Torstainen kliimaksi anti pasto

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Okei, nyt on sellanen juttu kyllä, että jos ei pakkanen helpota yhtään niin mietin huomenaamulla kaksi kertaa että lähdenkö ollenkaan. Sääriluun kohdalta kylmä tuntui niin kivuliaalta, että piti sellasella hiihtotyylillä kävellä loppumatka. Ja poskipäät ovat ihan turvoksissa. Vittu.
Käyttäisit sinäkin pitkiä alushousuja niin ongelmat ainakin lievenisivät. ;)
:rofl:
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Rouva Pupu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Valivalivali! Muuttakaa lämpimään! :D
Lällislää, pakkasten vastapainona täällä on sitten helvetin lämpönen kesä :P
Ehkä.

Torstai on toivoa täynnä, koska huomenna on perjantai. Ehanaa :h:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja sipsi »

[quote="SaintJohnPerse"][/quote]Mitä jos vaihtaisit kuitenkin tota avatarta?

(Muutenki vituttaa jo ihan tarpeeks.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
millivanilli

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Rouva Pupu kirjoitti:Tämä oli päivän paras. Shortseissa ja pikkutopissahan tuolla tulee käveltyä.
Tuotahan minä juuri tarkoitin.. :D
Kyllä tuolla ulkona näkee ihmisiä ilman päähineitä, hanskoja ja kaulahuiveja, vaikka pakkaset ovatkin näin kovat. Minulla ei ole lainkaan kylmä ulkona, kun olen pukeutunut pukeutunut.
CandyMan

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Rouva Pupu kirjoitti:Naaman ihoa on sinänsä vaikea peittää, koska omaan rillit. Huurustusefekti ja silleen.
Ihonmyötäinen Rossignol-hiihtomaski kasvoilla toimii pahimmilla pakkasilla, kunhan sitten muistaa ottaa sen pois naamalta kun kävelee sisään pankkikonttoriin. Kuten minä en silloin joskus muistanut.
Geetzu

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:-- Läpäisenkö? ;)
Huh, joo. Ja huomasin huurustustuskan tänään itsekin, tuuppasin nenään rasvaa ja annoin sen nauttia pakkasesta.

Tällaset päivät on kyl helppoja pukeutumisen suhteen ku ei oo mentävä töihin tai muuten oltava ns. edustavana (...) ihmisten seassa. Yks aluspuku ja sit toppareleet päälle, that's it. Nyt tarttis vaan joku sellanen rotsi kehittää mis vois hikoillakin, tai siis hikoamatta suuremmin vähän lenkkeillä. Tohon tukehtuu.
Geetzu

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Naaman ihoa on sinänsä vaikea peittää, koska omaan rillit. Huurustusefekti ja silleen.
Ihonmyötäinen Rossignol-hiihtomaski kasvoilla toimii pahimmilla pakkasilla, kunhan sitten muistaa ottaa sen pois naamalta kun kävelee sisään pankkikonttoriin. Kuten minä en silloin joskus muistanut.
:D
SaintJohnPerse

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Mitä jos vaihtaisit kuitenkin tota avatarta?

(Muutenki vituttaa jo ihan tarpeeks.)
Eihän se ole ehtinyt olla edes kauaa?

Sairasta huumoria näin aamutuimaan...

Mikäs nyt vituttaa?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Mitä jos vaihtaisit kuitenkin tota avatarta?

(Muutenki vituttaa jo ihan tarpeeks.)
Eihän se ole ehtinyt olla edes kauaa?

Sairasta huumoria näin aamutuimaan...

Mikäs nyt vituttaa?
No, mä en itseasiassa nyt juuri halua alkaa muistelemaan tota insidenttiä, mutta mä tunsin ne tytöt jotka kuoli. Mut tosiaan se siitä. Sitäpaitsi huumori voi olla liiankin sairasta.

Muuten, noin niinku jos tässä päivässä eletään..ni vituttaa tää äärimmäisen epäkiitollinen ns.koiran duuni. Sit vituttaa se, et mun vitun adhd-pomo on unohtanu laittaa mulle lomarahat..eli mitä helvettiä edes teen koko talvilomalla? Sit vituttaa eksä ja sen lähettämät uhkailutekstiviestit. Hmm, mitäs muuta.. Kerron sit ku oon analysoinu lisää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Naaman ihoa on sinänsä vaikea peittää, koska omaan rillit. Huurustusefekti ja silleen.
Ihonmyötäinen Rossignol-hiihtomaski kasvoilla toimii pahimmilla pakkasilla, kunhan sitten muistaa ottaa sen pois naamalta kun kävelee sisään pankkikonttoriin. Kuten minä en silloin joskus muistanut.
On mulla semmonen "kommandopipo" ollut juuh.
slam

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti:Syöty on nukkumaanko?
unipaasto
SaintJohnPerse

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Mitä jos vaihtaisit kuitenkin tota avatarta?

(Muutenki vituttaa jo ihan tarpeeks.)
Eihän se ole ehtinyt olla edes kauaa?

Sairasta huumoria näin aamutuimaan...

Mikäs nyt vituttaa?
No, mä en itseasiassa nyt juuri halua alkaa muistelemaan tota insidenttiä, mutta mä tunsin ne tytöt jotka kuoli. Mut tosiaan se siitä. Sitäpaitsi huumori voi olla liiankin sairasta.

Muuten, noin niinku jos tässä päivässä eletään..ni vituttaa tää äärimmäisen epäkiitollinen ns.koiran duuni. Sit vituttaa se, et mun vitun adhd-pomo on unohtanu laittaa mulle lomarahat..eli mitä helvettiä edes teen koko talvilomalla? Sit vituttaa eksä ja sen lähettämät uhkailutekstiviestit. Hmm, mitäs muuta.. Kerron sit ku oon analysoinu lisää.
No, hetken sitä kesti...


Nyt siinä on mun kuva-kaima... Ihan toimitusjohtaja, vielä...

Ja kyllä sitä vitutusta on täälläkin...

Makselin laskuja ja taas jouduin miettimään, mitä laskua siirtää... Onneksi tulee kuun lopussa kannusteet (josta pomo "pihisti" viikon palkan)..Mutta vituttaa maksaa niistä kulutusluottoja, sen takia että on pitänyt vähän "hauskaa"... Oma moka vielä...
bedlam

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja bedlam »

CandyMan kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Okei, nyt on sellanen juttu kyllä, että jos ei pakkanen helpota yhtään niin mietin huomenaamulla kaksi kertaa että lähdenkö ollenkaan. Sääriluun kohdalta kylmä tuntui niin kivuliaalta, että piti sellasella hiihtotyylillä kävellä loppumatka. Ja poskipäät ovat ihan turvoksissa. Vittu.
Käyttäisit sinäkin pitkiä alushousuja niin ongelmat ainakin lievenisivät. ;)
Tällä viikolla on ollut pakko viimein luovuttaa ja kaivaa pitkikset kaapista. Mutta koko päivän odotan sitä, että saan riuhtoa ne pois jalastani. Aina aamulla niitä pukiessani katson kauhistuneena peilistä, kuinka Kalsarimies on ottamassa minusta ylivaltaa. Kohta ne tietenkin alkavat tuntua jo HYVÄLTÄ!
Sheetlord

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

bedlam kirjoitti:kuinka Kalsarimies on ottamassa minusta ylivaltaa. Kohta ne tietenkin alkavat tuntua jo HYVÄLTÄ!
Mä potkin kanssa tutkainta vastaan monta vuotta. Löysin vihdoin kompromissin: ns. tekniset kalsarit. Eivät ole läheskään niin kuumat kuin peruskalsongit, mutta pitävät kylmää tarpeellisessa määrin loitolla.

Ihminen on kyetty lähettämään kuuhun. Missä viipyvät sähkölämmitteiset farkut??
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
No, hetken sitä kesti...


Nyt siinä on mun kuva-kaima... Ihan toimitusjohtaja, vielä...

Ja kyllä sitä vitutusta on täälläkin...
Voi sua muru, menit sit ihan mun takia vaihtamaan sen. Kiitos. Tosta hyvästä tarjoan sulle jonku pahan (?) shotin sit ku nähdään.

Ja mitä vitutukseen tulee, niin kyllä se poistuu jossain vaiheessa. Kumminkin päivittäin tapahtuu aina jotain pientä hauskaa tai edes koomista, et hetkeks unohtaa kaiken ärsyttävyyden. (Koitan ajatella positiivisesti, etten ala hajoilee kesken työpäivän.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olipas herätys. Pyydettiin iltapäiväksi haastatteluun ja piti täyttää etukäteen firman oma ceevee, joka olikin sitten sitä tasoa että kolmevuotiaskin vääntää wordpadilla paremman viidessä minuutissa. Vitonen vetoa ettei OpenOfficeni tunnistanut kaikkia hienoja kilkkeitä mitä lapussa oli ilmeisesti peittämässä sitä ettei laatija tiedä yhtään mitään mitä tekee.

Eip firma nettisivujensa perusteella edes taida tietää mitä tekee. Toivottavasti heillä tarjoillaan edes kunnon kahvia.

Kahvista puheenollen, masiina tippumaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sheetlord

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Raamatusta suunnitellaan uutta versiota
"Hei oo niinku taagi börsta ja skulaa beissii ja heitä kunnon gospel-settii tsyrkossa mieluummin ku vaik et menis hei jonnekki vitun böndelle vetään lärvit, sillä Herra ei rankaisematta jätä sitä, joka vetää böndellä lärvit mieluummin ku skulaa gospelii, hei."
Vihtahousu

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tööt. Herätys!!!!! jostain syystä näin vähän unia intistä, liekö johtuis siitä että kattelin sinkotetsaus-videon just ennen nuggumaanmenoa. Maailmojen sota-leffa on muute huonompi kuin mitä muistinkaan.
Hei Dr.Philit, Horoskooppiennustajat ja muut puoskarit, mitäs tarkoittaa jos kuolaa öisin ja paljon? Näkyykö unissa håtteja kissoja? Vai mistä vitusta se kertoo... alkaa jo vähän ärsyttää.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Oikea pukeutuminen on siis näillä keleillä sitä, ettei iho pääse kärsimään, vaan silmät saa näkyä kankaiken välistä. Äiti joutui hieman tappelemaan aiheesta jälkikasvun kanssa mutta voittipa toki. :]
Mulla on boxerit, kahdet housut, sukat ja villasukat, rintsikat, toppi, lyhythihainen, pitkähihainen, ohut neulepaita, paksu Iso kauluksinen villapaita, paksu villakangastakki, polviin asti ulottuvat karvasaapikkaat, pipo, kaulahuivi, sormikkaat ja paksut lapaset. Läpäisenkö? ;)

Naaman ihoa on sinänsä vaikea peittää, koska omaan rillit. Huurustusefekti ja silleen.
Läpäiset mutta heikkoa miestä tärisyttää sun rintsikkasi.
Onneksi sulla ei ole "Reinoja". Kiitos siitä!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Eilispäivä tuli lopetettua tunnin painisessiolla.
Kaks napakkaa potkua sain suoraan vatsaan, mutta nuori rauhoittui.
Ehkä mä sittenki voitin. Pitäskö tehä gravitesti? Varmuudenvuoksi... jos se ois positiivinen, tekisin rikosilmoituksen. Muuten riittää että tohtorissa käyn, jos tuo vihlominen ei lakkaa.
Keskusteltava heti aamusta ihan urakalla tuon neitokaisen kanssa...
Olisikin ollut! Täällähän näitä moneen hissiin mahtuu! Kasvatapa nyt hyväksi!
Itselläni on yksi "väkivaltakokemus" tytön taholta ja se on opettaessani junnuryhmää kun itsekin olin junnu ja tyttö löi mailalla jalkaan kun en kuulemma antanut hänelle opetusta tarpeeksi ja siksi syöttö ei kulje. Muistan kun olin hiljaa, pyysin itkevää tyttöä (10) sivummalle ja juttelin. Senjälkeen asia sovittiin kun ensin hän oli itkenyt seuraavat itkut kun näki verisen haavatahrani.
Sen jälkeen hänen vanhempansa pyysivät anteeksi ja tapaus sai liian dramaatiset seuraukset. Tyttö pelaa nykyään sosiaalitennistä silloin tällöin kanssani ja vieläkin sanoo häpeävänsä tapausta.
Se isku sinänsä pikkutytöltä ei ollut ihan leikkiä. Se osui niin pahasti että teki osa-puujalan toveksi! Mutta se oli osin vahinko, sen tiedän ja uskon. Tein nimittäin juuri itse käännöksen tyttöä kohti.Hän ei ehtinyt reagoida kun huitoi kohti.
Onneksi golfissa ei vastaavaa ole tapahtunut.Maila on hiukkasen painavampi! Tosin en ole juuri opettanutkaan, muuta kuin rauhallista puttia pikku porukalle.
Kid

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Kid »

Selkä jumittaa edelleen. Viikon syöny nappeja - ei auta. Istuminen tuottaa tuskaa ja varsinkin ylösnousu. Josko sitä vaihteeks menis lekurille itkee..

Kohta on onneks viikonloppu ja lauantaille sovittu jo mukavaa puuhaa. Saatan jopa maistaa olutta pitkästä aikaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sheetlord kirjoitti:Raamatusta suunnitellaan uutta versiota
"Hei oo niinku taagi börsta ja skulaa beissii ja heitä kunnon gospel-settii tsyrkossa mieluummin ku vaik et menis hei jonnekki vitun böndelle vetään lärvit, sillä Herra ei rankaisematta jätä sitä, joka vetää böndellä lärvit mieluummin ku skulaa gospelii, hei."
Mulla olis raamatuille hyvä käyttötarkoitus, voitas vähentää ydinenergian tarvetta polttamalla nitä uunissa?
Pyyhin Netikettiin..
feliformia

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Aamupalaveri sai taas verenpaineen nousemaan ja hyvä kun en alkanut kirkumaan… mun esimies on niin säälittävän tietämätön siitä, miten jotkut asiat toimivat, että tunnen myötähäpeää, kun rouva avaa suunsa. Tavallisesti käy niin, että hän jauhaa asioista, joista hänellä ei ole mitään käsitystä, niin pitkään, että mitään oleellisia asioita ei viitsi kukaan enää ottaa puheeksi kun kaikki ovat niin huonolla tuulella, että haluavat vain päästä äkkiä lopettamaan palaverin.

Pakko varmaan lähteä pihalle potkimaan lumihankia ja kiroilemaan.
SikaMika

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Niba kirjoitti:Syöty on nukkumaanko?
Hyvin sanottu. Aion kiskaista vajaan tunnin tirsat ennen töihin palaamista.


Kaikille pitkien kalsareiden kanssa tuskaileville tiedoksi:
Miettikääpä, kuinka kylmä teillä olisi tällä hetkellä, jos koko ihmiskunta olisi kautta aikain varustettu teidän älykkyydellänne. Tärisisitte jossain routaisessa mutakuopassa ottaen tuulta munille. Tehkääpä nyt viimein oma osuutenne evoluution eteen ja tehkää niin kuin me hieman fiksummat teemme: laittakaa aamulla tykit jalkaan, menkää töihin/kouluun ja ottakaa siellä ne pois. Laittakaa taas tykit lähtiessänne jalkaan ja kotona pois. Tai vaihtoehtoisesti jättäkää lisääntymättä, pääasia on että se turha itkeminen loppuu.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Melnais kirjoitti:Kas! Tuuppaan puhelimeesi aikataulua kunhan sitä saan. Mies mukaan niin saan omaltani tietoa millainen se on. :wink:
Aikataulu olisi tervetullut.
Ilmoitin jo miehelle, että nyt mennään keikalle, kun kerrankin on mun lähibaarissa kunnollista musiikkia, saunavuoro on ensi viikollakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin