Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

_oikean_ ikäinen seksikkääksi kutsuttava on:

16-17v 11kk 31pv
8
23%
18-19v 11kk 31pv
3
9%
20-21v 11kk 31pv
2
6%
22-24v 11kk 31pv
3
9%
25-29v 11kk 31pv
2
6%
30-39v 11kk 31pv
2
6%
40-49v 11kk 31pv
0
Ei ääniä
50-59v 11k 31pv
0
Ei ääniä
60-69v 11kk 31pv
0
Ei ääniä
70-80v
0
Ei ääniä
yli 80v
3
9%
Hanki nyt sinäkin Pertti jo elämä
9
26%
Tuulenpuiska
3
9%
 
Ääniä yhteensä: 35

Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Clay kirjoitti:
Hellu kirjoitti:t;]16-VUOTIAS EI OO SAKKOLIHAA!
Huh, vihdoinki järjen ääntä riippulihojen leiristä.
Eli 16-vuotiasta saa nussia, mutta ei saa sanoa seksikkääksi?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
PerttiMakimaa

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

CandyMan kirjoitti:Mitä tulee tuohon Peran ikäkysymykseen, asian hahmotukseen auttanee se että kuvittelee Kallosen kohteen omaksi tyttärekseen tai siskokseen. Missä vaiheessa pikkusiskosi on sen ikäinen ettet koe närkästystä jos Kallonen kutsuu häntä seksikkääksi televisiossa ja pyytää kaffeelle juttelemaan musabisneksestä?
Tuossa tapauksessa yli 80v.
PerttiMakimaa

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Chap kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:pantava.
Olisi se Kallonen voinut suoraan sanoa sille tytölle, että "panisin". Ei sit olisi ainakaan mistään tyhjästä kohistu.
Jos olisi sanonut "panisin" tällä palstalla ei kukaan noteeraisi koko juttua. :)
PerttiMakimaa

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Hellu kirjoitti:No eihän se nyt mitään sattumaa oo että idolsinki ikäraja on se 16.

Tätä haloota seuratessa luulis että porukka on kattonu jotain tenavatähtee!
Tämä onkin aika iso pointti tässä. Nyky"juurnalismi" on sitä, että herätetään ihmisissä alhaisia ja alitajuisia inhontunteita ja koetetaan saada joku suuttumaan niistä.

Sama kaava toimii siinä, kun Pertti lukee karvakäden raiskanneen pitsantilaajan.
NuoriDaavid

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattaca kirjoitti:

Mutta Idolsin pitäisi olla laulukilpailu.
Tuota noin. Ei idols ole laulukilpailu. Siinä etsitään myyvää poppistähteä. Laulu on vain yksi osa pakettia.

Lisäksi ohjelman perimmäinen tarkoitus on saada ihmiset katsomaan ohjelman mainostauoilla esitettettäviä mainoksia.
NuoriDaavid

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Hellu kirjoitti:No eihän se nyt mitään sattumaa oo että idolsinki ikäraja on se 16.

Tätä haloota seuratessa luulis että porukka on kattonu jotain tenavatähtee!
Tämä onkin aika iso pointti tässä. Nyky"juurnalismi" on sitä, että herätetään ihmisissä alhaisia ja alitajuisia inhontunteita ja koetetaan saada joku suuttumaan niistä.
Iltapäivälehdistö on kait perinteisesti kaksinaismoralistista: toisaalta esitellään miss suomi rohkeissa alusvaatteissa (jos kyseessä on lehden oma juttu), toisaalta kauhistellaan missien alusvaatenäytöksiä ja jos niitä rajoitetaan niin vouhkataan siitä.

Samaan aikaan myydään seksillä ja kauhistellaan sitä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja nexie »

NuoriDaavid kirjoitti:Perheemme 8 v. poika kysyi kommentin takia "mitä tarkoittaa seksikäs".

Ihan hyvin äityli (mielestäni) vastasi "jos joku mies sanoo naisesta niin, niin se tarkoittaa, että nainen on sen miehen mielestä kivan näköinen".
...ja kohta puoliin pieni ala-asteikäinen nassikka kehuskelee koulukavereitaan seksikkäiksi...
Don't Panic!
NuoriDaavid

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nexie kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Perheemme 8 v. poika kysyi kommentin takia "mitä tarkoittaa seksikäs".

Ihan hyvin äityli (mielestäni) vastasi "jos joku mies sanoo naisesta niin, niin se tarkoittaa, että nainen on sen miehen mielestä kivan näköinen".
...ja kohta puoliin pieni ala-asteikäinen nassikka kehuskelee koulukavereitaan seksikkäiksi...
:?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

sivustahuutaja kirjoitti:No mitä adjektiivia 'seksikkäästä' miehestä sitten käytetään? Seksikästä ei ainakaan muualla kuin sinkkuelämissä.

Koska olen vanha, likainen täti, käytän sanaa "pårnå".
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
PerttiMakimaa

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:No mitä adjektiivia 'seksikkäästä' miehestä sitten käytetään? Seksikästä ei ainakaan muualla kuin sinkkuelämissä.

Koska olen vanha, likainen täti, käytän sanaa "pårnå".
Itse olet! :)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:No mitä adjektiivia 'seksikkäästä' miehestä sitten käytetään? Seksikästä ei ainakaan muualla kuin sinkkuelämissä.

Koska olen vanha, likainen täti, käytän sanaa "pårnå".
Itse olet! :)
Mutta tuonhan me kaikki tiesimme jo.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Geetzu

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

"Äiti, mikä on seksikäs?" "No jos joku on äitin mielestä seksikäs, niin äiti voi kuvitella itsensä harrastamassa seksiä kyseisen ihmisen kanssa. Kasva vielä pari vuotta niin kerron mitä seksi on. Jooko?" "Äiti mitä on seksi?" "Isi tulee kohta töistä."

Oon jo päättäny jättää miehen huoleks nää tämmöset seksijutut. Ei äitien tartte tehä kaikkea.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kaksinaismoralismi on tyhmää tosiaan.

Alle 18-kesäistä ei saisi sanoa seksikkääksi tai muutoin arvostella ulkonäköä.

MUTTA samaan aikaan olisi vaadittava että 10-18v ei pitäisi pukeutua kuin huorat.

On aika liikaa naisilta ja miehiltä vaadittu, jos tuossa nuorten seksikkäiden kuvien ja esim. lapsimissien aikana pitää ymmärtää ettei heitä saa sanoa seksikkäiksi.

Miehille ja naisille tää seksikokemus on erilainen. Naiselle on kauhistus tulla raiskatuksi. Mutta jos naapurin nainen, nimenomaa joku nainen raiskaa minut niin enpä tuota pahakseni laittaisi.
Ja en minä 16 vuotiaana ollenkaan pahakseni laittanut kun naapurin kolmikymppinen rouva tykkäsi seurastani tikanheiton lomassa ja mukavasti kysyi minulta onko säärensä minusta kauniit. Silloin minulla seisoi shortseissa ja hän huomasi varmaan sen.
Nautin tilanteesta jälkeenpäinkin. Rouvalla oli nätit sääret ja sitäpaitsi hehkurinnat!

Mutta minä uskoisin että alle 18 vuotiaat ovat lapsia ja heitä tulisi kohdella niin. Mutta kun samaan aikaan seksi jo aloitetaan 12 vuotiaana niin on sinänsä tosi ansiokasta vanhemmalle ymmärtää että aikuisen sanominen, että nuori on seksikäs,olisi paha!
Sekin on vain ymmärrettävä, että 15 vuotias jos nai 15 vuotiasta on hyväksyttävämpää vaikka poika saattaa puoliraiskata tyhmällä käytöksellään tyttöä ja vaikka molemmat on alaikäisiä = rikos.
Kuin, että se yhdyntä olisi kaunis vanhemman kanssa.
Maailma on hassu!

Mutta muistaa pitää, että kyllä jopa alle 20v ovat täysiä lapsia silti ajattelultaan ja kapeakatsoisia ja haavoittuvia. Minä ainakin ymmärrän sen, koska olen itse ollut alle 20v ja tiedän kuinka tyhmä vielä silloin on, ja uskova ja haavoittuva.
Tämä asenne, että itse muistelee minkälainen oli 18-kesäisenä , saattaisi parhaimmin estää ylilyöntejä.
Tämäkin Kristiina,16 on ihan täysi lapsi vielä. Ei hän ymmärrä asioiden oikeata laitaa ja osaa laittaa asiat oikeaan suhteeseen. Ei varmasti ole.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:Oon jo päättäny jättää miehen huoleks nää tämmöset seksijutut. Ei äitien tartte tehä kaikkea.
Voin hoitaa ulkopuolisena konsulttina teidän perheen seksivalistuksen.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja Think »

Clay kirjoitti: Voin hoitaa ulkopuolisena konsulttina teidän perheen seksin.
Aisaa! Eiku, Asiaa!
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei niinkään "saa" kuin "voi". Harvemmin alle kolmekymppisistä löytyy sitä eleganttia seksikkyyttä, mikä meikäläiseen iskee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja Think »

Bluntly kirjoitti:Ei niinkään "saa" kuin "voi". Harvemmin alle kolmekymppisistä löytyy sitä eleganttia seksikkyyttä, mikä meikäläiseen iskee.
Tätäkö tarkoitat?
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Think kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ei niinkään "saa" kuin "voi". Harvemmin alle kolmekymppisistä löytyy sitä eleganttia seksikkyyttä, mikä meikäläiseen iskee.
Tätäkö tarkoitat?
Öööh...tota...juuei. Mutta tuo optio voisi taata mustaa makkaraa loppuiäksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
CandyMan

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Geetzu kirjoitti:"Kasva vielä pari vuotta niin kerron mitä seksi on. Jooko?" "Äiti mitä on seksi?" "Isi tulee kohta töistä."
"...sitten näet ihan omin silmin."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

äänestin itseäni.
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Minkä ikäistä saa kutsua seksikkääksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:"Kasva vielä pari vuotta niin kerron mitä seksi on. Jooko?" "Äiti mitä on seksi?" "Isi tulee kohta töistä."
"...sitten näet ihan omin silmin."
Sul on mun pää.
Vastaa Viestiin