Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Moro misukat ja kollinkaiset! Minä olen Sir Stadinarska ja minulla on tosi pieni kunnia antaa teidän käyttöönne tämä jääkylmä keskiviikko. Onneksi sitä jäätä on vain ulkona. Joillakin stackarseilla jopa sisällä, voih!

Mutta olisi se mahtavaa "kitistä" tällainen päivä yhteisen suuren peiton alla,esim. naiden kaikkea ääntä päästävää tai liikkuvaa. Noin ihan relaxina eläintoimintana KIKS KAKS vain!

Ehei, ei se ole lopullisesti eikä edes alullisesti seonnut, se hassu Stadinarska. Se vain huvittaa teitä tunnetusti väärällä tavalla!

MUTTA EN VOI OLLA hyväksikäyttämättä tytt...äh, siis tilaisuutta kehottaa POIKIA ja Candymania vastaamaan aloittamaani Hieronta-ketjuun "harrastuksissa ja kodinhoidossa". Yksikään karjupuolinen ei ole siihen kirjoittanut.Tytit ovat sitäkin mukavammin jo, kiitos tyteille!Tytit ovat kivoja!
Otaksun vahvasti, etteivät poijaat kirjoita, koskapa eivät halua sanoa totuutta. OTAKSUN tai tiedänkin, että miehille on hyvinkin tärkeää että nainen hieroo, eikös näin...

Mutta hyvää päivää toivottaa hän, joka oli jo kaksi tuntia sitten väsynyt mutta aivopatteri ei sammu kun on niin hulppeaa laatutekoa! Made in Eu.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Ja vaatteet pois...

Kimppakivaa keskiviikolle!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Edith

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vuoden kulttuurikirja

Tsiisus, mä osasin vihdoinkin tehdä tuon linkin!!!
Mulli75

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

Pakkanen jäykistänyt yön aikana auton alustan urheilullisemmaksi.
Pääasia että se toimi.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voihan jessusmaaria. klo 6:14, lämpötila: -28.5 °C. Bussipyskälle reilu ½km.. Tänään alkaa uusi työ. Vähän jänskättää, ja hienoisesti myös ahistaa. Tykkäsin edellisestä paikasta kovasti. Onneks pääsen sinnekin vielä joskus silloin tällöin. Ja se on fyysisestikin siinä ihan vieressä.
Yönmustaritari

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Pitkissä kalsareissa nukkuminen toi ihan lapsuuden ajat mieleen, jolloin sain aina kaiken mitä halusin. Heräsin vedet silmissä.

Mutta tsiisus. Minä muutin Helsinkiin kärpäsiä ja pakkasta karkuun ja tuo jälkimmäinen on nähtävästi seurannut.

Myydäänkö ärrällä pipoja?
millivanilli

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Toka tpk!

Yyh, jokin pöpö on iskenyt minuun. Inhaa.

Haluaisin kotiin kuumaan suinkuun.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Ach so. Se on keskiviikko. Hyvin kylmähköä huomenta.

Onkohan lämppärin vastus helposti vaihdettavissa itse? Malli on ilmeisesti se, joka tulee vesiletkuun. Suretti auton puolesta, kun eilen illalla pakkasessa käynnistelin ja sellasta kuivaa rahinaa ja nakutusta piti käynnistyessä, nyyh :cry:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
safi

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja safi »

Olin unohtanut säätää kämpän lämmityksen isommalle ja sisällä oli eilen kotiutuessa 18 astetta lämmintä. Jouduin ekaa kertaa pukemaan yöksi koltun niskaan ja tuntui jokseenkin oudolta nukkua vaatteet päällä. Nyt aletaan onneksi olla jo normi lukemissa.
Pakkasta näyttää olevan tälläkin hetkellä lähemmäs 30, mutta ei auta duuniin on lähdettävä ja on kyllä paskamaista tehdä hommia melkein ulkoilmaan verrattavissa lämpötiloissa.
*lähtee etsimään toppahaalaria*
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Kelli Özbornen kappale on häiritsevän menevä.
On se kumma, että nykyään on niin kylmä ettei millään takilla pysy lämpimänä.
Eilen meni vahingossa 40 euroa Hair Storen kassaan, ja nyt minulla olisi 100 e verran laskuja maksettavana. Nice...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
bedlam

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Tänään alkaa uusi työ.
Oho. Onnea! (?) Mä en taas ole perillä yhtään mistään.

Vois jo tuo pakkanen pikkasen hellittää. Tasan -30 näyttää ja kurkkukin alkaa tuntua jo aavikolle ja kaktukselle. Joskus penskana on viimeksi ollut niin kylmä, että kesken kävelymatkan alkaa yhtäkkiä nokka vuotaa, eikä sitä voi mitenkään niistämällä pysäyttää. Aika noloa.

Tajusin vasta letkun kirjoituksesta, että näillä keleillähän voisi jopa pitää joitain vaatekappaleita päällä nukkumaan mennessä. Olen muutamana iltana tärissyt puoli tuntia peiton alla, kun on niin pirun kylmä eikä voi tehdä mitään...
Kid

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Olipas ihana aamu. Pitkästä aikaa mister mister oli vielä vieressä kun heräsin. Yleensä se on jo lähtenyt.. Tänään tuli 1v 10 kk yhteiseloa. Söpöö.

Pako - ai kaamee ku se jäi taas jännään kohtaan. Miks niitä ei voi tulla vaiks kaks jaksoo putkeen? Argh.
slam

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja slam »

uppee skekke joo. 31 oli kun tunti sitten laskeuduin pedistä.
slam

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja slam »

jeunas, saamari tänään tulevat mainoslehdet. Voisi lukea ne täällä olon aikana ö, kolmatta kertaa. Hyvä saldo puolessa vuodessa.

Eli puoli vuotta täyteen täsä asunnossa. Onnittelukahveet ja kaurapuuron voisi yrittää paskantaa.

Halleluja, kiitos teille. spesialiteet to Sir Arnes
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Ihminen kirjoitti:Onkohan lämppärin vastus helposti vaihdettavissa itse? Malli on ilmeisesti se, joka tulee vesiletkuun. Suretti auton puolesta, kun eilen illalla pakkasessa käynnistelin ja sellasta kuivaa rahinaa ja nakutusta piti käynnistyessä, nyyh :cry:
Säteilylämmittimen vaikutus on tällaisilla paukkupakkasilla miltei olematon, tai näin olen ainakin antanut itseni ymmärtää. Tehot ei vain yksinkertaisesti riitä jos on kylmempi kuin -10 astetta. Vastuksen luulisi voivan vaihtaa itse, eikös ne yleensä ole jollain metallisella pannalla kiinni joko letkussa tai lohkossa(?).
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Kimmen kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Onkohan lämppärin vastus helposti vaihdettavissa itse? Malli on ilmeisesti se, joka tulee vesiletkuun. Suretti auton puolesta, kun eilen illalla pakkasessa käynnistelin ja sellasta kuivaa rahinaa ja nakutusta piti käynnistyessä, nyyh :cry:
Säteilylämmittimen vaikutus on tällaisilla paukkupakkasilla miltei olematon, tai näin olen ainakin antanut itseni ymmärtää. Tehot ei vain yksinkertaisesti riitä jos on kylmempi kuin -10 astetta. Vastuksen luulisi voivan vaihtaa itse, eikös ne yleensä ole jollain metallisella pannalla kiinni joko letkussa tai lohkossa(?).
No näin minäkin ajattelisin. Mulla menee puskurista olevasta töpselistä johto sinne letkuun, että olisko vastus siellä letkussa sitten. Defalla on noita asennusohjeita tuolla sivuillaan. Pitää vaan löytää oikea malli, tuohonkin on vissiin olemassa kahta eri versiota.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

irmelianneli kirjoitti:Voihan jessusmaaria. klo 6:14, lämpötila: -28.5 °C. Bussipyskälle reilu ½km.. Tänään alkaa uusi työ. Vähän jänskättää, ja hienoisesti myös ahistaa. Tykkäsin edellisestä paikasta kovasti. Onneks pääsen sinnekin vielä joskus silloin tällöin. Ja se on fyysisestikin siinä ihan vieressä.
NO KERRO NYT hyvä aivokirurgi mikä se uusi työ on! Edes vähän! Mikä siinä niin salaista on?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:jeunas, saamari tänään tulevat mainoslehdet. Voisi lukea ne täällä olon aikana ö, kolmatta kertaa. Hyvä saldo puolessa vuodessa.

Eli puoli vuotta täyteen täsä asunnossa. Onnittelukahveet ja kaurapuuron voisi yrittää paskantaa.

Halleluja, kiitos teille. spesialiteet to Sir Arnes
Thänkjuu majestet mister cantus hassumus Slamis
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Saatana, katoin just huomista sääennustetta kun olen menossa Kuopioon. Sinne on luvattu -35 fucking astetta! :tiistai: Se on jo niin lähellä absoluuttista nollapistettä että kaikki liike pysähtyy.
Älä löi! En ole hurrit!
feliformia

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Hrrrh, vieläkin ihan jäässä, vaikka lähes tunti sitten jo pääsin sisätiloihin. Aamu alkoi oikein mukavasti - kaikki junat joko peruttu tai reilusti myöhässä. Murrr.

Laitoin eilen kämpän myyntiin. Sitä näytetään jo tänään muutamalle kiinnostuneelle... toivottavasti natsaa asap, niin minusta tulee täysin velaton nainen. Ah, vapaus \0/
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja mdm »

Naapuri pelasti mut plimpottamalla ovikelloa kymmentä yli kahdeksan kertomalla, että "neiti, teidän avaimet roikkuu ovessa. anteeksi että häiritsin."

Ois voinu iskeä panique ku tunnin päästä on lähtö työhaastatteluun.
fuck me I'm fabulous
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Aamupäivää!
Päätin sit illalla herättää yhen frendin, joka oli menossa yötöihin. :evil:
Se ei ollu kauhean iloinen, ja sano että kostaa tän myöhemmin. (No, eihän se nyt mun vika ole, että toiset pitää nukkuessaankin kännykkää päällä..)
Joo, ja mun idiootti pomo oli ilmeisesti unohtanu laittaa mun lomarahat maksuun. No, mitä hemmettiä mä nyt teen lomalla ku ei oo varaa tehdä mitään kivaa?!?!? Kiukutus kertaa kymmenen.
Kaikenlisäks vitun eksä on alkanu riivamaan ihan päättömillä tekstiviesteillä. Hermo alkaa mennä lopullisesti. Tai itseasiassa on mennyt jo..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Herätty ja aamupala syöty, nyt kattelen Mrs. Boubtfirea, laskeskelin että suunnilleen 14-vuotiaana olen viimeks katellut tän :wink:
Kohta rokkia stereoihin ja sit alan Mrs. Doubtfireks ja luuttuan lattiat...
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Onnenpäivä! Pitkän puurtamisen jälkeen miehen debyyttilevy metallin saralla on valmis ja kaupoissa tänään!! Tästä mallia: http://www.deathlikesilence.com/dsindex.html .

Tuntuu pakahduttavan hyvältä kun rakas ihminen saa projektin päätökseen onnistuneesti. Tai tästähän tämä vasta alkaa! Pääkaupunkiseutulaisilla on mahdollisuus todistaa keikkailua, seuraavat esiintymiset ovat 9.2 Ravintola Koivuklubi, Vantaa (w/Pentatonik) ja
10.2 Ravintola Ida, Helsinki (w/Pentatonik). Menkää sinne!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vihtahousu

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Melnais kirjoitti:Onnenpäivä!
10.2 Ravintola Ida, Helsinki (w/Pentatonik). Menkää sinne!
Wuhuu, toi olis p-haagassa! Tosin laulumiitinki kyl osuu samalle päivälle.
Kiva kuulla sieltäpäin (=turust) ilonsanomia eniveis :D
Vastaa Viestiin