Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti:Täällähän on aika tylsää.
Ihmiset taitaa tehdä kerrankin töitä siellä työpaikalla :)
Geetzu

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ei ku varmaan kahvitauolla. :]
Kid

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Kid »

Päivä on mennyt varsin mukavasti. Kiropraktikolla käyty ja safkiskin pidetty. Ja työpäivää vajaa kaks tuntia jäljellä.
Ja vaatteetkin on saapunut postiin. Kun vaan vielä muistais mitä kivaa mä oon tilannut :]
..Then I look at you. And the world's alright with me. Just one look at you. And I know it's gonna be A lovely day ... lovely day, lovely day, lovely day ...*laulelee*
ninnithequeen

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Piru ku oliki kylmä ulkona, huh.
Pitäs silti lähtee Itikseen. Pukeutukaamme michelinukoiksi jälleen.
Dr.Diarrhea

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:Täällähän on aika tylsää.
Ei täällä. Ihan turha edes yrittää tartuttaa. Heräsin herätyskellon ääneen 11:50, koska autoni parkkikiekkoa täytyi siirtää neljä tuntia ennen puolta päivää.

Vois käydä vuokraamassa kelan tai sali...
Kid

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Kid »

Työkamu toi Egyptin tuliaisiks itelleen Faaraon kirouksen. On tällä hetkellä tiputuksessa ja ainakin ens keskiviikkoon asti saikulla..
Kunhan sais ittensä terveeks ennen töihin tuloa. Sairastuttaa muuten muutkin.

Kohta postin kautta kotio. Wiikonloppu here i come!
Rouva Pupu

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kid kirjoitti:Työkamu toi Egyptin tuliaisiks itelleen Faaraon kirouksen. On tällä hetkellä tiputuksessa ja ainakin ens keskiviikkoon asti saikulla!
Mikäköhän siellä mahtaa olla. Yksi sukulainen koki saman, nyt vähän päälle kuukauden jälkeen suht kunnossa. Paljon kivuliaita kokeita ja sairaalassa asumista.

Faaraon kirous on muuten homeitiö, se siitä mystiikasta.
Kid

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Kid »

Rouva Pupu kirjoitti:
Kid kirjoitti:Työkamu toi Egyptin tuliaisiks itelleen Faaraon kirouksen. On tällä hetkellä tiputuksessa ja ainakin ens keskiviikkoon asti saikulla!
Mikäköhän siellä mahtaa olla. Yksi sukulainen koki saman, nyt vähän päälle kuukauden jälkeen suht kunnossa. Paljon kivuliaita kokeita ja sairaalassa asumista.

Faaraon kirous on muuten homeitiö, se siitä mystiikasta.
Jaa-a, juttua tulee molemmista päistä ja mukavia kouristuksia kaupan päälle.
Muutenkin hoikka likka ja nyt vielä hoikempi. Ei kuulemma tolpillaan jaksa pysyä.
Vaikka en ko ihmisestä kovin tykkää, niin tuota en soisi kenellekkään.
Rouva Pupu

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kid kirjoitti: Jaa-a, juttua tulee molemmista päistä ja mukavia kouristuksia kaupan päälle.
Muutenkin hoikka likka ja nyt vielä hoikempi. Ei kuulemma tolpillaan jaksa pysyä.
Vaikka en ko ihmisestä kovin tykkää, niin tuota en soisi kenellekkään.
Joo, samoin sukulaisella. Molemmista päistä jatkuvasti kamaa ulos ja vesi tilkkakaan ei pysynyt sisällä. Kesti hiukan yli kaksi viikkoa, kuumettakin aina päälle 39. Muuttui sitten keuhkokuumeeksi. Vissiin tänään saa tietää mikä on/oli kun nyt ihan ok, mut kaikki arvot on ihan vituilleen. Mikä lie megapöpö.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Öh, Satasessa luki, että Anna Nicole-Smith on pieraissut kylmän pierun. En vaan googlettamalla löytänyt vielä mitään tietoa asiasta mutta eipä ole ollenkaan mahdoton ajatus..
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
ninnithequeen

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihminen kirjoitti:Öh, Satasessa luki, että Anna Nicole-Smith on pieraissut kylmän pierun. En vaan googlettamalla löytänyt vielä mitään tietoa asiasta mutta eipä ole ollenkaan mahdoton ajatus..
Katos toi päivän uutiskatsaus-ketju...ja Iltalehden sivuilla kans juttua.
Dr.Diarrhea

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Myyttekö sellaista rasvaa, jolla irtoaisin koneestasi? Anaalirasva ei pelittänyt.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No johan aikaa menee hitaasti kun odottaa LOMAA..!
No, enää 40 minsaa. Ja sit jonnekki drinksulle. :wink:

Just just..pitihän sitä ennen lomaakin keretä möhläämään yks juttu. (Vittu, äijiksethän menee ihan paniikkiin, jos NIITTEN AUTOPAIKALLE menee hetkeks päästää jonkun vieraan tyypin.. Suorastaan outrageous.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huomattavia vaikeuksia saada itseään liikenteeseen kun viimeyönä nukkuminen oli satunnaista toimintaa.

Viikonlopuksi taidan vääntää näppylämuussia vanhojen aikojen muistoksi. Ehkä voisin ostaa putelin paholaisen linnaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pientä koomaa puskee, tänään voiskin zillailla kotona ihan rauhaksiin ja kerää energiaa huomiseks. Kait se on käytävä hakeen pari leffaa ja jotain mässyä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Geetzu kirjoitti:Täällähän on aika tylsää.
Niin on. Palvelee silti loistavasti valitusherkkiä osioita ihmisissä, ja on sen vuoksi ehdottoman tarpeellinen henkireikä, kaatopaikka, salainen pahe tai heikkous.

Kannan korteni kekoon. Iso projekti on takana, näytti jälleen kerran, että minä pystyn organisoimaan muutakin kuin mihin toimenkuva venyy. Osoitti myös, että työtoveri on vallankipeä pikkudespootti ja kaksinaismoralisti vailla vertaa. Itsetuntemukseni (sori jos sana närästää) on niin vahva, että tunnistan kyllä itsessäni työuupumuksen merkkejä ja sen vuoksi taipumusta reagoida nyt ylettömän herkästi. Tämä huomioiden voin silti puolueettomana pysytellen sanoa, että työtoveri on täysin kykenemätön yhteistyöhön, vailla alkeellisimpiakaan sosiaalisia taitoja, meluisa haahka ja narsisti.

Panee miettimään hakeako virkaa koulutusajan turvaksi vai poistuako paikalta mielekkäämpään työyhteisöön. Taidan hakea, katsoa koulutuskortin ja ellei se ole myönteinen eikä virka aukene, poistua tuolta sairaalta osastolta. Kärvistelen siis maksimissaan puoli vuotta, oi ihanuutta!

Näin. Olette vastaanottaneet tämän teille nollainformaation, joka oli pakko saada systeemistä ulos. Työpaikan kanssa en nyt jaksa kommunikoida, läheisillä on jotain muuta, joten kiitos mahdollisuudesta poistaa töhnä sisuksista tänne.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Paska työpäivä kun piti käydä itkemässä vessassa silmät tomaateiksi. Mikä siinä onkin, että ilo eikä suru ei itketä enää sitten millään, mutta äärimmäinen vitutus ja säälivä suhtautuminen minun heikkouksiini saavat kyyneleet lentämään.

No perkele, jos minä ilmoitan, että olen tietyssä asiassa surkea ja jättäytyisin mielellään pois, niin ei mene perille. Mutku se olisi niin kivaa ja kaikkien on pakko, kun se on vaan leikkiä/niin hyödyllistä ja et sä nyt niin huono voi olla. Sitten kun minä räpiköin parhaani tehden ja huumorilla höystäen, niin katsellaan pitkin seiniä nolona ja aletaan selittää kuinka voidaan jättää vähän heikkouksia huomioimatta ja harjoitellaan vielä vähän yhdessä, eikä se nyt ihan pakollista olekaan tätä juttua tehdä. Kiitos, tiedän olevani huono, ilmoitin sen heti alkuun ja en kaipaa sääliä. Mitä on tapahtunut olkien kohautukselle ja toteamukselle, että ei sitten, jos se ei kerran onnistu etkä sitä edes halua. Kiva että edes yritit.

Vittu pitäkää tunkkinne, miksi pitää nöyryyttää? Mä voin ihan hyvin esitella kaikille mun surkean liikunnallisuuteni, ajotaitoni, laskettelutaitoni jne. mutta ei sitten pidä nolostella mun puolesta, kun olen just niin huono kuin etukäteen kerroin.

Puh! Vähän helpotti, loput vuodatan halivalle miehelle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Ja ia:lle onnea töiden jatkumisesta vaikka ne vähän paskamaisilta tuntuisivatkin. Mitäs sulla viikonloppu suunnitelmia? Pitäiskö törmäillä? Lähetkö kattoon meidän proggista?
Kiitti. Mut hyvä ett on töitä eniveis. Mun kaveri tulee Pyhikseltä tänne, pitäis lähtee sen kaa vähä radalle, tänään sekä huomenna. Tänään sillä menee vaan johonki yhteentoista ainakin, ett pitäis saada aika kulumaan sinne asti yksin.. tissutellessa. Saa liittyä joukkoon ;) Kissis kans??

Oonksmä vähän sekasi? Ensin kävelly töissä valehtelematta noin 10km päivän aikana ja ollu jalkojen päällä, ja sit vielä kävelin kotiin, nilkkapainot jaloissa sen viitisen kilsaa.. Noh, olen varmasti ansainnut nyt kyllä ainakin tuhat litraa kaljaa! Mut ensin hierojalle, ihan kohta!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Lolita kirjoitti: Puh! Vähän helpotti, loput vuodatan halivalle miehelle.
Vuodatus on ihana asia. Joo, tunnen tuon tunteen. Mä en osaa tanssia, halua tanssia, pidä tanssimisesta enkä saa kicksejä toisten tanssimisen katsomisesta. Ymmärrän tanssin olevan toisille ihana itseilmaisun muoto, mä ilmaisen itseäni toisella tapaa. Mutta ju-ma-lau-ta sitä vääntöä kun naisporukassa pitäisi tanssia kun se on niiin hauskaa! Ei suostuta kuuntelemaan perusteluita, vänkätään vaan. Jos lähtee suhtautuminen on kuten kuvailit, ellei lähde on huumorintajuton niuho.

Eiköhän siinä ole kyse omien mieltymysten ja taitojen näkemisenä Oikeina ja kyvyttömyydestä ymmärtää toisenlaisia elämänmuotoja. Heidän häpeänsä, tunnevammaiset yhden totuuden julistajat.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Geetzu

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Melnais kirjoitti:
Lolita kirjoitti: --
Eiköhän siinä ole kyse omien mieltymysten ja taitojen näkemisenä Oikeina ja kyvyttömyydestä ymmärtää toisenlaisia elämänmuotoja. Heidän häpeänsä, tunnevammaiset yhden totuuden julistajat.
Eimen! Lolitalle toivottavasti paljon lohtuhalia viikkiksenä.

Mun pitäis tänään ehkä tehdäkin jotain. Haluisin lähtee Ruotsiin mut ku ei millään jaksa ton kakaran kanssa. Ei ajatuksena mitenkään ihana ja morkkistelen toki, koska ainahan äideillä pitäis lastensa kanssa olla muksaa matkoilla. Elämä pitää sovittaa uusiks ja yhtäkkiä kaikki onkin ihkumpaa niin. Eipähän. Jos sitä kauppaan sen kanssa jaksais, tohon lähelle.

Vituttaa ku messenger ei oo toiminu taas yhtään. Tuli tarve lähettää lentopusu Tixille mut ei se kuitenkaan lue tätä ketjua! Privaviesteily ois jo lähentelyä! (lue nyt jooko)
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja nexie »

Olen vieläkin töissä, vaikka piti lähteä kerrankin ajoissa. Käytäviltä on valot jo sammutettu (ajastettu puoli kuudeksi), eikä mulla ole havaintoa itseni lisäksi muista elävistä olennoista tämän betonihelvetin sisällä. Creepy. Yrittänen siis irtautua.
Don't Panic!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vittu töitä oli kerrankin koko päiväksi!
Ei ehtinyt näpäyttää tänne mitään..
Enkä onni ehkä ei..
Tykkään hiukka rennommista päivistä, nyt kotona ja meen kohta poraa reikii kaverin seiniin pitää sada yks peili (iso) kiinni..
Kaikkee lupautuu mut onneks päässee saunaan ja oluttakin ehkä pari..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Siis onks hei vähän siis rento olo siis hei!! Meinasin vaipua kaks kertaa siinä pöydällä uneenkin. Nyt tukka pesty ja kalja aukastu.

Kid hei! Miten sä sinne kiropraktikolle pääsit/menit/jouduit ja mitä se tekee ja sattuuko ja paljonko maksaa ja mikä sua vaivaa? Tuliks liikaa kyssäreitä? Ei oo pakko vastaa :) Kiinnostaa vaan, kun toi mun oikea puoleni ei tunnu tokenevan millään eikä ikinä (niska-hartia-lapaluu-solisluu-käsi-korva-ohimo-akseli lähinnä ja suunnilleen). Sitä on kuvattu ja katsasteltu eikä mitään 'todellista' vikaa oo löytyny. Vielä on toi fys.pkl käymättä, ens kuussa aika sinne. Tokkopa siitäkään mitään hyötyä on.. Alkaa mennä usko.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Argh. :doh:
Completely wasted day. Nököttänyt neljän seinän sisällä. Tohtori Pelle ohjeisti jotain televisiohullua, samalla kun olin katsonut kutakuinkin viimeiset 5 tuntia erittäin huonoa ohjelmaa samaisesta laitteesta.
Nyt olen rakastunut omatekemiin pseudo-smoothieihin (=vaniljajäätelöklönttejä ja banaani-ananasnekataria) ja syönyt niitä tähän mennessä kaksi. Kohta menee kolmas, kun ei telkkaristakaan väkisinkään tule mitään kutomisseuraksi kelpaavaa. Huoh.
Hetkellisesti harkitsen käännöstehtävien aloittamista, mutta löydän pian muuta tekemistä esim lattian pyyhkimistä tiskirätillä tai ruoan valmistusta.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Odotetuin trio: Per,Jan,Taina

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ai perkele.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin