Vanhasta ihan joka paikkaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
huima

Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja huima »

http://iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/u ... id=1321035

"Susan halusi villejä
seksileikkejä

Susan kertoo myös, että heidän suhteensa oli hyvin fyysinen. Hän myöntää olleensa se aktiivisempi osapuoli, joka halusi kokeilla kaikkea uutta. Osa Susanin seksuaalisista fantasioista jäi kuitenkin täyttymättä, vaikka hän kertookin koskeneensa Vanhasta ihan joka paikkaan."

Raait ... Nuori Daavid ei ole siis ainoa joka tykkää sormesta siellä.
Dr.Diarrhea

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Sulla on taas ketjuuntumisaika.
elco

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja elco »

Siis eikö tuossa kirjassa muka ole mainittu niinkin olennaista seikkaa kuin Vanhasen meisselin kokoa?

Laittoiko Matti Kurosta kakkoseen? Ilmeisesti ei, koska osa kurosen zeksuaalisista fantasioista jäi täyttymättä.

Noh, ehkä se Matti seuraavalla kerralla vähän miettii, mihin kikkelinsä törkkää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos toinen on Vanhanen ja toinen muuten vain tuulitunneli niin tuskin tuosta suurta erottisen kirjallisuuden merkkipaalua saavuteta.

Luulisin juuri hankkimani Törkytehtaan olevan lähempänä omaa makuani.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Iski vielä iljettävä ajatus. Kun Vanhasen oraalinen ulosanti on mitä on niin mitenkähän on ilmaissut mielipiteensä ennenkuin Kuronen on kosketellut todella syvältä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Niin ja huima vielä sellanen pikku pyyntö, et voisitko ostaa ton kirjan kun sulla on kai tapana ostaa paljon kirjoja kun sun hyllyt on niitä täynnä-- itse en omatunnonsyistä voi tuota hutsukkaa tukea rahallisesti, mutta aattelin että sinä voisit, yhteishyvän nimissä, kenties?

Kiitos etukäteen

Terkuin you know who(ja jos et arvaa ni katso viestin lähettäjä, daah)

nii ja pointtini on se, että kauhiasti kummiski kiinnostais tuo lukea(ketä nyt ei), mutta kirjastoihin jos tuon ottavat niin jonot yltävät tallinnaan asti, arvelen. kiitos ja moi.
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:http://iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/u ... id=1321035

"Susan halusi villejä
seksileikkejä

Susan kertoo myös, että heidän suhteensa oli hyvin fyysinen. Hän myöntää olleensa se aktiivisempi osapuoli, joka halusi kokeilla kaikkea uutta. Osa Susanin seksuaalisista fantasioista jäi kuitenkin täyttymättä, vaikka hän kertookin koskeneensa Vanhasta ihan joka paikkaan."

Raait ... Nuori Daavid ei ole siis ainoa joka tykkää sormesta siellä.
Ei ennen kuin olen pääministeri.
elco

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Ei ennen kuin olen pääministeri.
Mutta nyt voit kokeilla, miltä pääministerinä olo tuntuu!
sanctus

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja sanctus »

nowaysis kirjoitti:nii ja pointtini on se, että kauhiasti kummiski kiinnostais tuo lukea(ketä nyt ei), mutta kirjastoihin jos tuon ottavat niin jonot yltävät tallinnaan asti, arvelen. kiitos ja moi.
Mä olen niin kuin samaa mieltä.
Sheetlord

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Aamulehdessä oli valittuja "paloja" tuosta Kuraskan """kirjasta""". Lauserakenteet kuin 16-vuotiaalla, tosin "niinku" ja "vittu" -sanoja vähemmän. Hurjia paljastuksia tyyliin: "Matti sanoi, että maistun paremmalta kuin uuniperuna! Mahtavaa!"

Kuule Susku: Kiss-and-tell tarkoittaa sitä, että sen pussailemisen jälkeen pitää olla jotain törkyä kaupattavaksi. Törky-määritelmää ei täytä tieto siitä, että pääministeri ei pidä sipulista ja juo saunan jälkeen mustikkamehua.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Hei niinQ antasitte Susanin olla, sitä ahdistaa julkisuus, se kerto Iltalehdessä! Kun pengotaan yksityisyyttä ja kaikkea. Inhottavaa.

Median kiinnostuksen kohteeksi joutuminen oli vaikea pala, koska Kuronen ei kertomansa mukaan tiennyt, miten olisi toiminut. Vanhanen oli kehottanut häntä juoksemaan karkuun, mutta Kurosen mukaan tämä ei onnistunut.

- Käytännössä minun elämässäni tuo ei ole mahdollista kun rakastan korkokenkiä, eipä siinä kovasti bussipysäkiltä karkuun juosta tai jos olen lasten kanssa kauppakassien kanssa niin se on mahdotonta, yritän elää normaalia elämää ja se ei ollut enää kauhean mahdollista, jokapäiväinen pelko siitä, mitä sinusta kaivetaan seuraavaksi esiin, Kuronen kuvailee tilannetta kirjassa.

Kysymykseen, miltä julkisuus tuntuu, Kuronen vastasi: "inhottavalta"
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja Ann »

"Seksiä virka-asunnossa
Pääministeri kutsui itseään Euroopan presidentiksi."

Kyllähän tämä kirja on luettava.
Rotan aivot valtasivat pääni.
PerttiMakimaa

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Ann kirjoitti:"Seksiä virka-asunnossa
Pääministeri kutsui itseään Euroopan presidentiksi."

Kyllähän tämä kirja on luettava.
Jos haamukirjoittajaa ei ole käytetty voi olla ns. kevyttä luettavaa... :)
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti:Hei niinQ antasitte Susanin olla, sitä ahdistaa julkisuus, se kerto Iltalehdessä! Kun pengotaan yksityisyyttä ja kaikkea. Inhottavaa.
Tähän on vaikea lisätä mitään.
sanctus

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Ann kirjoitti:Kyllähän tämä kirja on luettava.
Vähintään sen selvittämiseksi, onko kyseessä Napoleon -kompleksi vai roolileikki.
NuoriDaavid

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ann kirjoitti:"Seksiä virka-asunnossa
Pääministeri kutsui itseään Euroopan presidentiksi."
Minä kutsun aina itseäni tittelillä Masters of the Universe, jos en muuten meinaa päästä tunnelmaan. Toimii.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja nexie »

NuoriDaavid kirjoitti:
Minä kutsun aina itseäni tittelillä Masters of the Universe, jos en muuten meinaa päästä tunnelmaan. Toimii.
Niin siis kumpi teillä on tässä niinku niskan päällä, NuoriDaavid vai PikkuDaavid?
Don't Panic!
NuoriDaavid

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nexie kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Minä kutsun aina itseäni tittelillä Masters of the Universe, jos en muuten meinaa päästä tunnelmaan. Toimii.
Niin siis kumpi teillä on tässä niinku niskan päällä, NuoriDaavid vai PikkuDaavid?
Monikkomuoto tulee nimenomaan tuosta kaksipäisestä hallintomallista.

Ps. tuo niskan päälle oleminen on minulle tuntematon asento. Liekö jotain BDSM-jutskaa (hui).
bedlam

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Susan Kurosen kirja ei vedä ostajia

"Nybergin mukaan eräässä Akateemisen Kirjakaupan myymälässä kirjaa ei oltu myyty lainkaan tiistai-iltapäivään mennessä."

Hah.

- Miksi wc-pönttö on parempi kun Susan Kuronen?
- Wc-pönttö ei pulputa puolta vuotta kun sitä on kerran vetänyt.


edit: siirsin
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21364
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

bedlam kirjoitti:"Nybergin mukaan eräässä Akateemisen Kirjakaupan myymälässä kirjaa ei oltu myyty lainkaan tiistai-iltapäivään mennessä."
Taitaa olla sellainen kirja, jota ei moni kehtaa ostaa... ainakaan ensimmäisenä. Sitten kun joku lähipiiristä kauhistelee kirjan sisältöä, niin pakkohan se on itsekin käydä kurkistamassa ja kun ei kehdata lainata, niin ostetaan oma.
feliformia

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Sheetlord kirjoitti:Hurjia paljastuksia tyyliin: "Matti sanoi, että maistun paremmalta kuin uuniperuna! Mahtavaa!"
The plot thickens: peruna-asiamies kiittelee Vanhasta. Uuniperuna on nyt mediaseksikäs.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vanhasta saadaan kiittää siitä, että pottu-kuronen on jokapäiväistä lööppiherkkua.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ann kirjoitti:
Vanhasta saadaan kiittää siitä, että pottu-kuronen on jokapäiväistä lööppiherkkua.
Todella, eikä loppua ole ihan heti näkyvissä, päättelen Iltalehden uutisoinnista:

Aiotko koskaan kertoa julkisesti Vanhasen rinnalla kuulemistasi asiasisällöistä?

- Katsotaan nyt, miten tämä tomu tästä ensin laskee. Se täytyy sanoa, että olen saanut viime päivinä hurjia tarjouksia. Se, lähdenkö niihin mukaan vai en, täytyy miettiä ajan kanssa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sanctus

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Lilo kirjoitti:Se, lähdenkö niihin mukaan vai en, täytyy miettiä ajan kanssa.
Huh. Kakkososaa pukkaa jo markkinoille ja multa on vielä tuo pioneerityökin ottamatta haltuun. Et viitsisi ostaa sitä vaikka olettaen sillä olevan merkitystä poliittisen lähihistorian ymmärtämisessä. Voidaan pistää pystyyn vaikka sellainen lukupiiri, jossa juodaan laadukkaita alkoholijuomia ja luetaan Teosta. Pitäisin tätä hyvin mukavana ajanvietteenä kevättä odotellessa.
Edith

Re: Vanhasta ihan joka paikkaan

Viesti Kirjoittaja Edith »

Äh, ainakaan vielä ei Kurosen teosta ole löydettävissä pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen Helmet-palvelusta. :(
Vastaa Viestiin