Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Armi. Armi. Arrrrmi!!
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Mylwin kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Vittu mä oon terve!-ohjelma
Vittu että nauratti.
Sehän on hyvä. Äitikin opetti että työttömät lastentappajat kannattaa pitää hymyssä suin. Itse asiassa ne kannattaa päästää ihan tuvan puolelle nauramaan vaimonkin kanssa etteivät vallan pahapiäisiks ruppee.
Entisen vaimon kanssa yhden solttupojan päästinkin naureskelemaan. Kaskuja kertoiltiin makuuhuoneen puolella sellasella tahdilla, että hirvitti. Sauvaa vaimo kovasti kehuskeli, tiedä sitten oliko hiihtomiehiä se pyssysankari. Ei aikaakaan kun vaimo ilmotti: "Hei crow! Sie painut täl punasel minuutil vittuun sielt! Vie pontikat männessäs!"
Mitäs minä sitten siinä. Armeijaa ei ole käyty ja hiihtää en osaa. Ja tällee siit crowsta sitten tuli viinamäen miähiä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
PerttiMakimaa

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Crowbar kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Minä olen karitatuomolistejä, mutta minä olenkin sucker for brunettes.
Jaa. Kokeile katsoa krapula-aamuna sen Vittu mä oon terve!-ohjelma ja sano sitten uudelleen.

Ei ole Janinan voittanutta, mutta eihän se missiksi kelvannutkaan. Mr Finlandina haluaisin nähdä idolini Jorma Uotisen. Tai maailman kovimman svedun Jörkan. Uotisesta tuli mieleen, että Helena Lindgren pesee noi kaikki kyllä mennen tullen eikä vähiten siksi, että se on antanut mulle silmää. Kunnon mutsi. Bruneteissa on se vika, että ne näyttää aina miehiltä.
Valitettavasti ei noita krapula-aamuja oikein ole ollut viime aikoina. Auttaako se, kun join yhden (!) (tsekki)oluen eilen illalla?

Tätä ketjua tätäkin kommenttia pitemmälle lukeneena tosiaan on alkanut unohtua keitä kaikkia näihinkin karkeloihin on aikojen saatossa osallistunut. Janina, S. Miinala jne.

Vaikkei pariin vuoteen oikein ole ymmärtänyt tätä ulkomuotosuuntausta on kisassa ollut ihan hottista sakkia.

P.S. Muistan tuollaisena pikkuperttinä ihalleeni A-L Tilusta.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mutta onko noiden kaikkien missien kuvia jossain netissä saatavilla, jotta voisi vilkaista ennenkuin antaa oman arvionsa. Onhan niitä missejäkin jo yli 70.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

PerttiMakimaa kirjoitti: Valitettavasti ei noita krapula-aamuja oikein ole ollut viime aikoina. Auttaako se, kun join yhden (!) (tsekki)oluen eilen illalla?
Mitäs helvettiä sinä sitten puuhailet? Eikö normaali viikko tunnu pieneltä ikuisuudelta jos sen tarpoo läpi selvinpäin?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tuula Polvi oli minusta todella kaunis ja ihana, kun olin pikkutyttö.

Google ei löydä kuin pari nättiä pikkukuvaa :?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
eps

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja eps »

Armi täälläkin, mutta ei Kuusela. Armi Aavikko oli lapsuuden supermissi ja yhä edelleen mielestäni kaikista misseistä kaunein. Sääli että hän poistui niin aikaisin joukoista.

e.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Think »

Mira Salo, Nina Autio tai Karita Tuomola. Noiden kolmen kesken järjestystä on vaikea sanoa.
Ovela kuin orgasmi
PerttiMakimaa

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Crowbar kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Valitettavasti ei noita krapula-aamuja oikein ole ollut viime aikoina. Auttaako se, kun join yhden (!) (tsekki)oluen eilen illalla?
Mitäs helvettiä sinä sitten puuhailet? Eikö normaali viikko tunnu pieneltä ikuisuudelta jos sen tarpoo läpi selvinpäin?
Mitä nyt P. Mäkimaa tekee. Elää täysipainoista perhe-elämää ja kasvattaa jenkkieläkeläisten shareholder valueta (ja toki omaansakin).
Chap

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Mun mielestä se voittaa, jolla on parhaat tissit.

Voiko tässä muuten äänestää Susan Kurosta?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Karita Tuomola on ehkä kaunein missi, mutta vasta missivuotensa jälkeen. Niinhän ne aina puhkeavat kukkaan vasta, kun orjasopimus loppuu.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Chap kirjoitti: tissit.
Eikö parempi ehdokas olisi sitten Susanna Sievinen?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:Karita Tuomola on ehkä kaunein missi, mutta vasta missivuotensa jälkeen. Niinhän ne aina puhkeavat kukkaan vasta, kun orjasopimus loppuu.
Karita tasi häslätä sen yhden turkulaisen poliitikonkin kanssa?
Mutta kukapa ei olisi?
Armi oli marttyyri, joka annettiin missikoneiston ja varsinkin Dany-show alttarille?
Kaikki eivät tietenkään voi menestyä, mutta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

Mielestäni Anne Pohtamo on kaikkien aikojen kaunein missi.
Hyvin säilynyt ja näyttää edelleen kauniilta.
Ilman kovaa ei oo elämää!
NuoriDaavid

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KuumaKissa kirjoitti:Mielestäni Anne Pohtamo on kaikkien aikojen kaunein missi.
Hyvin säilynyt ja näyttää edelleen kauniilta.
Eikai Jeesuksen morsiamelta voi vähempää vaatiakaan?
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

ninnithequeen kirjoitti:Näin äkkiseltään kyllä se on Lola. Varsinkin nykyään kun on rehevämpi, eikä mikään luikku.
Rehevä=lihava=ei hyvä.

Monesti perintörinsessoissa on ollut parempia tapauksia kuin isoimman tiaran voittaneissa, en vaan muista nimiä. Voittaneista ovat kyllä mieleen jääneet Karita ja Mira. Uh. Antaisin.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Dr.Diarrhea

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Karita Tuomola muistuttaa aivan liikaa oravaa. Sitä paitsi leuhkan oloinen.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Karita Tuomola muistuttaa aivan liikaa oravaa. Sitä paitsi leuhkan oloinen.
Kyllä se oli ihan ystävällisen oloinen, kun sattui samaan aikaan lisäravinnekauppaan. Siinä olet kyllä oikeassa, että ei se kaikkein kaunein nainen ole mutta kukapa missi olisi..ja antaisin silti. Sillä on ihku runko. Kisan nimeksi voisi vaihtaa "Miss kaunein kymmenestä suomalaisesta melko taviksen näköisestä naisesta, jotka ovat keksineet osallistua kauneuskilpailuun".
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja mdm »

Vanessa Forman-mikä-lie-Kurri miellyttää silmää, ehkä kuitenkin pikkasen liian viattoman näköinen. Ninni Laaksonen on mun silmissä todella kaunis.
fuck me I'm fabulous
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mdm kirjoitti:Vanessa Forman-mikä-lie-Kurri miellyttää silmää, ehkä kuitenkin pikkasen liian viattoman näköinen.
Mun mielestä Vanessa oli tämän vuotiseen saakka rumin missi ikinä. Karsee kotka.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dr.Diarrhea

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Lolita kirjoitti:Mun mielestä Vanessa oli tämän vuotiseen saakka rumin missi ikinä. Karsee kotka.
Kotka, selkee diagnoosi. Ninnikin on jotenkin vittumaisen näköinen liian terävillä piirteillään. Ihme viirusilmä.
Aito_Johanna

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti:Mutta onko noiden kaikkien missien kuvia jossain netissä saatavilla, jotta voisi vilkaista ennenkuin antaa oman arvionsa. Onhan niitä missejäkin jo yli 70.
Ainakin täällä http://www.iltasanomat.fi/viihde/missi.asp on vuodesta 1970 alkaen pärstäkuvat.[/url]
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tiina Vierto ja Heli Pirhonen ovat kans kauniita sen aiemmin mainitsemani Tuula Polven lisäksi.

Vanessa ja tämänvuotisen lisäksi sinne "ei-niin-kaunis" -osastoon menee myös Henna Meriläinen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mun mielestä taas Vanessa on ihan kohtuukaunis, mutta Tiina Vierto kasvoiltaan kauhistuttavin.

Erityisen kauniita Salon lisäksi tuon listan perusteella Hanna Ek ja Ursula Rainio. Karitasta tuli myös superkaunis misseytensä jälkeen.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ursula rainiohan on ihan hottis!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin