi taas kertoi, että avioliiton ulkopuoliset suhteet vain vahvistavat avioliittoa.
Kikkelis kokkelis.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Keikaus kirjoitti:
En ole edes seurannut sarjaa, mutta voin sanoa, että pettämistilanteesta alkaneet suhteet eivät yleensä kestä. Näin sanoo Dr. Phil ja minä komppaan.
Joo, näin voi tietysti olla, mutta tässä homma meni monimutkasemmin.
Siis: Allison (eli vaimo) petti ensin McDreamyä. Sitten McDreamy jätti Allisonin, ja muutti toiseen kaupunkiin ja tapasi Meredithin ja rakastui. Sitten Allison tuli perässä tähän uuteen kaupunkiin (mihin siis? nimimuisti pelaa, kaupunkisemmonen selkeesti ei:) ja samaan sairaalaan töihin.
Meredithille tuli vaimon (Allisonin) olemassaolo täysin yllätyksenä, ja hän suuttui McDreamylle. McDreamy laitettiin valintatilanteeseen, ja hän valitsi vaimonsa ja Meredith jäi yksin. Toistaiseksi. :wink:

Niinkuin sanoin, loistava sarja.

(EDIT: Hahaa! Meninpäs sit kehuskelee mahtavalla nimimuistillani. Siis Mc Dreamyn vaimon nimi on Addison, ei Allison. Lähelle meni.)
Viimeksi muokannut sipsi, 31.01.2007 16:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Jeah, laitokseni oli oikeassa eli opintoviikkoja oli reilusti, mikä tarkoittaa sitä, että saan kandin paprut parin viikon päästä käteeni. Väärinkäsitys johtui siitä, että näytin niin nuorelta, että opintotoimistossa eivät osanneet epäillä, että olin aloittanut opintieni jo sata vuotta sitten, jolloin opintoviikkosäädökset olivat hiukan erilaiset.
Kikkelis kokkelis.
Dr.Diarrhea

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Antoivan saigonia jo tällekin päivälle, mut tein seitsemän tuntia ja nyt sairastan vapaapäivilläni. Poika on vähän taloon päin.

Täytyy katsoa jaksaako sitä kotona istua vai millä ihmeellä saan aikana kulumaan? En vaan osaa viettää yhtäkään päivää yksin neljän seinän sisällä. Täytyy saada sosiaalisia kontakteja, muuten ahdistun. Enkä mä nyt niin hirmu kipeä ole. Kattoo sitten...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Täytyy katsoa jaksaako sitä kotona istua vai millä ihmeellä saan aikana kulumaan? En vaan osaa viettää yhtäkään päivää yksin neljän seinän sisällä. Täytyy saada sosiaalisia kontakteja, muuten ahdistun.
Tyypillinen adhd-piirre. Masentuvat lomalla nuo hyrrät. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Dr.Diarrhea

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Keikaus kirjoitti:Tyypillinen adhd-piirre. Masentuvat lomalla nuo hyrrät. :wink:
Tai sit vaan tyypillinen nuori ja menevä sinkkumies.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tyypillinen adhd-piirre. Masentuvat lomalla nuo hyrrät. :wink:
Tai sit vaan tyypillinen nuori ja menevä sinkkumies.
Mä olen nyt diagnosoinut sut, ota vastaan. :wink: Mutta ei siinä mitään, että tarvitsee sosiaalisia kontakteja. Det är helt okej.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vaola kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:saan kandin paprut parin viikon päästä käteeni.
Bileet!!! :D
No, ehkä maisterin jälkeen sitten. :wink:
Kikkelis kokkelis.
CandyMan

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

mustaenkeli kirjoitti:-29 asteen pakkasen vuoksi tämän päiväinen ratsastustunti peruttu.
Aijjaaha. Pitäisköhän sittenkin jäädä tänne (-12 C)?

Tänään aamupäivällä eksyilty lahjakkaasti Montrealia ympäröivillä motareilla, kun vitunpaska Garminin autonavigaattori pyöritteli minua ympyrässä. Paska mikä paska, olisi pitänyt ottaa oma TomTom mukaan ja asentaa siihen jostain Cänädän kartat. Kyllä tuomioni on että TomTom One on selvästi parempi ja kätevämpi navigaattori kuin tuo Garminin perkele.

Vielä tässä latailen hotellihuoneessa työmeilejä läppärille matkalukemisiksi, kohta huoneen luovutus, muutamaksi tunniksi jonnekin hörhöilemään ja syömään ennen lentoa. Jaksaisikohan sitä perjantaina vääntäytyä töihin vai pitäisikö kotitoimistopäivän? Säästäisi samalla luontoa ja ehkäisisi ilmojen lämpenemistä ilmastomuutoksen kautta.
Dr.Diarrhea

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Keikaus kirjoitti:Mutta ei siinä mitään, että tarvitsee sosiaalisia kontakteja. Det är helt okej.
Huh, pelkäsinkin jo, että olen sairas tai epänormaali.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mutta ei siinä mitään, että tarvitsee sosiaalisia kontakteja. Det är helt okej.
Huh, pelkäsinkin jo, että olen sairas tai epänormaali.
Sairas sä olet, mutta et epänormaali. :wink:
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mites Keikku ei oo kattomassa Dr. Philiä :o

Nukuin sitte pitkät päiväunet tytön kanssa. Väsyttää ihan sikana kuitenkin. Kohta tulee mun sisustusohjelmat putkeen, josko innostuis siivoamaan kotosalla niitä katsottuaan...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Mites Keikku ei oo kattomassa Dr. Philiä :o
Olen nainen ja se tarkoittaa sitä, että voin katsoa Dr. Philiä ja kirjoittaa Kitinään yhtä aikaa. Purkkaakin pystyn syömään em. toimien aikana. On ihanaa olla nainen.
Kikkelis kokkelis.
Enttu

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Ikeassa käyty päivällä kattelee cd-levytelineitä ... ei ollu pyöriviä ainakaa vantaalla ja mihnää epsoosee jaksa lähtee ... suosituksia mistä kodinkoneliikkestä kannattaa käydä kyselee :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Enttu kirjoitti:Ikeassa käyty päivällä kattelee cd-levytelineitä ... ei ollu pyöriviä ainakaa vantaalla ja mihnää epsoosee jaksa lähtee ... suosituksia mistä kodinkoneliikkestä kannattaa käydä kyselee :)
Osta tavallinen teline Ikeasta ja pyöri sen ympärillä. Ajaa saman asian ja saat hyötyliikuntaa.
Kikkelis kokkelis.
Tix

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Tix »

Haluan kertoa teille kaikille, että norasin Stadinarskan. Rekisteröidyinkin oikeastaan vain siksi, että halusin norata Stadinarskan. Mikäs sen parempi paikka kertoa siitä kuin Stadinarskan avaama viikonpäiväketju.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tix kirjoitti:Haluan kertoa teille kaikille, että norasin Stadinarskan. Rekisteröidyinkin oikeastaan vain siksi, että halusin norata Stadinarskan. Mikäs sen parempi paikka kertoa siitä kuin Stadinarskan avaama viikonpäiväketju.
Terveisiä yläasteelta! Toivoo Tix.
Kikkelis kokkelis.
Rouva Pupu

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti:Haluan kertoa teille kaikille, että norasin Stadinarskan. Rekisteröidyinkin oikeastaan vain siksi, että halusin norata Stadinarskan. Mikäs sen parempi paikka kertoa siitä kuin Stadinarskan avaama viikonpäiväketju.
:h:
Tix

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Tix »

Keikaus kirjoitti:Terveisiä yläasteelta! Toivoo Tix.
Mun isillä on isompi ku sulla.
Rouva Pupu

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Iso kyrpä otsassa. Ihana historian opettajani piti kokeensa pelkillä YO-tehtävillä, neljä esseetä kynät sauhuten kahdessa tunnissa... Ei hjyvä, kiva.

Nyt ruokaa nassuun ja opiskelemaan fysiikkaa. :maanantai:
Sheetlord

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Tix kirjoitti:...
Pusnuz! Saat olla päällä, jos välttämättä haluat
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tix kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Terveisiä yläasteelta! Toivoo Tix.
Mun isillä on isompi ku sulla.
Toivottavasti. Mun isi taas ajaa ompelukoneella sun päälle.
Kikkelis kokkelis.
Enttu

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Keikku :lol:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tix kirjoitti:Mun isillä on isompi kulli.
Sukuvika.

Sain vihdoin luonnoksen novellikuvitusta varten valmiiksi. Olishan se valmistunut aikaisemminkin, mutta oli niin helvetisti kaikkea perkeleen tärkeetä tekemistä(esim. Dr. Philin katselua!).

Nyt vois syödä. Ei ihminen elä rypäleillä ja kekseillä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikkona nautimme Hesan Turskaa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:Haluan kertoa teille kaikille, että norasin Stadinarskan. Rekisteröidyinkin oikeastaan vain siksi, että halusin norata Stadinarskan. Mikäs sen parempi paikka kertoa siitä kuin Stadinarskan avaama viikonpäiväketju.

NONIIN. Tässä rakastamanne aito ja pesunkestävä oma Stadinarskanne!

Mietin kuka Tix on? Hän on juuri tullut. Onko hän Ann, joka ilmiseslvästi rakastaa minua, Vihtapöksy joka tuomaroinut ennenkin, kenties jopa itse Rouva Pupu, en silti usko. Olisiko hän Candyman, joka ärsyyntyy mutta samalla pitää Stadinarskasta. Keikaus se ei ole. Ei "pystyisi".
Mylwin se saattaa olla ja Ninnikin on aika hassu. Sitten on nuo "perusmurhaajat", Think ja Immeinen.

Oli kuka oli, minäkin taidan tykätä sinusta, Tix.

SYY siihen, etten ole nyt kirjoitellut on selkeä. Mulla on ollut paljon tekemistä ja mulla on ollut hieman huono olo matkan jäljiltä. Tiedän entiseen kokemukseen vedoten, että se kestää noin 4 päivää.Jetlaagi.

Muutamia ihmisiä haluaisin muistaa:

Candy: Olet tosiaan pihtarisika kun et kerro mitä teet työksesi.

Keikaus: Sulle mullaolisi aikalailla kommentoitavaa, mutta en sitä nyt jaksa tehdä.

Pupu: Mikä tuo sydän oli, eikö me olla "suhteessa"??

Suvinen: Kamalaa kännivalhetta. Ei varmana voi pitää paikkansa. Samaan aikaan ei voi olla noin asiallinen ja sitten täysin otteensa,järkensä, menettävä.
Suvinen kulta voisi tunnustaa, että hän nukkuu satiinilakanoissa ja lukee jotain kaunista eikä todellakaan kännää baareissa.
Miten se voisi olla mahdollista se baaripöhnäys.
JOS SE ON niin kiellän sinulta Suvinen tyhmät kännireissut. En voi ymmärtää. Menikö nyt perille? Vaikka on ollunna baarinpitäjä niin siitä ei tarvi muita baareja kannattaa. Ei huumeidenvälittäjätkään ole niin tyhmiä että huumeita käyttäisivät (yleensä).
Suvinen: Lupaa minulle, että olet fiksu!
Miksikö huolehdin Suvisesta? En tiedä oikeastaan varmasti, mutta hänen kommenttinsa tuntuvat ikävän luovuttavilta ja hän on selvästi hieno nainen, jotka tulee säilyttää luomuna. Sanon vain käskyni hänelle!Ja pusi, jos se auttaisi!

Ann: Oletko ollut täällä kiltisti? Oletko tapattanut monia? Kirkan?

Xiberia: Sinä muuten olet oikeastaan Stadinarja. Tarkoitan siis sukulaistyyppiäni. Olenko oikeassa. Minua yllätti...

Slam: Mikä sun on? Missä sä olet?

Ninni: Puhuitko sen Aussisi kanssa mitään tenniksestä?

Dr Diarre: SINÄ OLET kiinnostunut tenniksestä. laitan lomamatkaretosteluun juttuja kunhan jaksan. Haluaisitko tietää jotain??
Voisin kirjoittaa yleistä Grand Slameista noin muuten. kaikilla turnauksilla onomat selvät erityispiirteet!
Mulla on makea kokemus Camilla Pinistä!!! Tapasin sivukentillä kaksi kertaa. (Camille Pin oli voittaa Sharapovan 1. kierroksella, kun Sharapova oli hellehumalassa, Pin on muuten "täysin" nimetön).

Mutta mutta...jatketaan taas...PUZNUZ kaikille!
Ketkä ottavat vastaan. Tix ainakin, mut ketkä muut?
Vastaa Viestiin