Onko Mikko Leppilampi komea?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko Mikko Leppilampi komea?

On, komea on
18
47%
Mikko on tavis
15
39%
Ei, ihan ruma
5
13%
 
Ääniä yhteensä: 38

NuoriDaavid

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ann kirjoitti: Mä voitelen leipäni siltä reikäpuolelta.
Jos tipahdat pöydältä, niin kumpi puoli osuu mattoa vasten?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

-Superior- kirjoitti:Paskahomo stadinarska.
Niin! Minulla on pakko out Topic vastata ilmeisesti liialliselle ihailijalle?


Ilmeisesti Teillä,neiti Super I OR oli jotain muutakin asiaa! Kysyisin kohteliaimmin mistä sain nyt kyseisen kunnian neiti Superiorilta. Tuliko mieleenne arvoisa neiti, että allekirjoittanut voisi pahoittaa mielensä tästä kommentistanne!

Jos saan arvella käytöksenne syitä, se voisi olla mustasukkaisuuskohtaus, kun kehuin Geetzua. Se ei poislue sitä, etteikö neiti itsekin olisi haluttava.
Olen myös antanut neidille mahdollisuuden tulla arvokkaasen laatuaikaan Stadinarskan sieluakehittävään seuraan jalkapallonsyöttelyn ja frisbeebheiton merkeissä. Tämä on harvoille annettu täky, jonka kuitenkin tässä jo joudun asettamaan kyseenalaiseksi.
Valitan tätä väliaikaista päätöstä. Odotan asian kehittyvän rakentavaan suuntaan ja molemminpuoliseen yhteisymmärrykseen.

Teidän Stadinarska


JA SITTEN TOPIC:

Olen jo arvostellut Mikon. Hyväksyn sen vaikka lipevähän se aikalailla on...
elco

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja elco »

Ann kirjoitti:niin.. kysyn vaan?
jouden-ann.
CandyMan

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Suomessa ei ole komeita miehiä, piste. Tämän tosiasian puolesta puhuvat monet seikat:

- Suomalainen ei ole kertaakaan päässyt Mr Universum kisoissa edes kolmen parhaan joukkoon.

- Tähänkin keskusteluun osallistuvat naiset valitsevat nimenomaan ulkomaalaisia miehiä esimerkeiksi pantavan näköisistä karjuista.

- Jari Sillanpää yritti nuorempana mallin uraa Espanjassa tjsp., mutta hänelle sanottiin tylysti että hän on liian pehmeän ja lapsellisen näköinen kasvoiltaan. Silti Suomessa kaikki mummot kuolasivat sen homon perään.

Siis oikeesti. Suomalaiset miehet ovat vähän pullanaamaisen tai oudon näköisiä noin keskimäärin. Willem Dafoe on kuin Henry Saari nuorena, mutta ei yhtä pahan näköinen. Turha luulla että Dafoella olisi koskaan ollut mitään saumaa voittaa mitään Mister Mister kisoja, paitsi tietenkin Suomessa. Ainoa suomalaisia rumempi kansakunta ovat britit.
Rouva Pupu

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti:
- Tähänkin keskusteluun osallistuvat naiset valitsevat nimenomaan ulkomaalaisia miehiä esimerkeiksi pantavan näköisistä karjuista.
Kun ne pantavan näköiset karjut ei välttämättä ole julkkiksia niin ei voi naamoja pläjäyttää ruutuun. "Julkkiksista" panisin Karalahtea, sitten sitä yhtä kaljupää nyrkkeilijää (en muista nimeä) ja ainakin kourallinen on håtteja vapaaottelijoita. Suomalaisia siis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

CandyMan kirjoitti:Suomessa ei ole komeita miehiä, piste. Tämän tosiasian puolesta puhuvat monet seikat:

- Suomalainen ei ole kertaakaan päässyt Mr Universum kisoissa edes kolmen parhaan joukkoon.

- Tähänkin keskusteluun osallistuvat naiset valitsevat nimenomaan ulkomaalaisia miehiä esimerkeiksi pantavan näköisistä karjuista.

- Jari Sillanpää yritti nuorempana mallin uraa Espanjassa tjsp., mutta hänelle sanottiin tylysti että hän on liian pehmeän ja lapsellisen näköinen kasvoiltaan. Silti Suomessa kaikki mummot kuolasivat sen homon perään.

Siis oikeesti. Suomalaiset miehet ovat vähän pullanaamaisen tai oudon näköisiä noin keskimäärin. Willem Dafoe on kuin Henry Saari nuorena, mutta ei yhtä pahan näköinen. Turha luulla että Dafoella olisi koskaan ollut mitään saumaa voittaa mitään Mister Mister kisoja, paitsi tietenkin Suomessa. Ainoa suomalaisia rumempi kansakunta ovat britit.
Terve karamellimies!
Olet siis ruma. Minä en ole ruma. Mutta olen rumempi kun äsken kun kehuskelen etten ole ruma. Ja ehkä rumempi kuin ennen kun sanoin itseäni rumaksi ja siksi ettäsanoin sua rumaksi, tosin päätellen. En kuitenkaan vieläkään ole ruma vaikka jälleen rumensin itseni kehuskelulla. Kuuluu kysymys: Kuinka kaunis Stadinarska oli ennen rumennustaan?
Tärkeintä tässä keskustelussa oli että muut kuin Stadinarska Suomessa ovat rumia ja se tekee tilanteen hyvin mielenkiintoiseksi.
Itsehän Candy todistit tätä. Kuinka ruma sinä olet?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Ann »

CandyMan kirjoitti: - Jari Sillanpää yritti nuorempana mallin uraa Espanjassa tjsp., mutta hänelle sanottiin tylysti että hän on liian pehmeän ja lapsellisen näköinen kasvoiltaan. Silti Suomessa kaikki mummot kuolasivat sen homon perään.
Sehän onkin ruåtsalainen homo.
Rotan aivot valtasivat pääni.
elco

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja elco »

CandyMan kirjoitti:Henry Saari
Tiedä sitten kuvaako se enempi suomalaisten miesten sexikkyyttä vai naisten huonoa makua, mutta eikös tuota Vanhasen Mattia pidetä yleisesti Suomen sexikkäimpänä miehenä?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

CandyMan kirjoitti:Suomessa ei ole komeita miehiä, piste.
Jyrkkä vastalauseeni. Suomessa on komistuksia, esim. sinä, minä ja Sami Hyypiä. No, kaksi jälkimmäistä ovat melkein sama asia, vaikka olen myös Kim Heroldin ja Carl Bildtin näköinen. Keitäs muita vielä keksitään. No joku nimeltä mainitsematon jääkiekkokarju. Sitäpaitsi komeus on katsojan silmässä. Kyllä mä ainakin näen paljon komeita miehiä kadulla, vaikka sytynkin enemmän miesten kauneudesta ja söpöydestä.
Kikkelis kokkelis.
Tix

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Tix »

CandyMan kirjoitti:Suomessa ei ole komeita miehiä, piste. Tämän tosiasian puolesta puhuvat monet seikat:

Siis oikeesti. Suomalaiset miehet ovat vähän pullanaamaisen tai oudon näköisiä noin keskimäärin.
Totta. Minusta on kivaa olla virkistävä poikkeus. Pullanaamat hiljaa rivissä.
Geetzu

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hmmh. Mun mielestä täällä on enempi komeita miehiä kuin kauniita naisia. Olen ajatuksineni melko yksin siis! (ja panisin kaikkia jos voisin)
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Leppilampi on sillä lailla Jasper Pääkkösmäisen komea. Mitä tuosta sitten kukin tykkää.
ninnithequeen

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:Pullanaamat hiljaa rivissä.
:barf: :barf: :barf: :barf: :barf: :barf: :barf: :barf:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sivustahuutaja kirjoitti:Leppilampi on sillä lailla Jasper Pääkkösmäisen komea. Mitä tuosta sitten kukin tykkää.
Jasper Pääkkönen on söpö. Mikko Lempilampi taas on enemmänkin komea.
Kikkelis kokkelis.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Keikaus kirjoitti:Jasper Pääkkönen on söpö. Mikko Lempilampi taas on enemmänkin komea.
Kuten sanoin: pääkkösmäisen komea.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sivustahuutaja kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Jasper Pääkkönen on söpö. Mikko Lempilampi taas on enemmänkin komea.
Kuten sanoin: pääkkösmäisen komea.
Eli söpö. Vai haluatko painia asiasta? :wink:
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin