Onko tänään soppapäivä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Sopalle vai not?

Kylli!
8
31%
Ei Kylli
10
38%
Vihtahouzu saa mennä, muut ovat kiltisti kotona
4
15%
Oot cauhee alkoholisti!!
4
15%
 
Ääniä yhteensä: 26

Vihtahousu

Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kertokee!!1
Vihtahousu

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Heh, tein tuplat tällä kertaa ketjunavauksessa, onkohan tämä jonkinmoinen rekordi :D
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ei jaksa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
millivanilli

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ei ole baaripäivä. Täytyy käyttää vähät rahat johonkin järkevään, kuten vaikka uimiseen.
ninnithequeen

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

PuNkkua voi illalla lasillinen tai kaksi mennäkin.
BettyB.

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ei mulla oo kavereita ja yksin ryyppääminen on vaan jotenkin niin... no, alkoholismia.
Vihtahousu

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:Ei mulla oo kavereita ja yksin ryyppääminen on vaan jotenkin niin... no, alkoholismia.
Jos kukaan ei näe, niin sitä ei lasketa :wink:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

BettyB. kirjoitti:Ei mulla oo kavereita ja yksin ryyppääminen on vaan jotenkin niin... no, alkoholismia.
eikä ole :D
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Höh, mä olen jo tosiaan niin pihalla kaikesta, että sopasta mulle tulee mieleen pelkästään ruoka. Ei ole tänään kuitenkaan soppapäivä millään lailla, laitan kaalipataa.
Äiti ei tiedä
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vihtahousu kirjoitti:Heh, tein tuplat tällä kertaa ketjunavauksessa, onkohan tämä jonkinmoinen rekordi :D
Sä alat kilpailla sen ihme Stadinpellen kanssa. Sä korostat itseäs samaan malliin kun se kauhee Stadinpaska. Sen postauksetki on niin pitkiä et ei kukaan niitä jaksa lukea ja ihan perseestä sen jutut.
Millä sen sais pois. Se on jokatapauksessa norattu. Mä noraan sen aina. Ainakin 100 kertaa oon norannut. Mut kyl sen tekstit on ihan tosi paskoja. Tai siis enhänmä sitä tiedä kun mä noraan sen. Kaikki nyt on sitä mieltä.
Siis ihan kaikki. Norattu on. PRkl.
Vihtahousu

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Stadinarska kirjoitti:
Millä sen sais pois. Se on jokatapauksessa norattu. Mä noraan sen aina. Ainakin 100 kertaa oon norannut. Mut kyl sen tekstit on ihan tosi paskoja. Tai siis enhänmä sitä tiedä kun mä noraan sen. Kaikki nyt on sitä mieltä.
Siis ihan kaikki. Norattu on. PRkl.
Hetkeks otin noren pois ja tulin ichmetteleen mitä sä kirjoittelet, etkö niinku tajua että olet norattuna? Noh, voimia vaan jatkoon...

ps. nyt oot taas norattuna.
Dr.Diarrhea

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Noupee, aamutyöt huomenna.
feliformia

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Ehei mitään soppaa. Paitsi ehkä kanakeittoa.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

No mitäs luulet??
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään on saunapäivä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lolita kirjoitti:Tänään on saunapäivä.
voi kun olisikin!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vihtahousu

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Lolita kirjoitti:Tänään on saunapäivä.
Kylli tuolle, huikasta en nyt vielä tiedä, huomenna olis kuitenkin kaverin tuparit jne..
Mulli75

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Voi olla että on pieni kiusaus ottaa kurkun kostuketta kun kylppäriremppa on nyt ohi ja pääsee kuselle omaan pyttyyn.

Siivotakin pitää jottei tule hengenahdistusta pölystä jota on rempan aikana tullut.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nappasin keskiviikkona 2 olutta ja tuntui niin hyvältä, että voisin toistaa tänään tuon tempun. Ehkäpä jopa saunan kera.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Irse nappasin lauantain asoppaa jäljet tuntuu vieläkin joittenkin iholla, maanantaina bilsun joukossa 5 ölppää, tiistaina saunailta joo kyllä se 6 ölppää meni, keskiviikko ja torstai vetisiä päiviä..Tänään voisi taas maistua! Niin jossain pressassa on jotku bileet, villahousu koittaa gallion räkälöihin jotain ajastaa, vaikkei ookkaa tulossa paikalle, viinanjuontimahdollisuudet on korkeella, jos toivun tsäbästä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

No ei tod. Kerran kun pitäisi esittää kunnollista VASTUUNTUNTOISTA aikuista, on minulla 50 e 380 e opintotuesta jäljellä näin kuun puolivälissä. Ja sillä minun pitäisi ostaa mikro, imuri ja antaa äidille käsirahavastinetta sohvasta 20e. Jipii.

Mutta ens tiistaina on bileet, ja keskiviikkona ja perjantaina. Että näin.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vihtahousu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Millä sen sais pois. Se on jokatapauksessa norattu. Mä noraan sen aina. Ainakin 100 kertaa oon norannut. Mut kyl sen tekstit on ihan tosi paskoja. Tai siis enhänmä sitä tiedä kun mä noraan sen. Kaikki nyt on sitä mieltä.
Siis ihan kaikki. Norattu on. PRkl.
Hetkeks otin noren pois ja tulin ichmetteleen mitä sä kirjoittelet, etkö niinku tajua että olet norattuna? Noh, voimia vaan jatkoon...

ps. nyt oot taas norattuna.
Siis sinä jatkoit mun vitsiäni?
Aika hauska vesseli olet loppujen lopuksi?
Hehheh. (Älä vain kerro ettei se ollut vitsiä, mä "itkisin"!!...se oli niin mainio, ei vain oo ollu sun tyyliäsi hyvä huumori, heh (sorry)?!)
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Joo, soppaa nautitaan tässä osoitteessa...
Yksi sidukka ja 2 lasia punkkua mennyt ruuan laiton yhteydessä ja ruokailun kera tähän mennessä. Kohta varmaan sama satsi jälkkärin kanssa.

Mies ulkomaan komennuksella ja kaappi täynnä makoisaa viunaa, mutta hillitsen itseni enkä nautiskele punkkua kovempia aineita.

Olen tylsä ihminen enkä missään nimessä lähde baariin, tissuttelen pinkeissä verkkareissani. Nih.
BettyB.

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vedän sittenkin koska olen sen ansainnut!

PeeÄs: multa kysyttiin kaupassa siideriä ostaessa paperit! Oon ikipiZZiZ!
bedlam

Re: Onko tänään soppapäivä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RolloTomasi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ei mulla oo kavereita ja yksin ryyppääminen on vaan jotenkin niin... no, alkoholismia.
eikä ole :D
Yksin ryyppääminen on just parasta.
Vastaa Viestiin