Maniac Monday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vituttaa, haluan oman pesukoneen. Taas on joku pyörittelemässä paskapyykkejään vaikka varauskirjassa ei ole merkintää. Vitutusta aiheuttaa se, että pyykinpesijä on juuri se kyylivä ja vahtiva talon asukas, joka nostaa heti metelin, jos asiat eivät toimi ohjeiden mukaisesti. Kaksinaismoralismin kukkanen.

Mieltä piristi postissa tulleet kummitytön valokuvat ja kotihomoni hankki vihdoin nettiliittymän ja meseosoitteen.
Bliss

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Älkää puhuko vauvoista :!:
Geetzu

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Joopa :!:
Kid

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Kid »

Niin puhutaanki :] Mä en malta odottaa että pääsisin katsomaan sitä pikkusta ja onnittelemaan äitiä ja isiä. Mä oon niin onnellinen heidän puolesta!
Ihanaa, pikkunen kurttunen sulonen käärö..
BettyB.

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

MGandhi kirjoitti:Ota tosta mitali. *ojentaa*
No nyt ei vituta enää ollenkaan!

98% paskaduuneista tehty. Menen ostamaan harjan.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Aika turha päivä. Ilmastointimies seisoi miltei koko aamupäivän pöydälläni kun asensivat uutta ilmastointiputkea katonrajaan, joten kiersin myyrmannin kaupat ja pidin pitkän aamupalan/lounaan. Loppupäivän taidan viettää netissä kun ei tämä työnteko oikein maistu. Rupesi yhtäkkiä tekemään mieli treffeille. Olis kiva lähtä jonkun kanssa vaikka Klaukkalaan kun siellä on se "tuubirinne", siellä ei ole vielä tullut käytyä. Kroppakin vielä hellänä, joten vierihoito tulisi tarpeeseen.

BettyB. kirjoitti:... paskaduuneista... Menen ostamaan harjan.
Vessaharja?
Älä löi! En ole hurrit!
Aito_Johanna

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Rouva Pupu kirjoitti:Vituttaa, haluan oman pesukoneen. Taas on joku pyörittelemässä paskapyykkejään vaikka varauskirjassa ei ole merkintää. Vitutusta aiheuttaa se, että pyykinpesijä on juuri se kyylivä ja vahtiva talon asukas, joka nostaa heti metelin, jos asiat eivät toimi ohjeiden mukaisesti. Kaksinaismoralismin kukkanen.
Korjaa pyykit kassiin, vie kassi omaan kämppääsi ja pesuhuoneeseen nimetön lappu, jossa lukee, että pyykit tulevat takaisin, kun varauskirjaan on tullut merkintä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Aito_Johanna kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Vituttaa, haluan oman pesukoneen. Taas on joku pyörittelemässä paskapyykkejään vaikka varauskirjassa ei ole merkintää. Vitutusta aiheuttaa se, että pyykinpesijä on juuri se kyylivä ja vahtiva talon asukas, joka nostaa heti metelin, jos asiat eivät toimi ohjeiden mukaisesti. Kaksinaismoralismin kukkanen.
Korjaa pyykit kassiin, vie kassi omaan kämppääsi ja pesuhuoneeseen nimetön lappu, jossa lukee, että pyykit tulevat takaisin, kun varauskirjaan on tullut merkintä.
Täällä lisää vinkkejä. :wink:
Älä löi! En ole hurrit!
Rouva Pupu

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kimmen kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Vituttaa, haluan oman pesukoneen. Taas on joku pyörittelemässä paskapyykkejään vaikka varauskirjassa ei ole merkintää. Vitutusta aiheuttaa se, että pyykinpesijä on juuri se kyylivä ja vahtiva talon asukas, joka nostaa heti metelin, jos asiat eivät toimi ohjeiden mukaisesti. Kaksinaismoralismin kukkanen.
Korjaa pyykit kassiin, vie kassi omaan kämppääsi ja pesuhuoneeseen nimetön lappu, jossa lukee, että pyykit tulevat takaisin, kun varauskirjaan on tullut merkintä.
Täällä lisää vinkkejä. :wink:
Ihanan avuliaita olette :h:
MGandhi

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Ei vanha jaksa enää heilua niin kuin ennen. Edelleen kammohorkka päällä lauantaista johtuen. Elkää pirulaiset enää houkutelko vanhuksia baariin lauantaisin!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

... I wish it was sunday. :hevikaraoke:

Koko viikonloppu vainoharhaisisa PMS-huuruissa, nyt vaan vituttaa kun luontoäiti yrittää seivästää alavatsaani sukkapuikoilla :evil:

Ja otin väärän kämpän. Vituttaa. Pitäisi aina uskoa Keikausta. Tai sitä, että 25 e halvempi voi oikeasti olla parempi. Mutta ei auta itku markkinoilla, kai tuokin välttää rumine tapetteineen... Ainakin neljän kuukauden ajalle.
Viimeksi muokannut Razormaid, 12.02.2007 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
feliformia

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja feliformia »

:o

Olen pian täysin velaton. Asuntoni eilisessä näytössä oli ollut kymmeniä ihmisiä ja nyt siitä on alkanut tipahtelemaan tarjouksia.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja mdm »

Heräsin kun maalari tuli yleisavaimella ovesta sisään. Kiva vastaanottaa pinkissä possupyjamassa ja tukka pystyssä. :shock:

Miten on mahdollista hukata aamutossut omassa asunnossaan? Oonkohan kävellyt unissani ja jättänyt ne jonnekin. Varmaan löydän ne rappukäytävästä kun lähden töihin. Onneks oli toiset; pakko tuulettaa tätä hirvittävää maalikäryä pois ja muuten jäätyis varpulit. Päätä särkee ja pian oon hyvällä tuulella näiden myrkkyjen takia.
fuck me I'm fabulous
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

mdm kirjoitti:Heräsin kun maalari tuli yleisavaimella ovesta sisään.
Olisit vetänyt karatella otsaan, stana! :evil: Mulla ainakin keittäisi saman tien jos joku tulisi kämppääni soittamatta ensin ovikelloa!
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Think »

mdm kirjoitti:Heräsin kun maalari tuli yleisavaimella ovesta sisään. Kiva vastaanottaa pinkissä possupyjamassa ja tukka pystyssä. :shock:
Tiesitkö hänen tulostaan? Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö kaikesta tuollaisesta pidä ilmoittaa etukäteen tai muuten ei ole mitään asiaa sisälle. Eihän se maalarikaan voi tietää vaikka sisälllä olisi norsun kokoinen ja verenhimoinen dobermanni.

Minä ainakin nostaisin metelin jos joku kävelisi asuntooni sisälle yleisavaimella ilman, että siitä on minulle ilmoitettu (eikä kyseessä ole mikään hätätilanne).
Ovela kuin orgasmi
Vihtahousu

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Eka työpäivä pulkassa, pääkoppa sekasin kylli. Nyt himaan vaikka jotain leffaa kattomaan ja mietiskelemään syntejä syviä, pankkitilille uskallan sit joskus huomenna kurkata.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Razormaid kirjoitti: Ja otin väärän kämpän. Vituttaa. Pitäisi aina uskoa Keikausta. Tai sitä, että 25 e halvempi voi oikeasti olla parempi. Mutta ei auta itku markkinoilla, kai tuokin välttää rumine tapetteineen... Ainakin neljän kuukauden ajalle.
:lol:

Noh noh, ei ole olemassa väärää kämppää, vaan erilainen kämppä. Etenkin jos kyse on neljästä kuukaudesta. Nyt kuitenkin kun olen valtuutettu antamaan kaikenlaisia uskottavia neuvoja, neuvon sinua panemaan nimesi vaalityöntekijälistalle (1. kerroksen ilmoitustaululla). Mä olen tulossa sinne töihin myös, joten voimme pitää minimiitin siellä. Mitäköhän sitä muuta keksisi. Joo, ehkä jonkin ajan päästä voisit tsekkauttaa, onko sulla ADHD. Ettei mene opiskelut pelkäksi rillutteluksi. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Dr.Diarrhea

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Työt tehty ja urheiltu. Voin keskittyä nettipokeriin. Jos teille tulee ikävä ja koette, että haluatte uhrata rahaa juuri minun alttarillleni, niin minut löytää varmimmin Pokerihuoneen NL 0,25/50 pöydistä 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Niba »

MGandhi kirjoitti:Ei vanha jaksa enää heilua niin kuin ennen. Edelleen kammohorkka päällä lauantaista johtuen. Elkää pirulaiset enää houkutelko vanhuksia baariin lauantaisin!
taisin lähteä liian aikaisin? Kun horkka heitti jo sunnuntaina itsensä avantoon.
Vai ovatko syynä riittävät pohjat niin ei tarvi ottaa klubilla tosissaan viinaa kidukseen?
Pyyhin Netikettiin..
selika

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja selika »

:h: :axe:
ja
:yo:
ja juu, FP:ssä näkyy ainaki joskus.
Viimeksi muokannut selika, 12.02.2007 16:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Ann »

selika kirjoitti: Menen pois kun en kerran voi kirjoittaa anonyymisti..
Kukamitämissävittuhäh?
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

selika kirjoitti:Kiitos ja anteeksi.
:axe: :h:
Vihtahousu

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

selika kirjoitti: Kiitos ja anteeksi.
Pai Pai o/

ps. tuu moikkaa sit joskus FP:hen, ainakin autokuvii näyttää :D
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja Ann »

Oon selkeesti ihan liian vähän flirttipuistossa, kun en vaan tajuu, enkä ees osaa!!! Kertokee.
Rotan aivot valtasivat pääni.
elco

Re: Maniac Monday

Viesti Kirjoittaja elco »

MGandhi kirjoitti:Ei vanha jaksa enää heilua niin kuin ennen. Edelleen kammohorkka päällä lauantaista johtuen. Elkää pirulaiset enää houkutelko vanhuksia baariin lauantaisin!
Ryhdy laatupäälliköksi! Laatupäällikkö voi horista päivät pitkät jotain aivan käsittämätöntä ja kaikki kyllä ymmärtävät, jos vielä keskiviikkonakaan ei kahvi pysy tärinältä kupissa. Laatupresistä kun vedetään ja jos vähän ajatus katkeaa kesken lauseen niin kyllä puolen minuutin päästä joku sanoo, että "Tuu pois sieltä. Hyvin sä vedät edelleen." Maileihin laatuviskaali kirjoittaa pelkkiä sivulauseita, joissa ei ole ainuttakaan yksittäistä sanaa ilman kirjoitusvirhettä.

Toinen vastaava ammatti, missä lounaskalja on itsestäänselvyys, on ammattikorkeakoulun lehtori.
Vastaa Viestiin