Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kaunis tyttö hieroi minua, mutta oli hieman hellä hän. Tai ehkä mä sit oon jo vähän parantunut, tiedä häntä. Tykkään kieltämättä kovista otteista. Oikein leppoisa vapaapäivä ollut. Aamulla sitte taas puoli kuudelta soi kello.. ja eikun pihalle pimeään talsimaan. Ja samat sunnuntaina. Paitsi ett illalla vielä takasin ja yöksi sinne yksin. Noh, rahaahan se vaan tietää.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

irmelianneli kirjoitti:Tykkään kieltämättä kovista otteista.
:jouden:
Älä löi! En ole hurrit!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kimmen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Tykkään kieltämättä kovista otteista.
:jouden:
Mun hieroja (mies) taas sanoo, että mun vartalo reagoi hyvin hierontaan. Tulen kuulemma ihan punaiseksi.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tää repäsee ja lähtee baariin just nyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

elco kirjoitti:Stadinarska = Niba
Niba! Sait taas ansiotonta arvonnousua!

Totuus on, että olen Mylwinin ja Annin risteytysklooni, toiselta nimeltäni
Mylwannin Arskariivattu.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kolmatta perjantaita mä en ainakaan jaksa sitä menoa katsoa. Jengi kännissä jo klo 18, parisuhderiidat hyvässä vauhdissa ja omat puolisot unohdettu. Uskottomuus kunniaan! Uh.. weird people I say!
Mielenkiintoista. Missä tuollaista pääsee näkemään? Nimim. Teen töitä kotona Reinot jalassa
Teepä töitä kunhan vaan et kuvaa niistä laita...öyks.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Törmäsin tänään vanhaan teiniaikaiseen ihastukseeni. Tuli hullu olo, ei olla nähty varmaan pariin vuoteen. Ehdotti että joskus istuttaisiin alas vaihtamaan kuulumisia ja vaihdettiin puhelinnumeroita. En osaa ajatella oikein mitään. Silloin aikanaan olin useamman vuoden toivottoman rakastunut siihen, eikä aika koskaan ollut meille oikea vaikka jälkeenpäin sainkin kuulla että tunne oli hyvinkin molemmanpuoleinen. Tuskin se paikkailu enää onnistuu, mutta kieltämättä olisi kiva jutella paremmin sen kanssa, ihan vain nähdäkseen onko se vielä sama ihminen, vai onko kasvanut kyyniseksi ja katkeraksi aikuiseksi, kuten eräät :P

Töissä iltavuoron. Hurja ilta oli, kova myynti. Nyt viikonlopun viettoon!
Hei Mussukka! En mää tiedä mitä sanoisin. Kisu nappasi kielen. Aivan vetää tyhjää. Mä pelkään että se on sama ihminen.
slam

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja slam »

Stadinarska kirjoitti:Ei suinkaan Kitinän hirviö muuten ole vienyt Slam-rukkaa runo-orjakseen???
Wannabee kirjailijan takaruoskaa kasvatan.

Ikänä ollut varmoon näin pitkä kuontolo, mutta vuoden päästä voi olla jo parempi... 50% ainakin vielä lisäystä tarvitsen, eN leikkaa, vaikka isäni hieman saattaa ehdotella: "parturien verotukset ovat alentuneet"
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ei suinkaan Kitinän hirviö muuten ole vienyt Slam-rukkaa runo-orjakseen???
Wannabee kirjailijan takaruoskaa kasvatan.

Ikänä ollut varmoon näin pitkä kuontolo, mutta vuoden päästä voi olla jo parempi... 50% ainakin vielä lisäystä tarvitsen, eN leikkaa, vaikka isäni hieman saattaa ehdotella: "parturien verotukset ovat alentuneet"
Paree komeeta tukkaa näyttää kuin yleensä nuoret huonotukkaiset poijaat kun vetää alkavan tukkavajeen hämäykseksi kokonaan kaljuksi superlaumasieluisesti!
Mut jos kompastut siihen vuonna 2030 niin mä en maksa sun lääkärinkulujasi edes verojen muodossa!
slam

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja slam »

njoo, jos huomisista hypyistäni rinteellä selviän elossa, tuskin tukkaanikaan kuolen vielä kolmen vuoden sisään.

Öitä, sinulle Sir, majesteetti Arska.
bedlam

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hei siis kakkoselta tulee perjantaiöisin jotain Pantera-haastatteluja vuodelta 91 ja Death Angelin livevetoja. Miten mää en tällasesta ole tienny ennen? *röyh*
Vastaa Viestiin