Suruton Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
aimohaiku

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Lasagnet uunissa.

Laitanpa reseptin tuonne Kityn keittokirjaan, sen verran muikeat tuoksut täällä on. :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Karski Meno, kohta takatukka lähtee..
Vitsi perjantai oli vaan harjoittelua, lauantai totista totta, sunnuntai mennyt odottaen huomisaaamua ja kauan kaivattua hampaankorjausta, kylä sitä onkin odotettu! Fear factor?
Joo, täytyy sijoittaa laatuun, tänään vasta paahdettuja ruisleipiä kuorrutuksena viipaloitua kananmunaa ja anjovista, persiljakoristeilla, yksinkertaista mutta hyvää!
Pyyhin Netikettiin..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ah, tunnen olevani taas elossa.
Kikkelis kokkelis.
BettyB.

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Söin vitutukseen laskiaispullan. Nam.
Mulli75

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

BettyB. kirjoitti:Söin vitutukseen laskiaispullan. Nam.
Seuraavaksi varmaan syöt suklaata vaikket tykkääkään siitä ?

On mullakin sunnuntain harrastukset. Perhe- ja perintöoikeus. Raskasta luettavaa nuo esimerkkitapaukset. Tehtäviäkin pitäisi tehdä.
Viimeksi muokannut Mulli75, 18.02.2007 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dr.Diarrhea

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Toi seivästäjä Mononen ottaa hommat pikkusen liian vakavissaan. Pitäisköhän sille sanoo siitä?
Mulli75

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Toi seivästäjä Mononen ottaa hommat pikkusen liian vakavissaan. Pitäisköhän sille sanoo siitä?
Katsoin ite vähän samaa. Ei irvistämällä ja karjumalla tule tuloksia. Siihen tarvitaan paljon muutakin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mulli75 kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Toi seivästäjä Mononen ottaa hommat pikkusen liian vakavissaan. Pitäisköhän sille sanoo siitä?
Katsoin ite vähän samaa. Ei irvistämällä ja karjumalla tule tuloksia. Siihen tarvitaan paljon muutakin.
Mä taas mietin, että mä oon harjoitellut puntilla ihan väärin. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Dr.Diarrhea

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Keikaus kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Toi seivästäjä Mononen ottaa hommat pikkusen liian vakavissaan. Pitäisköhän sille sanoo siitä?
Katsoin ite vähän samaa. Ei irvistämällä ja karjumalla tule tuloksia. Siihen tarvitaan paljon muutakin.
Mä taas mietin, että mä oon harjoitellut puntilla ihan väärin. :wink:
Onko liikaa lihaksia? Tuttu tunne :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Onko liikaa lihaksia? Tuttu tunne :D
Lihaksia ei ole koskaan liikaa! Kaula ei ole koskaan liian paksu! Kultaketjuja sikaniskan ympärillä ei ole koskaan liian kevyesti! Tuossa punttiharjoitteluni tavoitteet pähkinänkuoressa. No ei vaineskaan, mietin vain, että en ole ähkinyt niin paljoa enkä selvästikään treenannut tosissaan. Täytyy tässä ottaa itseään niskasta kiinni ja lähteä salille karjumaan. Vavise, Matti Mononen!
Kikkelis kokkelis.
Mulli75

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Katsoin ite vähän samaa. Ei irvistämällä ja karjumalla tule tuloksia. Siihen tarvitaan paljon muutakin.
Mä taas mietin, että mä oon harjoitellut puntilla ihan väärin. :wink:
Onko liikaa lihaksia? Tuttu tunne :D
En mä koskaan karju salilla, enkä ole mikään hirveä lihaskimppu. Voimaharjoittelussa on hyvä oppia oikea hengitystekniikka. Mitä järkeä on niitä (kasvo)lihaksia jännittää joita ei siihen suoritukseen tarvita. Itse tajusin hengitystekniikan tärkeyden vapaaotteluharjoituksissa.
Dr.Diarrhea

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Keikaus kirjoitti:Vavise, Matti Mononen!
Se on oikeesti hieman pelottava tyyppi. Mä luulen, että se on nytkin jänkhällä karhujahdissa niillä sen seipäillä.
BettyB.

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mulli75 kirjoitti:Seuraavaksi varmaan syöt suklaata vaikket tykkääkään siitä ?
Mitenköhän v*tussa nää liittyy toisiinsa? Taidat nyt olla vähän tymä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mulli75 kirjoitti: En mä koskaan karju salilla, enkä ole mikään hirveä lihaskimppu. Voimaharjoittelussa on hyvä oppia oikea hengitystekniikka. Mitä järkeä on niitä (kasvo)lihaksia jännittää joita ei siihen suoritukseen tarvita. Itse tajusin hengitystekniikan tärkeyden vapaaotteluharjoituksissa.
Vedin Matti Monos-pätkästä sen johtopäätöksen, että karjuminen edistää lihasten kasvua. Aion karjua kuin leijona (ei se horoskooppimerkki) ja pelästyttää salilla käyvät mummot ja papat treenilläni. Kasvolihasten samanaikainen harjoittaminen saattaa muotoilla kasvojani mielenkiintoiseen leveät leukaperät -suuntaan.

Mä käytän jaksaessani Pilates-hengitystekniikkaa kaikessa liikunnassa. Muutenkin yritän muistaa käyttää sitä ja pitää ryhdin hyvänä jne. Aina en jaksa.
Kikkelis kokkelis.
Enttu

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

tutkimuksia edelleen 5 pvää ens vkolla,sit se on ohi
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Päivä minun osaltani surullinen. Olin auttamassa remppahommissa kaveria jonka isä kuoli perjantaina. Poismeno oli odotettavissa, ja ollaan siitä kaverin kanssa muutama kerta juteltu. Kyllä se silti oli tyrmäävä juttu. Juttelin samalla lyhyesti kaverin äidin kanssa, ei siinä oikein tahdo löytää sanoja...
Älä löi! En ole hurrit!
Vastaa Viestiin