Torstainen kliimaksi anti pasto

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
feliformia

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja feliformia »

^Lupasin, että saa maalata. Ei se tainnu olla mansikkapirtelön ystävä... eikä merenvihreän. Siellä oli kaikki seinät taas valkosia.
Vihtahousu

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

feliformia kirjoitti:^Lupasin, että saa maalata. Ei se tainnu olla mansikkapirtelön ystävä... eikä merenvihreän. Siellä oli kaikki seinät taas valkosia.
:doh: Viddu, jotkut sit rakastaa tuota maailman tylsintä seinän väriä...
Kid

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Kid »

feliformia kirjoitti:^Lupasin, että saa maalata. Ei se tainnu olla mansikkapirtelön ystävä... eikä merenvihreän. Siellä oli kaikki seinät taas valkosia.
Valkonen on tylsä. Mä oon melkein puhunut misterin jo yli maalauspuuhin tulevassa kodissa. Viininpunanen makkarin seinä tai ainakin "sängyn pääty".
isohaara

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Että kun on mukava ajella lämpimällä autolla! Kotona ja töissä kaara letkun jatkoksi niin ei kyä palella - vaikkei mua kyllä palella muutenkaan. Farkut, t-paita, pitkähihainen neule ja nahkatakki; ootte tekin suomalaisia kun jostain pakkasista itkette.
Ja jaksaa se vanha Toi-ota lähtee kuin palmupuun alta vaikkei lämmitykseen ole muistanutkaan laittaa. Yöllä vaikka se -25 astetta ja ensiyrityksellä lähtee liikenteeseen. Tuntuu että japanialaiset osaa tehdä luotettavimmat talviautot.
feliformia

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Kid kirjoitti:Valkonen on tylsä. Mä oon melkein puhunut misterin jo yli maalauspuuhin tulevassa kodissa. Viininpunanen makkarin seinä tai ainakin "sängyn pääty".
Jos maalausapua kaipaatte, niin mie olen vapaaehtoinen! Taisi muuten olla sun miehesi maalaamassa mun kämppääni silloin kolme ja puoli vuotta sitten, kun tuohon muutin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään on henkinen maanantai.

- piti printtailla kyselylomake haastattelua varten, mutta printterin muste oli loppu
- opeliksista oli anturit jäässä, missään vaiheessa ei alkanut puhaltamaan lämmintä kabiiniin
- jäisillä ikkunoilla meinasin kolistella Kehä I:llä
- haastattelu ihan ketuiksi
- salille päästyäni huomasin unohtaneeni pöksyt kotia
- kotia päästyäni huomasin unohtaneeni lähettää eräälle potentiaaliselle työnantajalle lappusen

Pöksyt kassiin ja takaisin salille. Luultavasti hajoitan selän ja takaisin tullessa kolaroin opeliksin paskaksi, sitten vielä taivas tippuu niskaani.

Illaksi olisi hyvää ruokaa tarjolla, jos olen silloin hengissä. Tai hella toimii.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Kid »

feliformia kirjoitti:
Kid kirjoitti: Viininpunanen makkarin seinä tai ainakin "sängyn pääty".
Jos maalausapua kaipaatte, niin mie olen vapaaehtoinen! Taisi muuten olla sun miehesi maalaamassa mun kämppääni silloin kolme ja puoli vuotta sitten, kun tuohon muutin.
No niin tietty! Muille se kyllä maalailee punasta mutta mulle/meille ei millään suostuis. Jo nyt on!
Autaks mua puhuun se ympäri lauantaina :]
feliformia

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Kid kirjoitti:Autaks mua puhuun se ympäri lauantaina :]
Juh :]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täälläkin kaipaisi seinä maalausta. Voin katsella vierestä kaljaa lipitellen ja antaa "ohjeita".
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Enttu

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Huolestuttavaa,onkohan mulla elämä ku jaksa tänne kirjoitella ...

Hyvää Päivänjatkoa :!: (poistuu taas takavasemmalle)
Kid

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bluntly kirjoitti:Täälläkin kaipaisi seinä maalausta. Voin katsella vierestä kaljaa lipitellen ja antaa "ohjeita".
Jos tarjoot maalausolusen ni maalaan mielelläni :] Saako maalata syrämmiä ja kukkasia kans?
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Uusia elämyksiä:
Oksensin parvekkeelta. Vessa oli varattu.
Näin.
Aloittelin skumpalla tupareissa ja jatkoin kiskomalla euron tuoppeja baarissa. Valitettavasti seurassa on venäläinen, joka tahtoi välttämättä tarjota vodkashotteja. Ensimmäisen jälkeen oli ihan kiva humala, toisen jälkeen tuntui todellakin "höpistä kei".
Jatkoilla seuralaiset ryhtyivät painimaan. Matsien lomassa banjo? (joku ichme puusoitin) sai kolhuja ja katkaisi kielensä. Makasin sohvalla ja tuntui kuin olisin Estonian aikaisen merenkäynnin ja hurrikaanin välimuodon kourissa. Päässä heitti, pyörähtelin hoiperrellen ulos, sitten vähin äänin nukkumaan kaverin sänkyyn (jota ennen olin uhannut lähteä kävelemään kotiin 38 asteen yöpakkasissa).

Nyt olen kotona, jossa ei erota lattiaa tai työpöydän pintaa erinäisten tavaroiden alta. Pitäisi siivota. Mutta ei pysty.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Tix

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Tix »

Razormaid kirjoitti:Pitäisi siivota. Mutta ei pysty.
Liian hapokasta?
sanctus

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Ville Valon ja Natalia Avelonin (Avalon?) versio Summer Wine -biisistä on kyllä melkoinen antikliimaksi. Jos tehdään coveria, niin yritetään nyt kuitenkin erottua siitä alkuperäisestä. Ymmärtääkseni rahalla näitäkin tuotetaan.

Ja noiden tyyppien äänet verrattuna Lee Hazlewoodiin ja Nancy Sinatraan. Todella pateettista, todella väsynyttä, todella laimea.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja mdm »

Aamulla ei sit lähteny Megu käyntiin, akku tyhjä. Tunnin metsästin parkkipaikalta ihmistä jolla ois ollu kaapelit, apuun "riensi" nivelreumainen papparainen. No, se antoi virtaa Samuraistaan, mutta nirppanokkainen rapea ranskalaiseni ei suostunut ottamaan sitä vastaan; akunkengät (?) hapettuneet ja kevyesti ruostuneet. Näppärä plikkana pummasin joltain lähdössä olleelta juipilta kyydin keskustaan, kävin ostamassa teräsharjan, tulin bussilla kotiin ja toikkaroin toppahousuissani harjaamaan ne kenkulit puhtaaksi. Sopivasti kaveri soitti että passaako tulla kylään ja tietty, virta-avun hinnalla. Hädissäni soittelin jo että paljonko maksaa uus akku tai pahimmassa tapauksessa laturi. Onneksi "remontin" hinnaksi tulikin vain kaksi euroa, tai no, oikeastaan jäin vaan plussan puolelle koska pummasin äidin ostamaan sen teräsharjan. Sain samalla kaapelit itellekin, nyt ei oo ainakaan niistä pula :]

Katotaan toistuuko sama farssi huomisaamuna kun pitäis oikeesti lähtee töihin. Nyt vastaanottamaan vuokraisäntäpariskuntaa, keskustelemme keittiörempasta! Jipii.

p.s tämä on mitä luultavimmin pisin koskaan tänne palstalle kirjoittamani oksennus, pahoittelen.
fuck me I'm fabulous
ninnithequeen

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Meijän rapea ranskalainen tottelee nimeä Renault Megaliganen. Oikee snowhite. Rekkarin mukaan (jota ei just nyt edes erota) Hän on kyllä Ciby. Niuho nirso kans, kerran vasta akku tyhjentynny *kop kop*
SikaMika

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Enttu kirjoitti:Huolestuttavaa,onkohan mulla elämä ku jaksa tänne kirjoitella ...

Hyvää Päivänjatkoa :!: (poistuu taas takavasemmalle)
There's nothing wrong having nothing to say - unless you insist on saying it.

Pihistin tuon suoraan erään cityläisen allekirjoituksesta, kun sopi tilanteeseen kuin nyrkki nyrkkeilevän Sian silmään. Tai kuin takatukka Sialle.

Ei mullakaan mitään sanottavaa ole, astuin omaan ansaani.
imbesiili

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

http://fi.wikipedia.org/wiki/059

Soittelitko paljon nolla-viis-ysiin? Taisit soitella. Itsekin soittelin.

Hirveä helle tuolla nykyään. Ei jäädy parta enää työmatkalla.
ninnithequeen

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

imbesiili kirjoitti:http://fi.wikipedia.org/wiki/059
Soittelitko paljon nolla-viis-ysiin? Taisit soitella. Itsekin soittelin.
Voi kyllä, kukapa sinne ei olisi soittanut :D
Edith

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Edith »

ninnithequeen kirjoitti:
imbesiili kirjoitti:http://fi.wikipedia.org/wiki/059
Soittelitko paljon nolla-viis-ysiin? Taisit soitella. Itsekin soittelin.
Voi kyllä, kukapa sinne ei olisi soittanut :D
Minä en soittanut.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Ann »

Edith kirjoitti: Minä en soittanut.
Samma här.
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ann kirjoitti:
Edith kirjoitti: Minä en soittanut.
Samma här.
Te olitte varmaan aika ujoja nörttejä varhaisteineinä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti: Te olitte varmaan aika ujoja nörttejä varhaisteineinä.
No daaaa.. Miksi me oltais sun kanssa haluttu jutella?
Rotan aivot valtasivat pääni.
elco

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylen ygösellä on sitten kahjoa joka lähtöön.
millivanilli

Re: Torstainen kliimaksi anti pasto

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Pistin makkarissa hyrskyn myrskyn. Siirtelin uutta sänkyä, lipastoa ja yöpöytää. Selvä merkki kuumeesta, ja onhan sitä lämpöä. Huomenna jään sänkyyn koko päiväksi.
Vastaa Viestiin