Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Jeah, meikä on nyt sitten filosofian kandinaatti. Voitte kutsua minua kandinaatti Keikaukseksi tästä lähtien.
Karvakandi Keikaus sä oot :mrgreen:
No, kai se on vielä parempi kuin pelkkä kandi. :wink: Mutta varokaa ihmiset, ostoslistalla on epilaattori. En kyllä tiedä, miten voin noin vain luopua rakkaista säärikarvoistani. Joku seremonia olisi ehkä paikallaan.
Tulemme epilaattorit kädessämme tervehtimään missy karvakoipea eli karvatonta kajakkikandinaattia..
"Entä jos ei epilaattori pysy kädessä?" tulen itse moottoroidun Olsonin nenäkarvanleikkurin kanssa bileisiin mukaan, jossa poistamme ihokarvat myös itseltämme!
Pyyhin Netikettiin..
Sheetlord

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

ninnithequeen kirjoitti:Naisia pitää ajoittain lahjoa kukilla ja suklaalla! Nih!
Pashat. Suuren naisasiamiehen sanoin:
"Woman need food, water and compliments. And occasionally new pair of shoes!"
- Chris Rock
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti:
Think kirjoitti:Mutta toivoisit, että saisit silloinkin jotain?
Tietysti! Mähän jo totesin olevani materialistinen paska! Ja nainen! Naisia pitää ajoittain lahjoa kukilla ja suklaalla! Nih!
En jaksa avautua enempää. Ehkei mun tarvitsekaan ymmärtää tuollaista...
Ovela kuin orgasmi
ninnithequeen

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Think kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Think kirjoitti:Mutta toivoisit, että saisit silloinkin jotain?
Tietysti! Mähän jo totesin olevani materialistinen paska! Ja nainen! Naisia pitää ajoittain lahjoa kukilla ja suklaalla! Nih!
En jaksa avautua enempää. Ehkei mun tarvitsekaan ymmärtää tuollaista...
Niinpä. Ei miehet mitään ymmärrä.
BettyB.

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hellu kirjoitti:Tänään se kävi hakemassa mun pankkikortin.
Ehkä se ostaa mulle tuopin illalla.
Sun pankkikortilla?

Hei haloo, naiset kaipaa romantiikkaa ja ihan turha tulla mussuttamaan mistään "muistan naistani/ystävääni tasaisin väliajoin muutenkin, en kaipaa tällaisia yltiökaupallisia muka-juhlapäiviä". No voi vittu kun sen nyt vaan jo sattuu olemaan siellä kalenterissa niin turha räpistellä! Nää on hei niitä pikkujuttuja, tulppaaninipun saa Prismasta alle kolmella egellä, käsittääkseni aika pieni hinta tyytyväisestä naisesta? Tai kampatkaa joku demari ja pöllikää sen ruusut, niitä on näin vaalien alla kadut pullollaan.
Ja täähän on 2 way road - eli miten te nartut ootte muistaneet äijiänne? Mulla olis pari jekkua mielessä jos ei oma mielikuvitus riitä... (en pääse itse niitä käyttämään).

Ja kyllä se Chris Rock on rautaa, naisella ei KOSKAAN ole liikaa kenkiä! :h:
Viimeksi muokannut BettyB., 14.02.2007 14:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Hellu »

ninnithequeen kirjoitti:
Think kirjoitti:Mutta toivoisit, että saisit silloinkin jotain?
Tietysti! Mähän jo totesin olevani materialistinen paska! Ja nainen! Naisia pitää ajoittain lahjoa kukilla ja suklaalla! Nih!
Nyt mäkin aloin toivomaan että mun mies muistais mua tänään kun se sen kortinkin haki!
Mutta tuskin, en taida viitsiä liikaa elätellä toiveita ku ei se mitään tuo kuitenkaa.
Mäkin tossa kyllä unohdin sen synttärit eli ei meillä niin tarkkoja olla..
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Minä en tajua noita kukkia ollenkaan. Siis kyllähän mä ostan bitsille parit rehut jos siltä tuntuu, mutta mitä helvettiä ne tekee niillä. Siinä ne sitten seisoo pöydällä ja sitä ihmetellään päivä kerrallaan miten ne kuolevat. Tiedä sitten haluaako tyhmemmän sukupuolen edustaja kertoa tällä jotain itsestään tai sitten rakkauden tilasta.

Vaan vittu nainen voi olla noin helppo. Viedä nyt joku vitun puska ja se on OOOHHH!!! Ihan kun olisi lyönyt porssen avaimet käteen tai jotain. Ja muutenkin mikä voima sillä oljenkorrella voi olla. Yksi kappale neljännesvuosittain ja taas saa ryyppää rellestää vapaasti paskat housussa kun on niin ihana mies, että ihan kukkia tuo! Oi, mikä sankari! Joo vittu jokainen äijä on Roger Moore parin euron uhrauksella Irjan kukkaan.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Vihtahousu

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hellu kirjoitti:Mäkin tossa kyllä unohdin sen synttärit eli ei meillä niin tarkkoja olla..
Ihanaa, bravo! Onneks on olemassa joitain naisia, jotka eivät mene sekaisin jokaisesta kissanristiäispäivästä mikä on merkattu kodin almanakkaan... ja odotas jossen orjakalenterin päivätapahtuman unohtaa, siiiiiit on paikat paskana!!!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Aito_Johanna kirjoitti:Onnea Keikaus :cheer:
Tack. Pari kuukautta gradun vääntöä ja maisterin paperit ovat siinä. Töitä kyllä taitaa pukata siihen malliin, etten tiedä, mihin ajankohtaan nuo pari kuukautta sijoittuvat. Missä on Ikuisten opiskelijoiden gradurahasto, kun sellaista tarvitaan?
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Niba kirjoitti:Tulemme epilaattorit kädessämme tervehtimään missy karvakoipea eli karvatonta kajakkikandinaattia..
"Entä jos ei epilaattori pysy kädessä?" tulen itse moottoroidun Olsonin nenäkarvanleikkurin kanssa bileisiin mukaan, jossa poistamme ihokarvat myös itseltämme!
Tämä kuulostaa tasoiseltani tapahtumalta.
Kikkelis kokkelis.
Sheetlord

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

BettyB. kirjoitti:Chris Rock on rautaa, naisella ei KOSKAAN ole liikaa kenkiä! :h:
Koska kyseessä on stand-up-koomikko, eikä naisasialiike-aktivisti, saattaa olla mahdollisuuksien rajoissa, että lausuma sisältää sarkasmia, ironiaa tai huumoria :P

Panettaa ystävänpäivän kunniaksi. Taidan laittaa hra Housuhiirelle tyylikkään rusetin ja mennä salille ilman housuja. Heruisikohan?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kuolleista kukista puheen ollen..

Kämppä täynnä kuollutta flooraa. Ikkunalaudalla kaksi vetoon kuollutta ruukkukukkaa ja olohuoneen pöydällä leikkokukkaedustus kuivahtaneena. Faunaa on tuhkana pahvilaatikossa. Huonoa feng shuita..

Jotenpa siis, elämäni kirkasvalolamppu, jos luet tämän: ei kukkia, eihän?

P.S. Tuo kaupasta makaroonilaatikkoa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
BettyB.

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Sheetlord kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Chris Rock on rautaa, naisella ei KOSKAAN ole liikaa kenkiä! :h:
Koska kyseessä on stand-up-koomikko, eikä naisasialiike-aktivisti, saattaa olla mahdollisuuksien rajoissa, että lausuma sisältää sarkasmia, ironiaa tai huumoria :P
Älä nyt viitsi pilata hienoa asiaa!
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Ann kirjoitti: P.S. Tuo kaupasta makaroonilaatikkoa.
Uh. Tota. Hei, Mad Max 2:sta poistettu kerosiinimummo, sä kirjotit nyt palstalle intternettiin etkä niinku sähköpostiin tai luuriin...

Mites on? Lataatsä aina sen ilmakiväärin baari-iltojen jälkeen?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti:
Think kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Tietysti! Mähän jo totesin olevani materialistinen paska! Ja nainen! Naisia pitää ajoittain lahjoa kukilla ja suklaalla! Nih!
En jaksa avautua enempää. Ehkei mun tarvitsekaan ymmärtää tuollaista...
Niinpä. Ei miehet mitään ymmärrä.
Jos tuo oli tarkoituksellinen provo, astuin juuri siihen.
Ehkäpä miehet eivät ymmärrä. Mutta jos näin on, niin naiset ilmeisesti sitäkin vähemmän. Tai sitten saat selittää seuraavan:

Miksi tavaroita? Mitä ihmettä sinä niillä teet? Jos jotain tarvitsee, ne voi käydä ostamassa kaupasta ilman, että niitä annetaan lahjaksi. Vai saatko erityisiä kiksejä siitä, että miehesi tuo sinulle "lahjaksi" viinipullon, jonka olet muutenkin kirjoittanut kauppalappuun (kuvainnollisesti ilmaistuna). Jos haluat viiniä, sano se! Kyllä se mies sitä tuo. On eriasia, jos haluat jotain Opus Onea tms., mutta ymmärtääkseni olet hieman toisenlaisen viinin ystävä.

En tarkoita sitä, etteikö naista tarvitse muistaa lainkaan tai etteikö hänelle voisi tuoda jotain lahjaksi. Päinvastoin. Ihmettelen vain sitä, että miksi niitä tavaroita pitää raahata silloin kun kalenteri niin sanoo?

Tai sitten olen ainoa, joka osaa nauttia toisesta ihmisestä itsestään, viedä hänelle jotain enemmän tai vähemmän materia-tyyppistä lahjaa silloin kun haluan niin tehdä enkä silloin kun sattuu olemaan jokin tietty päivämäärä. Onneksi on vielä niitäkin naisia, jotka arvostavat sitä, että heitä huomioidaan, eivätkä sinänsä ole kiinnostuneita tavasta tai ajasta.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Crowbar kirjoitti:
Ann kirjoitti: P.S. Tuo kaupasta makaroonilaatikkoa.
Uh. Tota. Hei, Mad Max 2:sta poistettu kerosiinimummo, sä kirjotit nyt palstalle intternettiin etkä niinku sähköpostiin tai luuriin...
Hei vaan masterblaster(vai kumpi se niistä nyt olikaan se kuolaava kehari)..
Totta virkat. Jos haluan kolmannen asteen yhteyden, on toki Cityn kuvagalleria oivempi tapa kommunikoida.

Crowbar kirjoitti:Mites on? Lataatsä aina sen ilmakiväärin baari-iltojen jälkeen?
Mitens olis.. Kyllä se ainakin illan päätteksi laukeaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Sheetlord

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

BettyB. kirjoitti:Älä nyt viitsi pilata hienoa asiaa!
No jos noin pienestä, niin ole hyvä -> Kuva

EDIT: vaihdoin mielestäni paremman näköisiin :P
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Think kirjoitti:Ihmettelen vain sitä, että miksi niitä tavaroita pitää raahata silloin kun kalenteri niin sanoo?
Hyvää Itsenäisyyspäivää!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Think »

BettyB. kirjoitti: Hei haloo, naiset kaipaa romantiikkaa ja ihan turha tulla mussuttamaan mistään "muistan naistani/ystävääni tasaisin väliajoin muutenkin, en kaipaa tällaisia yltiökaupallisia muka-juhlapäiviä". No voi vittu kun sen nyt vaan jo sattuu olemaan siellä kalenterissa niin turha räpistellä!
Miksi on turha mussuttaa? Koska tuollaista ei muka tapahdu?

Niinhän se koirakin istuu kiltisti silloin kun se on sille hyvin opetettu. Kierii ja hakee keppiäkin näppärästi. Kivaa!!!
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ostin kolmanneksi parhaalle ystävälleni, eli autolleni, puolikkaan pakoputkistoa ja lampun. Itsenäni hemmottelin 2.4kg:lla papuja chilikastikkeessa ja uusilla, isommilla, housuilla.

Kohta saunaan ja tumma velkko naamaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja mdm »

Olipa helvetin pitkä työpäivä tänään, 45 minuuttia, sit alkoi laatoitus.
Kävin ilmoittautumassa päivystysjonoon, vaatimattomat 15 puolikuollutta kurppaa ennen mua.
Hoituri antoi luvan yrjötä kotona, meen tunnin päästä takaisin kuorruttamaan lääkärin,
toivottavasti se on joku nuori ja komea/kaunis mies/nainen.

:evil:
fuck me I'm fabulous
Rouva Pupu

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Keikaus kirjoitti:Jeah, meikä on nyt sitten filosofian kandinaatti. Voitte kutsua minua kandinaatti Keikaukseksi tästä lähtien.
Onnea vaan Keikku! Saanko kysyä? Miksi käytetään kandinaattia eikä kandidaattia, onko näillä jotain eroa tai jotain? Kuka mä olen, missä mä olen?

Hauskaa ystävänpäivää kaikille!
imbesiili

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Keikaus kirjoitti:Jeah, meikä on nyt sitten filosofian kandinaatti. Voitte kutsua minua kandinaatti Keikaukseksi tästä lähtien.
Filosofinen skandaaliautomaatti.
Enttu

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Onnea Karvaiselle Keikku Kandinaatille :D
Aito_Johanna

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti:
Vaan ei ollut AJ:n ilmoa vieläkään julkaistu. Kajaaniin jos pääsisi tai Ivaloon. Mahtaakohan Utsjoella jo nousta aurinko?

Hyvää Ystävänpäivää.
Deitti-ilmooni vastannut tyyppi nimimerkiltään LeadMan lähetti rollolle terveisiä.
Vastaa Viestiin