Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No niin, Cornell erosi Audioslavesta. Ehkä jatkossa on mahdollista siis kuulla kahta hyvää bändiä yhden keskinkertaisen sijaan.

En jaksais olla kyllä töesä ennää!
Sheetlord

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

bedlam kirjoitti:Cornell erosi Audioslavesta
Mitvit? Vetikö raspikurkku pakastevihannekset sieraimeen RATM:n mini-reunion-tourista?
Yönmustaritari

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

No tulihan nukuttua. Taisi olla univelkaa sano. Tämä päivä vielä luimistelua sairaspäivällä, jolle en oikein keksi hyötykäyttöä.

Odotettavissa kohtuullisen tylsä viikonloppu. Kännäys teräviä shotteja aika ajoin nauttien voisi kyllä onnistua mutta ilman grilliruokaa päivän päättäminen jo kuulostaa ahdistavalta. Suuhun tehdyn operaation jälkeen sanoivat nääs, että tulisi välttää pureskelua. Eli pillillä kylmää pinaattisoppaa jonkin aikaa. Taisivat ne kieltää kovan liikunnankin.
sanctus

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Sheetlord kirjoitti:Mitvit? Vetikö raspikurkku pakastevihannekset sieraimeen RATM:n mini-reunion-tourista?
Bändin jäsenten väliset henk.koht. ja musiikilliset erimielisyydet hajottivat yhtyeen, kertoo internet. Internet kertoo myös, että mies lähtee soolouralle.

RATM:lla on sen sijaan ainakin yksi keikka keväällä.
Sheetlord

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

sanctus kirjoitti:... musiikilliset erimielisyydet hajottivat yhtyeen.. Cornell soolo-uralle
Aina sama juttu. Kun menestystä alkaa ropista, vokalisti sairastuu LSD:en (Lead-Singer Disease, see "David Lee Roth") ja alkaa uskoa olevansa riittävän lahjakas pärjätäkseen yksin paremmin kuin bändi yhdessä.

Ikävä juttu. Toivottavasti ainakin Morello-Cummerford-Wilk jatkavat kimpassa. Tom Morello on joka tapauksessa yksi kiinnostavimpia kitara-artisteja, vaikka välillä ukon soundi-kikkailut hipovat camp-osastoa. Riffi- ja runttaustaitonsahan ukko todisti jo "Machinen" aikoihin, "Slaven" riveissä on syntynyt monta mielenkiintoista keppisoundia, jos kohta pari itkupotkuraivostuttavaakin.

No, vaikka Audioslaven tarina olisi tässä, jäi perinnöksi silti nippu hyviä ja pari erinomaista biisiä... esikoissinkku "Cochise" räväyttää mulle yli 45 asteen rok-seisokin vielä 200+ kuuntelukerrankin jälkeen.
bedlam

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nythän voi odotella sitten Audioslave-kokoelmaa, niin ei tarvitse noita kahta uudempaa kuunnellakaan. Show me how to live-biisi debyytiltä pärähtää soittimesta aina silloin tällöin, mutta muuten sekään levy ei oikein iske.

Nyt odottelen ensi kuussa ilmestyvää Cornellin toista soololevyä. Jos RATM palaa kasaan niin toivon sitä salaa myös Soundgardenilta.
sanctus

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja sanctus »

bedlam kirjoitti:Jos RATM palaa kasaan niin toivon sitä salaa myös Soundgardenilta.
Eikös Soundgardenin rumpali soita nykyään Pearl Jamissa? Peal Jamin hajoaminen ei tosin merkitsisi kevyen musiikin kriisiytymistä. Ainakaan enempää. Ja koskas nyt rumpalin lähtö on yhtä bändiä hajottanut. Kerran. Eiku kaksi.
millivanilli

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Lähtisi tuo tj jo viikonlopun viettoon.. Täällä ei ole nyt kauheasti mitään tekemistä. Tiliotteiden hakemisessa, muutaman laskun maksamisessa ja kahden laskun tekemisessä ei ole tarpeeksi ohjelmaa koko työpäivälle.. noissa meni ehkä vartti..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Keskivertoa parempi fiilis. Auton korjaus tuli ennakoitua halvemmaksi ja meni vielä katsastuksesta liehuvin lipuin läpi.

Vähän oleilua, kuppi kahvia ja baanalle. Salille siis.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulli75

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Miten voikin tuntua näin raskaalle viimeinen tunti töissä varsinkin kun ei ole mitään tekemistä että saisi ajan kulumaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Keskivertoa parempi fiilis. Auton korjaus tuli ennakoitua halvemmaksi ja meni vielä katsastuksesta liehuvin lipuin läpi.

Vähän oleilua, kuppi kahvia ja baanalle. Salille siis.
Onnittelut auton katsastuksen johdosta, taisit olla tyrhaan epäluuloinen asian suhteen ja halvalla vielä?
Pyyhin Netikettiin..
safi

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja safi »

Paperit opiskelupaikan toivossa lähetetty toiseen kertaan ja toivottavasti tällä kertaa oikeaan paikkaan eli jos natsaa minusta tulee syksyllä taas kokopäiväinen opiskelija ja valmistuminen siitä kolmen vuoden päästä. Huh huh siinäpä sitä sitten kärvistellään opiskelijabudjetilla asuntolainan kanssa. En olisi vielä vuosi sitten uskonut lähteväni, jopa ihan mielelläni koulunpenkkiä kuluttamaan...niin se ihmisen mieli vaan muuttuu monessakin jutussa.
Kid

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vittu kun on ihana ystävä mulla. Laitoin sille meiliä et äiree sairaalassa, voi olla ettei oo intoo huomenna lähtee ulos..
Toinen vastaa että ok. Siis vaan ok.
Yeah, vähän oisin ehkä "lohdutusta" tms kaivannut.. Eipä taas paljoo jaksa innostaa tota ystävää nähdä...

Ehkä mä oon vähän herkkänä tänään..
Sheetlord

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Kid kirjoitti:Toinen vastaa että ok. Siis vaan ok... Ehkä mä oon vähän herkkänä tänään..
Et o ainoa. Minua henkkoht. vituttavat tämmöiset ihmiset yli melkein-kaiken. Vaikka asia ei olisikaan tärkeä, joku vitun "OK" tai pahemmassa tapauksessa "K" on sama kuin "whatever, ei kiinnosta"
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

safi kirjoitti:Paperit opiskelupaikan toivossa lähetetty toiseen kertaan ja toivottavasti tällä kertaa oikeaan paikkaan eli jos natsaa minusta tulee syksyllä taas kokopäiväinen opiskelija ja valmistuminen siitä kolmen vuoden päästä.
No, mikäs on neidin tuleva ala?
Kikkelis kokkelis.
Vihtahousu

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ei oo mitään hajua mitä teen, minne meen... :hevikaraoke:
np: Bruce Dickinson -Road to Hell
CandyMan

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

martza kirjoitti:Olen hieman laittanut paperille ajatuksiani tästä asista ja toivon, että en kuulosta liikaa Dr Phililtä
Älä nyt suotta sitä pelkää. Dr Phil antaa välillä ihan käyttökelpoisia neuvoja ja tarjoaa uusia näkökulmia asioihin, eikä yleensä tyydy latelemaan pelkkiä universaaleja itsestäänselvyyksiä parisuhteista.

Älä kuitenkaan ota tätä itseesi, koska epäilen että Phili on miettinyt ja harjoitellut viisaalta kuulostavia kommenttejaan ennalta valtavan tuotantoporukkansa kanssa, johon kuuluu mm. Ateenan sprinttikisojen pronssimitalisti Aleeya Ragnarsson.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sheetlord kirjoitti:
Kid kirjoitti:Toinen vastaa että ok. Siis vaan ok... Ehkä mä oon vähän herkkänä tänään..
Et o ainoa. Minua henkkoht. vituttavat tämmöiset ihmiset yli melkein-kaiken. Vaikka asia ei olisikaan tärkeä, joku vitun "OK" tai pahemmassa tapauksessa "K" on sama kuin "whatever, ei kiinnosta"
Ei muuten kiinnosta, mutta jos jollein äiti tarkein ihminen maailmassa niin voihan se tuntua raskaalta?
Henkilökohtaisesti äiti on ihan kätevä olemassa, koska mitä sitten tekeekin niin äidiltä saa aina anteeksi ja tukea, vaikka en haluaisikaan olla se humalainen aikamiespoika joka käy äidin rahapussosen tyhjentämistalkoisiin joka perjantai..
Viimeksi muokannut Niba, 16.02.2007 14:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

sanctus kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Jos RATM palaa kasaan niin toivon sitä salaa myös Soundgardenilta.
Eikös Soundgardenin rumpali soita nykyään Pearl Jamissa? Peal Jamin hajoaminen ei tosin merkitsisi kevyen musiikin kriisiytymistä. Ainakaan enempää. Ja koskas nyt rumpalin lähtö on yhtä bändiä hajottanut. Kerran. Eiku kaksi.
Soittaahan se kyllä. Noh, mielenkiinnolla odotan tuota Cornellin sooloa. Edellinen soolohan tuli melko pian Soundgardenin hajoamisen jälkeen, joten se sisälsi matskua jolla oli tietty etäisyys bändin musiikkiin. Nyt vuosikymmen myöhemmin voisi olettaa, että miehen ei tarvitse enää tarkoituksella vältellä kuulostamasta liikaa Soundgardenilta.
Kid

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sheetlord kirjoitti:
Kid kirjoitti:Toinen vastaa että ok. Siis vaan ok... Ehkä mä oon vähän herkkänä tänään..
Et o ainoa. Minua henkkoht. vituttavat tämmöiset ihmiset yli melkein-kaiken. Vaikka asia ei olisikaan tärkeä, joku vitun "OK" tai pahemmassa tapauksessa "K" on sama kuin "whatever, ei kiinnosta"
Niinpä. Tää ihminen on muutenkin aika vaikea. Se loukkaantuu muutenkin jos ei tee aina niinkuin hän haluaa. Mä olen niin väsynyt siihen. Nytkin joudun puolustelemaan itseäni ja äitiäni, kun en pääse hänen suunnittelemaan keilaus/biljardi-iltamaan. Ihan uskomatonta.
Mitä mä tommosella "ystävällä", en mä jaksa enää.
Sheetlord

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Kid kirjoitti:Mitä mä tommosella "ystävällä", en mä jaksa enää.
Lakkasin pitämästä yhden tuollaisen kanssa yhteyttä taannoin. Jos yhteydenpito on aina yksipuolista ja tyyppi ottaa yhteyttä vaan silloin kun "tarvitsee jotain", manalan kuiluun tuommoiset. Ystävyys on kaksisuuntainen tie.
Dr.Diarrhea

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Sheetlord kirjoitti:Ystävyys on kaksisuuntainen tie.
Noista on kokemusta varmasti kaikilla. Eniten vituttaa ne tyypit, jotka omistautuvat perheelle tai suhteelle, jotta katsovat asiakseen tunkeutua mielestään no-life-sinkun elämään tuomaan painokkaan kontribuutionsa sillloin kuin se juuri heille sopii.
CandyMan

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Kid kirjoitti:Vittu kun on ihana ystävä mulla. Laitoin sille meiliä et äiree sairaalassa, voi olla ettei oo intoo huomenna lähtee ulos..
Toinen vastaa että ok. Siis vaan ok.
Yeah, vähän oisin ehkä "lohdutusta" tms kaivannut.. Eipä taas paljoo jaksa innostaa tota ystävää nähdä...
Pidempi tekstiviestin kautta tapahtuva pahoittelu voi vaikuttaa lähettäjästä kornilta. Ehkä hän ajatteli että haluat surra ja miettiä asioita rauhassa?

Eräissä hautajaisissa ulkopuolisen henkilön minuun kohdistama tapakulttuurin määrittelemä näytelty "empaattinen" ele aiheutti lähinnä vitutusta eikä suinkaan helpottanut oloani. Toisten henkilöiden aito osanotto (surivat mukana) vaikutti positiivisemmin. Ulkokultainen empatia sucks donkey's balls. Meitä on moneen junaan, aina ei voi tietää mitä toinen kaipaa tuollaisissa tilanteissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hivenen alkoi kiinnostamaan Dragonforce FME:ssä. Harmi, että ruoholahteen kulkeminen on persuksesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Re: Puhdas PERJANTAI ilman mainintaa ketjunavaajasta!

Viesti Kirjoittaja Kid »

CandyMan kirjoitti:
Kid kirjoitti:Vittu kun on ihana ystävä mulla. Laitoin sille meiliä et äiree sairaalassa, voi olla ettei oo intoo huomenna lähtee ulos..
Toinen vastaa että ok. Siis vaan ok.
Yeah, vähän oisin ehkä "lohdutusta" tms kaivannut.. Eipä taas paljoo jaksa innostaa tota ystävää nähdä...
Pidempi tekstiviestin kautta tapahtuva pahoittelu voi vaikuttaa lähettäjästä kornilta. Ehkä hän ajatteli että haluat surra ja miettiä asioita rauhassa?
Kyse on siitä että aina kun asiat ei mene hänen suunnitelmien mukaan, hän suuttuu/loukkaantuu. Siksi ei vastannut kuin ok. Ottaa sen henkilökohtasena loukkauksena tai jotain. Aina joutuu sitten puolustelemaan tekemisiään ja kieltäytymistään.
Se on väärin.
Vastaa Viestiin