Saanko luvan, tiistai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dr.Diarrhea

Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Olkaa hyvä! Tehkää hyvin!
Juhani

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja Juhani »

sviddu, ei kiinnosta
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Sit ei muutaku kaaduttava koiran viereen sänkyyn...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kiinnostaa kiinnostaa. Mutta nyt lähtenen sänkyyni lukemaan dekkaria. Unentulo saattaapi viivähdellä, koskapa peräti seitsemän tuntia sitten vasta nousin ylös tuosta samaisesta seimestä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Unta kaaliin, että jaksaa huomennakin olla okaana maailmankaikkeuden ruusutarhassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Joo, ei kiinnosta.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Pelkään rakastetuksi tulemista. Toivoisin saavani kosketuksen tunteisiini pettämisen kautta. Toivon että minua petettäisiin. Toivon että se sattuisi. Ehkä en vain osaa vastaanottaa rakkautta. Uskalla. Jätetyksi tuleminen ja välinpitämättömyyden kohteena oleminen vain ovat. Niitä ei tarvitse voittaa. Toisen rakkaus taas on voitettava aina uudelleen. Rakkaus vaatii vastuuta. Pelkään vastuuta, koska pelkään ettei minua rakasteta.

Tällä hetkellä käsitän, miten olen tuntenut koko elämäni. Tällä hetkellä tunnen, että jokin on muuttunut. Pelkoni heittäytyä ja tarttua kiinni mihinkään on aina ollut voimakkaampi kuin uskallukseni olla avoin. Luulin olevani tunteeton. En koskaan todella tajunnut, kuinka estin itseäni tuntemasta. Intiimi, kaukainen tuttavani sai tänä yönä ajattelemaan. "Minkä takia luulet, että se uskallus onnistuisi paremmin petetyksi tulemisessa kuin rakastetuksi tulemisessa?" Aivan, minä olen minä. Pelkään, ja tässä hetkessä se tuntuu hyvältä.
millivanilli

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Eka tpk!

Hyvää huomenta kaikille :yo:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

millivanilli kirjoitti:Eka tpk!

Hyvää huomenta kaikille :yo:
Toka TPK. (Oikeesti oisin ollu eka, mutku oon taas niin poikki ettei jaksa ees kirjottaa..) Zup. Lisää kahvia, nam.
Joo, ja tänään on jotain hallituksen kokouksia..ja pitäis olla normaalinnäkönen, mut ei. Ei voi kyetä heräämään kukonlaulun aikaan suihkuun.
Ulkona on liian kylmä. Onneks en omista lämpömittaria, siis ulkosellasta, ni uskaltaa jotenkuten lähteä aamusin liikkeelle.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja Clay »

sipsi kirjoitti: Ulkona on liian kylmä.
Yli 20 astetta pakkasta. Upea ilma.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Suihkuun haluaisin mennä, en ole lauantain jälkeen käynyt.

Hyvää tiistaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

6.2.2007 08:40
Lämpötila: -26.4 °C :shock:

Voi helvetti. Tarkoitus oli lähtee jumppikseen klo 11:ksi. Pakko vissiin sit pitää välietapit sekä Lidlissä että apteekissa tossa matkan varrella. Ois siinä yks silmälasiliikekin. Ei sinne kyllä oo kyllä ku ½ km.. mut silti.

Uskomattoman hyvin nukuin yön vaikka en ollu hereillä eilen ku hädintuskin 10h. Huomisesta vaihtuu sitten duunit ja alkaa normi-ihmisten työajat ja vkonloput vapaat. Toisaalta hyvä, toisaalta huono.
MGandhi

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

-Superior- kirjoitti:...
Onkohan raskasta olla jatkuvasti noin sekaisin?
bedlam

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:6.2.2007 08:40
Lämpötila: -26.4 °C :shock:
Kyllä tuolla hyvinkin se 30 astetta oli pakkasta töihin käppäillessä. Se on kyllä jo vähän liikaa, vaikka parisataa kilsaa etelämpänä on näemmä -36.
feliformia

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Helevetti siellä on kylmä. Pakkanen meinasi purra sormeni ja varpaani irti.

Onnistuin eilen taas tekemään elämästäni komediaa. Tulin treeneistä kotio ja olin juuri tullut suihkusta, kun rappukäytävästä alkoi kuulua kammottava älämölö. Ovikelloja rämpytettiin ja ovia hakattiin ja huutoakin kuului - aivan kuin jollakin olisi ollut kamala hätä. Sitten meteli tuli oman oven kohdalle ja mua alkoi pelottamaan. Salamannopeasti napsautin valot pois päältä ja nappasin olkkarin nurkasta jumppakepin. Siinä sitten seisoin eteisessä puolipukeissa, jumppakeppi tanassa, tukevassa puolustusasennossa. Taistelukissani seisoi vähän takaoikealla häntä pörhistettynä ja selkä köyryssä oikeasti sen näköisenä, että se aikoisi hyökätä.

Kuului kolme valtavaa tömähdystä. Hetken kuunneltuani avasin varovasti välioven. Siellä oli uudet puhelinluettelot. Rappukäytävässä oli äänistä päätellen kolme teinipoikaa, jotka eivät ilmeisesti osanneet hoitaa tehtäväänsä ilman, että mekkala kuului vähintäänkin naapurikortteliin saakka.

Tunsin itseni aika hölmöksi.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:6.2.2007 08:40
Lämpötila: -26.4 °C :shock:
Kyllä tuolla hyvinkin se 30 astetta oli pakkasta töihin käppäillessä. Se on kyllä jo vähän liikaa, vaikka parisataa kilsaa etelämpänä on näemmä -36.
Hyvänen jestas joo! Ja mun tyyppi on J-kyläs parhaillaan duunissa, ulkona vielä osittain.. voi raukkaa. Onneksi täällä aurinko sarastaa sentään nätisti. Taitaa bussikortille olla käyttöä tämän viikon..
bedlam

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:6.2.2007 08:40
Lämpötila: -26.4 °C :shock:
Kyllä tuolla hyvinkin se 30 astetta oli pakkasta töihin käppäillessä. Se on kyllä jo vähän liikaa, vaikka parisataa kilsaa etelämpänä on näemmä -36.
Hyvänen jestas joo! Ja mun tyyppi on J-kyläs parhaillaan duunissa, ulkona vielä osittain.. voi raukkaa. Onneksi täällä aurinko sarastaa sentään nätisti. Taitaa bussikortille olla käyttöä tämän viikon..
Siis onhan noita ollut kylmiä päiviä tässä kuukauden sisällä, mutta tää alkaa olla jo jotain järkkyä. Tavallisesti työmatkalla tulee montakin ihmistä vastaan, mutta nyt vain yksi. Ja sekin juosten. Pomokin soitti äsken, että "en tule".

Tosin, nyt sitä miettii että miten sitä on joskus aikoinaan tarennut jopa neljänkymmenen asteen pakkasessakin. Eniveis, ens kuun jälkeen on jo huhtikuu.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

irmelianneli kirjoitti:6.2.2007 08:40
Lämpötila: -26.4 °C :shock:
IhQ! Haluaisin sinne!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

RolloTomasi kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:6.2.2007 08:40
Lämpötila: -26.4 °C :shock:
IhQ! Haluaisin sinne!
Tervetuloa! Älä unohda pitkiä kalsareita, ja villahousuja.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nössykät! Minä menin aamuspinningiin 30 asteen pakkasessa!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

aasi kirjoitti:Nössykät! Minä menin aamuspinningiin 30 asteen pakkasessa!
Aasi on eläin!!!

Varasin ajan lekurilta kun ei tuo edellinen antibioottikuuri tehonnut. Ehkä olen paranoidi, mutten halua mitään jälkitauteja tai muuta ikävää pitkittyneen sairastelun seurauksena.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Kimmen kirjoitti: Varasin ajan lekurilta kun ei tuo edellinen antibioottikuuri tehonnut. Ehkä olen paranoidi, mutten halua mitään jälkitauteja tai muuta ikävää pitkittyneen sairastelun seurauksena.
Miten voi tulla jälkitauteja, jos ei ole alunperinkään tullut terveeksi?
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

irmelianneli kirjoitti: Tervetuloa! Älä unohda pitkiä kalsareita, ja villahousuja.
Kiitos, kiitos, mutta en taida ehtiä...
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kimmen kirjoitti:
aasi kirjoitti:Nössykät! Minä menin aamuspinningiin 30 asteen pakkasessa!
Aasi on eläin!!!

Varasin ajan lekurilta kun ei tuo edellinen antibioottikuuri tehonnut. Ehkä olen paranoidi, mutten halua mitään jälkitauteja tai muuta ikävää pitkittyneen sairastelun seurauksena.
Soittakaa Paranoid!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Saanko luvan, tiistai?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

-Superior- kirjoitti:Pelkään rakastetuksi tulemista. Toivoisin saavani kosketuksen tunteisiini pettämisen kautta. Toivon että minua petettäisiin. Toivon että se sattuisi. Ehkä en vain osaa vastaanottaa rakkautta. Uskalla. Jätetyksi tuleminen ja välinpitämättömyyden kohteena oleminen vain ovat. Niitä ei tarvitse voittaa. Toisen rakkaus taas on voitettava aina uudelleen. Rakkaus vaatii vastuuta. Pelkään vastuuta, koska pelkään ettei minua rakasteta.

Tällä hetkellä käsitän, miten olen tuntenut koko elämäni. Tällä hetkellä tunnen, että jokin on muuttunut. Pelkoni heittäytyä ja tarttua kiinni mihinkään on aina ollut voimakkaampi kuin uskallukseni olla avoin. Luulin olevani tunteeton. En koskaan todella tajunnut, kuinka estin itseäni tuntemasta. Intiimi, kaukainen tuttavani sai tänä yönä ajattelemaan. "Minkä takia luulet, että se uskallus onnistuisi paremmin petetyksi tulemisessa kuin rakastetuksi tulemisessa?" Aivan, minä olen minä. Pelkään, ja tässä hetkessä se tuntuu hyvältä.
Kannattais tulla mun kanssa pelaamaan jaltsua joskus.
Vastaa Viestiin