Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tämä pakkanen... Nukuin verkkarit, paita ja villatakki päällä, kahdet villasukat jalassa kahden peiton ja kolmen filtin alla. Ja kuumalla vedellä täytetty vichy-pullo jalkopäässä. Onkohan mun lämmönsäätelyssä jotain vikaa vai onkohan tämä mun asunto oikeasti niin viileä? Harrastin asukasaktivismia ja väänsin kalsean rappukäytävämme patterin täysille. Kheh, tuntuipa hyvältä.

Ai niin, laitoin myös reinoihin foliopohjalliset.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tix kirjoitti:

Pallopäinen keltainen cheerleader ehkä kyllä hiukan... perverssi?
We aim to please.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Keikaus kirjoitti:Tämä pakkanen... Nukuin verkkarit, paita ja villatakki päällä, kahdet villasukat jalassa kahden peiton ja kolmen filtin alla. Ja kuumalla vedellä täytetty vichy-pullo jalkopäässä. Onkohan mun lämmönsäätelyssä jotain vikaa vai onkohan tämä mun asunto oikeasti niin viileä? Harrastin asukasaktivismia ja väänsin kalsean rappukäytävämme patterin täysille. Kheh, tuntuipa hyvältä.

Ai niin, laitoin myös reinoihin foliopohjalliset.
Joku vika sulla taitaa olla, jos kaiken tuon jälkeen oli vieläkin kylmä. Oletko tulossa kipeäksi? Hanki sähköhuopa tai henkilökohtainen lämmittelijä peiton alle. ;)
Älä löi! En ole hurrit!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kimmen kirjoitti:Joku vika sulla taitaa olla, jos kaiken tuon jälkeen oli vieläkin kylmä. Oletko tulossa kipeäksi? Hanki sähköhuopa tai henkilökohtainen lämmittelijä peiton alle. ;)
No nyt olen vähän kipeä, mutta muutenkin palelen aika helposti, etenkin jaloista ja käsistä. Liikkuessa tietenkin tulee lämmin, mutta kuka sitä nyt kotonaan haluaa hölkätä. Jeah, henkilökohtainen lämmittelijä olisi pop. Sitäpaitsi tällainen jääkalikka yhdistettynä kuumaveriseen mieheen on hyvä juttu. Kuumat miehet arvostavat kylmää vartaloani. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Think »

Keikaus kirjoitti:Tämä pakkanen... Nukuin verkkarit, paita ja villatakki päällä, kahdet villasukat jalassa kahden peiton ja kolmen filtin alla. Ja kuumalla vedellä täytetty vichy-pullo jalkopäässä. Onkohan mun lämmönsäätelyssä jotain vikaa vai onkohan tämä mun asunto oikeasti niin viileä? Harrastin asukasaktivismia ja väänsin kalsean rappukäytävämme patterin täysille. Kheh, tuntuipa hyvältä.

Ai niin, laitoin myös reinoihin foliopohjalliset.
Anteeksi jo etukäteen. Tiedän ettei saisi nauraa toisen kylmyydelle...

...jotenkin se vaan on huvittavaa kun miettii tuollaista näkymää.

En tiedä toimiiko tämä kaikilla, mutta kun alkaa tulemaan hieman kylmä ei välttämättä kannata tehdä asialle mitään. Siihen muka-kylmyyteen tottuu hyvin pian ja niin sitä huomaakin aika pian tallustelevansa puolialasti kotonaan siinä samassa lämpötilassa jossa ennen oli kaikkine vaatteineenkin kylmä.
Ovela kuin orgasmi
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Think kirjoitti:Siihen muka-kylmyyteen tottuu hyvin pian ja niin sitä huomaakin aika pian tallustelevansa puolialasti kotonaan siinä samassa lämpötilassa jossa ennen oli kaikkine vaatteineenkin kylmä.
Ooh, en tohdi ajatellakaan. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Dr.Diarrhea

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Moe!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Suakeli kun on kylmä, ja vasta 19 astetta mittarissa.
Varpaista hipiään kohmeessa, hengitys valkaisee hiukseni ja nenäkarvojen jäätyminen hankaloittaa ennestäänkin vaivalloista keuhkojen vuorovaikutusta
Illaksi on luvattu rapiat 37 astetta, ja minä olen kävelemässä kotiin 3 km! :shock:
Nyt pitäisi mennä kuuntelemaan ruatsin sulosointuja kahdeksi tuntia tavoitteena opetella islannin kieltä. Lienee hankalaa minun osaamattomuunteni ja asenneongelmaisuuteni cocktailin ansiosta. Siis ruotsiin. Islanniin kieltä rrrrakastan jo valmiiksi vaikken mitään siitä tiedäkään. Paitsi että siellä on paljon hassuja äffiä ja peitä.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Raksu palas sairaalasta yhteisen peittomme alle :h:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Kid

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Kid »

mustaenkeli kirjoitti:Raksu palas sairaalasta yhteisen peittomme alle :h:
Ihanaa, onko hän nyt kunnossa??? Jaksuja!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Razormaid kirjoitti: Islanniin kieltä rrrrakastan jo valmiiksi vaikken mitään siitä tiedäkään. Paitsi että siellä on paljon hassuja äffiä ja peitä.
Kyl, ihanaa! Kuuntelin Islannissa ollessani radiota tuntitolkulla ymmärtämättä pätkääkään! Maailman ihanin ja pehmoisin kieli. Thingvellir, Sey(pehmo-d)disfjördur <3 Islantilaisista seksijumalista nyt puhumattakaan.

sain tuon typerän idaritehtävän valmiiksi, mä lähden himaan. ja sit reppuostoksille ja tanssahtelemaan, Juankoski here Ich komme, ja!11
Prepare for the worstest.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kid kirjoitti:Ihanaa, onko hän nyt kunnossa??? Jaksuja!
Ainaski se on levänny... ja sai mukaansa hyvin vahvan lääkityksen. Sen avulla ei kuulemma satu iha niin paljoo, eikä kaikki näy kahtena.
Enstöikseen pisti saunan lämpiimään ja läks käynnisteleen tota Pajeroa ja paineliki jo autonsa huoltohommiin... että kaippa tuo kunnossa on. (Joo, yritin sanoa, että jos sulla nyt on koko loppuviikko saikkua, ni on levättävä, mutta kuuroille korville sai puhua...).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

mustis hienoa!!! :) Vastailen sun yksäriin jahka saan mieheltä lisäselvyyttä aikatauluun ;)

Selkä paskana. Auttakee!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti: Selkä paskana. Auttakee!
Venyttele! Jos tuntuu että haluatte mennä käymään jossain joskus, niin nyt kerrankin voisin tulla :wink: (siis jopa ihan idässä)

edit: okei, katoinkin toisesta ketjusta että taitaa oluset jäädä väliin, koodaa jos tarttet muuten apuja.
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 07.02.2007 16:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Kid »

mustaenkeli kirjoitti:että kaippa tuo kunnossa on. (Joo, yritin sanoa, että jos sulla nyt on koko loppuviikko saikkua, ni on levättävä, mutta kuuroille korville sai puhua...).
Pöh, kiinnität sen käsiraudoilla sänkyyn, että tajuu levätä kunnolla tommosen jälkeen!

Elp: täällä selkäsankari myöskin. Nappeja vetänyt jo viikon eikä mikään auta. Istuminen tuottaa tuskaa ja venytellä ei pysty. Plaah.
ps. katoitko meilis? Mitä tykkäsit?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Elämässäni on oikeastaan kaikki väärin. Mikään niistä asioista ei edes vaatisi korjaantuakseen kuin hyvin pienen vaivannäön. Silti en tee mitään, koska tiedän, että jokainen niistä asioista tulee joka tapauksessa muuttumaan jossain vaiheessa. Olen idiootti. Suurin ongelma taitaakin olla se, että minussa on sellainen erittäin sairas vika, etten osaa antaa minkään asian haitata minua. Siitäkin huolimatta kyllä ymmärrän, tiedostan ja jopa näen kaikki ongelmat. Helvetti. Älyäisinpä olla stressaantunut, vittuuntunut tai hädissäni edes joskus.
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.02.2007 16:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Elp: täällä selkäsankari myöskin. Nappeja vetänyt jo viikon eikä mikään auta. Istuminen tuottaa tuskaa ja venytellä ei pysty. Plaah.
ps. katoitko meilis? Mitä tykkäsit?
Lääkäri neuvoi äsken ottamaan suosiolla huomisen vapaaksi/sairaslomaksi, ja heti aamulla TK:hon jotta saan kunnon tropit ja lepoaikaa. Hmm... lepoaikaa? En mä osaa maata kuin yön yli paikoillani.

Unohdin kokonaan sähköpostin! Heti katsomaan -->
The great club outshines the individual, always and forever.
feliformia

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja feliformia »

En kykene lähtemään duunista, koska ulkona on niin kylmä :cry: Treeneihinkään en enää ehdi, mutta ajatus siitä, että joutuisin useampaan otteeseen kikkailemaan tuolla pakkasessa, on täysin sietämätön. Kotio siis suoraan, kunhan uskaltaudun täältä lähtemään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid- mun pomo ei osannut sanoa mitään juhannuksesta vielä.. joten edelleen auki :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:Kid- mun pomo ei osannut sanoa mitään juhannuksesta vielä.. joten edelleen auki :roll:
Voi kyrpä! Mut toivotaan parasta.

Kuulin just musertavan uutisen. Ne aikoo pitää sitä idioottia täällä vielä töissä jonkun aikaa. Se stanan lehmä ei sovi tänne. Se ei osaa hommiaan, eikä sitä ees kiinnosta opetella. Voi kyrpä! Jos se ei lähe niin minä lähen *säälittävää uhoamista*
millivanilli

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Nyt on sitten tukka n.20 cm lyhyempi. Vähän kalju olo. Ostin myös jonkin ihme hiustuotteen, joka maksoi lähes samanverran kuin hiustenleikkaus :shock:
Eipä tarvitse nyt taas käydä vuoteen kampaajalla.. (ehkä)
CandyMan

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Hui hittu ettei ehdi mitään eikä koskaan. Jos töissä olisi yhtään enemmän kiirettä alkaisin vaatia siitä palkkaa.

Kylmyyttä en huomaa muusta kuin että käytän taas pitkiä alushousuja, ja autoni kuskinpuoleinen ovi ei suostu edelleenkään avautumaan. Olen vetreä pojke kun liikun vain kuljettajan puolelta. Odotan sitä aamua kun kahva jää vihastuksissani käteeni.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Tänään alkaa uusi työ.
Oho. Onnea! (?) Mä en taas ole perillä yhtään mistään.

Vois jo tuo pakkanen pikkasen hellittää. Tasan -30 näyttää ja kurkkukin alkaa tuntua jo aavikolle ja kaktukselle. Joskus penskana on viimeksi ollut niin kylmä, että kesken kävelymatkan alkaa yhtäkkiä nokka vuotaa, eikä sitä voi mitenkään niistämällä pysäyttää. Aika noloa.
Juuuu eikäkö oon siis ollu marraskuusta lähtien taas siellä samassa laitoksessa duunissa missä ennenkin, tällä kertaa puhelin- ja valvontahenkisessä hommassa, ja nyt sit vaihtui pesti arkistoon tästä päivästä lukien.. (PASKAAAAA) Eihän ehkä ekan päivän perusteella sais vielä lähtee tuomitsemaan, mut eipä kyllä juuri positiivista sanottavaa nyt löydy. Vaikka oliskin ny muka ees vähä enemmän koulutusta vastaavaa.. ja paskat. Haluaa entiseen paikkaan!! Siellä sentään sai jutella ihmisten kanssa päivän mittaan, ja oli mukava työilmapiiri jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne. Plus vielä kaikki oheisseikat, jotka tuolla nyksässä mättää. Ja kengästäkin lähti pohja irti prklnprkl!! :evil:

Kyllä kai mulla ainakin aina ja joka kerta nokka vuotaa, kun ulkona käveleksin vähänki viileellä/tuulisella! Ja silmät ne vasta vuotaakin!! Tarvii aina varautua ett on paprua taskussa varmasti.
Chap

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja Chap »

Mulle soitettiin äsken vakuutusyhtiö ACE:sta ja tarjottiin vakuutusta miesten sukupuolielinsyöpiin. :shock: Eivät kuitenkaan osaneet pelotella minua tarpeeksi uhkakuvilla kivsessyövästä, että olisin sortunut maksamaan vakuutusmaksuja 8,60 kuukaudessa. *Living on the edge*
huima

Re: Jääkylmänä KESKIVIIKKONA kaikki yhteisen peiton alle!

Viesti Kirjoittaja huima »

Chap kirjoitti:Mulle soitettiin äsken vakuutusyhtiö ACE:sta ja tarjottiin vakuutusta miesten sukupuolielinsyöpiin. :shock: Eivät kuitenkaan osaneet pelotella minua tarpeeksi uhkakuvilla kivsessyövästä, että olisin sortunut maksamaan vakuutusmaksuja 8,60 kuukaudessa. *Living on the edge*
Haha. Ovat kuulleet ettet käytä veitikkaasi enää ulkona, joten se saattaa homehtua ja siihen kehittyä syöpä.
Vastaa Viestiin