Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Riittääks tää nyt tähän?
Haluatteko jotain hupia multa?
Ooh kun mä olen osin jopa vakavalla päällä!
Tiluliluleijaa! Eiköhän tuo ollut tarpeeksi. Saatan saada jopa huomautuksia.

Hyvänen perjantaiaika sentään toivoo kaikille ihmiskollegoilleen ja Slamille
STADINARSKA eli Luotettavaa laadutonta jo kukaties kuinka monta vuotta!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ei suinkaan Kitinän hirviö muuten ole vienyt Slam-rukkaa runo-orjakseen???
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sitä hirviötä en minäkään halua nähnä, enkä muutenkaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Ann »

Terve, terve. Tässä on Heikki, ja Heikki on humalassa. Kiva. Grazie.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vihtahousu

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Iltaa, tulin vaihteeksi töihin. Iltaherätys oli taas makee, meni vaan puol tuntia ennenkuin pystyin nousemaan. Eca Tiipiicei.
millivanilli

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Toka tpk!

Vanhalla työpaikalla ollaan. Eipä kait muuta nyt..
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Mene pois!

Suakeli.
1 ½ käännöstä to go...
Kaksi tuntia tehokasta peliaikaa.
Joskus voisi miettiä miksi näitä tekee. :roll:

ja jaksaa ja painaa...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Rouva Pupu

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ei houkuta lähteä tuonne ulos kylmään, onneksi on luvattu lämpimämpää. Virallisten asioiden hoito näin aamutuimaan on jotenkin piip. Aivot ei toimi ja semmosta ;)
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Tulin töihin. Täällä on tylsää. Haluan kotiin.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)
Ihminen kirjoitti:Haluan kotiin.
Niin minäkin.

Hyvää perjantaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
bedlam

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta. Ja heti kun pakkanen hellittää, niin tilalle astuu lumimyrsky. Kiitti vaan!
millivanilli

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hahaa, töissä 1,5h, joista työntekoa.. öh.. 5 min. Täällähän on kuin olisi lomalla. No ei vaineskaan. Vaatii hieman vain ajatustyötä, ennen kuin muistan mitä täällä taas pitikään tehdä. Ehkä kohta saan työtekodraivin päälle.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hyi kammottava paha lumimyrsky, mene pois!!! Tarkoitus oli lähteä salille ja kauppaan ja sen sellaista, mutta vähänks nappaa tossa säässä mikään.

Mikä voi mahdollisesti väsyttää ihmistä näin kamalasti paljon? Nukahdin herätyskellon torkun välillekin jopa, ja sitten uudestaan sohvalle kun odottelin kahvin tippumista. Menin kuitenkin ihan hyvissä ajoin nukkumaankin. Voisko se olla tuo kipuuni tarkoitettu Triptyl.. Tarvisin muuten toppahousut. Ja talvikengät. Vaikka kohtahan se on jo kesä. Jos jättäis ens vuoteen.. taas.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:Ei houkuta lähteä tuonne ulos kylmään, onneksi on luvattu lämpimämpää. Virallisten asioiden hoito näin aamutuimaan on jotenkin piip. Aivot ei toimi ja semmosta ;)
Kultapupu kuulepas! Nyt mä melkein olin vastaamassa SLAMILLE kun tuo sun avattaresi on sellainen. Vaihda se johonkin naiseen jonka sääret näkyy kauniisti!
Siitä minä jotenkin assosioin Rouva Pupun!
Ja se rouva tekee vanhahtavan ajatuksen. Kuitenkin olet varmaan nuori herkkupupu?

Aivot toimii minulla vai toimivatko?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

irmelianneli kirjoitti:Hyi kammottava paha lumimyrsky, mene pois!!! Tarkoitus oli lähteä salille ja kauppaan ja sen sellaista, mutta vähänks nappaa tossa säässä mikään.

Mikä voi mahdollisesti väsyttää ihmistä näin kamalasti paljon? Nukahdin herätyskellon torkun välillekin jopa, ja sitten uudestaan sohvalle kun odottelin kahvin tippumista. Menin kuitenkin ihan hyvissä ajoin nukkumaankin. Voisko se olla tuo kipuuni tarkoitettu Triptyl.. Tarvisin muuten toppahousut. Ja talvikengät. Vaikka kohtahan se on jo kesä. Jos jättäis ens vuoteen.. taas.
OUTS. Lumimyrsky, tule takaisin, älä usko IRMELIÄ.
Parasta talvessa on ihana lumimyrsky.
Mihin kahvisi tippui? Sohvalle? Miksi sellaista pitää odottaa?

Jään odottamaan kaatumistani.
Kid

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lähdin eilen sitten aikasemmin kotiin ja kävin hakemassa reseptin sekä lääkkeet selkäkipuun. Toivottavasti selkä antaa myöten tänään istua koko päivän töissä. Tarttee vaan tarpeeks usein nousta venyttelemään..

Mun kummityttö on ihana :h: Harjoteltiin yhdessä sen nimen kirjottamista ja se halus et mun ja hänen nimet kirjotetaan vierekkäin ja piirretään sydän päälle. Mun muru!
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja cardic »

huhhuh! onneks rekisteroityneena on ignore mahollisuus, hetken vieraana lueskeltuani meinasi itku tulla.

sitten aasiaan, mtv3 nayttaa sittenkin super bowlin suorana, ei tartte konyta yolla stadiin kaverille.
maanantaina tulee ozzyn liput myyntiin, mut vielakaan ei oo lippupalvelun sivuilla puolikasta sanaakaan koko keikasta, ei edes 'kohta tulossa myyntiin' osiossa. kismittaa.

ja joo, vasyttaa eika nappaile
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
feliformia

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Höh, ääni meinaa koko ajan kadota, vaikka ei oo yhtään kipeä olo. Kurkkuun ei edes satu. Ei malttaisi odottaa, että pääsee helevettihin täältä työmaalta - salin kautta kotio ja illalla tortilloja ja olutta. Olutta tosin vain yksi tölkki, koska olen niin kovin tervehenkinen nykyisin :roll:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minunkin on sanottava hiukan samaa kuin ilkeä jänis eli Feli (tarkoitan vain avatarta,muuten Feli on ok toki)...

Nimittäin Jetlaagi painaa selkeästi vielä. Vapaapäivä on ihana VIELÄ.
Menen ulos ulkoilemaan.Jännä juttu tää väsymys. Viime kerralla pari vuotta sitten 9 tunnin aikaero ei ihan näin paljon vaikuttanut. Mutta silloin menin HETI seuraavana päivänä töihin!
Ihminen on siten hassu sopeutuja. Se oli vain silloin pakko sopeutua!!
Oletteko muuten arvon Kitinäihmiset huomanneet mihin ihminen pystyy kun on pakko! Vaikka mihin!
Adios. Tavataan illalla. Menen ystäväni luokse kun hän jostain syystä pitää vissiin minusta. Liikuttavaa!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

cardic kirjoitti:maanantaina tulee ozzyn liput myyntiin, mut vielakaan ei oo lippupalvelun sivuilla puolikasta sanaakaan koko keikasta, ei edes 'kohta tulossa myyntiin' osiossa. kismittaa.
Menee vakavaan harkintaan. Ozzykin olisi kiva nähdä livenä kerran elämässään, mutta enemmän se lämppäri kiinnostaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Päivän söpöilykuva :h: Tukehtukaa siirappiin.

Kuva
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Dr.Diarrhea

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Joku jääkarhu^? Mä lähden kauppaan, sit säbäilemään ja saunailta/tupareihin. Ajattelin ihan autolla mennä.

Päivää vaan kaikille!
feliformia

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Ihminen kirjoitti:Päivän söpöilykuva :h: Tukehtukaa siirappiin.
Ihku... Mie en tukehdu, kun oon oppinut jo hengittämään siirapissa :h: Tuossa lainatessani Ihmisen viestiä huomasin muuten, että kuvan nimen mukaan kyseessä on pingviinivauva :shock:

Tällaisia söpöilykuvia surffailen minä... jostain syystä.

Kuva
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

feliformia kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Päivän söpöilykuva :h: Tukehtukaa siirappiin.
Ihku... Mie en tukehdu, kun oon oppinut jo hengittämään siirapissa :h: Tuossa lainatessani Ihmisen viestiä huomasin muuten, että kuvan nimen mukaan kyseessä on pingviinivauva :shock:
Joo sitä minäkin ihmettelin vähän. Ehkä sen nimeksi on annettu Pingviinivauva :?

Laita sitten niitä kuvia siitä vauvasta, kun saat, jookoskookos?
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Clay »

Onni kohtasi minua tänään. Sain ainutlaatuisen tilaisuuden haastatella pikku-Clayta, joka kasvoi kolmen isän muodostamassa perheyhteisössä pienessä Turpion maalaiskylässä lähellä Tamperetta. Itsevarmuus huokuu hänestä heti ensimmäisenä istuessani vastapäiseen tuoliin. Hän hymyilee minulle siten, että hetken mietin olenko sittenkään hetero. Lumous särkyy kuitenkin, kun hän toivottaa minulle hyvät huomenet, kädenpuristus ja elekieli viestivät heteroutta. Ymmärrän hetkessä, että vastapäätä minua istuu mies, joka tykkää leikitellä ennakkoluuloilla. Ja hän on varmasti ne kohdannut miltei kaikki!

Ensimmäisenä onnittelen sinua.
Kiitos.
1.1.2007 vietettiin Suomen ensimmäisen monihomoavioliittoon vihkiminen, kun sinun kolme isääsi Pena, Renko ja Gluvert menivät naimisiin Turpion maalaiskirkossa.
Kyllä.
Menikö kaikki odotusten mukaan?
Kyllä, paremmin ei olisi voinut mennä. Erityisesti mieleen jäi papin puhe siitä, miten nykyaikainen kirkko kohtaa muuttuvan maailman haasteet.
Miten kyläyhteisö otti vastaan aviotrion?
Eipä siinä mitään, ongelmat on setvitty jo kauan sitten.
Aivan, aina kyläläiset eivät ole olleet yhtä ymmärtäväisiä.
Niin voisi sanoa. On ollut pitkä prosessi, että tähän tilanteeseen on päästy.
Kerro jokin esimerkki matkan varrella olleista ongelmista.
Heh. Heti kun sosiaalityöntekijät saivat tiettää, että biologisen isäni luona majailee vakituisesti kaksi muutakin miestä, minut otettiin huostaan ja sijoitettiin toiseen perheeseen. Ehdin olemaan kuitenkin vain kaksi viikkoa vieraassa kodissa, kun jo sijaishuoltajani vakuuttuivat täysin henkisestä eheydestäni.
Isäsi selviytyivät siis varsin hyvin kasvatuksestasi.
Kyllä. Sain rakkautta ainakin kolme kertaa niin paljon kuin normaalissa heteroperheessä. Isieni yhteinen työ teatteriryhmä Tarhaketussa mahdollisti sen, että perhe oli melkein aina koolla, ja muutkin teatteriryhmän jäsenet pitivät minusta huolta.
Kotielämä sinulla oli niin hyvää kuin vain kukaan voi toivoa, mutta ongelmia varmasti oli koulussa ja ikätoveriesi kanssa.
Varsinkin ensimmäiset vuodet olivat vaikeita, en saanut solmittua kaveruussuhteita poikien kanssa, ja lasten pilkka voi olla julmaa - jopa muutama opettaja kohteli minua epäoikeudenmukaisesti, mutta ne on sovittu ja sovitettu. Olen sitkeä luonne, ja sosiaalisesti sopeutumiskykyinen, ja isäni opettivat minut ymmärtämään muita ihmisiä, ennakkoluuloja, erilaisuutta.
Tytöt suhtautuivat minuun hyvin, mikä oli myöhemmin suunnaton etu. Siitä on ollut paljon hyötyä, että jouduin pienestä pitäen rakentamaan jokaisen kaveruussuhteen vaikeuksien kautta voittoon - ilman niitä luontoäidin oppitunteja en varmasti osaisi nykyään hurmata yleisöä yhtä hyvin.

Sinäkin päädyit isiesi lailla teatteriin.
Kyllä, olen rakastanut teatteria niin kauan kuin muistan. Perustin teatteri KeijoKeijun ennenkuin yläaste oli ohitse. Maalla on niin helppo järjestää esityksiä, jos on valmis tekemään kompromisseja puitteiden kanssa, tärkeintä teatterissa on kuitenkin ihmiset - näyttelijät.
Nyt maaseutu saa kuitenkin jäädä taakse, kun pääsette kokeilemaan kannuksianne koko maan kattavalla kiertueella. Miltä tuntuu?
Olemme aina saaneet positiivisia arvosteluita. Mikä johtuu tietysti siitä, että näytöksemme ovat positiivisia. Olen varma, että kiertue tulee olemaan onnistunut.
Näytelmänne nimi on "Leipurin kosto". Herätti ainakin minun kiinnostukseni.
Näytelmän päähahmo, eli minä, suuren leipomokonsernin syrjäyttämä leipuri, tekee sopimuksen riivakeijun kanssa, jotta leivät ja leivokset menisivät kaupaksi. Lumotut leivokset synnyttävät syöjissänsä ylitsepursuavan ilon ja hilpeyden ja myynti sujuu kuin häkä. Mutta pian saadaan huomata, että liika ilo voi olla kaoottista.
Kiitos paljon haastattelusta. Kiertue starttaa viikon päästä tiistaina osuvasti Tampereen Riemuteatterissa. Onko sinulla vielä viimeisiä sanoja?
Toivotan kaikille rohkeutta olla oma itsensä, iloa, rakkautta ja riemua. Ja jos ei tiedä mistä aloittaa, teatterimme on hyvä malli ja esimerkki!

Menkää katsomaan esitys, minä ainakin menen!

Ilkka Gottuhausen, Teatterimaaseutu 1.2.2007
Viimeksi muokannut Clay, 02.02.2007 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin